Minun on kyettävä säälitään ja rakastamaan jokaista olentoa. Tragediani, joka vie minut ennenaikaiseen hautaan.
Elämäni tiivistettynä
11
153
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa outo lause! Miksi kenenkään pitäisi kyetä säälimään ja rakastamaan jokaista olentoa. Se on täysin mahdoton tehtävä. Minulle riittää ne ihmiset, jotka elämässäni jo ovat. Yhdellekään uudelle ystävälle ei ole tilaa, eikä tarvetta!
- Anonyymi
Se onkin vain joidenkin osa. Monet ovat onnellisia kaltaistesi tilanteesta. Minä en tule olemaan onnellinen kun suren jopa tulppaanini kohtaloa.
- Anonyymi
Olet käsittänyt työtehtäväsi väärin. Siksi oletkin väärällä alalla. Sääliminen ei ole sama asia kuin myötätunto, jota esimerkiksi hoitotyössä tarvitaan.
- Anonyymi
Et tiedä alaani. En ole hoivissa työssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä alaani. En ole hoivissa työssä.
Olenko väittänyt tietäväni. En.
Alasi ei kiinnosta, eikä uhriutujat yleensäkään.
- Anonyymi
Projekti vie minut ennen aikaiseen hautaan, jos se jatkuu vielä!
- Anonyymi
Mikä ihmeen projekti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen projekti?
Samaa ihmetellyt
- Anonyymi
Aivan kuten Pamela Anderssonkin. Minäkin tulin vain käymään ja nyt lähden ilman meikkiä ja luretta. Kaikki oli vain
Luurankona ja nahkana. En ole kuin tyhjä ihmiskuori jolla oli aikansa - Anonyymi
Minkälaisia olentoja?
- Anonyymi
Oletko prostituoitu, kun pitää kaikkia kyetä rakastamaan ja säälimään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995