Minulta on ilmeisesti

Anonyymi-ap

mennyt usein ohi se, että olet vihainen. Olitkohan viimeksi, kun nähtiin. En huomannut mitään. Paitsi ehkä lopussa. Huolestuttaa vähän, miten osaan tulkita sua jatkossa. Voisitko kertoa, koska olet vihainen :D

38

565

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En myöskään ihan hahmottanut, miksi olit vihainen.

• Anonyymi

Jos olit.

• Anonyymi

Tuskin sitten oli vihainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sitten oli vihainen

Palstasedälle omasta mielestään kuin ohjailtavalle naiselle vastaaja sai vinetettyä kommentin pois. Se toimii aikansa, sitten nostavat kädet pystyyn kuten muidenkin ns pidän vain omasta sanomasta tyyppien kohdalla

• Anonyymi

Hyvä on, helpotan oloasi. Olen täst edes aina vihainen sinulle. Huomaat sen kyllä.

• Anonyymi

Mut mistä syystä?

• Anonyymi

Ainoastaan täällä olen huomannut vihaisuutesi. En tiedä, onko se ollut todellista. Tosin vit*uilusi olen tajunnut esim. somessa, luulisin. En vittuilun syytä kovinkaan usein. Joskus syy on paljastunut jälkeen päin. Olet mysteeri mieheksi. En tunne juurikaan mulle vit*uilevia ihmisiä, niin tämä hämmentää.

• Anonyymi

Ette vaikuta oikein toisillenne sopivilta. Eri temperamenttityyppi tai tapa kommunikoida.

• Anonyymi

Ei me sovitakaan. Aika teki tehtävänsä! Jotenkin yritin räpiköidä mukana viimeiset kaksi vuotta, mutta tilanteeni vain huononi huononemistaan! En vain pysty enää ymmärtämään sitä, miksi en ollut edes yhden sanan arvoinen. Tilanne muistutti hyvin paljon sitä mitä parisuhteessani aikoinaan tapahtui, jossain vaiheessa raja tulee vastaan siihen liittyen, että on toiselle näkymätön!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me sovitakaan. Aika teki tehtävänsä! Jotenkin yritin räpiköidä mukana viimeiset kaksi vuotta, mutta tilanteeni vain huononi huononemistaan! En vain pysty enää ymmärtämään sitä, miksi en ollut edes yhden sanan arvoinen. Tilanne muistutti hyvin paljon sitä mitä parisuhteessani aikoinaan tapahtui, jossain vaiheessa raja tulee vastaan siihen liittyen, että on toiselle näkymätön!

Et ole Ap. kuitenkaan.

• Anonyymi

Mie oon lähtökohdissa joskus.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat "lähtökohdissa"?

• Anonyymi

Oletko ap mies vai nainen🤔 outoa huutelua väliajoile

• Anonyymi

Miksi näet niin paljon vaivaa anonyymien ns välihuuteluista, kuten mainitsit? Se saattaa olla oire psyykkisestä sairaudesta

• Anonyymi

Tää on kiinnostavaa koska minä tajusin myös, että olen kantanut jotakin vihan tunnetta piilotettuna mukanani. Sokealla tavalla vain piilottanut sen en edes ole itse huomannut sitä ja se tässä hämmentää erityisesti. Hävettää myöntää se sillä olen luullut tuntevani itseni hyvin.

Mistä sinä huomasit kaivattusi vihaisuuden tai aloit epäillä sitä? Pohdinnasta voi olla hyötyä toisillekin.

• Anonyymi

Ehkä viime vuoden tammikuusta, jos nyt asiaa miettii. Silloin en kyllä ajatellut että se kohdistuisi mitenkään minuun. Ehkä kevään mittaan viime vuonna tuli sellaisia " välähdyksiä " että nyt se kohdistui muhun myös.
        Etenkin kesällä. Mutta ajattelin että on varmaan kuitenkin enemmän väsymystä tai jotain henkilökohtaista murhetta, joka ei minuun liity. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä viime vuoden tammikuusta, jos nyt asiaa miettii. Silloin en kyllä ajatellut että se kohdistuisi mitenkään minuun. Ehkä kevään mittaan viime vuonna tuli sellaisia " välähdyksiä " että nyt se kohdistui muhun myös.
        Etenkin kesällä. Mutta ajattelin että on varmaan kuitenkin enemmän väsymystä tai jotain henkilökohtaista murhetta, joka ei minuun liity. Ap.

Kiva kun vastasit. En ehkä osannut selkeästi kysyä, mutta minua kiinnostaa enemmänkin se, millainen käyttäytyminen toisessa sai miettimään hänen mahdollista vihaisuuttaan?
        Keskustelen asiasta mielelläni, mutta palaan vähän myöhemmin, jos haluat jatkaa. Nyt on kiireitä. ei vihaisuutta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ymmärsin kyllä myös, että saattoi kesällä liittyä muhunkin. Ehkä oli jotain heijastusta jostain mun tunteista tai niiden ilmaisusta. Jos ne oli huomattu. Mutta en ihan tajua miksi vihaisuus.
        Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun vastasit. En ehkä osannut selkeästi kysyä, mutta minua kiinnostaa enemmänkin se, millainen käyttäytyminen toisessa sai miettimään hänen mahdollista vihaisuuttaan?
        Keskustelen asiasta mielelläni, mutta palaan vähän myöhemmin, jos haluat jatkaa. Nyt on kiireitä. ei vihaisuutta :)

Tajusin nyt itsekin jälkikäteen väsyneenä vastanneeni ihan asian vierestä.
        Jaa-a. Saattaa toki olla vain omaa mielikuvitustakin osittain. Mutta sellaiset kiukun pilkahdukset yllättävissä tilanteissa. Kun tavallaan ojentaa toiselle käden avuksi tai kohtaamiseksi ja toinen joko huitaisee kättä tai kiertää sen mahdollisimman kaukaa. Siis vertauskuvallisesti. En oikein osaa selittää tarkemmin. Ja voi olla että olin vähän turhan ylireagoiva ja herkillä, koska oli tunteita.

Joo, ei mitään. Itsekin pitäisi olla jo vaikka missä. Mukavaa päivää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a. Saattaa toki olla vain omaa mielikuvitustakin osittain. Mutta sellaiset kiukun pilkahdukset yllättävissä tilanteissa. Kun tavallaan ojentaa toiselle käden avuksi tai kohtaamiseksi ja toinen joko huitaisee kättä tai kiertää sen mahdollisimman kaukaa. Siis vertauskuvallisesti. En oikein osaa selittää tarkemmin. Ja voi olla että olin vähän turhan ylireagoiva ja herkillä, koska oli tunteita.

Ai niin, tuli mieleen, että näissä tilanteissa on melko usein ollut muita ihmisiä, joten en tiedä varmasti kenelle hän oli vihainen. Jos edes oli. Joten ainakin välillä varmaan väärä tulkinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tuo kuulostaa siltä, kuin välissä olisi kohtaamattomuutta ja silloin voi jäädä just vaikeammin tunnistettavat tunteet peiton alle. Viha peitetään hymyilyllä ja viestittelyssä emojilla tai vittulevalla _ystävällisin terveisin_ huomautuksella reklamaatiosähköpostissa. Aggressiotahan siinä joskus peitellään.

Minulle on ollut aina vaikea ilmaista aggressiivista viestiä toiselle suoraan. Se on johtanut siihen että päätöksenteko on vaikeaa, en osaa lähteä enkä jäädä. Jonkun päättyminen merkitsee minulle historiani vuoksi samaa kuin kuolema joten raskaat voimat ovat liikkeellä. Himmailen ja olen taakaksi läheisilleni. Samaan aikaan olen aidosti ystävällinen ja huomioiva ja täysin irti omista vihantunteistani. Toisen arvostellessa minua, saatan loukkaantua mutta en silloinkaan osaa puolustautua tai kertoa omaa puolta asiastani toiselle ymmärrettävästi. Ehkä yritän mutta jotenkin vieläkin liian usein epäonnistun siinä. Tämä on saanut minut pelkäämään läheisissä suhteissa ja antautumaan toisen jyrättäväkzi noin kuvaannollisesti. Laamannun ja olen raukkamainen vaikka jossain mielen pienessä sopukassa tiedän olevani vahvempi. Kaiken tämän ymmärtäminen satuttaa minua ja kärsin siitä.
        Jotakin olen elämältä oppimassa ja saa se tuntuakin jossain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tuo kuulostaa siltä, kuin välissä olisi kohtaamattomuutta ja silloin voi jäädä just vaikeammin tunnistettavat tunteet peiton alle. Viha peitetään hymyilyllä ja viestittelyssä emojilla tai vittulevalla _ystävällisin terveisin_ huomautuksella reklamaatiosähköpostissa. Aggressiotahan siinä joskus peitellään.

Minulle on ollut aina vaikea ilmaista aggressiivista viestiä toiselle suoraan. Se on johtanut siihen että päätöksenteko on vaikeaa, en osaa lähteä enkä jäädä. Jonkun päättyminen merkitsee minulle historiani vuoksi samaa kuin kuolema joten raskaat voimat ovat liikkeellä. Himmailen ja olen taakaksi läheisilleni. Samaan aikaan olen aidosti ystävällinen ja huomioiva ja täysin irti omista vihantunteistani. Toisen arvostellessa minua, saatan loukkaantua mutta en silloinkaan osaa puolustautua tai kertoa omaa puolta asiastani toiselle ymmärrettävästi. Ehkä yritän mutta jotenkin vieläkin liian usein epäonnistun siinä. Tämä on saanut minut pelkäämään läheisissä suhteissa ja antautumaan toisen jyrättäväkzi noin kuvaannollisesti. Laamannun ja olen raukkamainen vaikka jossain mielen pienessä sopukassa tiedän olevani vahvempi. Kaiken tämän ymmärtäminen satuttaa minua ja kärsin siitä.
        Jotakin olen elämältä oppimassa ja saa se tuntuakin jossain.

Kiinnostavaa. Mulla on juurikin toisinpäin. En varmaan osaisi kirjoittaa vittuilevaa sähköpostia, edes kaverille, jolle olisin suuttunut. Ja siksi varmaan mun on edes vaikea tunnistaa, kun mulle vittuillaan. Luulen, että toinen on vaan jotenkin kömpelö. Toki viiveellä voi sitten tajuta, että ahaa. Nyt sitä harmittaa jokin. Ja samalla miettii: häh, miksei se sano mikä?
        Mun nykyisessä perheessä ei koskaan ole ollut vittuilua vaan asiat sanotaan suoraan. Voi tulla huutoa jostain puolin ja toisin, mutta vähintään puolen tunnin päästä kukaan ei muista koko asiaa, kun se on jo silloin loppuun käsitelty ja unohdettu. Vaikka mekkala olis ollut kovakin ja kirosanoja huudettu. Ihmissuhdeasioissa ei olla varmaan koskaan huudettu tai riidelty, kun niissä ei ole erimielisyyttä. Mutta kyllä niitä aiheita silti riittää.
        Tavallaan tiedän ton himmailun. Se on raskasta. Nuoruuden suhde ei loppunut mihinkään dramaattiseen ( ei ollut pettämisiä tms.), vaan luonteiden erilaisuuteen. Silti viivyttelin päätöstä, koska pelkäsin, miten toisen pää kestää. On taipumus huolehtia vähän liikaakin ihmisten voinnista Kaikenlaiseen varmisteluun meni aikaa. Mutta päätös oli suuri helpotus. Ja etenkin se yksinolon autuus. Että on vain omat asiat huolehdittavana. En ikinä voisi siirtyä suhteesta toiseen lennosta. Liian sekavaa. En edes ole varma olenko varsinaisesti parisuhdeihmisiä. Tykkään niin paljon yksinolosta.

Suhteessa kyllä minusta pitäisi pystyä sanomaan ihan voimakkaasti mielipiteensä. Ilman että pelkää, että suhde siitä kaatuu. Sillä tavalla pitäisi olla turvallista. Että taivas ei putoa niskaan, vaikka sanoisi mitä. Paitsi että henkilöön menevät loukkaukset on tuhoavia. Niistä ei ole ollut aikoihin kokemusta suhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostavaa. Mulla on juurikin toisinpäin. En varmaan osaisi kirjoittaa vittuilevaa sähköpostia, edes kaverille, jolle olisin suuttunut. Ja siksi varmaan mun on edes vaikea tunnistaa, kun mulle vittuillaan. Luulen, että toinen on vaan jotenkin kömpelö. Toki viiveellä voi sitten tajuta, että ahaa. Nyt sitä harmittaa jokin. Ja samalla miettii: häh, miksei se sano mikä?
        Mun nykyisessä perheessä ei koskaan ole ollut vittuilua vaan asiat sanotaan suoraan. Voi tulla huutoa jostain puolin ja toisin, mutta vähintään puolen tunnin päästä kukaan ei muista koko asiaa, kun se on jo silloin loppuun käsitelty ja unohdettu. Vaikka mekkala olis ollut kovakin ja kirosanoja huudettu. Ihmissuhdeasioissa ei olla varmaan koskaan huudettu tai riidelty, kun niissä ei ole erimielisyyttä. Mutta kyllä niitä aiheita silti riittää.
        Tavallaan tiedän ton himmailun. Se on raskasta. Nuoruuden suhde ei loppunut mihinkään dramaattiseen ( ei ollut pettämisiä tms.), vaan luonteiden erilaisuuteen. Silti viivyttelin päätöstä, koska pelkäsin, miten toisen pää kestää. On taipumus huolehtia vähän liikaakin ihmisten voinnista Kaikenlaiseen varmisteluun meni aikaa. Mutta päätös oli suuri helpotus. Ja etenkin se yksinolon autuus. Että on vain omat asiat huolehdittavana. En ikinä voisi siirtyä suhteesta toiseen lennosta. Liian sekavaa. En edes ole varma olenko varsinaisesti parisuhdeihmisiä. Tykkään niin paljon yksinolosta.

Suhteessa kyllä minusta pitäisi pystyä sanomaan ihan voimakkaasti mielipiteensä. Ilman että pelkää, että suhde siitä kaatuu. Sillä tavalla pitäisi olla turvallista. Että taivas ei putoa niskaan, vaikka sanoisi mitä. Paitsi että henkilöön menevät loukkaukset on tuhoavia. Niistä ei ole ollut aikoihin kokemusta suhteessa.

Tykkäät sinkkuilla ja harrastaa yhden illan juttuja siis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niistä mulla ei ole kokemusta lainkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäät siis muodostaa muista ihmisistä värittyneitä kuvia palstaäijältä kyselemällä? Ainakin hän tekee pakerruksesi helpoksi kun matskua löytyy aina vaan. Unglorious meininki täällä

• Anonyymi

Niin ettet minua kiusaa huomioit minua niinkuin minä huomioin sinua mutta jos sulla on jotain ongelmia nii. Kehottaisin että menisit hoitoon niin saataisiin tää ystävyys toimimaan ei mistään tule mitään kun saat ihme raivon puuskia ja alat haukkua minua siitä en tykkää

• Anonyymi

Nähtiin vain välimatkan päästä, ei puhe-etäisyydellä. Tietenkin olin närkästynyt, kun et ollenkaan antautunut sanaa vaihtamaan. Kuitenkin olin tullut pimeänä syysiltana melko pitkän matkan sinut tavatakseni.
      Eikö silloin olisi ollut aika kummallista, jos ei yhtään olisi ollut pahoillani.

• Anonyymi

Tämä ei nyt varmaan ole mulle. Muistan kyllä tilanteita, joissa olen mennyt puhumaan, mutta olen nähnyt vain katoavan selän. Ok, olen hidas, kerään ensin yleensä itseni ennen kuin uskaltaudun.

• Anonyymi

Autismin kirjolla olevilla on huono tilannetaju. Siksi ovat huonoja lähisuhteissa. Tai sitten olet kälättävä ekstrovertti, jolla on huonot kuuntelutaidot.

• Anonyymi

En ole kyllä kumpaakaan. Ei sillä, että kummassakaan mitään pahaa olisi.

• Anonyymi

Jaks moiseen tuhlata aikaa eipä hyödytä

• Anonyymi

Mä oon persoonalta sitä tyyppiä joka suuttuu lopussa ku asiat loppuu.
      Tai päättyy.
      Se kiukunpuuska on minun tapani päästä eteenoäin
      Vaikka se ei aina ole paras tapa.
      Mut parempi kyyneleet. Helponpi kestää ja
      Tehdä muita muutoksia ja aloitaa uutta.

Sivusta

• Anonyymi

Valetta

• Anonyymi
        UUSI

Eli olet siis palstasetä herkästi kiihtyvä ja tunteellinen mies? Juu juu..

• Anonyymi

Ei minulta. Olen kuvitellut surua. Se on kamalaa, kun haluaisi edes yrittää ilahduttaa mutta ei voi, kun ei ole yhteyttä, jota en osaa luoda.
      sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole mitään. Etkö ymmärrä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään. Etkö ymmärrä

Ei sun tarinallisuuksissa ole kyllä tosiaankaan mitään, mitä yrität edesauttaa tälle palstaäijälle länkyttämällä

• Anonyymi
        UUSI

Mitä surua olet kuvitellut? Ketä kohtaan?
        Ap.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      Yleistä rakentamisesta ja remontoinnista
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe