Palstan pilaavat kakarat

Anonyymi-ap

Nykyisin täällä on jotain lippispäisiä jonneja, jotka anonyymisti yrittävät joka viestissä haukkua muita.
Onko nykynuorilla tosiaan niin paha olla, vai onko älykkyys vain kokenut taantumaa?

Jotainhan sekin kertoo, että koulujen tulokset ovat laskeneet kuin lehmän häntä. Lisäksi juntit äänesti äärioikeiston tuhoamaan vuosikymmenten työn hyvinvoinnin eteen.

Kyllä nuo uhmakkaat, juuri aikuistuneet teinit vielä tulevat huomaamaan oman hölmöilynsä.

>simiti<

29

244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos tiedosta.

• Anonyymi

Kuvasit osuvasti itseäsi tuossa, pahinta palstahaukkujaa.

• Anonyymi

Jonne, voisit edes yrittää perustella tuota kommenttiasi.
        Vai teitkö päätelmäsi vain tämän aloituksen perusteella?

>simiti<

• Anonyymi

Rakas rakas

• Anonyymi

Kokematon ja pinnallinen luonne ei synnytä kykyä syvällisempään pohdintaan. Nuoret elää vain hetkessä, koska mahdollisuudet pärjätä muuten puuttuu. Kaipaavat ymmärtäjää, mutteivät ole valmiita itse panostamaan toisen ymmärtämiseen? Itsekkyys ja oma napa kaikessa päällimmäisenä mielessä.

• Anonyymi

Puuttuu kotikasvatus mu onnea niille tytöille pojille jokka keskenkasvuisen pennun matkaan päätyvät

• Anonyymi

niin joku mk' laiåasdsa moom erott'om vaoleasto ö'jerdsyuyy'b' muy kiyyerör,,r liom lsvrroy mpj rm pör rimillo liom kpli ;stlp jrjrj jrjjr

• Anonyymi

Taitaa kyllä ihan iäkkäämpiäkin olla osa noista haukkujista. Ja onkin kyllä.

• Anonyymi

Ei täällä mitään nuoria ole! Suurin osa keski-ikäisiä tai vanhempia. Turha aina syyttä nuoria.

• Eiks sulla oo lippistä. Mä luulin että kaikilla on.

• Anonyymi
        UUSI

Mulla on sellainen turvamyssy, kuin vauvoilla. Onneksi aikoinaan monkijäkolarissa kerkesin heittää kypärän pois, ettei se mene rikki.

>simiti<

• Anonyymi

Nämä pauhaajat ovat jo iäkkäämpää sukupolvea. Opettajia. Nyt on kouluissa talviloma-aika, niin eivät pääse purkamaan traumojaan luokkahuoneisiin. Pari viikkoa ja myrsky tyyntyy. Sanokaa anonyymin sanoneen.

• Anonyymi

Eli ei ole paljon 35-vuotiaita täällä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ei ole paljon 35-vuotiaita täällä?

Se yksikin on liikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se yksikin on liikaa.

En ole liikaa! Muita 35-vuotiaita kuin minä ei siis ole?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se yksikin on liikaa.

Joo, se on niin lapsellinen, että kuuluisi Pikkukakkos-ryhmään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se on niin lapsellinen, että kuuluisi Pikkukakkos-ryhmään.

Ei pidä paikkaansa!

• UUSI

No eihän nyt opeettajat. He hän ovat nykyään ymmärtäväisiä keskustelijoita. Tai niinhän mä luulin. Suurimmalta osalta todella mukavia, lapsista pitäviä mitä nyt ryhmätyöskentelyssä havaitsi. Mutta olipa siellä muissa ryhmissä ollu ikävämpiäkin tapauksia. Sellasia vanhan ajan tiukkoja auktoriteetteja. Ei kuulemma varsinaisesti ryhmätöitä siellä tehty.

• Anonyymi

Simitin Öyhöttäminen ja Putin-trollaus pilaavat palstan.

• Anonyymi
        UUSI

Kerro toki tarkemmin. Ihan omin sanoin, vai onko tuo vain sinun mutuasi?

>simiti<

• UUSI

Minua ei haukuta läheskään tarpeeksi ja olen siksi asioista pahasti syrjässä.

• Anonyymi
        UUSI

Hau hau hau hau hau!!!! Murrrrrrrrrr!

Riittikö?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hau hau hau hau hau!!!! Murrrrrrrrrr!

Riittikö?

Kohtuullinen haukunta, mutta ne varsinaiset haukkujat saisivat otta minut vakiokohteekseen, sillä se huvittaisi minua.

• Anonyymi
      UUSI

kpyaom raååil'ut'b'm ''mo' subo' jiplailsoa soovppkaölta ka saaåiuero tiöee kpli ,irtp ,itt eo ohan tavaööomem lim sipraasm kpööaom RAM-jutulla jysäytetty reikä ovween heh

en uskalla acsrsa ovea coi olla sinetöity opeeraation ajaksi jotta niinno on ruokaa jorra w3i taevitse aa5qa ovw3

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä mä sanoisin te keski-ikää rähestyvät kakarat sen teette liian vähän toimivia aivosoluja ettäkö olisi jotain jota voisi kehittää toisille niitä toimivia aivosoluja ei ole suotu edes syntymässä ja kuka niitä on tuhonnut mitenkin alkoholilla tuhoaa parhaiten sisuskalunsa ei niinkään sitä aivotoimintaa ainakaan mitä olen sivusta seurannu

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä kuvaus väliksestä.

• UUSI

Ihanko oikeasti luulet nuorison viihtyvän jossain suoli24:ssa? Niillä on ihan omat kuvionsa.

• Anonyymi
        UUSI

Fyysistä ikää toki voi olla enemmänkin, mutta...
        Itseä ainakin joskus lapsettaa.

>simiti<

• Anonyymi
      UUSI

Ai, ja sinä olet kahvinporoista ennustaja, vai untako näit että ihan lippispäisoä.
      Minä niitä kirjoittelen, olen 79 ja en omista lippistä. On se kumma, kun lapsia haukutaan ettei ne osaa edes kirjoittaa, sitten kun muutamat yrittävät täällä parantaa taitojaan, niin jo on joku kohelo haukkumassa sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3432
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3394
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1994
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1396
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      1005
    Aihe