Mitä teidän välillä on? Pitääkö sinut unohtaa kokonaan? Vai mitä tästä pitäisi ajatella
Kertoisit rehellisesti
17
223
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sinun ap pitää unohtaa jos toinen ei ole rehellinen sinulle 🥺
- Anonyymi
Mitä unohdettavaa on? Et muutenkaan tee mitään 🧐
- Anonyymi
Miten niin en tee? Mitä pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin en tee? Mitä pitäisi tehdä?
Odotin toimintaa, sitä ei ollut. Ja olen jäähtynyt sinua kohtaan näiden kuukausien aikana. Tämä on ilmeistä, kun näimme toisemme viimeksi. En halua sinut enää, ja pidän toisesta. Vastavuoroisuus toisen taholta oli ratkaisevassa roolissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotin toimintaa, sitä ei ollut. Ja olen jäähtynyt sinua kohtaan näiden kuukausien aikana. Tämä on ilmeistä, kun näimme toisemme viimeksi. En halua sinut enää, ja pidän toisesta. Vastavuoroisuus toisen taholta oli ratkaisevassa roolissa.
Se on ollut selvää, että en lähestynyt sinua, koska pyörittelet jatkuvasti muita miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika julmaa minua kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ollut selvää, että en lähestynyt sinua, koska pyörittelet jatkuvasti muita miehiä.
Älä puhu paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä et sitten lopeta minun kaipaamista. Läjäpäin kuvia minusta. Sydämeni on siitä ihan rikki kun et päästä minusta irti. En pysty lopettamaan tunteitani sinua kohtaan jos et tee sitä. Auttaisit minua siinä että päästät irti minusta.
Rakastan sinua sydämestäni edelleen hyvin palavasti. Olet elämäni suurin rakkaus ikuisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä et sitten lopeta minun kaipaamista. Läjäpäin kuvia minusta. Sydämeni on siitä ihan rikki kun et päästä minusta irti. En pysty lopettamaan tunteitani sinua kohtaan jos et tee sitä. Auttaisit minua siinä että päästät irti minusta.
Rakastan sinua sydämestäni edelleen hyvin palavasti. Olet elämäni suurin rakkaus ikuisesti.En usko. Jos rakastaisit minua, puhuisit minulle tai pidät yhteyttä. Meidän välillämme ei ole mitään. Se on totta. Päästän sinut menemään. Sinä vain kuvittelet, että olen sinulle rakas. Se on vain mielikuvitusta ilman tekoja. Kun rakastut, teet mitä tahansa hänen hyväkseen. Ymmärrät tämän pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Jos rakastaisit minua, puhuisit minulle tai pidät yhteyttä. Meidän välillämme ei ole mitään. Se on totta. Päästän sinut menemään. Sinä vain kuvittelet, että olen sinulle rakas. Se on vain mielikuvitusta ilman tekoja. Kun rakastut, teet mitä tahansa hänen hyväkseen. Ymmärrät tämän pian.
Mitä sinä länkytät, kun et itse ole valmis tekemään yhtään mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Jos rakastaisit minua, puhuisit minulle tai pidät yhteyttä. Meidän välillämme ei ole mitään. Se on totta. Päästän sinut menemään. Sinä vain kuvittelet, että olen sinulle rakas. Se on vain mielikuvitusta ilman tekoja. Kun rakastut, teet mitä tahansa hänen hyväkseen. Ymmärrät tämän pian.
Et sinä ymmärrä itse. Kyllä minä sinua rakastan enemmän kuin ketään. Eikä se ole mielikuvitusta enää. Ei todellakaan ole. Mutta tiedät miksi pelkään ja se on syy siihen miksi on vaikea edetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse tehnyt mitä vaan hyväkseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse tehnyt mitä vaan hyväkseni
Kyllä, olen lähestynyt sinua monta kertaa, kirjoitin ensin. Mutta se ei minua enää kiinnosta. Kun on muita miehiä, jotka osoittavat avoimesti kiinnostusta. Ja he eivät etsi tekosyitä. Anteeksi, en usko, että jos mies rakastaa, hän piilottaa sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ymmärrä itse. Kyllä minä sinua rakastan enemmän kuin ketään. Eikä se ole mielikuvitusta enää. Ei todellakaan ole. Mutta tiedät miksi pelkään ja se on syy siihen miksi on vaikea edetä.
Haloo!Miksi te juttelette täällä,siksikö,että kaikki saavat tietää teidän asiat!Olette tiedossa suurimmalla osalla ja kaikki yksityiset asiat juttelette täällä! Sairasta,vaikka saisitte palkan tästä hommasta!Näistä teidän jutuista voi loukkaantua tosi moni ihminen!Tulee murhia,pahoinpitelyjä,avioeroja yms.Lopettakaa hyvän sään aikana,ennenkuin menee kumoon koko palsta!
- Anonyymi
Mä en pitäny sitä edes merkityksellisenä joskus aikoinaan että toinen ymmärtää mulle sillä ei sillai ole meritystä vieläkään kun olen tottunu siihen että mua on lähes mahdotonta ymmärtää mutta lapsenlapselleni sillä on yllättävänkin suuri merkitys että häntä ymmärtää
- Anonyymi
No olemme avoliitossa, meillä on lapsia. Olemme rakastuneita ja sitoutuneita toisiimme.
Oliko sulla joku ongelma asiasta? Koetko oikeutta vaatia selityksiä kun et edes ole kanssani parisuhteessa.
Kerros itse montaa olet höylännyt viimeisten 10 v aikana kun olet minua kaivannut - Anonyymi
Tunnisteita? Jos sama m jolla mun puh.nro koska ollaan viime viikolla viestitelty, uskoakseni tiedät että toivoin että jatkaa ainakin viesteillen, jätit viimeksi ajatuksen että parempi antaa asian vaan olla. En sanonut mitään. Jos tunnistat tämän, niin laitahan viestiä mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007