Tänään alkaa uusi, ihana ja aito elämilman
S24. Kiitos ja näkemiin teille kaikille
Ihanille.
Ihanaa kun arvon trollit ja kiusastjat
Ja nettiörvelöt jää tänne ja minä elän elämääni muualla.
Oon tästä uudesta vaiheesta niin onnelinen ja Vapautunut.
Sillä en tarvitse mua riivannutta piemää ja villiä puolta todolisuudessa yhtään mihinkään.
Koska en halua särkeä sydämmiä
Enkä satuttaa itseä tai muita
Koen myös uutta voimaa ja vahvuutta ja ispiraatiota jota ei oo vähään aikaan
Näkynyt.
Ainiin oon lomalla yli kk aluks (enkä oo kotona) jos se tieto vielä jotakuta kiinnostaa.
❤️A-nainen.
Kiitos ja näkemiin.
Anonyymi-ap
4
106
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksei apua tule??! Vammaiselta siskolta en voi apua odottaa. Myöskään ihmisiin en ilman ihmisen statusta voi ottaa yhteyttä summan mutikassa
- AnonyymiUUSI
En tunne yhtäkään älykästä ihmistä. Eli missä se apu on jota tarvitaan ja äkkiä! Jo monta vuotta
- AnonyymiUUSI
Tarvittu
- AnonyymiUUSI
En ole itse itseäni syntymässä laittanut tähän tilanteeseen. Helvetti maan päällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007