Olen laittanut tänne muutamia asiallisia mutta huomannut

Anonyymi-ap

Ettei teille kaheleille kannata mitään laittaa.

27

290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeps

• Anonyymi

Ei tämä tosiaankaan viisastenkerho ole.

• Anonyymi

😆

• Anonyymi

Petetyt ja jätetyt tänne joutuu. Kuulun myös joukkoon, tosin alan jo vieraantua.

• Anonyymi

Samoin. Ei sitä itse tajua kuinka alas on vajonnut, jos vain näillä sivuilla päivät pyörii. Itsekin joskus heti aamulla sivut auki mitä tapahtunut. Nyt hieman jo tervehtynyt ja enempi arkiaskareissa elelen.

• Anonyymi

Täällähän on niin sairasta porukkaa,että tää palsta on kuin pikkupenttujen juttelua..huh,huh..säälittää.😂🤪😜🤔🤭🤏👎🤛

• Anonyymi

Ei pidä paikkansa!

Pikkupennut juttelee paljon sivistyneemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkansa!

Pikkupennut juttelee paljon sivistyneemmin.

🤔👍

• Anonyymi

Hyvä kun tajusit et turhaan pilaa elämääsi ihmistä joka ei halua tai osaa auttaa itse itseään ei pysty kukaan auttamaan ellet ole valmis pitämään tätä kädestä 24/7

• Anonyymi

Elämään pääseminen kunnolla kiinni ja muihin asioihin keskittyminen vaatii ehkä palstalta poistumista kokonaan, koitetaan ilmaista asia näin. En tajua miten täältä poistetaan täysin asiallisia viestejä ja kaikista pahimmat viestit niitä ei ikinä poisteta kyllä. Testing testing 😊😊

• Anonyymi

Kumma juttu, kun eivät voi häiriköitä bänniä pois.

• Anonyymi

Siis onko tuolla ns ylläpidossa eläviä ihmisiä vai siis joku botti vaan poistelee miten sattuu. Kun en tiedä mutta kaikki kauheimmat jutut täällä kyllä saa olla ja sitten ihan tavallisia kunnon viestejä katoaa kummasti. En ymmärrä tätä toimintaa täällä.

• Anonyymi

Gubbejankkaaja väitti ainakin ettei ole moderaattori, kun sitä on epäilty. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbejankkaaja väitti ainakin ettei ole moderaattori, kun sitä on epäilty. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Vinkit tyypistä poistuu nopeasti. Aika vahvasti viittaa siihen että on moderaattori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vinkit tyypistä poistuu nopeasti. Aika vahvasti viittaa siihen että on moderaattori.

Luulen myös että mitään ihmisiä siellä oo vaan joku robotti joka ei tajua mistä mitään vaan poistelee näköjään ihan miten sattuu ja kunhan vaan välillä poistelee jotain riippumatta viestistä ja näyttää sattuvan just ne ihan kunnolliset viestit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen myös että mitään ihmisiä siellä oo vaan joku robotti joka ei tajua mistä mitään vaan poistelee näköjään ihan miten sattuu ja kunhan vaan välillä poistelee jotain riippumatta viestistä ja näyttää sattuvan just ne ihan kunnolliset viestit.

Jos paljastaisin sen henkilön, se sekoaisi vielä enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos paljastaisin sen henkilön, se sekoaisi vielä enemmän.

No paljasta pois. Suotta pidät hulluja jännityksessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No paljasta pois. Suotta pidät hulluja jännityksessä.

Haluatte gubbejankkaamisen tuplaantuvan?

Tämä ei ole niin tärkeä paikka mulle. Saatte kestää sitä. Sen verran sanon, ettei siihen tepsi mikään. Ihan sama mitä sille sanoo tai on sanomatta. Syyntakeeton yksilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatte gubbejankkaamisen tuplaantuvan?

Tämä ei ole niin tärkeä paikka mulle. Saatte kestää sitä. Sen verran sanon, ettei siihen tepsi mikään. Ihan sama mitä sille sanoo tai on sanomatta. Syyntakeeton yksilö.

Tirsk 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas mun asiallinen kommentti poistettiin että joo ei kannata paljastella ettei tuu ongelmia niin poistettu. Siis täh en ymmärrä yhtään?????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas mun asiallinen kommentti poistettiin että joo ei kannata paljastella ettei tuu ongelmia niin poistettu. Siis täh en ymmärrä yhtään?????

Tässähän se poistelee ja osoittaa sen ettei epäily kaukana totuudesta ole. On se moderaattori.

Gubbejankkaajakin nukkuu välillä. Kiinnittäkää huomiota siihen, että poistuuko viestit yhtä nopeasti ja perusteettomasti silloin kun palstalla ei ole gubbejankkaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässähän se poistelee ja osoittaa sen ettei epäily kaukana totuudesta ole. On se moderaattori.

Gubbejankkaajakin nukkuu välillä. Kiinnittäkää huomiota siihen, että poistuuko viestit yhtä nopeasti ja perusteettomasti silloin kun palstalla ei ole gubbejankkaamista.

No minä en ainakaan ole koskaan jankannut mistään tuollaisesta enkä edes tiiä tuosta hommasta mitään. Ja silti viestejä poistetaan eikä varmasti ole ollut mitään asiatonta. Täältä muuten nyt poistuu tosi nopeasti ja paljon viestejä. Eihän tämä ketju edes ole mikään kovin paha. Täällä on ollut paljon pahempia ja ties mitä uhkailua ja henkirikosjuttujakin eikä oo poistettu. No nyt varmaan poistetaan yhden sanan takia 😳😯🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä en ainakaan ole koskaan jankannut mistään tuollaisesta enkä edes tiiä tuosta hommasta mitään. Ja silti viestejä poistetaan eikä varmasti ole ollut mitään asiatonta. Täältä muuten nyt poistuu tosi nopeasti ja paljon viestejä. Eihän tämä ketju edes ole mikään kovin paha. Täällä on ollut paljon pahempia ja ties mitä uhkailua ja henkirikosjuttujakin eikä oo poistettu. No nyt varmaan poistetaan yhden sanan takia 😳😯🙈

Toinen mihin kannattaa kiinnittää huomiota on se, että sen gubbejankkaajan viestit taitaa pysyä palstalla. Ne ei poistu.

Se tyyppi uskoo olevan poikkeuksellisen älykäs tyyppi, mutta näinkään yksinkertaista asiaa ei ole tullut ajatelleeksi että harhauttaakseen muita, voisi olla hyvä poistaa myös omia viestejä, jotta kukaan ei luulisi sitä moderaattoriksi. Ei se mitenkään erityisen älykäs ole. Korkeintaan one trick pony. Ja helvetin sinnikäs sellainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nukkuuko se ollenkaan?

• Anonyymi

Samaa minäkin mietin aluksi ja olin erittäin asiallinen. Seura vaan tehnyt kaltaisekseen 🤭🤭

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3432
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3394
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1994
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1396
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      1005
    Aihe