Jos tämä meidän "kommunikointi" on ollut koko ajan yksisuuntaista 🤔😘
Vähän epäreilua
21
367
Vastaukset
- Anonyymi
Mus on jotai vialla sori
- Anonyymi
Miten mä voisin auttaa?
- Anonyymi
En ole esiintynyt :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten mä voisin auttaa?
Myöhästä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole esiintynyt :-D
Etpä l:-D
- Anonyymi
Somea jos tarkoitat, ni mainitsikin siitä jo aikoinaan...
- Anonyymi
Kommunikointi on ollut yksisuuntaista ja mielenlaatusi on ailahtelevuudesta päätellen kaksisuuntainen. 🤪
- Anonyymi
Good one! Mutta väärin meni jälleen 😂
- Anonyymi
Elämä on usein epäreilua, niin se oli minullekin rakkaan työpaikan menetyksen takia! Siitä alkoivat elämäni satuttavimmat vuodet. Minulta ei kysyttä lupaa projektiin ja se jos mikä oli todella epäreilua.
- Anonyymi
Kasva aikuiseksi ja ymmärrä tekosi seuraukset. Sinulla oli hyvät mahdollisuudet avata suusi jo hyvin monia vuosia sitten! Mene itseesi ja mieti! Älä syytä häntä, joka ei ollut syyllinen kaiken aloittamiseen!
- Anonyymi
Nimenomaan pitää muistaa että molemissa on
Vikaa jos on riitaa.
Ja sen mitä voi itse tehdä kun se voi joskus merkitä paljonkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikaa jos on riitaa.
Ja sen mitä voi itse tehdä kun se voi joskus merkitä paljonkin.Ei ole ollut mitään riitaa. Ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vikaa jos on riitaa.
Ja sen mitä voi itse tehdä kun se voi joskus merkitä paljonkin.Miten niin muka! Muut luulivat etten viihdy yksin, mutta olivat siinä täysin väärässä! Aloittivat ilman lupaa ns. parituskampanjan, joka pilasi elämäni lähes kokonaan. Miten se on niin vaikeaa ymmärtää ettemme kaikki ole samanlaisia, on ihmisiä joille omassa rauhassa oleminen on parhainta elämää!
- Anonyymi
Sinä olet meedio ja minä en.
- Anonyymi
Mistä voit tietää, että meedio kommentti oli minulta?
- Anonyymi
Onhan se vähän erikoista että minä kommunikoin viestien irl ja sinä vastaat minulle palstalla että kiinnostaa mutta ei kiinnosta. 😪
- AnonyymiUUSI
Jaa tätä siis harrastaa moni muukin kuin minä, mutta kun en pysty muuhun.
- AnonyymiUUSI
Palsta on fiktiivinen jossa kaikilla vapaus vastata viesteihin ja IRL ovat kohdistettu personoituun henkilöön. Tää on hullu paikka kun tuuleenhuutelulla ihmiset kuvittelevat saavansa vastauksen kaivatultaan ja kehittävät sen perusteella draamoja.
- AnonyymiUUSI
Enköhän se minä ole ollut joka yrittänyt kommunikoida.
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään hyvää sanottavaa kenellekään, se on vain hyväksyttävä. Yksin oleminen parasta!
- AnonyymiUUSI
Älä murehdi, eihän tässä ole mitään kommunikointia tapahtunut. Sellainenhan tarkoittaisi jonkun viestin menemistä kahden pisteen välillä. Jos lähinnä ammutaan ilmaan tai jos ammutaan itseään jalkaan niin ne ei täytä kommunikaationt tunnusmerkkejä, kaikki kunnossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007