Viimeaikainen ylärin galluppi näyttää isoa kannatusta kristillisdemokraateille levikkialueella (Karvia, Kihniö ja Parkano). Miltä olisi näyttänyt pelkästään Parkanossa tehty galluppi? Uskon, että KD olisi mennyt keskustan ohi heittämällä ykköspaikalle. Perussuomalaisten osuus taas oli surkean pieni. Kylillä puhutaan, että moni aikoo äänestää näissä vaaleissa KD:ta ja heidän sitoutumattomia ehdokkaitaan. Persujen, kokoomuksen ja keskustan leireistä on kuulemma siirtymässä äänestäjiä KD:lle näissä vaaleissa. Puhuvat, että KD on onnistunut saamaan monipuolisen kattauksen hyviä ehdokkaita. Jännittää nähdä, miten näissä vaaleissa voimasuhteet muuttuvat Parkanossa!
Parkanosta Suomen kristillisdemokraattisin kunta?
22
365
Vastaukset
- Anonyymi
Siinäpä oli kunnolla ejakulointia...
- Anonyymi
No sinne pysty äänestään vaikka kymmenen kertaa sama henkilö
- Anonyymi
Kokoomuksella on myös naisia ehdokkaina .Kuka noita vanhoja äijiä äänestää.
- Anonyymi
KD on näköjään kovassa nousussa!
- Anonyymi
Ei ole mitään järkeä ainakaan minun äänestää heitä
- AnonyymiUUSI
Minä ainakin aion äänestää KD:ta ja Parkanon puolesta -listaa. He ovat aikaansaavia, kun vertaa muihin ryhmiin!
- AnonyymiUUSI
Hyvä, ovat viksua porukkaa! Täytyy myöntää, vaikka en heitä aiemmin ole äänestänyt... ehkä näis vaaleissa voisi??
- AnonyymiUUSI
Näi o! Kysymys kuuluu, kuka heistä saa eniten ääniä? Nouseeko joku uusi nimi nykyisen ääniharavan ohi? Mielenkiinnolla odotan, millainen ehdokaslista heiltä julkaistaan tulevina viikkoina! Kuulin, että olis aika päteviä ehdokkaita tälläkin kertaa?
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään järkeä valtakunnallisesti näin pientä puoluetta äänestää.
- AnonyymiUUSI
Nyt onkin kyse kuntavaaleista! KD on Parkanossa iso toimija!
- AnonyymiUUSI
Nuorissa on tulevaisuus ja nykyajan tietotaito,jota tarvitaan joka päivä
- AnonyymiUUSI
hyvä mielestäni oikea kehityssuunta tämä!
- AnonyymiUUSI
Onko Parkanossa ehdolla entisiä linnakundeja? Tampereen kokoomuksessa on ehdolla entinen vanki Ikaalisista.
- AnonyymiUUSI
Mitä sitten , jos olisikin? Ole kiitollinen, jos olet itse täydellisyys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten , jos olisikin? Ole kiitollinen, jos olet itse täydellisyys.
Hän näytti todella hassulta kun hänen pepareiästään pilkisti kynttilä
- AnonyymiUUSI
Mitä ne on saanut aikaiseksi ?
- AnonyymiUUSI
Parkano on silti suomen synkin kunta.
- AnonyymiUUSI
Arvostan ehdokkaan koulutusta en arvosta näyttely taitoa
- AnonyymiUUSI
Ai, onko näyttämötaitteen tekijöitäkin ehdokkaana. Enpä ole moista vielä kuullutkaan.
- AnonyymiUUSI
Jaa että kristillisiä. No ilmankos siellä Parkanon terveyskeskuksessa väsätään perättömiä ilmiantoja rokkimiehistä. Terveyskeskuksen henkilökunnan mielestä kaikkien pitäisi olla jotain lahkolaisia, nääs.
- AnonyymiUUSI
Näytellään ,että tiedetään ,mutta tosipaikassa menee sormi suuhun
- AnonyymiUUSI
No sepä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007