Aivan älyttömän paljon
Haluun sua
28
392
Vastaukset
- Anonyymi
Voi rakas 🥺
- Anonyymi
Saapihan sitä haluta😆
- Anonyymi
Mitä haluat tehdä
Mäkin sua - Anonyymi
Pidätkö mua sievänä
- Anonyymi
Niin mäkin haluan sua mies 🤩
Naiselta - Anonyymi
Oon lihava mieheltä
- Anonyymi
Läheisyys olisi luonnollista hänen kanssa. Hän on ihana.
- Anonyymi
Minäkin sitä hassua miestä haluan.
- Anonyymi
Mulla on ollut nyt illalla täysin sama tunnelma.
- Anonyymi
Saahan sitä aina haluta
- Anonyymi
Saat siltä toiselta paljaalla
- Anonyymi
Noh Noh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh Noh.
Nauti siitä. Multa et saa koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauti siitä. Multa et saa koskaan
Kyllä minä ymmärrän ja siksi sinä saat elää niin kuin haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä mitään ymmärrä. Et vain halua minua. Ja tarkoitin paljaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin olen ajatellut hyvin monen vuoden ajan ja siksi en ymmärtänyt sitä, miksi et koskaan sanonut minulle mitään. Olin ymmälläni siitä, miksi edes liikuit samoilla seuduilla. Olisin halunnut että olisit sanonut haluavasi puhua kanssani, koska tietyistä syistä johtuen minä en sitä voinut tehdä. Sitä esitystähän siihen liittyen oli monen vuoden ajan täysin turhaa, koska kukaan ei ole voinut kertoa minulle mitään sellaista, mitä en olisi ollut ymmärtämättä moneen vuoteen! Siksi kaupassa käymiset ahdistavat, koska se saman asian toisto ahdistaa ja saa minut vihaiseksi! Ihan kuin olisin pikku lapsi, joka ei ymmärrä. Sen takia pyysin, että kaikki kautta rantain esityksen on loputtava. Elimistölle ja psyykelle ei tee hyvää, stressaantuminen joka päivä. Jos tietty henkilö olisi jo vuosia sitten kysynyt, voidaanko puhua, niin olisi vältytty monelta elämää aivan liian monta vuotta pilanneelta tarpeettomalta esitykseltä ja sen aiheuttamalta psyykkiseltä, fyysiseltä ja taloudelliselta stressiltä, ahdistukselta ja pahoinvoinnilta! Hän mokasi ymmärtämättä sitä, kuinka paljon minä jouduin sen takia kärsimään! Järkyttäbää töissäkin, kun minua haukuttiin vaikeaksi ihmiseksi! Ihan varmasti ihmisestä, jos elämää häiritään kauan ja elämältä viedään pohja pois, kun ei pystynyt edes työtä tekemään. Jonkun projektin aloittajista olla ns. yhdyshenkilö, jonka kaikesta ahdistavasta ja stressaavasta kokemuksesta olisi voinut keskustella! Olen kokenut että minun hyvinvoinnistani ei välitetty ollenkaan! Kun miettii kuinka kauan kaikki on kestänyt. Pyysin jo vuosia sitten, että kaiken kautta rantain kertomisen pitää loppua, koska koen sen vahinhoittavan minua monella tapaa! Siksi olen ollut välillä vihainen jo aika kauan, koska olen kokenut, ettei kukaan ole ymmärtänyt minun kärsimyksiäni koskaan projektiin liittyen. Ovesta ulos lähtö ahdistaa joka kerta, olen totaalisen kyllästynyt ihan turhaan kertomiseen. Olen hyvin pettynyt, ettei tietty henkilökään koskaan ymmärtänyt, sitä että miksi en käy töissä ja miten ylipäätään voin! Minusta tuntuu ettei minun ole mahdollista enää auttaa häntä, koska en ole saanut korvauksia edes menetetyistä tuloista. Tuntuu siltä, että minun tunteistani ja huonovointisuudesta ei ole välitetty ollenkaan, vaan olisin kuin joku räsynukke jota voi heitellä miten vaan! Projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa siinä muodossa kuinka se toteutettiin, se on pilannut elämäni aika lailla totaalisesti, enkä halua enää olla siinä mukana! Sen pitää loppua ihan kokonaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin olen ajatellut hyvin monen vuoden ajan ja siksi en ymmärtänyt sitä, miksi et koskaan sanonut minulle mitään. Olin ymmälläni siitä, miksi edes liikuit samoilla seuduilla. Olisin halunnut että olisit sanonut haluavasi puhua kanssani, koska tietyistä syistä johtuen minä en sitä voinut tehdä. Sitä esitystähän siihen liittyen oli monen vuoden ajan täysin turhaa, koska kukaan ei ole voinut kertoa minulle mitään sellaista, mitä en olisi ollut ymmärtämättä moneen vuoteen! Siksi kaupassa käymiset ahdistavat, koska se saman asian toisto ahdistaa ja saa minut vihaiseksi! Ihan kuin olisin pikku lapsi, joka ei ymmärrä. Sen takia pyysin, että kaikki kautta rantain esityksen on loputtava. Elimistölle ja psyykelle ei tee hyvää, stressaantuminen joka päivä. Jos tietty henkilö olisi jo vuosia sitten kysynyt, voidaanko puhua, niin olisi vältytty monelta elämää aivan liian monta vuotta pilanneelta tarpeettomalta esitykseltä ja sen aiheuttamalta psyykkiseltä, fyysiseltä ja taloudelliselta stressiltä, ahdistukselta ja pahoinvoinnilta! Hän mokasi ymmärtämättä sitä, kuinka paljon minä jouduin sen takia kärsimään! Järkyttäbää töissäkin, kun minua haukuttiin vaikeaksi ihmiseksi! Ihan varmasti ihmisestä, jos elämää häiritään kauan ja elämältä viedään pohja pois, kun ei pystynyt edes työtä tekemään. Jonkun projektin aloittajista olla ns. yhdyshenkilö, jonka kaikesta ahdistavasta ja stressaavasta kokemuksesta olisi voinut keskustella! Olen kokenut että minun hyvinvoinnistani ei välitetty ollenkaan! Kun miettii kuinka kauan kaikki on kestänyt. Pyysin jo vuosia sitten, että kaiken kautta rantain kertomisen pitää loppua, koska koen sen vahinhoittavan minua monella tapaa! Siksi olen ollut välillä vihainen jo aika kauan, koska olen kokenut, ettei kukaan ole ymmärtänyt minun kärsimyksiäni koskaan projektiin liittyen. Ovesta ulos lähtö ahdistaa joka kerta, olen totaalisen kyllästynyt ihan turhaan kertomiseen. Olen hyvin pettynyt, ettei tietty henkilökään koskaan ymmärtänyt, sitä että miksi en käy töissä ja miten ylipäätään voin! Minusta tuntuu ettei minun ole mahdollista enää auttaa häntä, koska en ole saanut korvauksia edes menetetyistä tuloista. Tuntuu siltä, että minun tunteistani ja huonovointisuudesta ei ole välitetty ollenkaan, vaan olisin kuin joku räsynukke jota voi heitellä miten vaan! Projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa siinä muodossa kuinka se toteutettiin, se on pilannut elämäni aika lailla totaalisesti, enkä halua enää olla siinä mukana! Sen pitää loppua ihan kokonaan!
Olet projektiin lähtenyt, joten parasta olla käytettävissä. Siitähän sinulle maksetaan. Ja vaitiolosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet projektiin lähtenyt, joten parasta olla käytettävissä. Siitähän sinulle maksetaan. Ja vaitiolosta.
Montako autokauppaa on jo tehty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei projekti saa olla pakollista, kyllä siitä on oikeus irrottautua. En jaksa sitä enää yhtään, menetän kohta elämänhaluni lopullisesti. En halua nähdä, enkä tutustua keneenkään. Olen totaalisen väsynyt kaikkeen kokemaani ja näkemääni! Tämä on hätähuuto!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei projekti saa olla pakollista, kyllä siitä on oikeus irrottautua. En jaksa sitä enää yhtään, menetän kohta elämänhaluni lopullisesti. En halua nähdä, enkä tutustua keneenkään. Olen totaalisen väsynyt kaikkeen kokemaani ja näkemääni! Tämä on hätähuuto!!
Papukaija!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos projekti ei lopu, niin loppuuko se siihen jos aletaan tuoda nimiä tietoisuuteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato jos ei sairaus vie ennen kuin ........niin on köysi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin olen tämän asian mielessäni ajatellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos projekti ei lopu, niin loppuuko se siihen jos aletaan tuoda nimiä tietoisuuteen!
Siinä sitä listaa riittääkin. Antaa palaa vaan👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sitä listaa riittääkin. Antaa palaa vaan👍
Niinpä, melkoinen joukko on mukana ollut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, melkoinen joukko on mukana ollut!
Kuka siinä ei ole ollut mukana. Parempi niin päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen ihmettelen, miksi et koskaan kysynyt edes sitä kysymystä, että "voidaanko puhua?"
En oikeastaan ymmärrä miten se on mahdollista, kun niitä tilaisuuksia oli paljon. Ihan kuin olisit vain leikkinyt vaikeasti tavoiteltavaa: "hei taas menin ohi, mutta enpä kiinnitä sinuun mitään huomiota, koska et ole sen arvoinen." Jos taas se johtui muusta syystä, niin miksi et soittanut tai laittanut viestiä, niin oltaisiin voitu tavata jo aikoja sitten! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen ihmettelen, miksi et koskaan kysynyt edes sitä kysymystä, että "voidaanko puhua?"
En oikeastaan ymmärrä miten se on mahdollista, kun niitä tilaisuuksia oli paljon. Ihan kuin olisit vain leikkinyt vaikeasti tavoiteltavaa: "hei taas menin ohi, mutta enpä kiinnitä sinuun mitään huomiota, koska et ole sen arvoinen." Jos taas se johtui muusta syystä, niin miksi et soittanut tai laittanut viestiä, niin oltaisiin voitu tavata jo aikoja sitten!Jaa ketä? Kuka kenet? Ei ole kukaan kiinnostanut eikä kyllä kiinnosta vieläkään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995