Niin jäljelle jää vain puhdas rakkaus. Mä toivon että sun elämäsi on parasta mahdollista. Varattu kun olet, niin suoraselkäisin teko on antaa vain olla. Pelkkää kiusaa itselleni aiheutan ja muille. Voi hyvin. Älä minusta välitä vaan siitä kenen kanssa haluat olla. Siitä kenestä et eroon halua.
Olen valtavan pahoillani. Ehkä joku päivä ymmärrän ja pystyn antamaan itselleni anteeksi.
Voi hyvin 🤍
Kun kaiken turhan poistaa
44
421
Vastaukset
- Anonyymi
Jos haluan olla kanssasi?
- Anonyymi
Olet sen kanssa kenen haluat. Teot ei valehtele...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sen kanssa kenen haluat. Teot ei valehtele...
Oletko itse varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse varattu?
En minä tiedä! 😭
En ainakaan ole kohdannut ketään joka olisi minulle... - Anonyymi
Mitä luulit hyötyväsi halusta olla jonkun kanssa jos ihminen jonka kanssa kuvittelit haluavasi olla paljastuukin päinvastaiseksi kuin mitä esitti sinulle olevansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tiedä! 😭
En ainakaan ole kohdannut ketään joka olisi minulle...Olet niin ihana ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin ihana ☺️
Hahaha hahaha hahaha hahaha
- Anonyymi
” Olen valtavan pahoillani. Ehkä joku päivä ymmärrän ja pystyn antamaan itselleni anteeksi.” Jaa mistä sää palstasetä niinkö oot pahoillas?
- Anonyymi
Siitä etten tyttärelleni osannut valita äitiä paremmin aikanaan mu ehkäpä sen takia hän on hyvin samanlainen kuin minäkin kenties hän on joutunut hillitsemään vihansa äitiään kohtaan pienenä samallatavoin kuin minä jouduin hillitsemään vihani isääni kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä etten tyttärelleni osannut valita äitiä paremmin aikanaan mu ehkäpä sen takia hän on hyvin samanlainen kuin minäkin kenties hän on joutunut hillitsemään vihansa äitiään kohtaan pienenä samallatavoin kuin minä jouduin hillitsemään vihani isääni kohtaan
Koskettavaa. Eikö tämä värssy tee sitten nämä muut kommenttisi vähän turhaksi ns?
- Anonyymi
Älä rakas jaksa olla aina samanlainen
- Anonyymi
Puuilosta saa hamppuköyttä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuilosta saa hamppuköyttä...
Onko sinulla tosi hyvä boogie? Sivusta🥱
- Anonyymi
Rakastan sua 🥰❤️
- Anonyymi
Ei päästetä toisista irti 🥲
- Anonyymi
Toivottavasti saat rakkautta joka päivä. Ansaitset sen, minä en.
- Anonyymi
Kyllä minä välitän. Siitä että voit hyvin ja että kaikki pikkuhiljaa menee paremmaksi 🤍
En minä oikeasti sinusta mitään tiettyä asiaa halua, kyse on vaan tunteesta, jota on vaikea kanavoida. Olen enemmän tekijä kuin sanoja enkä täälläkään ole osannut sanoa niitä kaikkia kauniita sanoja, mitä sinä olet sanonut. Muut anonyymit ovat sanoneet sulle usein ne sanat, mitkä itse olisin halunnut sanoa.
Haluan sulle kaikkea hyvää. Olen halunnut siitä asti kun olen sut tuntenut. Olen pahoillani että aiheutin sulle kamalan sotkun ja väärinkäsityksiä. Mä en vaan osaa. Vaikka haluaisin.
❤️- Anonyymi
Sinä satutat muita. Annat ymmärtää että olet vapaa ja sitten heti kylkeen iskua kun saat todeta olevasi varattu. Se on niin vtun julmasti tehty, että toivon että joudut vastuuseen. Se että suhteessa ollessa katsot muita ja teet niitä tekoja, ei ole kenellekään hyvä. Aivan samalla tavalla tekisit minullekin. Ilkeä, julma ja likainen olet.
Mutta anteeksi annan omasta puolestani. Toivottavasti Jumala ei rankaise sinua enää pahemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä satutat muita. Annat ymmärtää että olet vapaa ja sitten heti kylkeen iskua kun saat todeta olevasi varattu. Se on niin vtun julmasti tehty, että toivon että joudut vastuuseen. Se että suhteessa ollessa katsot muita ja teet niitä tekoja, ei ole kenellekään hyvä. Aivan samalla tavalla tekisit minullekin. Ilkeä, julma ja likainen olet.
Mutta anteeksi annan omasta puolestani. Toivottavasti Jumala ei rankaise sinua enää pahemmin.Oletko aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja?
Valitettavasti kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja?
Tottakai tämä itsensä kanssa puutaheinää dialogioiva on aloittaja, the palstasetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti kyllä.
Ok. En sitten tunnistanutkaan itseäni tekstistä. Ei ollutkaan mulle. Eikä mun teksti sulle. En ole antanut ymmärtää olevani vapaa. Enkä harrasta mitään tekoja. Oli yksi pieni teko, joka kohdistui sinuun syyskuun alussa. Sitä ei voi kutsua harrastukseksi. Mitään muuta ei ikinä ole ollut tänä aikana.
Millä tavalla vastuuseen? Et ymmärrä mun elämää ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta anteeksi annan omasta puolestani. Toivottavasti Jumala ei rankaise sinua enää pahemmin.En koskaan halunnut satuttaa ketään. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta anteeksi annan omasta puolestani. Toivottavasti Jumala ei rankaise sinua enää pahemmin.Seurustellessa kysyttäessä kyllä mä aina ensimmäisenä sanon seurustelevani sillehän mä en voi mitään jos joku toinen haluaa jotain muuta olettaa eikä sen takia asiasta edes kysy mä en ole koskaan alkanu oikoon kenenkään oletuksia itsestäni mulle se kertoo vain sen että toinen ei halua muhun edes tutustua ja oletukset on parisuhteessa siitä ikäviä että toista alkaa jopa huomaamattaan muuttamaan oletuksensa kaltaiseksi jolloin lopulta suhde kaatuu omaan mahdottomuuteensa toinen joutuu olemaan suhteessa jotain mitä ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koskaan halunnut satuttaa ketään. 😔
Anna jo olla. Kyllä joku haavat parantaa ja kaiken ikävän rakkaudeksi muuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kommentoit väliin toisten keskusteluun? Vaikka noinhan se on. En halunnutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurustellessa kysyttäessä kyllä mä aina ensimmäisenä sanon seurustelevani sillehän mä en voi mitään jos joku toinen haluaa jotain muuta olettaa eikä sen takia asiasta edes kysy mä en ole koskaan alkanu oikoon kenenkään oletuksia itsestäni mulle se kertoo vain sen että toinen ei halua muhun edes tutustua ja oletukset on parisuhteessa siitä ikäviä että toista alkaa jopa huomaamattaan muuttamaan oletuksensa kaltaiseksi jolloin lopulta suhde kaatuu omaan mahdottomuuteensa toinen joutuu olemaan suhteessa jotain mitä ei ole
Ja sinäkin? Nyt tässä on jo monta keskustelijaa. Huoh.
Mut joo, itse olen ollut niin kauan varattu, että en edes mieti sitä enkä siksi huutele ympäriinsä. Kun en mitään suhdetta ole hakemassa. Eikä siksi kiinnosta muidenkaan parisuhdestatukset. Kun ei niillä ole mitään merkitystä. Pariutuminen on mulle muinaishistoriaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkin? Nyt tässä on jo monta keskustelijaa. Huoh.
Mut joo, itse olen ollut niin kauan varattu, että en edes mieti sitä enkä siksi huutele ympäriinsä. Kun en mitään suhdetta ole hakemassa. Eikä siksi kiinnosta muidenkaan parisuhdestatukset. Kun ei niillä ole mitään merkitystä. Pariutuminen on mulle muinaishistoriaa.Olet juomari ja alkoholisti!!!!
- Anonyymi
Mistä tiedät, että kuinka paljon tämä palstasetä ottaa häppää? Taidat tietää omasta kulutuksestasi kuitenkin vain, et esimerkiksi sen, josta yrität vääntää tätä aloittajaa joka toista aloitusta koskien
- Anonyymi
No en vittu sitäkään. Mut pitäisköhän ruveta. Näkemiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuitenkin satutit. Luulisi juuri sinun ymmärtävän, että se mitä ei todellakaan ole normaalia toimintaa. Se oli hiippailua, koska et koskaan sanonut mitään. Et varmasti pitäisi, jos sinua kohtaan toimittaisiin samoin! Ja sen lisäksi se esitys joka päivä, on vienyt elämänhalusta ison osan pois! Minun elämäni on pilattu ilman lupaa aloitetulla muka auttamisella! Halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä ja olla yksin ja ihan samalla tavalla ajattelen nytkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuitenkin satutit. Luulisi juuri sinun ymmärtävän, että se mitä ei todellakaan ole normaalia toimintaa. Se oli hiippailua, koska et koskaan sanonut mitään. Et varmasti pitäisi, jos sinua kohtaan toimittaisiin samoin! Ja sen lisäksi se esitys joka päivä, on vienyt elämänhalusta ison osan pois! Minun elämäni on pilattu ilman lupaa aloitetulla muka auttamisella! Halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä ja olla yksin ja ihan samalla tavalla ajattelen nytkin!
se mitä teit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On totta, etten hyväksyisi omaa käytöstäni muilta. Tein väärin, enkä osaa eritellä syitä tekooni vaikka olen miettinyt ja yrittänyt järkeistää ajatuksiani ja oman mieleni toimintaa. Toivottavasti en kuitenkaan ole kenenkään elämää pilannut tai saanut aikaan mitään peruuttamatonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä tämä.
Mitä tarkoittaa hiippailu? Mitä hiippailijan olisi pitänyt sanoa? Ja miksi?
Mikä esitys joka päivä? Olitko katsomossa? Onko tunteiden purku itselleen aina esitystä muille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä tämä.
Mitä tarkoittaa hiippailu? Mitä hiippailijan olisi pitänyt sanoa? Ja miksi?
Mikä esitys joka päivä? Olitko katsomossa? Onko tunteiden purku itselleen aina esitystä muille?Ja juuri se, että et vaikuttanut kaipaavan mitään parisuhdetta, oli syy, miksi uskalsin, mitä uskalsin. Ajattelin että otat sen sellaisena lämpimänä hetkenä, joka ei toistu eikä johda mihinkään. Hetken yhteys. Mutta joo, nyt tunnen sut paremmin. Se olikin likainen, ilkeän naisen syntinen hetki. Varattu nainen houkutteli parisuhteeseen.
En näköjään pääse nyt irtautumaan. Mut nyt yritän.
- Anonyymi
En oo varattu
paitsi miehelle joka mielessäni on ❤️🔥- Anonyymi
sama😍😍 sivusta
- Anonyymi
Hmm mielenkiintoista sinänsä että useimmat pitää rakkautta turhana kun se nääs ei tuo leipää pöytään siitä sanonta että rakkaus ei riitä yksistään ja si taas sehän on jokaisen henkilökohtainen asia mitä se sen lisäksi oleva siinä on mu ihan lähtökohtaisesti itselläni jos työtään pitää tärkeämpänä kun sitä kenenkä kanssa on ni ehkä kannattaa pysytellä yksin mielummin mua ei kiinnosta tuhlata aikaa ihmiseen jolle kaikki muu on tärkeämpää kuin se kenenkä kanssa on
- Anonyymi
Eli rakastat minua edelleen
- Anonyymi
Minä rakastan sinua.
- Anonyymi
Ok. Tää olikin sekopääketju. Lähden pois. Palaillaan ensi viikolla.
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle, Ap?
- Anonyymi
Tarkoittaisiko tämä esim naiselta miehelle sinulle vain yhtä vaihtoehtoa, innokas kyselijä?
- Anonyymi
Oon palstasetä mut sua kaipaan ikävöin ❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995