Tuumaisit jos viesti kilahtaisi kaivatultasi.
Mitä oikeasti
37
494
Vastaukset
- Anonyymi
Se olisi unelmain täyttymys
- Anonyymi
Soittaisin varmaan heti, enkä höpöttäisi työasioita.
- Anonyymi
Itkisin onnesta ❤️
- AnonyymiUUSI
Ja sen jälkeen lisää kun hän p*nisi sua kunnolla?
- Anonyymi
Oisin kyllä ihmeissäni, että vieläkö hän 🤤 voisi muistaa minut😍🤔🤭
- AnonyymiUUSI
Varmastikin A ja S mies muistavat sinut ja lokaliittimesi m-nainen.
- Anonyymi
kattoisin ruutua shokissa:) Ja mun sydän liikahtais pois paikoiltaan luulen
- Anonyymi
Päästäisin varmasti hätäpierun
- Anonyymi
Ajattelisin että mies tuli vihdoin järkiinsä 🍑👋
- Anonyymi
Varmaan jäisin minuuteiksi tuijottamaan ruutua itseäni nipistellen varmistuakseni olevani hereillä.
- Anonyymi
Toki saa M mies viestiä,mut..ei hällä taida olla mun numberia,harmi.😓
- AnonyymiUUSI
Eipä ole ei ja on vielä salainenkin se numero.
- Anonyymi
Epäilisin että luulisi minua joksikin toiseksi..
- Anonyymi
Olisin maailman onnellisin nainen! 💓
- Anonyymi
Vastaisin hädissäni nopeasti ja lähetyksen jälkeen katsoisin, että mitä vtua tuli vastattua. Been there done that.
- Anonyymi
En uskalla enää ajatella edes tuollaista koska tuollainen ei toteudu.
- Anonyymi
Jos tietyltä (m) tulisi, olisin todella iloinen ja haluan nähdä ollaanko samoilla linjoilla. Ja kerron tunteistani hänelle. 🤍
- Anonyymi
Olisin yllättynyt. Todennnäköisempänä pidän sitä, että jutellaan meistä kasvotusten. Siinä ei tule väärinkäsityksiä niin helposti.
- Anonyymi
Ja luulen, että minä olen se, joka tän ottaa puheeksi. Voi olla, että mulla ei ole vaihtoehtoa, että on pakko, kun mun pitää kertoa yksi juttu hänelle.
- Anonyymi
Olisin iloinen
- Anonyymi
Olisin iloinen ja poistuisi palstalta heti 😄
- Anonyymi
Olisin iloinen tietty
- Anonyymi
baby baby baby ooooooh
- Anonyymi
Leikkisin yllättynyttä
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂
- Anonyymi
Tuijottaisin epäuskoisena puhelintani.
- Anonyymi
Pling!📲
😱😱😱
🤸🤸🤪>>🚑>>🏥- Anonyymi
Kärrynpyörien jälkeen sairaalaan🤔
😂😂
- Anonyymi
Hän ei lähettäisi viestiä, tiedän sen.
- Anonyymi
Riippuisi viestistä.
- Anonyymi
Ajattelisin, että joku pilailee kustannuksellani. Vastaisin silti hänelle koska mitä jos ei. 😻
- Anonyymi
En kaipaa tummaa miestä
- Anonyymi
Olisin onnellinen ja iloinen😌
- AnonyymiUUSI
Se on täysin mahdotonta koska en kaipaa ketään. En pidä ihmisiin tutustumista millään lailla tärkeänä. Yksi kymmeniä vuosia kestänyt parisuhde riitti kokemuksena suhteesta! Ei ole mitään tarvetta jakaa asioita ja elämäänsä kenenkään kanssa kasvotusten.
- AnonyymiUUSI
Ei sellaista ihmettä tule tapahtumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007