Rakastatko lopunelämäsi

Anonyymi-ap

Etäältä vain minua?

27

435

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakastan minä muitakin. Minulla on iso sydän.

• Anonyymi

Etäältä vai

• Anonyymi

En haluaisi rakastaa vain etäältä.

• Anonyymi

Mutta haluat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta haluat

Haluan rakastaa vain yhtä ihmistä.

• Anonyymi

Vain sinua ❤️‍🔥en ketään toista .

• Anonyymi

Kyllä. Toit minulle vain haavekuvia. Et ollut luotettava ja kypsä.

• Anonyymi

Se on hyvin mahdollista, että häntä mietin lopun elämää etäältä. Hän tuskin kirjoittelee tänne.

• Anonyymi

Niin sanoi ainakin minulle, ettei kirjoita.
        Viimeksi käydyssä puhelussa. Eikö minun pitäisi silloin luottaa siihen mieheen ettei käy täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeksi käydyssä puhelussa. Eikö minun pitäisi silloin luottaa siihen mieheen ettei käy täällä?

Taidat naisia esittävä äijä luottaa kovasti siihen, että naisvihamielisyydelle altis kulttuuri aiheuttaa sitä, että sinun pehmeät puheet vaikuttaa uskottavalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki uskalla kertoa kirjoittelustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me emme ole sillä tasolla, että puhuisimme kovin paljon henkilökohtaisia asioita tai somen selailusta. Tai kirjoittelusta.

03:12:25

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki uskalla kertoa kirjoittelustaan.

Voi kilin sanonko mikä- uskotko oikeasti tämän palstasedän olevan nainen, joka muka kertoilee kasuaalisti puheluista hänen ja jonkun juipin välillä? Tämä on alitajuista naisvihaa tämä kuvittelu. Fakta

• Anonyymi

Kyllä ❤️‍🔥 vain sinua
      Aina

• Anonyymi

Ehkä mutta jos kutsut minut lähelle niin asia voisi olla toisin.

• Anonyymi

Ehkäpä se ei ole rakkautta, jos pysyy etäällä.

• Anonyymi

Minä olen pysynyt etäällä koska kuuntelen intuitiotani. Toivon että intuitio, minulle se on Jumala, johdattaa minut hänen luo.

naiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen pysynyt etäällä koska kuuntelen intuitiotani. Toivon että intuitio, minulle se on Jumala, johdattaa minut hänen luo.

naiselle

Eli olet kiinnostunut, mutta et oikeasti USKALLA tehdä mitään asioiden eteen. Pelkäät hänen reaktiota.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet kiinnostunut, mutta et oikeasti USKALLA tehdä mitään asioiden eteen. Pelkäät hänen reaktiota.

Niin pelkään ❤️ hänelle.
        12:28:29

• Anonyymi

Niin, ei taida kuitenkaan olla. Minun täytyy lopettaa, oikea elämä kutsuu töineen ym. Hyvä, kun pääsen taas töihin. Minulla on taipumusta velloa.

• Anonyymi

Hyvä, työt selkeyttää pään, itse kullakin. En tehnyt tätä aloitusta. Enkä edes osallistunut siihen. Jospa vihdoin häivyn täältä nyt.

• Anonyymi

Minä en rakasta ketään, ei ole mitään tarvetta sellaiseen! Ei kiinnosta opetella kenenkään tapoja elää ja olla. Sellainen tuntuu ahdistavalta kaiken kokemani jälkeen! Viihdyn todella hyvin yksin, enkä halua yhdenkään ihmisen pilaavani rauhallista elämääni!

• Anonyymi

Mä en mielestäni osaa rakastaa tunne millä ei ole ollu mulle mitään käyttöä kuin lapsiani kohtaan naiset aina niin kauniisti puhuvat rakastavansa mu useimmilla näytöt jääkin si siihen puheen asteelle se ei ole rakkautta että yrittää tehdä toista mustasukkaiseksi saadakseen tämän reagoimaan voi kostautua joidenkin naisten tai miesten kohdalla hengenvaarallisesti

• Anonyymi
      UUSI

Of course!
      "Love is the food of life!"
      Sade

• Anonyymi
      UUSI

En.

• Anonyymi
      UUSI

Rakkaus on tainnut muuttua ystävyydeksi.

• Anonyymi
      UUSI

Rakastelun aika

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe