Ensi treffit alttarille etsitään uusia sinkkuja eli sinkku tekemään hakulomaketta ohjelmaan
Sinkuille vinkki vinkkii
32
246
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten kyllä, mutta kun kyseessä on tv-ohjelma. Olen joskus miettynytkin, että mikä jottei, mutta kun kyseessä on tv-ohjelma. Nou thänks.
- Anonyymi
Sieltä voit löytää etsimäsi eli tulevan rakkaasi ja avioparisi eli kantsii osallistua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä voit löytää etsimäsi eli tulevan rakkaasi ja avioparisi eli kantsii osallistua
Johan totesin, että tv-ohjelma, nou thänks. Mene sinä, kun noin tykkäät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan totesin, että tv-ohjelma, nou thänks. Mene sinä, kun noin tykkäät.
No ainakin tiedät nyt et sinne haetaan sinkkuja eli mieti ja jos muutat mielesi niin ei kun rohkeasti tekemään hakemus eli mitä menetät vaan voit saada elämäsi rakkauden ja avioparisi eli löydät loppu elämäsi rakkauden eli mieti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin tiedät nyt et sinne haetaan sinkkuja eli mieti ja jos muutat mielesi niin ei kun rohkeasti tekemään hakemus eli mitä menetät vaan voit saada elämäsi rakkauden ja avioparisi eli löydät loppu elämäsi rakkauden eli mieti
Ainahan noihin jotakin haetaan. Tv-ohjelmat eivät kiinnosta. Mutta tosiaan mene sinä, kun sua tuntuu kiinnostavan.
- Anonyymi
Siitä vaan siis ilmoittautumaan Välis. Lycka till!
- Anonyymi
Välis voi mennä treffi-ideoineen. Hauska katsella sitten tv:stä, miten miehen käy :)
- Anonyymi
Olispahan ainakin jotakin erilaista.
- Anonyymi
kun heräsin niin ei ehkä järkevääjonkin tuon naisen kanssa suhdetta järjestää, mutta noh menköön miyten meneekin sitten..
Erästä musiikkilevyä.. Nazareth - Razamanaz, jossa on kappale acatraz Ö:D - Anonyymi
Ei tuolta haeta kumppania vaan julkisuutta.
Hypergamiassa nainen nai ylöspäin, yleensä siten että mies on häntä varakkaampi, omaa enemmän statusta ja usein myös paremman ulkonäön (tämä toteutuu eniten ns.tyytysmissuhteissa
joissa normaali painoinen ja normaalin näköinen mies on lihoneen ja rupsahtaneen "juoksunsa juosseen" naisen kanssa "joka on jo pelimiehet kokenut").- Anonyymi
Ville ja anniina vietti jo 5 häävuottaan pian kuudetta ja eikös joku ollu naimisissa ja nyt tulee lapsikin heille ettei ihan huuhaa ohjelma
https://swoony.io/
Oletko kyllästynyt nykyajan pinnalliseen deittailukulttuuriin? Niin mekin!
Täytä kattava profiili ja anna asiantuntijoidemme löytää sinulle sopiva kumppani
Keskitymme syvällisten yhteyksien luomiseen pinnallisuuden sijaan
Panostamme mätsien laatuun, emme määrään.
Maliskuussa avautuu. Eikä tarvitse olla edes telkussa.👍🏼- Anonyymi
Mutta ensi treffit alttarilla ohjelmassa etsitään sinulle se oikea ja jos jostakin syystä eroatte niin suomen sinkkumiehet näkee että hei tuo haaveilija39 on sinkku ja ohjelmassa miehet näki et se on vielä kunnon tyttö ja sinkkumiehet pyytää sinua treffeille niin usko minua et sinä neteistä kunnon miehii löydä
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ensi treffit alttarilla ohjelmassa etsitään sinulle se oikea ja jos jostakin syystä eroatte niin suomen sinkkumiehet näkee että hei tuo haaveilija39 on sinkku ja ohjelmassa miehet näki et se on vielä kunnon tyttö ja sinkkumiehet pyytää sinua treffeille niin usko minua et sinä neteistä kunnon miehii löydä
No joo totta, ei kaikki netissä olevat varmasti lähtisi kyseiseen ohjelmaan.
Mutta itseäni kyllä kiinnostaa tuollainen, että ”ammattilaiset” yrittää etsiä ja joskus se joidenkin kohdalla voi toimia.- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No joo totta, ei kaikki netissä olevat varmasti lähtisi kyseiseen ohjelmaan.
Mutta itseäni kyllä kiinnostaa tuollainen, että ”ammattilaiset” yrittää etsiä ja joskus se joidenkin kohdalla voi toimia.Myös sinulle toimii kyllä sieltä sinulle hyvä mies löydetään thät sit
Anonyymi kirjoitti:
Myös sinulle toimii kyllä sieltä sinulle hyvä mies löydetään thät sit
Voi toki löytyä.. ensin pitää haluta olla itse löydettävänä.. enkä sitä juuri tällä hetkellä ole.
Haaveilija39 kirjoitti:
Voi toki löytyä.. ensin pitää haluta olla itse löydettävänä.. enkä sitä juuri tällä hetkellä ole.
Mutta että tämänlainen lähestymistapa vaikka se maksaisikin voisi olla oiva parinhaku kanava.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mutta mieti sinne haetaan nyt sinkkuja niin mieti yön yli ja ehkä huominenkin mut sen sanon älä onneasi ja rakkauttasi ohi päästä ja ei sinne ikuisesti etsitä mutta mieti ja hae rohkeesti toivon sinulle onnen ja rakkauden
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mieti sinne haetaan nyt sinkkuja niin mieti yön yli ja ehkä huominenkin mut sen sanon älä onneasi ja rakkauttasi ohi päästä ja ei sinne ikuisesti etsitä mutta mieti ja hae rohkeesti toivon sinulle onnen ja rakkauden
Voi välis olet kyllä kultainen rakkauden tuputtaja.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Voi välis olet kyllä kultainen rakkauden tuputtaja.
Oliskos se niin paha juttu kun yksiksesi rauhassa mietit niin kivaltahan se tuntuiskin että löydät ja saat itsellesi iki oman miehen ja rakkauden ihanimman ja jos lapsesi tietäis niin sanois äiti hae sinne ja halaa sinua
- Anonyymi
Arrrrrgggghhhh
En voi sietää tuollaisia formaatteja.
Merde.
Paritusohjeĺma.
Kait sitä löytää jonkun ukonkäppänän, jos haluaa.
Vilma- Anonyymi
Pelkäätkö että sieltä löydätkin sen herra oikean ja tulevan aviomiehesi eli sieltä etsivät sinulle hyvän turvallisen miehen sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäätkö että sieltä löydätkin sen herra oikean ja tulevan aviomiehesi eli sieltä etsivät sinulle hyvän turvallisen miehen sinulle
Pelkään. Kauhistus sentään.
Jännämiehet olen kiertänyt kaukaa, ja hekin kait minut. Liian kesy. Pyrsk.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään. Kauhistus sentään.
Jännämiehet olen kiertänyt kaukaa, ja hekin kait minut. Liian kesy. Pyrsk.
VilmaNiin sieltä löytyy sinulle se herra ainoa ja oikea eli tulevien lapsiesi isä ja lapsen lapsiesi isoisä eli sinun aviomiehesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sieltä löytyy sinulle se herra ainoa ja oikea eli tulevien lapsiesi isä ja lapsen lapsiesi isoisä eli sinun aviomiehesi
17:16
Tuo järjestely on hoidettu aikaa sitten ja siirtymäriititkin tehty.
Vilma - villi ja vapaa - melkein.
- Anonyymi
huvirus juttukin ehkä kun olin huoltamassa armeijan polkupyöriä niin pysähdin tupakkipaikalle niin kaverit siinä: hhtvöö gyinwbra gerra jaotreebu jyb ouru rwesraukka ha otlrössö oyikysrysviunuwb jukou g
- Anonyymi
ajele yön pimeydessäj ollain puolustusvoimien ajoneuvolla rekisteei näyttää: joku everstiluutnantti pyörä retkellä iltatuimaan he
- Anonyymi
eli siis mitenkään luoteravia ole edes koko kulkunwuvon kuljettaja tai omistajakaan rekisreeinumweeon peeusreella mitenkään ei voi niin eli mahdotontya ronald reagan naamari pääaaä ja puolustusvoimiewn rekkaei ja auto ei ollutrkaan for vaan opwl hawmaanrunur mwekki..
- Anonyymi
Ei worth ei sitten yhtään
- AnonyymiUUSI
Viinaa kun juo baarissa niin löydätte oman sinkkunne.
T: viinamies Ihan varotuksen sana. Tuolta suomi24 treffeillä osallistujia kalasteli.
- AnonyymiUUSI
jubo' lavereota vpo pööa myyjätyttöjrn ksndds voi olls kylläå js miniseksiä välilä josdkus ehkäkin...
mutta niin en nähnyt unta jotain vakavaa tapahtunut ei ovwa ollenkaan teho näyttäidi kuin joku ukrainalainen vihastunut, mutta tympeää jos avaa oven nin joku raksamies radion ääressä slsdti runkkssmsdds kunnellen RErujvunabuagagga
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007