Vaikuttaa siis

Anonyymi-ap

Siltä että olet päätöksesi tehnyt etkä ole kiinnostunut enää minusta. Se sattuu hyvin paljon koska luotin siihen että rakastaisit minua vaikkakin tapahtuisi.
Vaikeaa tämä tulee olemaan.

35

507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävipä köpelösti juuri kun vähiten odotti.

• Anonyymi

Mitä, jos olisit yhteydessä ihan oikeasti, niin ei tarvitsisi miettiä ja päätellä turhia.

• Anonyymi

Mitä mieltä olet, onko tämä palstasedän aloituksissa huseeraaminen tuotteliasta hommaa?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä olet, onko tämä palstasedän aloituksissa huseeraaminen tuotteliasta hommaa?🤔

Eipä sinullakaan tunnu olevan mitäään parempaa ajanvietettä kuin tämä gubbejen bongailu. Sanoisin, että hanki elämä, mutta se on selvästikin liian myöhäistä. 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sinullakaan tunnu olevan mitäään parempaa ajanvietettä kuin tämä gubbejen bongailu. Sanoisin, että hanki elämä, mutta se on selvästikin liian myöhäistä. 🤔

On sitte sen terveempää bongailla jotain naisolettua täältä all live long day?

• Anonyymi

Rakastan, rakastan!

• Anonyymi

Kyllä nuo kirjoitukset viittaa siihen että haluat päättää meidän suhteen

• Anonyymi

Tajuatko sä olenkasn mitä sä oot
      Mua pyytäny vuosia jo tekemäön
      Ja sen teon seurauksiamies
      Sulle koko asia jotaki kierouttunutta erotiikkaa ja ja fantadiaa.
      Minä taas tiedän paljon enenpi syystä.
      En tee sitä uudelleen.
      Minulla on omatuntokin toisin kuin luulit.
      Ja järki päässä.
      Sinä taas olet melkoisen lipevä ja irrallaan...

• Anonyymi

Tulisipa palstaa selatessa jotain automaattisia huom-kylttejä, että "älä tee päätöksiä palstan perusteella vaan varmista asiat aina oikealta henkilöltä".

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Random ihmisten palstakirjoitusten perusteella on kyllä paras tehdä päätökset. Sitten kaivattu ihmettelee jossain, miksi välit meni yhtäkkiä poikki.

• Anonyymi

Välillä seurannut kirjoituksia niin ei palstan perusteella kannatta tehdä päätöksiä vaan IRL ja sivusta.

• Anonyymi

Minäkin kärsin monta kuukautta. Olin ihastunut sinuun. Mutta kohtaan totuuden ja jatkan mieluummin eteenpäin. Minusta kiinnostuneen henkilön kanssa. Eikä sellaisen kanssa, joka salaa haaveilee ja on hiljaa.

• Anonyymi

Iske koko ajan puukkoja minuun. Miksi sanot tuota koko ajan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska se on totta. Ehkä seuraavan rakkautesi myötä sinusta tulee aktiivisempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimimattomuus kesti niin kauan, että hajosin tuhanneksi palaseksi ja laitoin itseni takaisin yhteen. Ja pystyin voittamaan tunteeni sinua kohtaan. Se meni ohi, koska kaikella on rajansa. Kun näen muiden huomion, mä ymmärrän, ettei sinä ole kiinnostanut. Ehkä halusit vaan seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimimattomuus kesti niin kauan, että hajosin tuhanneksi palaseksi ja laitoin itseni takaisin yhteen. Ja pystyin voittamaan tunteeni sinua kohtaan. Se meni ohi, koska kaikella on rajansa. Kun näen muiden huomion, mä ymmärrän, ettei sinä ole kiinnostanut. Ehkä halusit vaan seksiä.

Syytät minua vain omista synneistäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat olivat väärässä. Mutta valitsin vastavuoroisuuden leikkien sijaan. Ja nyt minulla on joku, jonka viereen nukahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko joku kukkuu joka osallistuu palstasedän monologiin ulkopuolelta ns? -TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat olivat väärässä. Mutta valitsin vastavuoroisuuden leikkien sijaan. Ja nyt minulla on joku, jonka viereen nukahtaa.

En koskaan leikkinyt. Sivusta.

• Anonyymi

Tiesikö toinen sun ihastuksesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten täällä enää kirjoitat?

Toivottavasti sua nukuttaa hyvin.

• Anonyymi

Laittakaa hynttyyt yhteen livenä niin ei tarvitse pähkyröidä palstalla.

• Anonyymi

Miksi sinä näet niin valtavasti vaivaa ns muiden yhteensaattamisen suhteen kun vatvot näitä palstaäijän aloituksia? Jos sallit mun lähestyvän intensiivistä ajatteluasi kysymyksen muodossa. -TT

• Anonyymi

Rakastan "ronttia"❤️‍🔥

• Anonyymi

Ai mua vai.

• Mites sinä olet sitä kiinnostusta edistänyt?

• Anonyymi

Kerrohan alaikäisiin tyttöihin viehtynyt palstasetä että miten oletkaan edistänyt näitä sairauksiasi, muuten kuin fantasioimalla pimeässä verkossa heistä laittomin keinoin?

• Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan alaikäisiin tyttöihin viehtynyt palstasetä että miten oletkaan edistänyt näitä sairauksiasi, muuten kuin fantasioimalla pimeässä verkossa heistä laittomin keinoin?

En ole mikään palstasetä ja alaikäiset saavat kyllä olla minulta rauhassa.

• Anonyymi

Kuka kirjoittaa tässä ja kenelle?

En rupea omimaan ilman tunnisteita.

• Anonyymi

Oikea elämä on ulkona ja se mitä kokee ja näkee kun vähiten odottaa, Jumala johdattaa ja tietää, mikä on oikein ja väärin. Rauhallista loppuviikkoa.

• Anonyymi

Kyllä minä välitän sinusta mies.

• Anonyymi

Minkä asian suhteen naisten suhteen vaivaudu edes tekeen päätöksiä kun on turhan todennäköistä ettei mua kukaan vuotta kauempaa jaksa kuitenkaan jos sitäkään

• Anonyymi

Jos jotain olen oppinut, sen että aina se rakkaus ei vaan riitä, tai ketään ei voi rakastaa niin paljoa. Ja joskus rakkaus muuttaa muotoaan, tai ajaa jopa erilleen.

• Anonyymi

Onko tämä oikea paikka julistaa rakkauttansa? Siinä mielessä kyllä, että täällä saa väkisinkin joltakulta mieleisen vastauksen. Hah hah haa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe