Toivottavasti et kuvittele

Anonyymi-ap

Että hän voisi antaa sinulle ikinä anteeksi.

26

521

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä. En minäkään hänelle joten tasoissa ollaan.

• Anonyymi

Tasapeli.

Peli jossa ei ole voittajia.

• Anonyymi

Mitä pahaa hän on tehnyt jos ei pysty sntamaan anteeksi ?

• Anonyymi

Mä ainakin pystyn.
      Naiselta

• Anonyymi

Gubbe ei ole nainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe ei ole nainen!

Sen tiedämme, kuten sen että gubbe kirjoitti yllä olevan kommentin osaksi raskassoutuista teatteriaan

• Anonyymi

Miksi tulet kirjoittamaan minusta ja hänestä? Alkaako välinne rakoilla? Miksi tungit väliimme, se on selvää että hän minua kaipaa... Miksi väkisin roikut paikassa ja ihmisissä, ne alkaa kyllästyy suhun. Mun elämän sait tuhottua, kiitos, joten en mitään hyvää sulle toivo! Miestä kyllä ikävöin.

• Anonyymi

Olet ihan sekaisin ja hoidon tarpeessa!

• Anonyymi

Ja onko muiden pakko tukea tällaisten kakojen illusionistisia kuvitelmia ja pyöritellä niitä ku elämässä ei muuta olis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja onko muiden pakko tukea tällaisten kakojen illusionistisia kuvitelmia ja pyöritellä niitä ku elämässä ei muuta olis?

Sai-ras-ta se on on on.

• Anonyymi

Mä oikeesti gubbe säälin näitä jotka on sinun draamassa kii jopa sua enemmän🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sai-ras-ta se on on on.

Paa nyt ylös tämä ed ihmeessä työläinen👍

• Anonyymi

En kuvittele, tunnenhan minä hänet. Katkeruus ja kateus on saanut otteen hänestä pysyvästi.

Elän elämääni normaalisti eteenpäin enkä tunne häntä kohtaan mitään kummempia, jos vain pysyy kaukana minusta. En siis kadu, että lopetin kanssakäymisen. Se oli oikea päätös.

Mitään pahaa en hänelle toivo.

• Anonyymi

Sä olet katkera ja kateellinen,yritit väkisellä tunkeutua avioparin elämää ja meidän yhteisiin asioihin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet katkera ja kateellinen,yritit väkisellä tunkeutua avioparin elämää ja meidän yhteisiin asioihin!

Taasko tämä dramaturgia jatkuu? Kerro ihmeessä tämä monimutkainen ja todella johdonmukainen mind-map guben monologin yhteyteen. Ihan arvoisensa paikka sinänsä. Toivottavasti saat tarvitsemaasi apua viimein. Asiat ei ole kunnossa sul.T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko tämä dramaturgia jatkuu? Kerro ihmeessä tämä monimutkainen ja todella johdonmukainen mind-map guben monologin yhteyteen. Ihan arvoisensa paikka sinänsä. Toivottavasti saat tarvitsemaasi apua viimein. Asiat ei ole kunnossa sul.T

Kuten ei ole tuollaista myötäilevien pää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten ei ole tuollaista myötäilevien pää.

Alhaista, kuraista, töhnäistä ja rahvasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alhaista, kuraista, töhnäistä ja rahvasta

White trash begaviours.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttini ei ollut tosiaankaan sinulle eikä mistään tuollaisesta tilanteesta todellakaan.

Kunhan vain mietin ikivanhaa asiaa.

• Anonyymi

Antaa anteeksi mitä?? Sun harakan elintila on kapenemassa kun panikoit?! Etkö jo osaa saanut, kaikki ei ole sun!

• Anonyymi

Mut veit ne takaisin! Kaikki on mun,mitä olet varastanut!

• Anonyymi

Oletko kertakaikkiaan noin kaheli!siis tyhmä!

• Anonyymi

En ole pyytänyt sulta mitään anteeksi,en edes tunne sua,mutta sä olet todella ilkeä varas!enkä pyydä! Toivottavasti joudut helvettiin!

• Anonyymi

Antanut jo anna sinäkin.

• Anonyymi

No en kyllä ole tiennyt ,että te olitte niin pitkällä,taiat elää harhoissa!mut olipa hyvä tietää!

• Anonyymi

sillee mä sen nään. en tule antamaan anteeksi. mennyt on mennyttä ja hyvä niin. päästän vaan irti. en voi vaikuttaa. sillat palaa ja syystä. kukaan ei näe mitä mun päässä liikkuu ja ne ajatukset tulee viemään mut kauas

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe