Positiivisuutta

Sitä tarvitaan. Hyvää huomenta ja mukavaa päivää 🤗❤️❄️⚜️

101

475

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää huomenta😊👩👋🍒♥️❄️

• Kiitos. Oikein hyvää huomenta 🤗❤️❄️⚜️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Oikein hyvää huomenta 🤗❤️❄️⚜️

Kiitos🥱🤗nukuttiko hyvin😄🍒♥️👋👩

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos🥱🤗nukuttiko hyvin😄🍒♥️👋👩

Nukuin aika vähän, mutta hyvin 😄 kuinkas sun yö meni? 😊❤️❄️⚜️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Nukuin aika vähän, mutta hyvin 😄 kuinkas sun yö meni? 😊❤️❄️⚜️

No ihan hyvin🥱🍒♥️👩😊

• Anonyymi kirjoitti:

No ihan hyvin🥱🍒♥️👩😊

Hyvä.😊 Oon edelleen vähän kipeenä. Onneksi vain tämä päivä töitä ja sitten jään lomalle 😊✌🏼❤️❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvä.😊 Oon edelleen vähän kipeenä. Onneksi vain tämä päivä töitä ja sitten jään lomalle 😊✌🏼❤️❄️

Hyvä👍Onko ihan talviloma🍒♥️👩❄️😊

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä👍Onko ihan talviloma🍒♥️👩❄️😊

Joo juuri se 😊❄️❤️✨

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo juuri se 😊❄️❤️✨

Ok hyvä homma😊👍lähetkö reissuun vai täällä kotimaassa vietät🍒♥️👩

• Anonyymi kirjoitti:

Ok hyvä homma😊👍lähetkö reissuun vai täällä kotimaassa vietät🍒♥️👩

Kiitos 😊 pysyn ihan kotimaassa ❄️ ei mitään suunnitelmia 😊⚜️❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos 😊 pysyn ihan kotimaassa ❄️ ei mitään suunnitelmia 😊⚜️❤️

Ok😊👍No eikä sitä tarvitsekaan aina❄️🍒♥️👩kotimaassakin on paljon nähtävää😄

• Anonyymi kirjoitti:

Ok😊👍No eikä sitä tarvitsekaan aina❄️🍒♥️👩kotimaassakin on paljon nähtävää😄

Niinpä😄 on paljon paikkoja joissa ei ole tullut käytyä ollenkaan. 😊❤️❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niinpä😄 on paljon paikkoja joissa ei ole tullut käytyä ollenkaan. 😊❤️❄️

Juu😊Suomessa on paljonkin sellaisia paikkoja❄️🍒♥️👩

• Anonyymi kirjoitti:

Juu😊Suomessa on paljonkin sellaisia paikkoja❄️🍒♥️👩

Lappiin kyllä haluaisin lähteä. ❄️❤️😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Lappiin kyllä haluaisin lähteä. ❄️❤️😊

Aa ok😊käynyt siellä jokusen kerran❄️🍒♥️👩

• Anonyymi kirjoitti:

Aa ok😊käynyt siellä jokusen kerran❄️🍒♥️👩

Mä en ole kuin pari kertaa. Aina sinne haluaa uudelleen. 😊❄️ Oletko käynyt laskettelemassa? ⛷️😄❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en ole kuin pari kertaa. Aina sinne haluaa uudelleen. 😊❄️ Oletko käynyt laskettelemassa? ⛷️😄❤️

En vähään aikaan😊❄️🍒♥️👩entä sinä

• Anonyymi kirjoitti:

En vähään aikaan😊❄️🍒♥️👩entä sinä

Mä en ole koskaan lasketellut, paitsi pulkalla 🛷😄❤️ Lapissa olisi kiva mökkeillä ❄️😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en ole koskaan lasketellut, paitsi pulkalla 🛷😄❤️ Lapissa olisi kiva mökkeillä ❄️😊

Ok😊Niin varmasti olisi kiva mökkeillä❄️🍒♥️😄👍 nyt mun pitää lähteä. Hyvää torstaipäivän aamua ja kivaa päivää viel🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Ok😊Niin varmasti olisi kiva mökkeillä❄️🍒♥️😄👍 nyt mun pitää lähteä. Hyvää torstaipäivän aamua ja kivaa päivää viel🤗

Jep. Oikein mukavaa päivää sinulle 🤗❤️❄️ palataan 😊👋🏼❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jep. Oikein mukavaa päivää sinulle 🤗❤️❄️ palataan 😊👋🏼❤️

Juu palataan🤗🍒♥️👩

• Anonyymi

Voi luoja näitä palstasedän monologeja⚠️

• Anonyymi

Skitsofrenia on käsinkosketeltavaa

• Anonyymi

Piupali Paupali positiivisuutta ja negatiivisuutta. Huomentakin.

• Hyvät huomenet.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvät huomenet.

Heippa ja huomenta hyvää sellaista. Juuri niin, että positiivisella asenteella eteenpäin vaikka välillä kenkä puristaisi.
        Huomasit kirkkaasti äskeisestä dialogista, ettei 🍒 esittänyt kutsua Tampereelle, ei edes ohikulkumatkalla. Tää on vain ja ainoastaan nettipiiloilua ja emojeilla höystettyä ajanvietettä. Jatka aivan vapaasti näissä merkein, mutta muista, ettei koskaan muutu livetasanteelle.
        Onnea talvilomallesi. Kauanko kestää vapailla?😊🌝

• Anonyymi kirjoitti:

Heippa ja huomenta hyvää sellaista. Juuri niin, että positiivisella asenteella eteenpäin vaikka välillä kenkä puristaisi.
        Huomasit kirkkaasti äskeisestä dialogista, ettei 🍒 esittänyt kutsua Tampereelle, ei edes ohikulkumatkalla. Tää on vain ja ainoastaan nettipiiloilua ja emojeilla höystettyä ajanvietettä. Jatka aivan vapaasti näissä merkein, mutta muista, ettei koskaan muutu livetasanteelle.
        Onnea talvilomallesi. Kauanko kestää vapailla?😊🌝

Kiitos vain. Reilun viikon sitä riemua kestääpi. 😊

• Anonyymi

.....

• Anonyymi

Oliko tämän kolmen-neljän intellektuellin pisteen suhteen joku absoluuttinen asia, mikä ns kaikkien tulisi ymmärtää? 🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tämän kolmen-neljän intellektuellin pisteen suhteen joku absoluuttinen asia, mikä ns kaikkien tulisi ymmärtää? 🤦‍♀️

,,,,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,,,,,,

Ja tämä ed kommentti tulisi myöskin merkitä johonkin akaaisiin henkikirjoihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä ed kommentti tulisi myöskin merkitä johonkin akaaisiin henkikirjoihin?

..........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..........

Sinun argumentaatio käy vähän yksitoikkoiseksi. Olitko onnesta soikea kun sait muutamia samaan susiäijäpsyk..in?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun argumentaatio käy vähän yksitoikkoiseksi. Olitko onnesta soikea kun sait muutamia samaan susiäijäpsyk..in?

#####

• Anonyymi

Moi🍒♥️👩😊

• Moi moi 😊❤️❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Moi moi 😊❤️❄️

😊Täällä syömässä ravintolassa👍❄️🍒♥️👩

• Anonyymi kirjoitti:

Voi että 😊 hyvää ruokahalua 😊❤️
        Minäkin voisin nyt pitää ruokkiksen 😋

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voi että 😊 hyvää ruokahalua 😊❤️
        Minäkin voisin nyt pitää ruokkiksen 😋

👍😊❄️🍒♥️👩

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣👍

• Anonyymi kirjoitti:

👍😊❄️🍒♥️👩

🤗❤️❄️💙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtuuko välilehdelle tosiaan ruokapöytäkin?

• Anonyymi

Mihin sitä tarvitaan jos nii jot hiv testi on positiivinen ni veikkaisin että sillä on elämään aika negatiivinen vaikutus mitä siitä silloin vois oppia noi kun ajattelee että jälkiviisaus paras viisaus

• Se on hyvä ettei se oo positiivinen. Mistä muuten oisin hivin saada? Mulla ei onneks oo riskialtista seksielämää. Kerran painin sairaalalla riskijäte astian kanssa. Sekun ois levinnyt ja ne kaikki piikit ois pistäny. 😱

• JeroP kirjoitti:

Se on hyvä ettei se oo positiivinen. Mistä muuten oisin hivin saada? Mulla ei onneks oo riskialtista seksielämää. Kerran painin sairaalalla riskijäte astian kanssa. Sekun ois levinnyt ja ne kaikki piikit ois pistäny. 😱

Juuri kirjoitan esseetä sukupuolitaudeista, niin laitan tähän mitä oon kirjoittanut.

”HIV-infektio on ihmisen puolustusjärjestelmää tuhoava tartuntatauti, jonka aiheuttaja on HI-virus. HIV tarttuu siemennesteestä. emättimen eritteestä, verestä, äidistä lapseen raskauden, synnytyksen ja imetyksen aikana. Kondomin asianmukainen käyttö ja turvaseksin noudattaminen suojaa HIV-tartunnalta, huumeruiskut ja -neulat pitämällä vain omassa käytössä.”

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Juuri kirjoitan esseetä sukupuolitaudeista, niin laitan tähän mitä oon kirjoittanut.

”HIV-infektio on ihmisen puolustusjärjestelmää tuhoava tartuntatauti, jonka aiheuttaja on HI-virus. HIV tarttuu siemennesteestä. emättimen eritteestä, verestä, äidistä lapseen raskauden, synnytyksen ja imetyksen aikana. Kondomin asianmukainen käyttö ja turvaseksin noudattaminen suojaa HIV-tartunnalta, huumeruiskut ja -neulat pitämällä vain omassa käytössä.”

Ihan tuttuja juttuja jo koulun terveystiedon tunneilta ja toivottavasti nyt ihmiset nykyään tietää jo miten hiv voi tarttua ja miten taas ei tarvi pelätä. On niin paljon sitä jo nykyään ja joka puolella kerrotaan nämä yleiset jutut mistä sen tartunnan voi saada. Olkaa ihmiset varovaisia ja ihan tosissaan asian suhteen vaikka se täällä näyttääkin joitakin huvittavan. Mutta ikävä lopun elämän vakava infektiotila/sairaus ehkä lopulta joka mahdollisesti jossain vaiheessa johtaa kuolemaan vaikka lääkkeet nykyään hyviä ja kehittyneitä ovatkin.

• Anonyymi

Ei näytä Jania kiinnostavan kirsin jutut pätkän vertaa.

• Anonyymi

Ihan oikein. Susi tietää , jotta gimma pelaa. 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan oikein. Susi tietää , jotta gimma pelaa. 👍

Ei tässä nyt kukaan mitään pelaa. Mä oon töissä jos et muista. En ehdi olla täällä yhtä mittaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei tässä nyt kukaan mitään pelaa. Mä oon töissä jos et muista. En ehdi olla täällä yhtä mittaa.

Nyt tuli palstasedältä oikein emävale!

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No eiköhän noista emojeista taas osa jutuista ollut ihan eri feikkien höpinöitä. Jutut oli taas niin outoja ja koko keskustelu. Täällä ollut puhetta että sudella loma edessä ja ihan kotona vie auton huoltoon ja ottaa rennosti ja nauttii mutta siis miksi nämä empjifeikit ei edes muista mitään. Vähän paremmin pitäis osata sitten leikki.

Mutta ikävää katsella sivusta tätä ja en todella tiedä mitä susi itse kaikesta ajattelee, sanoo että epäilee välillä mutta koko ajan tänne palstalle kirjoittaa kyllä kuin uskoisi kaiken ihan täysin. Ja juttelisi jollekin yhdelle ja samalle aidolle ihmiselle. Ei voi tietää mutta koko ajan tuossa joku vaivaa koska ei muista mitään ei ole johdonmukaista juttelua. Jos toinen ihminen kiinnostaa sen kertomiset muistaa kyllä. Surettaa suden puolesta etenkin. :( Ja sitä paitsi 🍒on nukkunut ainakin kymppiin joka aamu aina. Miten tänään ponnahti tänne jo seiskan jälkeen heti minuutissa aloituksesta. Ei oo todellista enkä halua murskata toisen unelmia en mutta niin joku tuossa vaan ei oo oikeaa eikä aitoa. 😔😟😟

• Anonyymi kirjoitti:

No eiköhän noista emojeista taas osa jutuista ollut ihan eri feikkien höpinöitä. Jutut oli taas niin outoja ja koko keskustelu. Täällä ollut puhetta että sudella loma edessä ja ihan kotona vie auton huoltoon ja ottaa rennosti ja nauttii mutta siis miksi nämä empjifeikit ei edes muista mitään. Vähän paremmin pitäis osata sitten leikki.

Mutta ikävää katsella sivusta tätä ja en todella tiedä mitä susi itse kaikesta ajattelee, sanoo että epäilee välillä mutta koko ajan tänne palstalle kirjoittaa kyllä kuin uskoisi kaiken ihan täysin. Ja juttelisi jollekin yhdelle ja samalle aidolle ihmiselle. Ei voi tietää mutta koko ajan tuossa joku vaivaa koska ei muista mitään ei ole johdonmukaista juttelua. Jos toinen ihminen kiinnostaa sen kertomiset muistaa kyllä. Surettaa suden puolesta etenkin. :( Ja sitä paitsi 🍒on nukkunut ainakin kymppiin joka aamu aina. Miten tänään ponnahti tänne jo seiskan jälkeen heti minuutissa aloituksesta. Ei oo todellista enkä halua murskata toisen unelmia en mutta niin joku tuossa vaan ei oo oikeaa eikä aitoa. 😔😟😟

Minä ainakin uskon häneen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No sehän sitten tärkeintä on. Asia selvä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Morjens palstasetä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän sitten tärkeintä on. Asia selvä. :)

En tiedä miksi sitten muut yrittää jutella jotain kun pitää keskittyä yhteen niin keskity nyt 🍒 tästä eteenpäin ja tee se muille juttelijoille selväksi. Koittakaa nyt sitten edetä ja lopettaa muiden kanssa haihattelut ja kun jotkut täällä selkeästi lähettelee myös sulle sydämiä ja kokevat että olisit heille erityinen. Mutta tee heille selväksi että nyt ei muilla ole sijaa kuin 🍒 emojilla ja haluat keskittyä häneen.

Reiluinta minusta kaikkien kannalta sitten niin. Ettei muut härki väliin sulle sydämiä ja peittoja ja kissoja kertomaan. Eihän sinua ne kiinnosta oikeasti vaan tämä 🍒. Joku ehdotti että tehkää joku kahdenkeskinen juttelu ja samaa mieltä olen. Miksi tämän pitää olla julkista. Ei täällä kellään muullakaan ole tuollaisia juttuja täällä, lähinnä täällä käydään ja lähdetään välillä. Mutta ei ole mikään Whatsapp.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä miksi sitten muut yrittää jutella jotain kun pitää keskittyä yhteen niin keskity nyt 🍒 tästä eteenpäin ja tee se muille juttelijoille selväksi. Koittakaa nyt sitten edetä ja lopettaa muiden kanssa haihattelut ja kun jotkut täällä selkeästi lähettelee myös sulle sydämiä ja kokevat että olisit heille erityinen. Mutta tee heille selväksi että nyt ei muilla ole sijaa kuin 🍒 emojilla ja haluat keskittyä häneen.

Reiluinta minusta kaikkien kannalta sitten niin. Ettei muut härki väliin sulle sydämiä ja peittoja ja kissoja kertomaan. Eihän sinua ne kiinnosta oikeasti vaan tämä 🍒. Joku ehdotti että tehkää joku kahdenkeskinen juttelu ja samaa mieltä olen. Miksi tämän pitää olla julkista. Ei täällä kellään muullakaan ole tuollaisia juttuja täällä, lähinnä täällä käydään ja lähdetään välillä. Mutta ei ole mikään Whatsapp.

Mikä sulla on nyt ongelma?? Mulle saa muutkin jutella. Ei mulla kirsin kanssa mitään virallista suhdetta ole ja täällä saa keskustella niin kuin haluaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mikä sulla on nyt ongelma?? Mulle saa muutkin jutella. Ei mulla kirsin kanssa mitään virallista suhdetta ole ja täällä saa keskustella niin kuin haluaa.

Haluat pyörittää niin sanotusti useita naisia ja antaa toivoa vanhemmille naisille jotka täällä sulle sydämiä lähettelee ja peittovinkkejä/kertovat nöpöistään eli kissoista ja voivat kuvitella että kyllä jotain pikku hiljaa alkaa tulla ja keskustelu syvenee ja ties mitä. Ja kisu eläkeläisnainen myös varmaan jotain sinusta etsii. Mutta jos heistä on kiva härkkiä aina teidän keskustelujen ja ♥️♥️♥️emojien väliin niin mikäs siinä.

Itsestä ei tuntuisi edes nuorempana hyvältä. Koen etten halua tulla kenenkään väliin. Ja siksi lopetin jo heti alkuun kun huomasin tilanteen ettei viestini kiinnostaneet aidosti ja jäin heti toiseksi kun 🍒sattui astumaan yhtä aikaa juuri ruudulle. Mulle riitti se kyllä. En tarvitse sellaista kohtelua netissä enkä muutenkaan, jos keskustelen jonkun kanssa toivon että keskittyy sillä hetkellä minuun eikä härki joka suuntaan ja vaan velvollisuudesta juttelee sen vähän mitä tarvii. Mutta onnea ja rakkautta sulle ja tälle 🍒emojille toivottavasti juttu etenisi edes joskus. Ja pääsette jatkamaan elämää pois täältä. Ehkä sunkin ois aika kokea jo välillä muuta kun olet kerran täällä kohta jo viidettä vuotta ollut näin aktiivinen, se on pitkä aika elämästä ja mitä se on oikeasti antanut. Vai enemmän ottanut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mutta et sinä antaudu muiden kanssa keskusteluille sillä samalla innolla kuin 🍒 kanssa ja sen huomaa kyllä jos vaan haluaa huomata. Ja tuntuu ettet halua edes tutustua oikeasti ihmiseen vaan haluat pitää kaiken sitten vaan ihan kysymys vastaus-linjalla. Tai toivottelut sulle näyttää olevan tärkeitä myös. Etkä myöskään muuten koskaan kysy muilta mitä heille kuuluu tai mitä aiot touhuta tai tehdä vaikka viikonloppuna tms. Se on vastavuoroista keskustelua joka antaa jotain että huomaa toisen olevan kiinnostunut edes vähän siitä toisen osapuolen jutustelusta. Ainut kuka sua näyttää kiinnostavan on tämä emoji ja häneltä kyseiset kyllä kuulumiset aina ja minne menossa jne. Josko joskus hetken mietit asiaa rehellisesti niin ehkä ymmärrät mitä haen takaa tai sitten voi olla ettet ymmärrä etkä halua ymmärtää. Ei sen niin väliä. 😊👍🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta et sinä antaudu muiden kanssa keskusteluille sillä samalla innolla kuin 🍒 kanssa ja sen huomaa kyllä jos vaan haluaa huomata. Ja tuntuu ettet halua edes tutustua oikeasti ihmiseen vaan haluat pitää kaiken sitten vaan ihan kysymys vastaus-linjalla. Tai toivottelut sulle näyttää olevan tärkeitä myös. Etkä myöskään muuten koskaan kysy muilta mitä heille kuuluu tai mitä aiot touhuta tai tehdä vaikka viikonloppuna tms. Se on vastavuoroista keskustelua joka antaa jotain että huomaa toisen olevan kiinnostunut edes vähän siitä toisen osapuolen jutustelusta. Ainut kuka sua näyttää kiinnostavan on tämä emoji ja häneltä kyseiset kyllä kuulumiset aina ja minne menossa jne. Josko joskus hetken mietit asiaa rehellisesti niin ehkä ymmärrät mitä haen takaa tai sitten voi olla ettet ymmärrä etkä halua ymmärtää. Ei sen niin väliä. 😊👍🏻

*kysäiset kuulumiset :)

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Suhde on mutta ei virallista mutta saa muutkin kirjoittaa mulle jos haluaa mutta en innostu kyllä juurikaan enkä ole kovin vastavuoroinen. Okei 😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori vaan sutta munki puolesta. Ei tule muuten lomakutsua Tampereelle. Silti kuuluu tykkäävän.🙈🙄

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Perustele. Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🍒 täysi mysteerio. Jokin häntä estää lähemmin tutustumista livessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🍒 täysi mysteerio. Jokin häntä estää lähemmin tutustumista livessä.

Niin no eiköhän se oo joku ihan järjellinen syy eli ei ole oikeasti se mitä on kertonut vai onko yli päänsä kertonut mitään, sitä en tiedå. Hahmoa pyörittää joku useampi ihminen osa ehkä miehiäkin. Eihän noissa tapauksissa voi mitenkään lähentyä mutta ettei edes spostilla anonyymina sitä eniten ihmettelen. Kaikki nämä samat toivotukset voisi hoitaa ilman yleisöä kahden kesken kummankin aninyymissa spostissa. Jos ei sitten sen enempää halua avata tietojaan. Mutta mikä motiivi tuolle koko hommalle olisi jos on tosissaan kiinnostunut jostakin edes aitona ystävänä. En näe tuossa aitoa ystävyyttä, kiinnostusta, välittämistä. Mutta se on vain minun mielipiteeni eikä sillä olekaan väliä. Kunhan pohtii...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat pyörittää niin sanotusti useita naisia ja antaa toivoa vanhemmille naisille jotka täällä sulle sydämiä lähettelee ja peittovinkkejä/kertovat nöpöistään eli kissoista ja voivat kuvitella että kyllä jotain pikku hiljaa alkaa tulla ja keskustelu syvenee ja ties mitä. Ja kisu eläkeläisnainen myös varmaan jotain sinusta etsii. Mutta jos heistä on kiva härkkiä aina teidän keskustelujen ja ♥️♥️♥️emojien väliin niin mikäs siinä.

Itsestä ei tuntuisi edes nuorempana hyvältä. Koen etten halua tulla kenenkään väliin. Ja siksi lopetin jo heti alkuun kun huomasin tilanteen ettei viestini kiinnostaneet aidosti ja jäin heti toiseksi kun 🍒sattui astumaan yhtä aikaa juuri ruudulle. Mulle riitti se kyllä. En tarvitse sellaista kohtelua netissä enkä muutenkaan, jos keskustelen jonkun kanssa toivon että keskittyy sillä hetkellä minuun eikä härki joka suuntaan ja vaan velvollisuudesta juttelee sen vähän mitä tarvii. Mutta onnea ja rakkautta sulle ja tälle 🍒emojille toivottavasti juttu etenisi edes joskus. Ja pääsette jatkamaan elämää pois täältä. Ehkä sunkin ois aika kokea jo välillä muuta kun olet kerran täällä kohta jo viidettä vuotta ollut näin aktiivinen, se on pitkä aika elämästä ja mitä se on oikeasti antanut. Vai enemmän ottanut.

Millä perusteella vanhemmat naiset jne. Naiset osaavat v-------n taidon. Susi sai suosituksestani laatupeiton .Ei siihen tarvittu kahdenkeskisiä munakauppoja. Kelpais varmaan sullekin. 👍🐑👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteella vanhemmat naiset jne. Naiset osaavat v-------n taidon. Susi sai suosituksestani laatupeiton .Ei siihen tarvittu kahdenkeskisiä munakauppoja. Kelpais varmaan sullekin. 👍🐑👍

eipä se ole tuonut sudelle naista. Mutta hyvä että peitto sentään lämmittää miestä ja saa peittoa halata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikset sä muuten halua tavata sutta vai onko tarkoitus vain mainostaa lampaanvillapeittoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikset sä muuten halua tavata sutta vai onko tarkoitus vain mainostaa lampaanvillapeittoja?

Niin miksi just suden kanssa aloit täällä peitosta puhumaan, olihan sulla joku motiivi siihen tuskin nyt ihan turhaan aikaasi kulutit monta kk tuohon hommaan kun puhuit jo ennen joulua peitosta. Niin kyllä sä oot siinä sivussa muutakin jutellut ja kyselet miltä peitto nyt tuntuu ja sinne nyt lämpimintä juomaa ja lepoa että paranet. Eikä se haittaa mutta voihan itselleen rehellinen olla miksi kirjoitan kyseiselle ihmiselle ja mitä tämä antaa minulle, yhtä lailla kuin joku rannikolla, se kisu emoji, joku Nöpö kissan omistaja....onhan näitä.

Kauan tekin olette jaksaneet mutta siis kuinka usein susi kysyy teiltä jotain takaisin miten voit tai onko sinulla lomaa jne. Mutta täällä riittää monelle näköjään vaan se kiitos ja samoin sinne. Ja oisi voinut peitosta kiittää sua hyvinkin ja kertoa ihan itsekin kokemuksiaan jo ennen sun kyselyitä. Mutta ei tarvi kiroilemaan alkaa kuitenkaan. Kovinpa on hermot pinnassa. Kukaan ei millään pahalla edes mieti näitä. Eikä tarvi silloin myöskään pahalla ottaa. Ja jokainen tietää että susi tykkää vaan nuorista naisista ja toivoisi heiltä yhteydenottoja ja seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kukaan ei kyllä edes ole piruillut sulle ehkä lähinnä ihmetellyt asioita. Mutta ehkä teitä suden kannattajia yhdistää joku sama kuitenkin elämässä ja mielessä, sielussa. Se että kuvitellaan aina että muut haluaa pahaa jos yrittää keskustelua herättää ja jos on jo keski-ikäinen tai ylikin nainen mitä sitten parhaassa iässä monien mielestä usein, ei siitä nyt tulisi suuttua.

Mutta kaikki todella tietää suden fiksaation että vain nuori nainen saa hänet kiinnostumaan ja innostumaan juttuihin mukaan enemmän ja näköjään myös emojeihin ja kovin lämpimiin toivotteluihin. Se nyt on käynyt ihan selväksi vaikka susihan on itse jo hyvinkin keski-iässä itsekin mutta mikä lie viidenkympin villitys eikö se iske miehiin hyvin usein ja sekoittaa pään. 🙄🙈🙈😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tehän voitte tavata ja vaihtaa kokemuksia peitosta ja sudellahan on se sposti siellä voi myös tällaisia peittosponsorijuttuja tehdä, saa ihan rauhassa olla ettei muut sitten lue niitä ja tule vahingossa kommentoiduksi ja saa vihaisen naisen kiroilut päällensä. 😯😯 Suden kannattajanaiset on näköjään loppupeleissä aika ärhäköitä kun v sanaa käytetään ja en ymmärrä miksi hermo noin tiukilla. Tää palsta ei ehkä oo oikea paikka koska täällä on oikeasti rajua haukkumista ja kiusaamista. :/ Joka ei oo oikein eikä useat kestä sitä. Eikä pidäkään kestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tehän voitte tavata ja vaihtaa kokemuksia peitosta ja sudellahan on se sposti siellä voi myös tällaisia peittosponsorijuttuja tehdä, saa ihan rauhassa olla ettei muut sitten lue niitä ja tule vahingossa kommentoiduksi ja saa vihaisen naisen kiroilut päällensä. 😯😯 Suden kannattajanaiset on näköjään loppupeleissä aika ärhäköitä kun v sanaa käytetään ja en ymmärrä miksi hermo noin tiukilla. Tää palsta ei ehkä oo oikea paikka koska täällä on oikeasti rajua haukkumista ja kiusaamista. :/ Joka ei oo oikein eikä useat kestä sitä. Eikä pidäkään kestää.

😊🐑☺️Kiitti kommenteista. Ei täällä ole hermot tiukilla eikä suu mutrussa. Ihan hymy on suupielissä tämän peittoshown suhteen. Mutta sananen ekaksi johdantoa :
        Sattuma johdatti minut mustasuden reviirille. Keskustelupalstana olen tämän puhtaasti ottanut omalta osaltani. Tottakai jo varhaisessa vaiheessa selvisi suden olevan kiinnostunut sanojensa mukaisesti nuorista sexypyllyistä. Itse en sananmukaisesti ole tullut langoille asumaan enkä hakemaan suhteita. Yllätyskö vai ei, mutten myöskään ole paheksunut, vaikkei susi ole syvemmin paneutunutkaan vastavuoroisesti viesteihini.
        Tämä lampaanvillapeitto sattui kohdalleni omakohtaisena uutuutena, ostos oli vilukissalle kerrassaan kohdalleen osunut. Ihanan lämmin. Tiedoksi, en ole minkään liikkeen mainosmielessä asialla. Sen verran kömmähdystä sattui kohdalleni tilauksessa, että päädyin eri valmistajalta toisen tilaamaan sattuneesta syystä, mutta täyte on sama. Empä tässä miljönäärskää näyttele, vaan asian tiimoilta kului tovi suden kanssa tekstailtua syyn oltua peiton kalleus. Susi sai sen aikanaan sitten hankituksi. Kiinnostihan minua kovastikin näinollen hänen mielipiteensä.
        Että tämmöinen lampaanvillapeittosuhde 😁.
        Ojennan tässä ystävällisen kädenpuristuksen. Kaikki puolestani tämän episodin osalta OK.

• Anonyymi kirjoitti:

On se nyt vakavaa. Mulla oli ihastukseni ja kaipauksieni kohde olemassa. Se meni. Nyt ei ole muuta kuin höpöttelyä palstalla tuntemattomien kanssa....

• Anonyymi kirjoitti:

Ainakin mainos oli kohdennettu tällä kertaa oikein 😄

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On se nyt vakavaa. Mulla oli ihastukseni ja kaipauksieni kohde olemassa. Se meni. Nyt ei ole muuta kuin höpöttelyä palstalla tuntemattomien kanssa....

Ai höpöttelyäkö vain...😳😟😥😫

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

☺️😁👍

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Yhdyn täydellisesti edelliseen. 😉

• Anonyymi

Juttelu ei ole kahden aikuisen normaalin ihmisen juttelua jotka muka tunteneet jo yli vuoden. Aina kuin juttelut ois jonkun uuden ihmisen kanssa. Ja silti hyvin lyhytsanainen ja kumma tyyli noissa on. Ei sellaista luontevaa vaan väkisin väännettyä jotenkin. :/

• Tää on sitä small talkkia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tää on sitä small talkkia.

Small talk edeltää kuitenkin usein siirtymistä varsinaiseen asiaan. Koska siirrytte seuraavalle tasolle?

• Anonyymi kirjoitti:

Small talk edeltää kuitenkin usein siirtymistä varsinaiseen asiaan. Koska siirrytte seuraavalle tasolle?

Miksi se on muiden murhe, milloin tehdään mitäkin?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuten olette aiemmin todenneet, ei tämä tästä kummemmaksi muutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme koskaan? Turpaan tulee henkisesti!

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kuten olette aiemmin todenneet, ei tämä tästä kummemmaksi muutu.

Silloin sun pitää tyytyä tähän. Tämän lähemmäksi naista et tule pääsemään.

• Anonyymi kirjoitti:

Silloin sun pitää tyytyä tähän. Tämän lähemmäksi naista et tule pääsemään.

Sinä et siitä asiasta päätä kuitenkaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinä et siitä asiasta päätä kuitenkaan.

En ole niin väittänyt. Ajattelin vaan kun ei tuo small talk johda sen kummosempaan. Sitä tarkoitin.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole niin väittänyt. Ajattelin vaan kun ei tuo small talk johda sen kummosempaan. Sitä tarkoitin.

Voi voi. Semmoista se on nyt ja joskus voi olla jotain muuta. En ota stressiä siitä. Jo tässä on menetetty vaikka mitä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voi voi. Semmoista se on nyt ja joskus voi olla jotain muuta. En ota stressiä siitä. Jo tässä on menetetty vaikka mitä.

No hyvä. Sä voit elää siinä toivossa että teidän small talk emojin kanssa etenee tapaamiseen asti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tää on sitä small talkkia.

Kuules susi. Mä oon ollu pari vuotta Usassa ja tiedän tän small talkingin olevan pelkkää ilmaa. Pelkkää p----n jauhantaa tavan vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules susi. Mä oon ollu pari vuotta Usassa ja tiedän tän small talkingin olevan pelkkää ilmaa. Pelkkää p----n jauhantaa tavan vuoksi.

I love you Honey❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I love you Honey❤️

Juuri näin 👍 😁

• Anonyymi kirjoitti:

I love you Honey❤️

Tuota näkyy monikin viljelevän ihan aiheetta täällä. Tuntematta mitään oikeita tunteita.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tuota näkyy monikin viljelevän ihan aiheetta täällä. Tuntematta mitään oikeita tunteita.

No mitä ne sun tuhannet sydämet on olleet aina vaihtuen joillekin joihin jäät koukkuun täällä. Eikös se ole just tuota tavallaan, et kirjoita i love you 🍒mutta sullehan nuo sydämet ♥️♥️♥️♥️ ilmeisesti jonkun sortin rakkautta tarkoittaa. Vaikka monille ei kyllä edes tarkoita vaan kaverit laittelee niitä ihan vaan että kivaa päivää tyyliin. Eikä se tarkoita myöskään uskollisuutta kellekään erityisesti, niitä laitellaan kaikille kavereille.

Niin kuin sinä täällä selität ettet voi pettää 🍒emojia, haluat olla uskollinen. Muille on sitten eri emojit aina. Toivottavasti olet noin uskollinen myös irl elämässä ja kunnon mies. Vähän sieltä täältä vaan kantautuu juttuja ettet ehkä ole ihan puhdas pulmunen. Mutta toivotaan että silti olet kunnollinen ihminen ainakin suhteellisen ok. :) 👍🏻

• Anonyymi kirjoitti:

No mitä ne sun tuhannet sydämet on olleet aina vaihtuen joillekin joihin jäät koukkuun täällä. Eikös se ole just tuota tavallaan, et kirjoita i love you 🍒mutta sullehan nuo sydämet ♥️♥️♥️♥️ ilmeisesti jonkun sortin rakkautta tarkoittaa. Vaikka monille ei kyllä edes tarkoita vaan kaverit laittelee niitä ihan vaan että kivaa päivää tyyliin. Eikä se tarkoita myöskään uskollisuutta kellekään erityisesti, niitä laitellaan kaikille kavereille.

Niin kuin sinä täällä selität ettet voi pettää 🍒emojia, haluat olla uskollinen. Muille on sitten eri emojit aina. Toivottavasti olet noin uskollinen myös irl elämässä ja kunnon mies. Vähän sieltä täältä vaan kantautuu juttuja ettet ehkä ole ihan puhdas pulmunen. Mutta toivotaan että silti olet kunnollinen ihminen ainakin suhteellisen ok. :) 👍🏻

Vai että oikein kantautuu juttuja?! Mitähän tuokin taas on... paskanjauhantaa seläntakana.
        Mustamaalaamista yms. Mulla ei ole elämässäni ollut kuin 3 suhdetta. Mitään yhdenyönjuttuja en ole harrastanut. Viimeiset 15 vuotta menny täysin yksin eläessä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Vai että oikein kantautuu juttuja?! Mitähän tuokin taas on... paskanjauhantaa seläntakana.
        Mustamaalaamista yms. Mulla ei ole elämässäni ollut kuin 3 suhdetta. Mitään yhdenyönjuttuja en ole harrastanut. Viimeiset 15 vuotta menny täysin yksin eläessä.

No nyt ohitit aiheen tuosta Amerikan mallin höpötyksestä jota te 🍒viljelette oikein urakalla. Montakohan sydäntä olette ehtineet yli vuoden aikana laittaa jos ne laskettaisiin. Taitaisi loppua jo into laskimeltakin. 😀 Eihän kukaan sun aidoista oikeista ihmissuhteista puhunut mitään. Ne on täysin asia erikseen eikä kuulu kellekään. Sun elämä irl palstan ulkopuolella.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä mulla ole mitään kiikarissa tällä hetkellä. En tiedä, tuleeko enää koskaan olemaankaan.

• Anonyymi

Hyvin vaikeaa olla positiivinen, kun vietiin mahdollisuus tehä töitä vakituisessa työpaikassa sen takia, että tietty henkilö olisi saanut sen mitä hän halusi ja minulta ei kukaan kysynyt mitä minä haluan!

• Anonyymi

€€€€€

• Ei ole naisen puutteellakaan väliä jos ei ole terveenä.

• Anonyymi

Et sä kyllä olekaan🤣

• Anonyymi

Virkistävää lomaa sudelle 🌝. Viikon vapaita ei kannata tuhlata Lapin reissaukseen näin loskakelien aikaan. Täällä pimeyttä vielä pitelee illansuusta aamu seitsemisee
      n. Ohjelmaa löytyy yllin kyllin muutoinkin. Mä huollattaisin sinuna ja tarvittaessa pikaremppauttaisin auton. Kämppä kevätsiivoukseen kesää odottamaan, liikuntaa, saleilua. lepoa, poikien kanssa pyrähdyksiä mukavuusalueillenne, päätös ja toiminta lähtee susta.
      Näillä puhein ja toivotuksin :
      Mukavuutta, iloa ja valoa lomapäivillesi. 🤩

• Heippa. No se oli kyllä hyvin sanottu taas kerran. Kiitos. Auton varmaan vien huoltoon kyllä ja niin kuin sanoit, kotiakin täytyy vähän siivoilla välillä yms. En tarvitse mitään pitkää reissua joka kerta vapaillani. 😊 Säästyy rahaa.
        Mukavaa päivänjatkoa sinullekin. ❄️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3432
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3394
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1994
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1396
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      1005
    Aihe