Jos nainen oikeasti rakastaisit niin tulisit luokseni, riisuisit vaatteesi, menisit alasti sänkyyni

Anonyymi-ap

Sanoisit minulle, että turvallista ajoa. Minä tekisin hellän ajoonlähtötarkastuksen. Katsoisin, ettei mikään varoitusvalo pala. Menisin ”sisälle”. Hyväilisin turvatyynyjä, mutta varoisin, ettei ne laukea. Minä laukean, mutta sitä ennen olen huolehtinut, että kesäkumit on ehjät. Ääntä sinusta lähtisi, kuin maranellon punaisesta orista. Säteilisit ja hehkuisit ajon jälkeen. Silittäisin sinua ikään kuin kiillottaisin silmäteräni pintaa. Olisin ylpeä ja onnellinen sinusta. Moni ihastelisi sinua ja meitä kateellisena sivusta.

27

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai hemmetti 👍🤣

• Anonyymi

Mulla itseasiassa palaa tällähetkellä turvavalo, en ole silleen ajokunnossa😅

• Anonyymi

Käytän sinut merkkkihuollossa. Vaihdetaan jakopään tiivisteet ja sitä rataa. Huolletaan sinut ajokuntoon, ettet jätä minua tienpäälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytän sinut merkkkihuollossa. Vaihdetaan jakopään tiivisteet ja sitä rataa. Huolletaan sinut ajokuntoon, ettet jätä minua tienpäälle.

Kuulostaa hyvältä👍Sinunlaista en jättäisi koskaan tielle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä👍Sinunlaista en jättäisi koskaan tielle

👍 Arvostan luotettavuutta ja turvallisuutta. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jakopään tiivisteet kuulostaa hyvältä🤣😂olis sullaki sitte katto pään päällä 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jakopään tiivisteet kuulostaa hyvältä🤣😂olis sullaki sitte katto pään päällä 🤗

Vai onko hän sellainen hurjempi malli missä ei ole kattoa ollenkaan? 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko hän sellainen hurjempi malli missä ei ole kattoa ollenkaan? 🤔

Ehkä on

• Anonyymi

Mä näen kanssa tämän meidän tilanteen punaisten lasien läpi, kaikki on niin ihanan ruusuista ja romanttista🌷❤️

• Anonyymi

Ihana hyvänmielen kirjoitus.

• Anonyymi

Alastomien naisten murtoaalto miesten koteihin 🤣

• Anonyymi

🤩olisi ihana yllättää tuollainen murtovaras itseteossa. 😘

• Anonyymi

Joo tästä tulee ilmiö ”tulin tänne merkkihuoltoon” 🤣🤣🤣

”Suomalaiset ovat rallikansa”

”Suomalaiset miehet rakastavat autojaan, monet jopa nukkuvat autojensa kanssa”

• Anonyymi

Kesä on tulossa mutta liukkaat kelit vaan jatkuvat.
      Muuten monenko litran motti naisellasi on?
      Ja peräöljyt on vaihdettava säännöllisesti.

• Anonyymi

En osaa vastata tuohon. Täytyy tutustua paremmin, mutta kehrää, kuin kissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa vastata tuohon. Täytyy tutustua paremmin, mutta kehrää, kuin kissa.

Kuorsaaja siis

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuorsaaja siis

En usko, että kuorsaa. Se ongelma on yleensä isoissa perheautoissa. :€

• Anonyymi

Nämä sun aloituksesi on jotenkin todella masentavia ja elämäniloa ym vitaalisuutta tappavia

• Anonyymi

Ettet nyt haluaisi vain masentaa aloituksen tekijää tällä hyvän mielen palautteella 🤔

sivu

• Anonyymi

Enpä tiedä ajosta, kun ei voi antautua noin kevyesti kaltaisellesi gigololle :D Sun pikkutuhmia novelleja kyllä lukisin ja mielessä pistäisin vain hyvin heikosti kampoihin kuin sormella leikkivä kehräävä kissanpentu :) uijui ah :))

• Anonyymi

Nyt ei puhuttu mistään yleisestä vuokra-autosta, että ota vaan se ajonestojärjestelmä pois päältä. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei puhuttu mistään yleisestä vuokra-autosta, että ota vaan se ajonestojärjestelmä pois päältä. 😉

😂

• Anonyymi

Voi jumalauta

• Anonyymi

Kuulostipas harvinaisen etovalta. En kyllä pystyisi rakastamaan tuollaista miestä.

• Anonyymi

Sinunlaiset ihmiset myrkyttää fiiliksen ympäriltäsi kaikkialla missä liikut. Sinuna ajaisin ”auton rotiskosi” romuttamolle autojen loppusijoitus paikkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinunlaiset ihmiset myrkyttää fiiliksen ympäriltäsi kaikkialla missä liikut. Sinuna ajaisin ”auton rotiskosi” romuttamolle autojen loppusijoitus paikkaan.

Aloittaja taas luo oksettavaa ilmapiiriä ympärilleen.

• Anonyymi
      UUSI

Kateus ja mustasukkaisuus todella myrkyttäviä tunteita 😃🤔
      Ap on supliikki, aloitus on hauska! Voisin kuvitella, että hän on myös paitsi kielellisesti myös todella hyvä rakastaja 😅

Itse en voisi olla noin suositun miehen kanssa, koska moni nainen tykkäisi. Mieluummin vähemmän taitava ja mielellään vähän rumakin. Pysyy myös kateelliset kaukana. Näistä lähdetään 😀

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe