Hei typerä palstaselaaja,miksi keksit tyhmästi käydä täällä?!...

Voiko Jehovan Todistaja Saatanan Valehtelija seurakunnasta pyytää seuraa kyllä?!?! vai ei?!?! vasta kun suostut kuolemaan kasteelle niinkö?!?!
Kun kävin tänään kokouksessa oli taas niin hyödyttömän tyytymätön olo, kukaan ei välittänyt alussa eikä lopussa.
Lapset ja nuoret täysin on eksyneitä kun ei ole minua löytänyt ja vanhukset paasaa tuhatta ja sataa menetettyä siementään, keksi keski ikäistä ei olekaan ja alkaa ihmiset jopa suuttua kovinkin minun seurasta.
Mikään ei tunnu korjaantuvan, vaikka antaisit triljoona euroa tai tuottaisit rahaa Marssista, ihan hyödytön maailma. Muistattehan että tämä oli tuntemattoman saatanan maailma. No ei kun todistamaan valehdellen sitten jos teillä älyä vielä on?!
Eihän aivottomien paviaanien tarvitse ajatella tämä oli jo murhan himoinen saatanan maailma, olen hyvin pettynyt. ystävä aika meni jo ohi.
Minua kartettiin jo 18 vuotiaana ja sitä ennen on ollut hyvin huonoa ja huonoa hyvää seuraa, eikö Jehovan todistajilla ollutkaan mitään todisteita sukulaisteni olemassa olosta?! Kyllä vai ei?!

6

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lääkkeet ei toimi!

• Anonyymi

Eiväthän ne koskaan toimikaan. Harhaluulo.

• älä valita anonyymi, kiusaa huonompiasi ja mene karttamaan vanhempiasi muualle.

• Anonyymi

Vanhempani ovat jo kuolleet

• Anonyymi

Pakkopaita on aina toiminut!
        Pirautan osastolle... Pakkaa laukkusi!

• Soita ensin valehtelijoille joiden seurassa sinä olet, poliisi ja psykiatria on tehnyt tähän mennessä miljoonia rikoksia ,he eivät ole saaneet yhtään rikosta anteeksi minulta.
      Nuorisojärjestöt eivät Martti Ahtisaaresta asti ole kunnioittaneet minua,te petitte minut ja se tulkoon todellisuuteen siinä, psykiatria pitää poistaa maailmasta, se on minun ensimmäinen toiveeni, mitä olen edes kuullut Jehovasta.

Loukkautuminen on typerää. Loukkaannu omaan teepaitaasi, tuntematon kaunasi tulkoon Jehovan rangaistavaksi päivänpaisteessa.
      psykiatria tulkoon todistetuksi todelliseksi valheeksi, ihmiset eivät saa tarvita kukaan psykiatriaa!?!? Olette hulluja ketkä puhutte itseänne vastaan! Miten teitä salaa toimivia voisi rangaista?! Minä haluan rankaista teitä ketkä olette kiduttaneet minua. Te valehtelette ketkä väitätte mitään myrkyistä hyvää?!?!
      Milloin suostutte uskomaan Jehovan kirouksen teistä?!?!
      Aikaa on kulunut liikaa jolloin Ihminen on hallinnut toista ihmistä hänen onnettomuudekseen, ilman oikeaa hallitsemista.
      Suotta te salaa toimitte yhteiskunnan perkeleen lähetit! , mikään ei ihmisiä tälläisessä yhteiskunnassa yhdistä toisiin tuolla tavalla!...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7715
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4273
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2632
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      57