Oletteko näihin soittaneet?
https://www.ennustaminen.fi/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIj-CFmNXjiwMVXkiRBR2pey2vEAAYASAAEgKNq_D_BwE
Tässä on jotain tulevaisuuden ennustamisia
9
146
Vastaukset
- Anonyymi
Oma juttunsa tälläkin levyllä missä on leehtisessä lentokoneen kuvia: Blaack Sabbath Never Say Die!... niin joku tuhosi tulipaossa levyn niin piti ostaa uusi... viiltäjä-jaakko -musiikki on tuosakin kappale Jhnny Blade taitaa olla.
Täällä juoskentee paljon terveellisiä tyttöjä, joku reitti lenkkeilyyn missä jotain merkkejä jollekin lenkille risti hyvä paikka näkee ilman GPOSkin että mikä mittauspiste... - Anonyymi
Ihan näen itse tulevaisuuden tapahtumiani ennalta, joten ei ole ollut tarvetta kysyä muilta. Aistin myös muista ihmisistä asioita, joista he eivät puhu, sekä kauniita että vähemmän kauniita. ☺️
Henkimaailmoihin näen vähän huonommin, ja esim. edesmenneiden ihmisten kanssa kommunikointi vaatii vielä vähän harjoittelua, mutta havainnoin kyllä nykyäänkin henkiolentojen läsnäoloa. Ja luen mielelläni aiheeseen liittyviä kirjoja. 🔮- Anonyymi
Miten se onnistuu itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se onnistuu itse?
Se vaatii harjoittelua. Signaalit ovat aluksi heikkoja. Niitä täytyy vain ajan kanssa toistuvasti verrata siihen, mitä reaalimaailmassa tapahtuu. Itseä koskevissa tulevaisuudennäkymissä on se "ongelma", että toiveet ja pelot voivat toteutua ihan omien toimien seurauksena. Parempi on testata kykyjään muiden kanssa mutta siis siten, ettei kerro näkemistään asioista heille. Katsoo vain toteutuvatko ne. Kuolemaan liittyvistä ennakkoaavistuksista en edes haluaisi kertoa kenellekään, mutta kuolemaan ja rakkauteen liittyvät näkemiset tapaavat olla kaikkein voimakkaimpia ja selvimpiä. Parasta on, jos kyseessä on ns. tutun tuttu, jota ei itse tunne. Silloin oma ajattelu ei sotke näkyä liikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Se vaatii harjoittelua. Signaalit ovat aluksi heikkoja. Niitä täytyy vain ajan kanssa toistuvasti verrata siihen, mitä reaalimaailmassa tapahtuu. Itseä koskevissa tulevaisuudennäkymissä on se "ongelma", että toiveet ja pelot voivat toteutua ihan omien toimien seurauksena. Parempi on testata kykyjään muiden kanssa mutta siis siten, ettei kerro näkemistään asioista heille. Katsoo vain toteutuvatko ne. Kuolemaan liittyvistä ennakkoaavistuksista en edes haluaisi kertoa kenellekään, mutta kuolemaan ja rakkauteen liittyvät näkemiset tapaavat olla kaikkein voimakkaimpia ja selvimpiä. Parasta on, jos kyseessä on ns. tutun tuttu, jota ei itse tunne. Silloin oma ajattelu ei sotke näkyä liikaa.
Minä kerroin Liskolle miten löydän hänet kuolleena ja miten asiat sen jälkeen etenevät.
Noh...
Näen ihan tarpeeksi ilman apulaisia.
Viikko sitten ajoin (hiukan painostettuna) ensimmäistä kertaa Teslalla ja olin nähnyt sen ennalta. En olisi muutoin ehkä muistanut sitä, mutta kävimme kääntymässä eräällä levähdysalueella ja jouduin väistämään siellä paikalle jätettyä mönkijän rengasta ja sen nähdessäni muistin uneni.- AnonyymiUUSI
En ole soitellut. Pärjään omalla kolmannella silmälläni, sekin on joskus liian näkevä. Parempi kun voisi sulkea kaikki "kanavat" ja aistit.
Jasu - AnonyymiUUSI
nowyou're messin with a son ´od a bitch...joooh hahhaa joku nsronkenttäyksikkk ksi niin juuei ostin ns. eferdstin tytöltä psljon euokis niin kuulin jotsin rsppukäyträvädtä ovi on RTS;silo ksd tpmlhgoyyi sdoslorkpks-- jsjjjsjsj
- AnonyymiUUSI
En. Ennustelen itse ihan riittävästi :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007