Tähän vastaus

Anonyymi-ap

”Mitä tämmöisessä tilanteessa kuuluu tehdä, kun on aivan umpirakastunut, näkee toisen, kulkee ohi ja melkein tekisi mieli itkeä kun ei paikan/muiden takia uskalla tehdä mitään. Ja edelleen epävarmuus toisesta. Niin paljon hellyyttä olisi annettavana, niin paljon asioita mitä haluaisi kertoa.. Kertokaa mulle isolle pojalle, en ole ikinä kokenut vastaavaa. En jaksa tämmöstä enää kauan.”

26

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen niin umpirakastanut myös etten edes välitä mitä olet tehnyt. Haluaisin rakastella hänen kanssaan ja rakastaa. En tiedä miten kykenen siihen että näen hänen osoittavan rakkautta jollekin muulle

• Anonyymi

Menet ohi, kuten aina.

• Anonyymi

Kunpa tietäisin, että hän tunsi näin...
      Mutta ei, hän vain kävelee ohitse hiljaa, ignorantteja mua, koska hän ei välitä.

• Anonyymi

Ignoraat*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ignoraat*

🙄🙄🙄

• Anonyymi

Sinä et ollut yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ollut yksin.

En ole koskaan yksin. Mutta jos halusit, voisit pyytää. Ja tiedät sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan yksin. Mutta jos halusit, voisit pyytää. Ja tiedät sen.

Niin kai, mutta tiedänkö ihan oikeasti? Sehän tässä on ongelma.

• Anonyymi

Samat sanat sanoo tää 'Tyttö', vaik en tunteitani osaakaan peitellä, ni sanat ei aina tuu ulos siten ku kuuluis... ♥️

• Anonyymi

Ei tommosta spämmäävää akkaa kukaan halua. Et tee mitään muuta kuin avaaat koko ajan uusia ketjuja joista et saa mitään miestäsi

• Anonyymi

Kannattaa naisia maalittava kenguru nostaa jo panoksia. Kevät tulossa ja pidot paranee 🥳

• Anonyymi

Tuo teksti on kopioitu jostain syystä aloituksesta. Minä kirjoitin sen toiseen ketjuun ja olen mies, joten mene opettelemaan naisten kunnioittamista muualle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa naisia maalittava kenguru nostaa jo panoksia. Kevät tulossa ja pidot paranee 🥳

Et ansaitse mitään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joko ennen pääsiäistä tapahtuisi jotain, että tämä ikuinen palstapitkäperjantai saisi vähän austerisemmat sävyt?

• Anonyymi

Jos kuiskasit perjantaina minulle jotain korvaani. Rohkenen sanoa että kannattaa kokeilla onnea, onnetar voi olla suotuisa.

• Anonyymi

Laitat viestin ja tavataan muualla. Mun olo on aivan sietämätön, kun ei saa olla lähellä.

• Anonyymi

Mene akka muualle hillumaan. Avaata koko ajan sonta ketjujasi. Koko sivu ei ole mitään muuta kun sinun spämmejäsi. Koita takoa päähän ettei netistä saa mitään usko jo

• Anonyymi

Tai mennään johonkin "pussauskoppiin" :-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene akka muualle hillumaan. Avaata koko ajan sonta ketjujasi. Koko sivu ei ole mitään muuta kun sinun spämmejäsi. Koita takoa päähän ettei netistä saa mitään usko jo

Masentaako, tee testi.

• Anonyymi

Laittaisin kun voisi luottaa tunteeseen. Olen tekstin ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laittaisin kun voisi luottaa tunteeseen. Olen tekstin ap.

Nähtiinkö eilen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähtiinkö eilen?

Näin tänään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskotko todella tähän toimittamaasi asiaan? Tekstin perusteella olet palstaäijä, eli aloittaja itse, mutta onhan täällä tätä mieleltään järkkynyttä väkeä pyörinyt

• Anonyymi

En osaa neuvoa. Olen itse samassa tilanteessa. Tai no umpi rakastuneesta en puhu, koska ehkä tilani on enemmän himoa ja jotain pakkomielteistä häntä kohtaan. Jään seurailemaan antaisiko joku ap:lle hyvän neuvon ja otan siitä oppia.

Sivunainen

• Anonyymi

Ahdistavaa jos joku noin ajattelee!

• Anonyymi
        UUSI

No mutta sehän on hienoa, että osaat palstasetä kuvailla tuntemuksiasi monen naisen persoonalla ja tukea aloituksiasi👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3584
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      255
      3532
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      388
      1247
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe