Et kyllä pitkästyisi. Tekemistä sinulle keksisin aamusta iltaan.
Täällä korvessa olisi ihanteellinen vaimonpaikka
44
298
Vastaukset
- Anonyymi
Tekeminen ei itsessään suojaa yhtään pitkästymiseltä. Tekeminenkin voi olla tylsää, vaikka sitä olisi miten paljon tahansa.
- Anonyymi
Jos tekemistä on liiankin kanssa ei sitä ole aikaa miettiä. Kukapa sitä palkkatyötäkään makeudelleen tekee, pitää vain painaa. Otitko tuon korvenmiehen aloituksen ihan tosissaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tekemistä on liiankin kanssa ei sitä ole aikaa miettiä. Kukapa sitä palkkatyötäkään makeudelleen tekee, pitää vain painaa. Otitko tuon korvenmiehen aloituksen ihan tosissaan?
Ei pitkästymistä tarvitse yhtään miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jospa pitkästymistä voisikin välttää noin helposti. Pitkästyminen tapahtuu kyllä ihan ilman mitään ajatteluakin. Tai no onnea heille, joille sen välttäminen on noin helppoa.
P.S. Mä teen palkkatyötäni ihan "makeudelleen". Paras duuni maailmassa (siis mulle tietenkin) ja siitä on pikemmin vaikea pitää riittävästi taukoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jospa pitkästymistä voisikin välttää noin helposti. Pitkästyminen tapahtuu kyllä ihan ilman mitään ajatteluakin. Tai no onnea heille, joille sen välttäminen on noin helppoa.
P.S. Mä teen palkkatyötäni ihan "makeudelleen". Paras duuni maailmassa (siis mulle tietenkin) ja siitä on pikemmin vaikea pitää riittävästi taukoja.Jos elämässä ei ole mitään muuta kuin työ, paeta arkielämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos elämässä ei ole mitään muuta kuin työ, paeta arkielämää.
Elämässäni on paljon muutakin kuin työ. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en kyllä tekisi työtä jossa en viihdy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en kyllä tekisi työtä jossa en viihdy.
Sama täällä. Mä siis vastailin tuossa edellä. En todellakaan tekisi työtä, jossa en viihdy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämässäni on paljon muutakin kuin työ. 🙂
Köyhät ne töissä viihtyy. Tiedätkö rikkaan joka päivät vain töissä on. Tunnen rahamiehiä ja ne metsästelee kalastelee eikä koskaan ole töistä tulossa. Rahattomien pakkoliikkeitä tuo työ. Olisikin se hienotyö jos hauskempi kuin kevään hangilla hiihtely, kalastelu ja omaan tahtiin elely.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät ne töissä viihtyy. Tiedätkö rikkaan joka päivät vain töissä on. Tunnen rahamiehiä ja ne metsästelee kalastelee eikä koskaan ole töistä tulossa. Rahattomien pakkoliikkeitä tuo työ. Olisikin se hienotyö jos hauskempi kuin kevään hangilla hiihtely, kalastelu ja omaan tahtiin elely.
Näkyvät nuo kaikki maailman rikkaimmatkin viihtyvän töissään, ihan rakastaan jokainen.
- Anonyymi
Ei kukaan halua tulla toisen työorjaksi ja pompoteltavaksi. Voi hyvää päivää.
- Anonyymi
Oikein hyvä esimerkki kun ei huumoria tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein hyvä esimerkki kun ei huumoria tajua.
Tai ehkä sä oletkin itse se, joka ei ymmärrä huumoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ehkä sä oletkin itse se, joka ei ymmärrä huumoria.
Vähän kuin bumerangi jolle turha järjellä haastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kuin bumerangi jolle turha järjellä haastaa.
Näinhän se on. Jos ei ymmärrä lainkaan toisen huumoria, niin voi tuntua kuin sitä ei olisi.
- Anonyymi
Haha saapa nähdä löydätkö noilla mainospuheilla itsellesi kotiorjan, kerro sitten miten kävi. 😂
- Anonyymi
Näyttäsi olevan tulossa jotka minut oikeasti tuntee. Huumoria ymmärtävät ja eivät katso alta kulmain kuin nämä kommentoijat, jotka ei vieläkään usko että ihminen on kuussa käynyt. On meitä moneksi. Harvat ymmärtää huumoria, mutta meillä harvoilla on sitä hauskempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäsi olevan tulossa jotka minut oikeasti tuntee. Huumoria ymmärtävät ja eivät katso alta kulmain kuin nämä kommentoijat, jotka ei vieläkään usko että ihminen on kuussa käynyt. On meitä moneksi. Harvat ymmärtää huumoria, mutta meillä harvoilla on sitä hauskempi.
Yleensä vain huumorintajuttomat yksilöt syyttävät muita huumorintajun puutteesta. Ovat itse niin rajoittuneita, etteivät tajua kuin yhdenlaisen huumorin, omansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä vain huumorintajuttomat yksilöt syyttävät muita huumorintajun puutteesta. Ovat itse niin rajoittuneita, etteivät tajua kuin yhdenlaisen huumorin, omansa.
Puhut vain itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut vain itsestäsi.
Mä en syytä muita huumorintajuttomiksi, eli en puhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas monta sinne oikein onkaan tulossa?
En aio kyllä muiden kanssa jaella mitään!
Jättäisikö mies ne muut sinne korpeen,
ja tulisi itse vaimon luokse sieltä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en syytä muita huumorintajuttomiksi, eli en puhu.
pitäisit sitten turpas kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas monta sinne oikein onkaan tulossa?
En aio kyllä muiden kanssa jaella mitään!
Jättäisikö mies ne muut sinne korpeen,
ja tulisi itse vaimon luokse sieltä?Oikein ajattelit, mutta toisinpäin, sinä tulisit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pitäisit sitten turpas kiinni.
Miksi pitäisin? Tokihan on syytä todeta tosiasiat.
- Anonyymi
Kunhan vaan kiusaat. Onko noin ?
- Anonyymi
Noin kuten kysyit ja rehellisesti sanottuna aloitukseni oli humoristinen. En minä ole kotiorjaa etsinyt, päinvastoin jos löytäisin oikean voisin tehdä sisä, ulkotyöt, miesten ja naistentyöt ja sinä kiikkustuolista vain ohjeita huutelet. Nämä kaikki olen tähänkin asti tehnyt ja ohjeiden mukaan asiat vain helpottuisi. Tosin pärjään hienosti omillani enkä orjia ota vaikka maksettaisiin. Joillakin kiero käsitys yhdessäolosta ja osalla varmaan kokemustakin. Ei niitä omia tarvitse minuun sotkea.
- Anonyymi
Minä jatkan nyt itsenäistä elämää, ja vahvistan sitä. Töitä tehdään, palkallista ja elämän eteen. Ja parannetaan kummassakin.
Ystävät ja rakkaus on tervetullutta mutta en arvostele mutta en osaa otta osaksi omaa elämää tätä yhteisötyyliä, jotain voin joskus jos on sopiva paikka tehdä. Ja voi kysyä ja tarjota. En ole mustavalkoinen ihminen.
Mutta valitettavasti löydän juuri sen itsestäni mitä olen muissa arvostellut, 40 v :) mutta rakkauttakin on kuulemma tulossa, joten ehkä joku sopeutuu minun elämään ja saa siihen mahtumaan omansa :)
Korvessa ei etsitä enää omaa paikkaa, taisi löytyä, ja uusi vaihe elämässä alkaa, paljon vanhaa säilyy - onneksi !- Anonyymi
Onnea kun löysit näinkin nopeasti ja tehkäähän yhdessä ahkerasti hommia ja kyllä se sujuu kun on rakkautta ilmassa. ♥️♥️ Ja huumorilla kyllä otettiin avaus vastaan miten tuon olisi muuten voinut edes ottaa.
- Anonyymi
Tekemistä keksisit aamusta iltaan etten vaan pitkästyisi, entäs illasta aamuun välinen aika?
Täällä ei korvessa olis ihan hyvä paikka miehelle. Ja ehkä ihan hyvä vaimokin sille miehelle.- Anonyymi
😊♥️ Toivottavasti sinnekin löytyy joka sopiva ja mukava.
- Anonyymi
Ihan mielenkiintoinen ehdotus. Minä se en halua lähteä sukutilalta mihinkään. Varmaankin olet hyvä nainen, mutta minä olen luvannut pitää isälle ja äidille paikat kunnossa ja se pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mielenkiintoinen ehdotus. Minä se en halua lähteä sukutilalta mihinkään. Varmaankin olet hyvä nainen, mutta minä olen luvannut pitää isälle ja äidille paikat kunnossa ja se pitää.
Eihän tänne olisi tarvinnutkaan jäädä..
- Anonyymi
Oletko sellainen tapaus, joka olisi kärräämässä esim suht tuntemattoman naisen sinne korpeen säilöön ilman sen kummempaa tutustumista kuuntelemaan kaappikellon nakutusta ja puuhastelemaan naiselle sopivaa somistuspuuhaa samalla kun hän kannattelee olematonta egoasi ja väistelee paranoidisen mustasukkaisuuden aiheuttamia konflikteja?
- Anonyymi
Tuo oli hyvä olematon ego ja muutenkin sekava viesti korvenmiehen mielestä.
- Anonyymi
Taitaa sinunkin egossa ja muussakin olla puutteita kun noin tuntematonta arvostelet.
- Anonyymi
Nämä oli kirjoittajan omia ongelmia, ei korvenmiehen.
- Anonyymi
Niin mehtä vastaa kun sinne huutaa.
- Anonyymi
Sanotaan et noi parikyt vuotta menee et löydät naisen joka korvessa viihtyy vaikka mitä keksisit
- Anonyymi
Paraskin asiantuntija. Hän löytyy vaikka huomenissa, mutta antaa himon vielä yltyä.
- Anonyymi
Hauskasti tämä itsenäinen korvenmies heittää humoristisia aloituksia. Luuletteko että teistä kukaan kelpaisi? Voisi hänet ottaa, miksi muuten kaipailee.
- Anonyymi
Korvenmies ei tykkää lähestulkoon kaikista naisista.
Johtuneeko siitä, että hänellä on hyvin vähäinen kokemus yleensä normaaleista ja itsenäisistä naisista tähän emme saa varmuutta koskaan?
Hän ehkä tarvitsee vain sinne naisen, joka on riuska työihminen.
Omaa tahtoa tuskin sallii tämä korvenmies, vaan ei tiedä hän, että nykyajan naiset ovat itsenäisiä ja toteuttavat kaikessa omaa tahtoaan ja päättävät monista muistakin asioista itsenäisesti. Myös siitä, että missä asuvat ja keiden kanssa seurustelevat ja elävät elämänsä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Korvenmies ei tykkää lähestulkoon kaikista naisista.
Johtuneeko siitä, että hänellä on hyvin vähäinen kokemus yleensä normaaleista ja itsenäisistä naisista tähän emme saa varmuutta koskaan?
Hän ehkä tarvitsee vain sinne naisen, joka on riuska työihminen.
Omaa tahtoa tuskin sallii tämä korvenmies, vaan ei tiedä hän, että nykyajan naiset ovat itsenäisiä ja toteuttavat kaikessa omaa tahtoaan ja päättävät monista muistakin asioista itsenäisesti. Myös siitä, että missä asuvat ja keiden kanssa seurustelevat ja elävät elämänsä.Tuo oli hyvin hauska minun tuntemattomasta arvioinnista. Taidat jäädä yksin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli hyvin hauska minun tuntemattomasta arvioinnista. Taidat jäädä yksin.
Ihan arviointi itsestään.
- AnonyymiUUSI
Olet liian vanha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995