Matkakuume, autokuume, talokuume, vauvakuume jne? Mikä auttaa kuumeisiin?
Onko kuumeita päällä?
37
252
Vastaukset
- Anonyymi
Muijakuumetta pukkaa aina näin keväisin🤔
- Anonyymi
Burana alentaa lämpöä ja on samalla tulehduskipulääke.
- Anonyymi
Buranaa eräässä apteekissa aikoinaan mainostettiin mot huvudvärk ja på finska kuukautiskipuihin.
Vilma
- Anonyymi
Ei ole. Oikeastaan enemmän silleen päinvastoin. Vähän jonkinmoista kuumetta kaipailisi, kun on silleen turhankin tasasta. Mainituista kuumeista tosin korkeintaan matkakuume voisi kelvata. Sekin tosin vähän ajatuksena blääh just nyt, mutta jos kesää kohti jotain sellaistakin ajatusta heräisi. Mistäköhän sen kuumeen kehittäisi?
- Anonyymi
Tutki nudistirantoja netistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle sellaset voi herättää jotain kuumetta, mutta mulle ne on kyllä täysin yhdentekeviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nude nyt helmikuussa erityisrannalla? Kohta korkeintaankuovi tai viklo.
Vilma
- Anonyymi
Luin onko huumeita päällä? Meinasin vastata ettei juuri nyt, mutta voin kysellä. 😉
>simiti< Ei ole mitään noista, eikä muunkaanlaista kuumetta.
- Anonyymi
Eli olet juuri lauennut ja saanut muutaman orgasmin eli olet nyt tyytyväinen
Anonyymi kirjoitti:
?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kuulostat ihan rikkinäiseltä levysoittimelta.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
?????
Välis tuo ikisinkku pervosetämies siellä taas pissii palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välis tuo ikisinkku pervosetämies siellä taas pissii palstalle.
Ja esiintyy tällä nicillä prinsessasi, jotta voi peevoilla itsensä kanssa
- Anonyymi
Uusi lemmikki tietenkin
- Anonyymi
Ei oo muutakun myyräkuume.
Tota mä oon aina pelännyt, töissä kun joutuu tonkiin vähän kaikenlaisia paikkoja, missä vaikka myyriä ja näätä on käyny. Ei onneks haisunäätä kuitenkaan.
- Anonyymi
Ei kuumeita eikä intohimoja, paitsi eilen irstailin syömällä karkkipussin himokkaasti yhtä soittoa. Hengissäpysymisen ylläpitotoiminnat päällä siinä kaikki
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että on maisemankatselukuume. Niiiin harmaata, ettei mikään huvita.
Heikottaa.
Vilma- Anonyymi
Maisemia luonnossa
Kuumeisiin auttaa yleensä että hommaa kaikki noi edellä mainitut asiat.
Nyt juuri ei oo mikään kuume noista. Näillä pärjää mitä jo on.- Anonyymi
Viina jos et muuta keksi
Ei toki.. ei mitään kuumeita, mutta lasketaanko kuumat aallot..? :)
- AnonyymiUUSI
Kunnon kännit auttaa noihin kaikkiin. Kännissä niitä ei voi tehdä.
- AnonyymiUUSI
Mä luulen, että aika monikin vauvakuume on saanut ratkaisunsa kännissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen, että aika monikin vauvakuume on saanut ratkaisunsa kännissä.
Ei oo sitten ollut kunnon kännissä kuten sanoin.
- AnonyymiUUSI
Mieskuume jotenkin nousemassa. Ihan vakavasti. Ehkä kesällä iskee. Ja pitää iskee.
- AnonyymiUUSI
Ei mulla ole sellaistakaan kuumetta!
- AnonyymiUUSI
Työkuume, ei muuta! Pieniä hoitamaan!
- AnonyymiUUSI
Hiirivauvakuume. Pari viikkoa ja piipittää. 😍
Jasu - AnonyymiUUSI
Mieskuume minullakin. Ei sillä etteikö olisi heitä tarjolla muutama, mutta kun on vähän sielu vanhassa kiinni, pitää runollisesti ilmaisten sydän, se särkynyt ruukku korjaantua.
- AnonyymiUUSI
Jarilla bumzibum
- AnonyymiUUSI
iloista kuulin naapurin äänen jotain puhui puhelimeen onneksi henkgissä joku muerojuttu jne...
nimien arvausjuttu mlhikaupan myyjien kanssa... kokeieilwen srvsta nimiä..
,,kwujju,,, Flunssa näyttää hellittävän otettaan, eikä pitänyt mitään kovia kuumeita päällä. Matkakuumetta tavallaan on ja lähtöhaluja jonnekin kauas. Pankkitili on sitä mieltä että korkeintaan takapihalle voin kävellä.
Onhan noita kuumeita jos jonkinmoisia. Matkakuume, talokuume, sisustuskuume, kissakuume, ja vaikka mitä.. Eihän ne kuumeet ohi mene kuin joko psyykkaamalla itsensä luopumaan kuumeesta tai sitten tyydyttää kuumetarpeet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007