Mitä jos olet

Anonyymi-ap

Toisen kanssa ja tulee tilaisuus kaivattusi kanssa. Mitä tekisit?

40

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pskan vtut mulla mitään ’toista’ ole. Mulla on vain yksi mies mielessä. Hän on kova kiukuttelemaan tosin:)

• Anonyymi

Mulla ei olisi kaivattua, jos olisin toisen kanssa. Toisaalta en olisi myöskään suhteessa jonkun kanssa, jos minulla olisi/on kaivattu.

• Anonyymi

Niin ethän sinä vielä ole. Onhan se niin. Rakastan yhä edelleen sinua.

• Anonyymi

Juuri näin. Yksi ihminen kerrallaan sydämessä ja sitä kautta elämässä, siitä ei neuvotella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ethän sinä vielä ole. Onhan se niin. Rakastan yhä edelleen sinua.

Milloin mä saan tietää?

• Anonyymi

Entä jos on nainen, jota yksi mies rakastaa, siis rakastanut kymmeniä vuosia yli kaiken , mutta jota nainen ei voi sanoa rakastavansa 100%, koska tämä nainen on törmännyt mieheen, jota tuntee rakastavaa 100%, mutta ei tiedä/ole ottanut selville, että välittääkö tämä uusi, tuntematon mies hänestä pätkääkään vai onko tällä miehellä kiinnostusta, aitoa ihastumista, haluja tähän naiseen. Mitä pitäisi tämän naisen tehdä tässä kimurantissa ihmissuhdesotkussa?💓💓💓

• Anonyymi

Mä ainakin teen yleensä niin kuin itsestä parhaalta tuntuu empä usko että kukaan muu mun etua tietää kun ei mua kukaan muu täysin edes tunne kun minä itse mu jokainenhan tekee tavallaan eikö se niin ole ollu tähänkin asti puuttuu enään että opitte myös syyttämään itse itseänne tekemistänne valinnoistanne niihin tuskin kukaan muu on syypää itse en tiedä kuinka tyhmä pitää olla että antaa jonkun toisen päättää puolestaan kuinka elämäänsä elää yksinollessa ei taas ole lähellä sillai edes ketään kenen tunteita tarttis huomioida päivittäisissä tekemisissään

• Anonyymi

unohtaa.on olemassa varattuja..

• Anonyymi

Esiintyä lisää palstalla naisena vaemaankin esim, vai mitä palstaäijä?

• Anonyymi

Ne siis ovat vain ystävät tämän häntä vuosia rakastaneen miehen kanssa💓💓💓

• Anonyymi

No noihin en usko mu ehkäpä noikin joillakin toimii ystävä on yleensä aina jotain vähän enemmän kuin kaveri ja joillakin on jopa niitä kavereita eduilla että miksi olisi syytä tuntea se kenenkä kanssa on yhdessä yksissä

• Anonyymi

Ei ole tarvinnut miettiä tuollaista tilannetta, enkä muuten mieti nytkään 😂

• Anonyymi

Naiset ajattelevat näissä asioissa enempi tippaleipä aivoillaan kaikkien osapuolten kantilta asioita. Miesten helpompi tehdä radikaaleja päätöksiä.

• Anonyymi

Kyllä se noin menee.

• Anonyymi

Ainakin uskon siis tolla tavalla että menee kuten yllä vielä lisäsin💓💓💓

• Anonyymi

No kun ny oppisitte edes ajattelemaan ni sekin olis jo alku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se noin menee.

Eli komppaat tätä aloittajaäijää, koska kävelisit mielellään naisen tahdon yli ja esim teutaroisit ihan miesten kesken siitä mitä nainen haluaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se noin menee.

Kauhea koira

• Anonyymi
        UUSI

Valetta naiset ajattelee näin. Ei herran jestas ihmiset on typeriä ja tappaa viattoman ihmisen

• Anonyymi
        UUSI

Mitä radikaaleja päätöksiä?? Et ymmärrä ollenkaan tilannetta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valetta naiset ajattelee näin. Ei herran jestas ihmiset on typeriä ja tappaa viattoman ihmisen

Tuskin sinun noloilla skeemoilla on palstaäijä tällaisia efektejä esiinnyit sitten naisina tai kirjoittelisit naisista puutaheinää. Jännä ilmiö tämä fantasian taso mille yrität kiivetä vimmaisesti liioittelemalla

• Anonyymi

Riippuu ihan täysin senhetkisen suhteen laadusta. Tällä hetkellä ei-vakavassa suhteessa kaivattu ajaisi ehdottomasti ohi.

• Anonyymi

Ja tämä nainen siis todella tarvitsee nyt auttavaa kättä, kun kärsii tilanteessa todella paljon . Mitä hänen pitäisi tehdä. Mitä te tekisitte? 💓💓💓

• Anonyymi

No olisiko rehellisyys parasta? Että sanot sille ihan kivalle että mietit toista? Mutta hänkin vaikuttaa kivslta ihmiseltä mutta tunnet kemiaa ja vetovoimaa toiseen.
        Mulla ei sitten ole mitääm kokemusta mistään vaikka olen "vanha akka". En ole uskaltautunut antaa rakkauden viedä.
        Vastasin tälle 💓💓💓

• Anonyymi

unohtaisin.mutta kukin tavallaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

unohtaisin.mutta kukin tavallaan..

Aiotko sinä päästä yli tästä naista esittävän teatterista?

• Anonyymi
        UUSI

Millä tavalla kärsii sun mielestä??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla kärsii sun mielestä??

Miten ikinä sinä haluat tämän passiivisaggressiivisen palstaäijän pakinat kokea ja mistä syystä näin on…

• Anonyymi

Pitääkö tämmöisiä etukäteen miettiä?
      Ensinnäkin, en ole jonkun kanssa vain väliaikaisesti. Jos olen, niin se ihminen on se jota haluan. Ei ole mitään välimuotoja. Sen vuoksi olenkin ollut kauan yksin. Nyt on tämä yksi sarvipää vallannut ajatukseni, sydämeni ja soluni. Olen saanut täällä vihjeitä, mitä mielestäni ei muut tiedä. Mutta silti olen skeptinen.

• Anonyymi
        UUSI

Skeptinen mistä mielestäsi??

• Anonyymi
        UUSI

Älä ikinä puhu toisen äänellä

• Anonyymi

Mies sä tiedät jo mit ä voin tehdä ja mitä en tee.
      Naiselta sivusta.

• Anonyymi

entä jos lopettaisit hetkeksi näiden "kaivattusi" aloitusten tekemisen

• Anonyymi

Entä jos hölläisit itse jo tuon äijän identiteetin muuntamisen suhteen ja hankkisit elämän?

• Anonyymi

Jaa no useimmat on jonkun toisen kanssa siksi etteivät saaneet sitä kenet halusivat mitä luulet että mitä tuollaisissa tapauksissa normaalisti käy jos tyytyy kun saanutkaan sitä kenet halusi

• Anonyymi

Ei mitään. En halua tehdä kaikki työ kun hän ei voi tehdä mitään. Olen toisen kanssa.

• Anonyymi

Mitä jos olisinkin vapaa. Jättäisitkö sen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos olisinkin vapaa. Jättäisitkö sen

Auts vaik olikin varmaan jollekulle muulle tarkoitettu. Heittäydynkö täysillä katsomatta koskaan taakseni. Onko tämä uusi mies riskin arvoinen, koska entiseen ei olisi enää ikinä paluuta? Auts auts! 💓💓💓

• Anonyymi

Jos olen valinnut jonkun, niin silloin en selvästikään enää kaipaile.

• Anonyymi
      UUSI

Tulee outo olo, että näitä nostellaan mun takia. Mutta yritän pitää vainoharhat kurissa. Anteeksi kuitenkin edelleen kaikilta osapuolilta se yksi käden vaeltelu. Ei tule toistumaan. Humala ei ole riittävä selitys. Jos olisin tiennyt mitä siitä seuraa, niin en olisi niin tehnyt. Se ei ollut suunniteltua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe