Vielä?
Haluaisitko lapsia
31
435
Vastaukset
- Anonyymi
En halua lapsia.
- Anonyymi
En. Mutta jos se olisi hänen haave, ehkä yksi
- Anonyymi
Tiedän.
- Anonyymi
Jos sinä haluaisit.
- Anonyymi
Jos mies olisi valmis sitoutumaan vanhemmuuteen niin sitten yhden.
- Anonyymi
En voi saada enää lapsia.
- Anonyymi
😊
🧥👶
👖👣- Anonyymi
😍🤗
- Anonyymi
En. Olen liian vanha ja lihava. Ei riitä kunto lapsien hoitoon.
- Anonyymi
En halua lapsia.
- Anonyymi
Voi ei. Ootko sä se tyyppi, joka tulee baaritiskillä esittelemään kuvia lapsistaan? Se on aika outo iskutekniikka, ja menee vielä oudommaksi, kun tyyppi sen jälkeen esittää tuon saman kysymyksen kuin sinä...
- Anonyymi
Kyse olisi sen mittaluokan ihmeestä ettei auttaisi kuin alistua kohtaloonsa.
En kai enää. Mutta jos sellainen tulisi niin ei haittaisi.
- Anonyymi
Lapset on harvoja hyviä syitä mennä naimisiin tai ryhtyä parisuhteeseen. Itse haluan lapsia, niin ei kannata tuhlata aikaansa jos toinen ei halua tai tiedä.
- Anonyymi
Kyllä jos löytyisi kumppani joka sitä haluaa myös ja ottaa vastuuta kasvatuksesta ja yleensäkin perheestä, yhdessä. Ihan kenen tahansa kanssa en rupea. Tosin olen jo luopunut osittain siitä ajatuksesta, koska sellaista miestä tuntuu olevan vaikea löytää. Ehkä se on sitten kohtaloa ettei omia lapsia koskaan saa tai tule saamaan. Naisellakin ikä alkaa jossain vaiheessa tulemaan vastaan. Jos en saa niin ehkä sitten hankin jonkun lemmikin jota voi helliä, huolehtia ja hoitaa parhaansa mukaan.
- Anonyymi
Kenen kanssa?
- Anonyymi
En vielä.
- Anonyymi
Kyllä. Toivon poikaa edelleen.
- Anonyymi
Jos syö keltarauhashormonia niin lisääntyykö hedelmällisyys
- Anonyymi
tasaa kiertoa nuorella oisko ollu xD -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tasaa kiertoa nuorella oisko ollu xD -sivusta
Mutta kasvaako riski raskauteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kasvaako riski raskauteen
Öö no siihen että raskautuu ns helposti tarvitaan säännöllinen kierto joten uskon et kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö no siihen että raskautuu ns helposti tarvitaan säännöllinen kierto joten uskon et kyllä.
Ei tyhmä ymmärrä
- Anonyymi
En taida haluta. Hyvä, että jaksan itseni hoitaa. 😔
- Anonyymi
Joo, olisi mukavaa saada pari lasta, mutta ei ole montaa vuotta enää aikaa, siiksi kaivattu voisi kiirehtiä❤️❤️❤️
- Anonyymi
En, eikä se mieskään halua.
- Anonyymi
En tähän maailmaan jota militaristit, psykopaattiset opetusministeriöläiset sekä bisnesmiehet ja naiset hallitsevat.
- Anonyymi
Kissavauvan joo. Mut pitäisi olla sitoutunut toinen joka tulisi myös mun kans juttuun. Mahdotonta.
- Anonyymi
Karussa vai kurussa..
- Anonyymi
En kyllä omia halua enää, enkä voikaan saada.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995