Lihavana
Pidätkö oikeasti liian
15
222
Vastaukset
- Anonyymi
En pidä ei ollut minulta.
- Anonyymi
Ei kaikkea kannata sanoa ääneen.
- Anonyymi
Olen mitä olen. Eikä ole aikomus hakea hyväksyntää kroppani kautta.
- Anonyymi
En. 🙊
- Anonyymi
En tietenkään rakas. Sinä voisit mennä leikkimään anorektikkojen kanssa piilosta, mutta muista että siiman taakse ei saa mennä piiloon.
- Anonyymi
Muodokkaat naiset on useiden miesten ja naisten mieleen -sivusta n
- Anonyymi
Kyllä 🙋
🚬🧔 - Anonyymi
En voisi enempää korostaa normaalipainoa. Se, että sanoo pitävänsä naisellisista muodokkaista naisista niin monet käsittää sen sillä tavalla, että pitää syödä itsensä sairaaloisen lihavaksi. Se ei ole ollenkaan viehättävää, eikä terveellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voisi enempää korostaa normaalipainoa. Se, että sanoo pitävänsä naisellisista muodokkaista naisista niin monet käsittää sen sillä tavalla, että pitää syödä itsensä sairaaloisen lihavaksi. Se ei ole ollenkaan viehättävää, eikä terveellistä.
Juu näin on
- Anonyymi
Mä pidän itseäni liian lihavana, muiden painoluokat tai kehonkoostumusprosentit eivät kiinnosta.
- Anonyymi
Tuo on todella seksikästä, että pystyt puhumaan asioista niinkuin ne on. Tosiasioiden myöntämisestä voi alkaa uusi parempi ja terveellisempi elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on todella seksikästä, että pystyt puhumaan asioista niinkuin ne on. Tosiasioiden myöntämisestä voi alkaa uusi parempi ja terveellisempi elämä.
Ehkä. Joskus tosiasiat ovat sen verran ikäviä ettei niitä kannata liikaa miettiä. Ainakaan minulla motivaatiota ei synny mistään faktoista, vaan kuvitelmista siitä, miten asiat voisivat olla joskus paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä. Joskus tosiasiat ovat sen verran ikäviä ettei niitä kannata liikaa miettiä. Ainakaan minulla motivaatiota ei synny mistään faktoista, vaan kuvitelmista siitä, miten asiat voisivat olla joskus paremmin.
Vaikka vielä ei ole motivaatiota tiputtaa painoa, mutta ongelma ei ainakaan pahene, kun tiedostat sen. Muuten jatkaisit huonoja valintoja ja ruokailutottumuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka vielä ei ole motivaatiota tiputtaa painoa, mutta ongelma ei ainakaan pahene, kun tiedostat sen. Muuten jatkaisit huonoja valintoja ja ruokailutottumuksia.
Mun ongelma on osittain siinä, että mä oon vähän väliä uudestaan lähtöruudussa. Sen lisäksi siis että tässä tilanteessa on muutenkin vaikea nähdä, että millään mitä mä teen olisi mitään positiivista vaikutusta mihinkään. Siinä loppuu usko omaan pystymiseen, jaksamiseen ja koko touhun mielekkyyteen.
(Terveys"haasteita", joo.)
- Anonyymi
Tuli jo touhu💧🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995