Mieluummin töissä kuin työtön?

Anonyymi-ap

Eikö yhteiskunnassa ole sellainen asenne että mieluummin töissä vaikka puhelinmyyjänä joka myy sanomalehteä, liittymämyyjänä ostoskeskuksessa, siivoojana, sähköasentajana, putkiasentajana kuin työtön?

Ehkä koska minua on kiusattu työpaikoissa, ei missään kivaa niin olen sitä mieltä että mieluummin työtön kuin töissä jota juuri ja juuri jaksaa ja jota vihaa. En ymmärrä sellaista ajattelua että aina parempi töissä kuin työttömänä.

7

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse en suostu missään nimessä tekemään puhelinmyyntiä, koska tämä on eettisesti väärin ja häiritään ihmisten kotirauhaa.

• Anonyymi

Samaa mieltä tuosta.

• Anonyymi

Lehtikauppiaitten ilmapiirissä voi tuntua mummotunnelilta kyllä.

• Anonyymi

Mieluummin olen työtön kuin työttömänä.

• Anonyymi

Olen ikityötön mutten ilman töitä nimittäin teen mökillä erittäin paljon hommia aina raksahommista metallitöihin sekä hoidan kuntoani eli olen paremmassa kunnossa niin henkisesti kuin fyysisesti kuin töissä aikoinaan ollessani nuorempana.

Paskaduunia on kokeiltu, kuukauden jaksoi sitä paskaa, se oli kirjaimellisesti ihan helvettiä.

Työkokemusta on siis palkkatöistä yli 25 vuotta ja voin sanoa ettei enää kiinnosta pätkääkään, onneksi ikärasismi pitää siitä huolen ettei noita paskaduuneja tarvitse ikinä tehdä, mulle riitti loppuiäksi 1 kk idioottimainen työnkuvatus.

Ennen olin sitä mieltä että on vain veteliä tyyppejä mutta totuus on ihan muuta, firmat ovat riistäjiä nykyään enemmin kuin koskaan ja siellä on se juurisyy miksi ei työllisty.

Eihän kukaan halua olla hyväksikäytetty orja ja pelle! Siksi rikollisen urakin on nykyään realistinen vaihtoehto kun työnteosta on tehty ihan kannattamatonta toimintaa tekijälleen.

Hallitukselle terveisiä ja satopäälle erityisesti.

• Anonyymi

👍
        Sama havainto monen kymmenen vuoden työkokemuksen jälkeen useammalta alalta eli työntekijöiden riisto lisääntynyt, alipalkkaus, työlainrikkomiset työntekijää kohtaan, pilkkaaminen, ivaaminen, perhe elämään ja lapsiin kohdistuvat utelut ja loukkaamiset, omavaltainen tulkinta tessistä ym.työpaikan asioista työntekijää vastaan mutta ei haittaa kun toimarilla, tj yhtiön hallituksen siunaus toimia vieläpä kaupunki itse työllistäjänä, luottamusmies vain ammattiliittoon kuuluvien puolella jos silloinkaan lisäksi kerrotaan että tämä ei ole oikea eikä normaali työpaikka kun yrittää puoliaan pitää joten oli lähdettävä pois itse kun ytk asianajajaa eikä avia kiinnostanut auttaa. Ja vainoaa vielä jälkikäteen yhtiön toimitusjohtaja vaikka moneen vuoteen talon kirjoilla en enää ole ollut.....
        Joku valopää sanoi että ei palkalla ole tarkoitus elää mutta ei sitten kertonut millä muulla köyhä elää

• Anonyymi

Olen huomannut ettei rakennustyömailla ole juuri suomalaisia töissä. Sen sijaan virolaisia on todella paljon. Virolaisten kannattaakin tehdä. He saavat kaikki Suomen asumistuet ja lapsilisät ym. tuet. Suomen viranomaiset eivät pääse käsiksi heidän omaisuuteen Virossa. Hyvin monella on esim. omakotitalo tmv. omassa maassaan ja silti saavat tukia vielä Suomesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7306
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2269
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37