Kärpillä menee heikosti

Anonyymi-ap

Eipä ihme kun taustajoukoissa on näitä lassekukkosia...

17

265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Karma kostaa ylimielisyyden.Yksikään muu joukkue ei ota kärkkäisen mainoksia mutta selänpesijät hinkkaavat hymyssä suin.

• Anonyymi

Kärkkäinen on paras kauppa.

Terveisin vasemmistoliiton äänestäjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärkkäinen on paras kauppa.

Terveisin vasemmistoliiton äänestäjä

Persu valehtelee.

• Anonyymi

Nousu alkaa kun nuo mainokset häviää tai muutoin taaperretaan mestistä seuraavat kymmenen vuotta.
        Uskokaa nyt muurariveljet.

• Anonyymi

O nkohan rahat loppu kun ei pärjää

• Anonyymi

Kaksi vanhaa mummoa tuli toisiaan vastaan Raksilan cittarin ovella.Toinen sanoi "terve Myllykoski".Miten ihmeessä tunnistitte minut vaikka olen naamioitunut?Hsss!Olen Mäntymaa vastasi toinen mummo.

• Anonyymi

Kun jossakin tulee menestystä niin katsokaapa ihmiset ketkä hinaavat itsensä keekoilemaan ja patsastelemaan mukana.No kokoomuslaiset tietenkin.Sitten niitä työntyy mukaan organisaatioihin ja tuovat mukanaan arvottomuuden ja myrkyttävät laiskuudellaan muunkin organisaation.

• Anonyymi

Nyt on korkea aika heittää ne kravatit ja klubitakit nurkkaan ja vetää haalarit niskaan.Ensin on tunnustettava tosiasiat eli ollaan juuri siinä missä ansaitaan ja lähdetään viimeisiin otteluihin altavastaajana taistelemaan apinan raivolla.

• Anonyymi

Saakohan Savonlinnan mies käännettyä suunnan?

• Anonyymi

Kova vahvistus pakistoon

• Anonyymi

Hallituksessa on ihan eilispäivän miehet JJ esim aivan täysi turhake. Joutas takas sinne bingoon istumaan kun on jo elakkeella

• Anonyymi

No Lasse lähti sitten.Joku vuosi sitten kun kausi meni penkin alle ja vaadittiin johdolta tekoja niin päättivät mennä siitä mistä aita on matalin.Palkataan Lasse organisaatioon niin hän oikaisee suunnan.No eihän Lassekaan yksin pysty sellaiseen ja meno jatkuu entiseen malliin.Ajatelkaa että joku vuosi kärpät otti neljä kultaa ja yhden hopean.

• Anonyymi

On tämä erikoinen juttu, näitä samoja aloituksia tulee tänne muutaman vuoden välein ja täsmälleen samalla tavalla kirjoitettuna. Ensimmäisen näin jo melkein 10 vuotta sitten.

• Anonyymi

Kärpät lienee yksi suurin keskustelua herättävä aihe oulussa.

• Anonyymi

Parempi kärpistä puhe kuin 10000 tänne tehtyä aloitusta maahanmuutosta.Niitä tulee päivittäin niin paljon että ehkä jokin trollitehdas kyseessä.

• Anonyymi

Kärppien kehityspäällikkö Lasse Kukkonen eroaa ihan itse. Vai oliko tämä vaan Kärppien puolesta annettu mahdollisuus hänen kertoa itse eroavansa ja muussa tapauksessa Kärpät olisi antanut Kukkoselle potkut?

• Anonyymi

Voittojen tielle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7306
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2269
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37