Nykyisin täällä on jotain lippispäisiä jonneja, jotka anonyymisti yrittävät joka viestissä haukkua muita.
Onko nykynuorilla tosiaan niin paha olla, vai onko älykkyys vain kokenut taantumaa?
Jotainhan sekin kertoo, että koulujen tulokset ovat laskeneet kuin lehmän häntä. Lisäksi juntit äänesti äärioikeiston tuhoamaan vuosikymmenten työn hyvinvoinnin eteen.
Kyllä nuo uhmakkaat, juuri aikuistuneet teinit vielä tulevat huomaamaan oman hölmöilynsä.
>simiti<
Palstan pilaavat kakarat
29
244
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Kuvasit osuvasti itseäsi tuossa, pahinta palstahaukkujaa.
- Anonyymi
Jonne, voisit edes yrittää perustella tuota kommenttiasi.
Vai teitkö päätelmäsi vain tämän aloituksen perusteella?
>simiti<
- Anonyymi
Rakas rakas
- Anonyymi
Kokematon ja pinnallinen luonne ei synnytä kykyä syvällisempään pohdintaan. Nuoret elää vain hetkessä, koska mahdollisuudet pärjätä muuten puuttuu. Kaipaavat ymmärtäjää, mutteivät ole valmiita itse panostamaan toisen ymmärtämiseen? Itsekkyys ja oma napa kaikessa päällimmäisenä mielessä.
- Anonyymi
Puuttuu kotikasvatus mu onnea niille tytöille pojille jokka keskenkasvuisen pennun matkaan päätyvät
- Anonyymi
niin joku mk' laiåasdsa moom erott'om vaoleasto ö'jerdsyuyy'b' muy kiyyerör,,r liom lsvrroy mpj rm pör rimillo liom kpli ;stlp jrjrj jrjjr
- Anonyymi
Taitaa kyllä ihan iäkkäämpiäkin olla osa noista haukkujista. Ja onkin kyllä.
- Anonyymi
Ei täällä mitään nuoria ole! Suurin osa keski-ikäisiä tai vanhempia. Turha aina syyttä nuoria.
Eiks sulla oo lippistä. Mä luulin että kaikilla on.
- AnonyymiUUSI
Mulla on sellainen turvamyssy, kuin vauvoilla. Onneksi aikoinaan monkijäkolarissa kerkesin heittää kypärän pois, ettei se mene rikki.
>simiti<
- Anonyymi
Nämä pauhaajat ovat jo iäkkäämpää sukupolvea. Opettajia. Nyt on kouluissa talviloma-aika, niin eivät pääse purkamaan traumojaan luokkahuoneisiin. Pari viikkoa ja myrsky tyyntyy. Sanokaa anonyymin sanoneen.
- Anonyymi
Eli ei ole paljon 35-vuotiaita täällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei ole paljon 35-vuotiaita täällä?
Se yksikin on liikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se yksikin on liikaa.
En ole liikaa! Muita 35-vuotiaita kuin minä ei siis ole?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se yksikin on liikaa.
Joo, se on niin lapsellinen, että kuuluisi Pikkukakkos-ryhmään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, se on niin lapsellinen, että kuuluisi Pikkukakkos-ryhmään.
Ei pidä paikkaansa!
No eihän nyt opeettajat. He hän ovat nykyään ymmärtäväisiä keskustelijoita. Tai niinhän mä luulin. Suurimmalta osalta todella mukavia, lapsista pitäviä mitä nyt ryhmätyöskentelyssä havaitsi. Mutta olipa siellä muissa ryhmissä ollu ikävämpiäkin tapauksia. Sellasia vanhan ajan tiukkoja auktoriteetteja. Ei kuulemma varsinaisesti ryhmätöitä siellä tehty.
- Anonyymi
Simitin Öyhöttäminen ja Putin-trollaus pilaavat palstan.
- AnonyymiUUSI
Kerro toki tarkemmin. Ihan omin sanoin, vai onko tuo vain sinun mutuasi?
>simiti<
Minua ei haukuta läheskään tarpeeksi ja olen siksi asioista pahasti syrjässä.
- AnonyymiUUSI
Hau hau hau hau hau!!!! Murrrrrrrrrr!
Riittikö? Anonyymi kirjoitti:
Hau hau hau hau hau!!!! Murrrrrrrrrr!
Riittikö?Kohtuullinen haukunta, mutta ne varsinaiset haukkujat saisivat otta minut vakiokohteekseen, sillä se huvittaisi minua.
- AnonyymiUUSI
kpyaom raååil'ut'b'm ''mo' subo' jiplailsoa soovppkaölta ka saaåiuero tiöee kpli ,irtp ,itt eo ohan tavaööomem lim sipraasm kpööaom RAM-jutulla jysäytetty reikä ovween heh
en uskalla acsrsa ovea coi olla sinetöity opeeraation ajaksi jotta niinno on ruokaa jorra w3i taevitse aa5qa ovw3 - AnonyymiUUSI
Kyllä mä sanoisin te keski-ikää rähestyvät kakarat sen teette liian vähän toimivia aivosoluja ettäkö olisi jotain jota voisi kehittää toisille niitä toimivia aivosoluja ei ole suotu edes syntymässä ja kuka niitä on tuhonnut mitenkin alkoholilla tuhoaa parhaiten sisuskalunsa ei niinkään sitä aivotoimintaa ainakaan mitä olen sivusta seurannu
- AnonyymiUUSI
Hyvä kuvaus väliksestä.
Ihanko oikeasti luulet nuorison viihtyvän jossain suoli24:ssa? Niillä on ihan omat kuvionsa.
- AnonyymiUUSI
Fyysistä ikää toki voi olla enemmänkin, mutta...
Itseä ainakin joskus lapsettaa.
>simiti<
- AnonyymiUUSI
Ai, ja sinä olet kahvinporoista ennustaja, vai untako näit että ihan lippispäisoä.
Minä niitä kirjoittelen, olen 79 ja en omista lippistä. On se kumma, kun lapsia haukutaan ettei ne osaa edes kirjoittaa, sitten kun muutamat yrittävät täällä parantaa taitojaan, niin jo on joku kohelo haukkumassa sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005