Onnistuisi? Mitä tekisin että saisin puheyhteyden? Etkö voi auttaa
Miten se yhteys
36
503
Vastaukset
- Anonyymi
Lähetä viesti hänelle.
- Anonyymi
Mitä siinä lukisi?
- Anonyymi
En uskalla enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla enää
Ei kannatakaan enää lähettää, en halua viestiä sinulta, enkä keneltäkään multakaan! Ethän sinä uskaltanut koskaan tehdä mitään, joten varmasti ymmärrät, miksi en halua enkä jaksa auttaa sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siinä lukisi?
Haluan jutella esim.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannatakaan enää lähettää, en halua viestiä sinulta, enkä keneltäkään multakaan! Ethän sinä uskaltanut koskaan tehdä mitään, joten varmasti ymmärrät, miksi en halua enkä jaksa auttaa sinua!
Tuo on syyllistävää kun tiedät että asia ei ole niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla enää
Et voi luulla, että olisin tunteeton sinua kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla enää
Mikä estää lähettämästä, onko siihen jokin syy?
- Anonyymi
Rohkeutta sulle. Kerran se kirpaisee. Saathan sitten selvyyden. Ja sehän on kaikkein tärkeintä. 💓💓💓 Sivusta
- Anonyymi
Sen selvyyden ettet halua minua
- Anonyymi
Etkö jo kyllästy näihin höpöaloituksiin? Eikö OIKEESTI ole muuta tekemistä? Jos vaikka siivoaisit katsele nyt ympärilles... Ei sulla ketään ikävöitävää ole, miksi keksit näitä? Tylsyyteesikö? 🤔
- Anonyymi
Ei ole muuta nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole muuta nyt
Muista se että lähestymiskielto on voimassa pysyvästi. Jos siltikin yrität lähestyä, niin kaikki muut lähellä olevat ihmiset tulevat myös kuulemaan rankkaa tekstiä!
- Anonyymi
Mitä enemmän jäät pähkäileen sitä vaikeammaksi se yhteydenottaminen muodostuu. Äläkä yliajattele, muuten huolet vaan lisääntyvät niin mä ajattelen. Minusta kaikkein pahinta on epäselvät asiat. Älä lykkää asiaa eteenpäin, ethän. Itse rukoilen ja jätän asiani Jumalan hoidettavaksi. Uskon ja itse asiassa tiedän että kaikki menee just niinkuin on tarkoitettu. 💓💓💓 Sivusta
- AnonyymiUUSI
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Viestissä ei tarvitsisi olla, kun että pitäisiköhän meidän jutella ja tutustua.
Auttaisin varmasti, jos tietäisin varmuudella, että olet hän. Olen kerran jo yrittänyt sitä puheyhteyttä... vai olenko? - Anonyymi
Mikset sä mies et usko mitä sanon jo.
Herätinko niin suuren intohimon palon
Jota et kuitenkaan ilmasut et siiton vaikea luopua
Minunkin on vaikea luopua.
Mutta en muuta voi.
Naiselta.- AnonyymiUUSI
Älä luovuta kun rauta on kuumaa.
- Anonyymi
Miten ihmeessä kukaan voisi auttaa tai kertoa vastausta tohon jos ei tiedä kuka kysyy/keneltä?
Auttaisin tietenkin jos tietäisin että tarvitsee. - Anonyymi
Rakkauslaulu
https://youtu.be/3lYdIA7RuEY?si=eBow5aHh5y4LuGsk
Kavereita, Hilma
<3
Sanat, sanat…- Anonyymi
Tämä oli hyvä ja liikutti jotain sisimmässä.
Yhteyden rakentaminen on haaste. Se vaatii rohkeutta, aitoutta ja rehellisyyttä.
Joskus facebookin kautta tuli feikkiprofiileja ja se rasitti. Naamioituminen toiseksi ei auta mitään.
Siitä tulee myötähäpeän olo ainakin minulle.
Ole rohkea jos toivot oikeesti yhteyttä.
♡ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli hyvä ja liikutti jotain sisimmässä.
Yhteyden rakentaminen on haaste. Se vaatii rohkeutta, aitoutta ja rehellisyyttä.
Joskus facebookin kautta tuli feikkiprofiileja ja se rasitti. Naamioituminen toiseksi ei auta mitään.
Siitä tulee myötähäpeän olo ainakin minulle.
Ole rohkea jos toivot oikeesti yhteyttä.
♡Niimpä, sellainen lähestyminen, tai edes epäilty sellainen lähinnä kuvottaa. Että niljake mikä niljake.(sivu)
- Anonyymi
Kun ei ajattele liikaa vaan ihan jokusella sanalla ja se että ottaa yhteyttä kertoo jo paljon että kiinnostusta on.
- Anonyymi
Sun täytyy laittaa minulle viestiä whatsappiin.
- Anonyymi
Kenenkään ei täydy yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkään ei täydy yhtään mitään.
No kyllä täytyy jos haluaa asiat selvittää. Ei niitä tämmöisellä palstalla selvitellä, luulisi sinun sen tietävän.
Mn - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä täytyy jos haluaa asiat selvittää. Ei niitä tämmöisellä palstalla selvitellä, luulisi sinun sen tietävän.
MnPakottamalla ei selviä mikään ja mistä tiedät haluaako täällä kukaan selvittää asioitaan kenenkään kanssa?
M-n
- Anonyymi
Ihan puhumalla. Ei mitään viestejä muuta kuin jos ei muuten voi kutsua juttelemaan.
- AnonyymiUUSI
Mitäs jos kirjoittaisitte kaivatullenne sellaisen viestin,missä lukee, että haluaisin jutella kanssasi, nähtäiinkö vaikka kahvin merkeissä?
- AnonyymiUUSI
Mitäpä minä sillä juttelulla tekisin? Hänellä oli jo miesystävä, josta kukaan ei tiennyt. Se johti pettymykseen josa on vaikea niellä kun on niitä tulenpalavia tunteita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä minä sillä juttelulla tekisin? Hänellä oli jo miesystävä, josta kukaan ei tiennyt. Se johti pettymykseen josa on vaikea niellä kun on niitä tulenpalavia tunteita.
Älä jauha tätä s ontaa. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha tätä s ontaa. -sivusta
Sulla omatunto kolkuttaa?
- AnonyymiUUSI
Hyvvee yötä
- AnonyymiUUSI
yltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
yltä.
yötä****
- AnonyymiUUSI
Olen liian arka ja epäluuloinen. Ei minusta saa kivaa miestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005