Pidempi tauko. Taidat nauttia siitä
Nyt tulee taas
34
448
Vastaukset
- Anonyymi
En todellakaan nauti.
- Anonyymi
Saatte olla vapaasti 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatte olla vapaasti 🥺
No sitten nautin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten nautin.
🤣🤣
- Anonyymi
Taukoa on hyvä pitää moneen asiaan.
- Anonyymi
Lopputaukoko?
- Anonyymi
Palaatko aina aamuisin arvailemaan, että mistä palstasedän markan mysteereissä on kyse?
- Anonyymi
Niin nautinkin oot nii villinä kun tauko loppuu😅
- Anonyymi
Ai mitä
- Anonyymi
Miksi pidätte taukoja?🤨
- Anonyymi
Minä sulle tauot näytän 🤨
- Anonyymi
Juu kerkii täyttää kassit hyvin😜
- Anonyymi
Ikuinen tauko
- Anonyymi
Mikä vtun tauko?
Ja miksi nauttisin jostai tauoista? - Anonyymi
Tauko olis yhdessä kiva.
- Anonyymi
Kirjoittelen tänne joskus ehkä mutta toivottavasti minulla on myös muuta tekemistä. Älä anna kuitenkaan minun kirjoittelemiseni häiritä sinua yhtään. Se ei velvoita sinua mihinkään. Se ei muuta tilannetta! Ehkä meillä vähitellen on ok suhteet. Katsotaan toisiamme normaalin etäältä eikä kuvitella tätä rakkaudeksi. Tavoitteena meillä olisi molemminpuolinen pitäminen ja kaveruus. Tulevaisuudessa.
Minulla on vielä opittavaa. Syytän muita edelleen ongelmistani. Se on rasittavaa. Pikkuhiljaa kitken sen pois vaikka väkisin.- Anonyymi
Eikö meillä siis ole ok suhteet? Tää oli mulle uutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö meillä siis ole ok suhteet? Tää oli mulle uutta.
En ole tehnyt aloitusta, vaikka ymmärrän että niin voi luulla. En ole kirjoittanut tänne paljonkaan lähiaikoina.
- Anonyymi
Tein kyllä tuon viha-aloituksen, kun olin haistavinani että olet jostain vihainen. Ystävyyttä minäkin haluaisin, mutta en tiennyt ettei se ole nyt mahdollista. Luuletko että olen sulle täällä vi*ttuillut tai mikä syynä vihaisuuteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein kyllä tuon viha-aloituksen, kun olin haistavinani että olet jostain vihainen. Ystävyyttä minäkin haluaisin, mutta en tiennyt ettei se ole nyt mahdollista. Luuletko että olen sulle täällä vi*ttuillut tai mikä syynä vihaisuuteen?
En ole mitenkään vihainen, sinä voisit olla vihainen. Välillä olen vähän vihainen mutta harvoin. Joillekin ihmisille voin olla vihainen, kunnes tajuan, että olen itse vaikuttanut tilanteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mitenkään vihainen, sinä voisit olla vihainen. Välillä olen vähän vihainen mutta harvoin. Joillekin ihmisille voin olla vihainen, kunnes tajuan, että olen itse vaikuttanut tilanteeseen.
Joo, kyllä mä sun luomi- ym.jutut tunnistin, mutta ne vaan huvitti mua. En ole mistään vihainen. Mut jutellaan lisää myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siis Pikku-Myy?
- Anonyymi
Hyvältä nyt tuntuu tämä tilanne. On huojentunut olo. Pian menen nukkumaan. Huomenna minulla on työpäivä, iltavuoro. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Ok, hyvää yötä. Nyt täytyy pohdiskella.
- Anonyymi
Pohdiskella mitä?
- Anonyymi
Että mitä tapahtui ja miksi. Mutta nyt nukkumaan.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Miksi minä sellaisesta nauttisin?
- Anonyymi
Pyrin siihen että unohtaisin hänet tauon aikana ja tunteet katoaisivat kokonaan
- Anonyymi
Miksi?
Eiks se merkitse sulle mitään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi?
Eiks se merkitse sulle mitään?Yritän päästä yli ettei sen muut naisseikkailut satuttaisi enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän päästä yli ettei sen muut naisseikkailut satuttaisi enää
Okei, anteeks!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän päästä yli ettei sen muut naisseikkailut satuttaisi enää
Eihän sulla ole palstasetä muuta kuin kuvitteellisia seikkailuja ja selkkauksia, tämä teini itsesi nostelu on typerryttävää
- Anonyymi
Itseppähän sen aiheutit menisit hoitoon jos et osaa käyttäytyä kuin pieni lapsi olet jotenkin sairas päästä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995