Kaivatustasi?
Mitä sinä haluat
36
581
Vastaukset
- Anonyymi
Tavata.
- Anonyymi
huomattu on jou,sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huomattu on jou,sivusta
Jou, anonyymien kirjoitusten mukaan monikin haluasi tavata toisensa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jou, anonyymien kirjoitusten mukaan monikin haluasi tavata toisensa
Lienee aika itsestään selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huomattu on jou,sivusta
Jou jou 🫳🫳🫳
- Anonyymi
Selvyyttä.
- Anonyymi
Miehen
- Anonyymi
Pips
- Anonyymi
Haluaisin parisuhteen. Jos kaikki menee hyvin, loppuelämän parisuhteen.
- Anonyymi
Haluisin tutustua siihen kaipuuni kehoon ja mieleen. Joku fiksumpi joskus täällä noista muistutti.
- Anonyymi
Tietää hänen tunteistaan minua kohtaan. Välittääkö tarpeeksi.? Toivon, että sitoutuisimme rakastamaan vain ja ainoastaan toisiamme ja että meillä olisi Happy end :)💓💓💓
- Anonyymi
Ei edelleenkään oo kaivattu, vaan ihan kiinnostuksen kohde. Näitä en varsinaisesti tosiaan kaipaa, vaan kiinnostais alkaa tutustumaan ja katsoa mihin asiat johtaa. Ja jos ei ikinä sinne asti päästä syystä tai toisesta mikä ei johdu itsestäni, niin en niitä jää kaipailemaankaan.
- Anonyymi
Jonkinlaisen yhteyden ja mahdollisuuden pyytää anteeksi.
- Anonyymi
Soita niin jutellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita niin jutellaan.
Minua pelottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua pelottaa.
Molempia pelottaa. On jo aika olla toisillemme ne rakkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua pelottaa.
Kerran se kirpasee toisella kerralla ei pelota enää kolmannella jo nauratti yhdessä pelolle ja ihmettelette mistä se tuli
- Anonyymi
No jos se olisi ikinä mahdollista, niin olla vaan hänen kiltti miehensä. Luulen kyllä että olen liian arka siihen tehtävään kuitenkin.
- Anonyymi
Kyl mä hänet tähän viereen haluisin. Niin kauaksi aikaa kun elän. 🙏
- Anonyymi
Miehenkö? Mikä hänessä on joka vetoaa sinuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehenkö? Mikä hänessä on joka vetoaa sinuun?
Naisen. Ja toivon mukaan 40-50 vuodeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen. Ja toivon mukaan 40-50 vuodeksi.
Mitä olet tehnyt edistääksesi asiaa? Sivusta
- Anonyymi
Elämänkumppanin, hellyttelyn kohteen, puuhakaverin, rakkauden. Sivusta mieheltä.
- Anonyymi
Panemista
- Anonyymi
Että henkeä salpaavan komea M-mies laittaisi miulle viestiä!
- Anonyymi
Elämän kumppanin, rakkaan vierellä kulkijan niin iloissa kuin suruissakin jonka kanssa hassutella ja helliä toisiamme ja jakaa niin arki kuin juhlakin 😊💕
- Anonyymi
Jossain vaiheessa halusin kaikkea, mutta en halua enää asettaa toiselle mitään paineita. Haluan tällä hetkellä tulla terveeksi ja aloittaa jossain vaiheessa taas kuntoilun. 🤒
- Anonyymi
Haluaisin ihanan, ekslusiivisen ja kuuman romanssin, joka kestää niin kauan kun tunteet ovat sen arvoisia. Olen realisti, meillä taitaa olla aika paljon ikäeroa enkä ole koskaan haaveillut yhteisestä ikääntymisestä hänen kanssaan.. Jos ero ei ole liian kipeä, voisimme pysyä myöhemmin ystävinä..
Mitä en halua, niin olla jonkun panomiehen/varatun kynnysmatto numero 275 joka odottelee stressaantuneena ja ikävissään vuoroaan kuin jotain armopalaa. En ikinä suostu tuollaiseen kohteluun, se olisi täysin arvoni vastaista ja häpäisisi minut ihmisten silmissä. - Anonyymi
Että rohkaistu isi puhumaan 💓
- Anonyymi
Ihailua ja palvontaa ja pakanallisia menoja. Ja liehuttelyä ja lahjontaa, tietysti.
- Anonyymi
Ensiksikin sylin, jossa itkeä. Olen ihan hajalla
- Anonyymi
No voi että. Voimia sinne❤️🩹 Kevät tulee ja valo piristää! Pidä huolta itsestäsi ja lepää tuntematta syylllisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi että. Voimia sinne❤️🩹 Kevät tulee ja valo piristää! Pidä huolta itsestäsi ja lepää tuntematta syylllisyyttä.
Kiitos ajatuksistasi, kyynelten läpi ei näe kunnolla mutta huomaan että itku
Tekee hyvää nyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ajatuksistasi, kyynelten läpi ei näe kunnolla mutta huomaan että itku
Tekee hyvää nytNiin tekee, mutta varo, ettet itke itseäsi ihan näännyksiin asti. Joku stoppi ennen sitä, joku mikä vie mielen pois tunteista. Jatkaa surua sitten kun on välillä levännyt ja syönyt niin ei ihan romahda🍟
- Anonyymi
Rakkaan.
- Anonyymi
Minäkin haluan rakkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005