Nyt tulee taas

Anonyymi-ap

Pidempi tauko. Taidat nauttia siitä

34

448

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En todellakaan nauti.

• Anonyymi

Saatte olla vapaasti 🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatte olla vapaasti 🥺

No sitten nautin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten nautin.

🤣🤣

• Anonyymi

Taukoa on hyvä pitää moneen asiaan.

• Anonyymi

Lopputaukoko?

• Anonyymi

Palaatko aina aamuisin arvailemaan, että mistä palstasedän markan mysteereissä on kyse?

• Anonyymi

Niin nautinkin oot nii villinä kun tauko loppuu😅

• Anonyymi

Ai mitä

• Anonyymi

Miksi pidätte taukoja?🤨

• Anonyymi

Minä sulle tauot näytän 🤨

• Anonyymi

Juu kerkii täyttää kassit hyvin😜

• Anonyymi

Ikuinen tauko

• Anonyymi

Mikä vtun tauko?
      Ja miksi nauttisin jostai tauoista?

• Anonyymi

Tauko olis yhdessä kiva.

• Anonyymi

Kirjoittelen tänne joskus ehkä mutta toivottavasti minulla on myös muuta tekemistä. Älä anna kuitenkaan minun kirjoittelemiseni häiritä sinua yhtään. Se ei velvoita sinua mihinkään. Se ei muuta tilannetta! Ehkä meillä vähitellen on ok suhteet. Katsotaan toisiamme normaalin etäältä eikä kuvitella tätä rakkaudeksi. Tavoitteena meillä olisi molemminpuolinen pitäminen ja kaveruus. Tulevaisuudessa.
      Minulla on vielä opittavaa. Syytän muita edelleen ongelmistani. Se on rasittavaa. Pikkuhiljaa kitken sen pois vaikka väkisin.

• Anonyymi

Eikö meillä siis ole ok suhteet? Tää oli mulle uutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö meillä siis ole ok suhteet? Tää oli mulle uutta.

En ole tehnyt aloitusta, vaikka ymmärrän että niin voi luulla. En ole kirjoittanut tänne paljonkaan lähiaikoina.

• Anonyymi

Tein kyllä tuon viha-aloituksen, kun olin haistavinani että olet jostain vihainen. Ystävyyttä minäkin haluaisin, mutta en tiennyt ettei se ole nyt mahdollista. Luuletko että olen sulle täällä vi*ttuillut tai mikä syynä vihaisuuteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein kyllä tuon viha-aloituksen, kun olin haistavinani että olet jostain vihainen. Ystävyyttä minäkin haluaisin, mutta en tiennyt ettei se ole nyt mahdollista. Luuletko että olen sulle täällä vi*ttuillut tai mikä syynä vihaisuuteen?

En ole mitenkään vihainen, sinä voisit olla vihainen. Välillä olen vähän vihainen mutta harvoin. Joillekin ihmisille voin olla vihainen, kunnes tajuan, että olen itse vaikuttanut tilanteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mitenkään vihainen, sinä voisit olla vihainen. Välillä olen vähän vihainen mutta harvoin. Joillekin ihmisille voin olla vihainen, kunnes tajuan, että olen itse vaikuttanut tilanteeseen.

Joo, kyllä mä sun luomi- ym.jutut tunnistin, mutta ne vaan huvitti mua. En ole mistään vihainen. Mut jutellaan lisää myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko siis Pikku-Myy?

• Anonyymi

Hyvältä nyt tuntuu tämä tilanne. On huojentunut olo. Pian menen nukkumaan. Huomenna minulla on työpäivä, iltavuoro. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Ok, hyvää yötä. Nyt täytyy pohdiskella.

• Anonyymi

Pohdiskella mitä?

• Anonyymi

Että mitä tapahtui ja miksi. Mutta nyt nukkumaan.

• Anonyymi

Hyvää yötä.

• Anonyymi

Miksi minä sellaisesta nauttisin?

• Anonyymi

Pyrin siihen että unohtaisin hänet tauon aikana ja tunteet katoaisivat kokonaan

• Anonyymi

Miksi?
        Eiks se merkitse sulle mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi?
        Eiks se merkitse sulle mitään?

Yritän päästä yli ettei sen muut naisseikkailut satuttaisi enää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, anteeks!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sulla ole palstasetä muuta kuin kuvitteellisia seikkailuja ja selkkauksia, tämä teini itsesi nostelu on typerryttävää

• Anonyymi

Itseppähän sen aiheutit menisit hoitoon jos et osaa käyttäytyä kuin pieni lapsi olet jotenkin sairas päästä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3402
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3344
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1984
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1386
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1139
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe