Jälleen kerran sain kylmää rättiä naamalle taholtasi. Et sinä välitä minusta niinkuin minä sinusta. En tiedä miksi sain itseni kuvittelemaan muuta. Koitan pysyä erossa ja keskittyä vain työntekoon.
n>m
Sait minut surulliseksi.
14
347
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaatko luupata palstaäijä näitä samantyyppisiä avauksia koko illan elämänjanoisten hyväksi?
- Anonyymi
Tirsk! 🤣 Nautin siitä, kun kärsit.
- Anonyymi
Taidat palstasetä vastailla itsellesi, ei kukaan voi olla noin bimbo tai mimbo
- Anonyymi
En mä kärsi sun takia. Nauran salaa. T. Sivusta S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat palstasetä vastailla itsellesi, ei kukaan voi olla noin bimbo tai mimbo
Aplle jaksamista, on asioita, joihin on vaikea vaikuttaa, jollei ole täysin varma toisen mielikuvista tilanteista joita koet? Toinen voi kieltää tällaisen tilanteen olemassa olon vain siksi, koska elää hetkeä, jossa hänellä ei ole valmiuksia tällaiseen.
Haluaisi hyvää, muttei ole valmis asiaa julki tuomaan, kun ei usko hyvään omalla kohdalla. Kiusalliset tilanteet tuntuvat silloin todennäköisiltä ja siksi ei halua aktivoitua? Älä ajattele pahalla vaan ajattele mieluummin, et jotain hyvääkin koit samalla, vaikkei nyt tule mieleen mitään hyvää?
Aika kultaa muistoja ja ehkä tämäkin kokema saa hopeisen reunuksen vielä myöhemmin? Mitään pahaa ei tapahtunut, aika ei vain ollut teille paras mahdollinen? Mitään ikävää ei oikeasti tapahtunut, jotain jäi vain tapahtumatta, sinusta riippumattomista syistä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aplle jaksamista, on asioita, joihin on vaikea vaikuttaa, jollei ole täysin varma toisen mielikuvista tilanteista joita koet? Toinen voi kieltää tällaisen tilanteen olemassa olon vain siksi, koska elää hetkeä, jossa hänellä ei ole valmiuksia tällaiseen.
Haluaisi hyvää, muttei ole valmis asiaa julki tuomaan, kun ei usko hyvään omalla kohdalla. Kiusalliset tilanteet tuntuvat silloin todennäköisiltä ja siksi ei halua aktivoitua? Älä ajattele pahalla vaan ajattele mieluummin, et jotain hyvääkin koit samalla, vaikkei nyt tule mieleen mitään hyvää?
Aika kultaa muistoja ja ehkä tämäkin kokema saa hopeisen reunuksen vielä myöhemmin? Mitään pahaa ei tapahtunut, aika ei vain ollut teille paras mahdollinen? Mitään ikävää ei oikeasti tapahtunut, jotain jäi vain tapahtumatta, sinusta riippumattomista syistä?Kiitos sinulle!
Tuntuu etten voi luottaa omiin tunteisiini, siihen mitä ne kertoo. Ne vain saavat minut kovin haavoittuvaiseksi. Täytyy yrittää rauhoittaa tämä tilanne, mikäli se vain on mahdollista. Keskittyä oleelliseen, eli velvollisuuksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle!
Tuntuu etten voi luottaa omiin tunteisiini, siihen mitä ne kertoo. Ne vain saavat minut kovin haavoittuvaiseksi. Täytyy yrittää rauhoittaa tämä tilanne, mikäli se vain on mahdollista. Keskittyä oleelliseen, eli velvollisuuksiin.Tunteesi voi kertoa tottakin, mut ihmisillä on pelkoja, jotka estää niitä toteutumasta? Uskon sinun olevan fiksu ihminen ja ehkä tämäkin kokemus voi opettaa sinulle asioita, joita kokemattomampi ihminen ei tiedosta vielä?
Monesti sanotaan, että elämä opettaa, ehkä tämäkin kokema sinulle avaa silmiä toisenlaiseen ajatteluun? Olemme yksilöitä ja siten kaikenlaisia tilanteita voi tulla eteen? Itseään ei kannata syyllistää, tilanteet ja kokemat vain eivät aina kohtaa (auki jäävät tilanteet)? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteesi voi kertoa tottakin, mut ihmisillä on pelkoja, jotka estää niitä toteutumasta? Uskon sinun olevan fiksu ihminen ja ehkä tämäkin kokemus voi opettaa sinulle asioita, joita kokemattomampi ihminen ei tiedosta vielä?
Monesti sanotaan, että elämä opettaa, ehkä tämäkin kokema sinulle avaa silmiä toisenlaiseen ajatteluun? Olemme yksilöitä ja siten kaikenlaisia tilanteita voi tulla eteen? Itseään ei kannata syyllistää, tilanteet ja kokemat vain eivät aina kohtaa (auki jäävät tilanteet)?Tiedän olevani aika herkkis ja tunteilla elävä ihminen. Olen kokenut paljon pahaa tässä elämässä, joten sekin saa minut varovaiseksi ja ajattelemaan asioista ja itsestäni negatiivisesti. Sitä ei minusta päällepäin huomaa, koska olen niin elämänmyönteinen ihminen kaikesta huolimatta. Suren kuitenkin salaa muilta ja pidän tunteeni piilossa ettei kukaan näe kuinka onneton olen.
Yritin pakoilla ja välttää tätä tunnetta, ihastumista. Se kuitenkin tuli ja täytti minut, pääsi yllättämään. Nyt mietin, kuinka päästä siitä eroon.
- Anonyymi
Tämä palstakin on täynnä kusipäitä! Kiroan sen päivän kun tänne eksyin..
- Anonyymi
Eivät kaikki. Me, jotka emme ole, emme jaksa aina kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kaikki. Me, jotka emme ole, emme jaksa aina kirjoittaa.
Joo, tiedän että täällä ihan normaaleja mukaviakin ihmisiä on. Sattuu vaan saamaan aina saamaan sellaiset kimppuun jotka eivät ole. Nyt ei jaksaisi, kun on paha olla. Töissäkin itketti, mutta piti vain näytellä iloista..
- Anonyymi
Miten niin? Ei sinulla/hänellä ole ikinä aikaa nykyisin.
- Anonyymi
Ei ole siitä kyse etteikö olisi mahdollisuuksia jutella/ottaa toista huomioon. Hän ei kaipaa seuraani, muut ovat tärkeämpiä ja läheisempiä. On ulkopuolinen olo. Lisäksi olen mustasukkainen ja vihaan sitä tunnetta. En halua että kukaan saa minussa aikaan sellaista kielteistä tunnetta.
- Anonyymi
Lähre jo vetelämmää, seuruilles, täältä.
Äiree kiälellä. Sun selkäsi takana aurinko, voit aina kääntyä uu'estaan,..
T. siinähän kääntyilet, hyvästi.
https://m.youtube.com/watch?v=sTSSObZV8CY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995