Iltaan uus ketju

Moi mitä kuuluu. Mukavaa iltaa. 😊✨🌆❄🧡🐺

44

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää iltaa👩😊Kiitos mukava päivä oli tänäänkin🍒♥️kävimme nepalilaisessa syömässä👍

• Kiitos. Hyvää iltaa 😊 Mukava kuulla, että on ollut hyvä päivä ja hyvää ruokaa. ♥️
        Minulla oli pitkä työpäivä, mutta nyt kotona ja lomalla. 😊
        Mitäs teet nyt illalla? 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Hyvää iltaa 😊 Mukava kuulla, että on ollut hyvä päivä ja hyvää ruokaa. ♥️
        Minulla oli pitkä työpäivä, mutta nyt kotona ja lomalla. 😊
        Mitäs teet nyt illalla? 😊

Valmistaudun huomisen tenttiin😊onneksi se on kovin helppo👩🍒♥️✌️

• Anonyymi kirjoitti:

Ai sellaista? Tsemppiä siihen kovasti 😊 Se tulee menemään hyvin. ♥️✌️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös sulla ollut töitä tiedossa ja työpaikka, siis oletko sittenkin opiskelija vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös sulla ollut töitä tiedossa ja työpaikka, siis oletko sittenkin opiskelija vai?

Tsemppiä tenttiin joka tapauksessa vaikka sun elämän perässä ei nyt yhtään pysy kun jutut muuttuu niin tiuhaan. Mutta onnea 👍🏻👍🏻😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ai sellaista? Tsemppiä siihen kovasti 😊 Se tulee menemään hyvin. ♥️✌️

Juu kiitti👍😊👩🍒♥️✌️

• Anonyymi kirjoitti:

Juu kiitti👍😊👩🍒♥️✌️

😊♥️✌️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsemppiä tenttiin joka tapauksessa vaikka sun elämän perässä ei nyt yhtään pysy kun jutut muuttuu niin tiuhaan. Mutta onnea 👍🏻👍🏻😊

Jos hän ei kaikkea ole paljastanut tänne🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän ei kaikkea ole paljastanut tänne🤭

Miltähän se tuntuisi elää elämää jossa joka päivä tapahtuu uusia käänteitä töistä opiskeluun ja muutenkin muutokset on melkoisia. Ehkä itse tykkään kyllä enemmän vakaasta elämästä jossa suunnilleen työt on sitä mitä on ja kaikki pysyy ennallaan muutenkin ainakin pari päivää :) Mut varmaan jännää jos on elämyksiä hakeva tai jännitystä kaipaava. Niin hyvä semmoisella ☺️

• Anonyymi kirjoitti:

Miltähän se tuntuisi elää elämää jossa joka päivä tapahtuu uusia käänteitä töistä opiskeluun ja muutenkin muutokset on melkoisia. Ehkä itse tykkään kyllä enemmän vakaasta elämästä jossa suunnilleen työt on sitä mitä on ja kaikki pysyy ennallaan muutenkin ainakin pari päivää :) Mut varmaan jännää jos on elämyksiä hakeva tai jännitystä kaipaava. Niin hyvä semmoisella ☺️

Mä en ole koskaan ymmärtänyt niitä, jotka on jaksanut olla 30 vuotta yhdessä ja samassa paikassa töissä. Onhan sellainen aika harvinaista nykymaailmassa... Omassakin elämässä on ollut muutoksia muutoksien perään ihan riittävästi, eikä juurikaan mitään pysyvää, paitsi nyt sitten tässä 15 vuoden aikana on osin rauhottunut, paitsi tullut uusia harrastuksia yms. Onneksi on liikettä elämässä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt niitä, jotka on jaksanut olla 30 vuotta yhdessä ja samassa paikassa töissä. Onhan sellainen aika harvinaista nykymaailmassa... Omassakin elämässä on ollut muutoksia muutoksien perään ihan riittävästi, eikä juurikaan mitään pysyvää, paitsi nyt sitten tässä 15 vuoden aikana on osin rauhottunut, paitsi tullut uusia harrastuksia yms. Onneksi on liikettä elämässä.

No minä olen vielä niin nuori etten kyllä ole ehtinyt mitenkään olla kenenkään kanssa 30 vuotta kun ikää vasta sen verran. 😂 Mutta työpaikka on ollut jo kolme vuotta siitä asti kun valmistuin ja tyytyväinen tähän hetkeen. Ja pitkä suhde oli kyllä mutta se oli nuoruuden rakkaus ja kihlaus joten en uskonutkaan että se loppuelämää kestää. :)

Mutta jos naimisiin menen toivon todella että se kestää kunnes kuolema erottaa koska minusta siksi mennään naimisiin ja jos ei halua loppuelämän suhdetta minusta ei alttarille kannata astella vaan olla sit vaan suhteessa ilman papin aamenta. Mutta nämä on makuasioita ja jokainen ajattelee juuri niin kuin itsestä parhaalta tuntuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No minä olen vielä niin nuori etten kyllä ole ehtinyt mitenkään olla kenenkään kanssa 30 vuotta kun ikää vasta sen verran. 😂 Mutta työpaikka on ollut jo kolme vuotta siitä asti kun valmistuin ja tyytyväinen tähän hetkeen. Ja pitkä suhde oli kyllä mutta se oli nuoruuden rakkaus ja kihlaus joten en uskonutkaan että se loppuelämää kestää. :)

Mutta jos naimisiin menen toivon todella että se kestää kunnes kuolema erottaa koska minusta siksi mennään naimisiin ja jos ei halua loppuelämän suhdetta minusta ei alttarille kannata astella vaan olla sit vaan suhteessa ilman papin aamenta. Mutta nämä on makuasioita ja jokainen ajattelee juuri niin kuin itsestä parhaalta tuntuu.

Ja varmasti työrintamallakin muutoksia tulee vielä moneen kertaan elämän aikana mutta tällä hetkellä tykkään tästä työstäni niin paljon ja koko työpaikasta, työyhteisöstä että kolmen vuoden jälkeen on vasta tottunut kunnolla/rutinoitunut hommaan ja kiva mennä joka aamu edelleen töihin. :)

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Eikö sua kiinnosta yhtään mitä alaa emoji opiskelee vai eikö se enää ole small talkia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sua kiinnosta yhtään mitä alaa emoji opiskelee vai eikö se enää ole small talkia?

Minä mietin juuri samaa kun jopa itse mietin nyt mitä hän opiskelee ja milloin tämä opiskelu on alkanut? Ois kiva tietää mikä ala mutta ei auta kysyä koska ei hän vastaa kenellekään kuitenkaan mitään. Vai opiskeleeko suomen kieltä esim jos on muualta kotoisin. Itse kysyisin kyllä jos oisin 🐺.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä mietin juuri samaa kun jopa itse mietin nyt mitä hän opiskelee ja milloin tämä opiskelu on alkanut? Ois kiva tietää mikä ala mutta ei auta kysyä koska ei hän vastaa kenellekään kuitenkaan mitään. Vai opiskeleeko suomen kieltä esim jos on muualta kotoisin. Itse kysyisin kyllä jos oisin 🐺.

ei kysy koska ei halua udella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei minusta ole uteliaisuutta jos itse kertoo että on tentti niin jos jutellaan voi hyvin kysyä mistä sulla on huomenna tentti jos yli vuosi tunnettu jo 😳😯. On kysellyt hältä että onko miehiä ja menetkö treffeille se on musta enemmän utelua melkein mustista jo mutta se että toisen elämä ja arki kiinnostaa ja niinkin tavallinen asia kuin tentti kyseessä, ei ole utelua minusta. Näin eri tavalla täällä ajatellaan. No se on tullut hyvin selväksi monessa suhteessa jo. :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei minusta ole uteliaisuutta jos itse kertoo että on tentti niin jos jutellaan voi hyvin kysyä mistä sulla on huomenna tentti jos yli vuosi tunnettu jo 😳😯. On kysellyt hältä että onko miehiä ja menetkö treffeille se on musta enemmän utelua melkein mustista jo mutta se että toisen elämä ja arki kiinnostaa ja niinkin tavallinen asia kuin tentti kyseessä, ei ole utelua minusta. Näin eri tavalla täällä ajatellaan. No se on tullut hyvin selväksi monessa suhteessa jo. :)

Mutta kun pääasia on ettei emojilla ole miestä. Millään muulla ei ole väliä, Jos mun ystävä opiskelis niin kyllä mä haluisin tietää mitä opiskelee. Näin susi tutustuu uusiin ihmisiin. Haluu vaan tietää onko miestä elämässä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun pääasia on ettei emojilla ole miestä. Millään muulla ei ole väliä, Jos mun ystävä opiskelis niin kyllä mä haluisin tietää mitä opiskelee. Näin susi tutustuu uusiin ihmisiin. Haluu vaan tietää onko miestä elämässä

No minä kirjoitin omasta elämästäni tuonne työstäni ja vähän myös muuta elämäntilannetta eipä se kiinnostanut häntä yhtään. Ei ollut sen arvoista juttua tai en osannut sitä small talkia. Mutta joo tiiänpä etten kirjoita enää. 😊 Yksipuolisuus on epäkohteliasta ja tylsää myös. Nyt lähden kauppaan kävellen eli ulkoilemaan samalla, kaikille mukavaa iltaa tänne!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitähän sillä tiedolla loppujen lopuksi edes tekee 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No minä kirjoitin omasta elämästäni tuonne työstäni ja vähän myös muuta elämäntilannetta eipä se kiinnostanut häntä yhtään. Ei ollut sen arvoista juttua tai en osannut sitä small talkia. Mutta joo tiiänpä etten kirjoita enää. 😊 Yksipuolisuus on epäkohteliasta ja tylsää myös. Nyt lähden kauppaan kävellen eli ulkoilemaan samalla, kaikille mukavaa iltaa tänne!

Sitten ihmetellään kun ollaan yksinäisiä kun ei osata keskustella vaikka täällä yrietään vinkata mistä vois puhua. Mutta jos haluaa vaan toivotella ja kiitellä niin mikäs siinä. Ei sillä tavalla tutustuta uusi ihmiin eden yli vuoden juttelun jälkeen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitähän sillä tiedolla loppujen lopuksi edes tekee 🤔

Eli se ei ole siis tutustumista. Okei. Jos minä haluan tutustua toiseen niin kyllä siihen kuuluu keskustelua eikä pelkää asioiden toivottelua ja kiittelyä. No tapansa kullakin tutustua toiseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli se ei ole siis tutustumista. Okei. Jos minä haluan tutustua toiseen niin kyllä siihen kuuluu keskustelua eikä pelkää asioiden toivottelua ja kiittelyä. No tapansa kullakin tutustua toiseen.

Siis sillä tiedolla vähän väliä onko treffeillä tai miestä kylässä tarkoitin kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sillä tiedolla vähän väliä onko treffeillä tai miestä kylässä tarkoitin kyllä.

Juurikin muista asioista voisi hyvinkin jutella :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään ymmärrä mitä väliä sillä on kun on sinkku. Mutta olen ymmärtänyt että sudella on huono itsetunto ja kateellinen muille miehille koska ovat häntä komeampia ja nuorempia.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää koko ajan arvostella siitä, jos en osaa aina kysellä kaikkea toiselta? Minä juttelen sen mukaan miten osaan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole tuollainen taitava muiden kanssa sepostaja, sori nyt vaan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kysele, kun ei tule mieleen mitä pitäisi jonku oikeaoppisen kaavan mukaan kysellä. Olen huono ihmisten kanssa kuten näkyy.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Täällä ollaan monesti vinkattu mistä toisen kanssa voi jutella mutta olet jääräpää etkä voi ottaa vinkeistä oppia.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin ei kiinnostanut? Minä en ole välttämättä sitä sun juttuas edes nähnyt, kun tämä keskustelun seuraaminen ei ole helppoa, eikä ole ollut aikaa lukea joka ikistä kommenttia.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja varmasti työrintamallakin muutoksia tulee vielä moneen kertaan elämän aikana mutta tällä hetkellä tykkään tästä työstäni niin paljon ja koko työpaikasta, työyhteisöstä että kolmen vuoden jälkeen on vasta tottunut kunnolla/rutinoitunut hommaan ja kiva mennä joka aamu edelleen töihin. :)

Kyllä niitä muutoksia nykyaikana tulee, kun työpaikat eivät ole enää niin vakaita, kuin ne oli joskus kymmeniä vuosia sitten. Ihmisen pitää lukea monta ammattia, jos haluaa töitä tehdä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen kerran naimisissa ollut, eikä se minun mielestä ole mitään tarpeellista. Ihan samalla tavalla ero tulee siinäkin, kuin missä tahansa muussakin suhteessa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Pitääkö sulle laittaa sanat suuhun. Jos sä elät lopun elämäsi toivotuksilla ja kiitoksilla niin tyydy siihen. Sä et edes yritä ottaa riskejä ja keskustella. Ymmärrän että toivotukset ja kiitokset on sulle helpoin ja turvallisin tapa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö sulle laittaa sanat suuhun. Jos sä elät lopun elämäsi toivotuksilla ja kiitoksilla niin tyydy siihen. Sä et edes yritä ottaa riskejä ja keskustella. Ymmärrän että toivotukset ja kiitokset on sulle helpoin ja turvallisin tapa.

Minä en ole sellainen keskustelija tyyppi, enkä sellaiseksi helpolla muutu. Koko elämäni ollu hiljainen kuuntelija.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ollaan monesti vinkattu mistä toisen kanssa voi jutella mutta olet jääräpää etkä voi ottaa vinkeistä oppia.

Niin ku et ymmärrä että ihmistyyppejä on erilaisia. Minä en ole koskaan ollut mikään hyvä ihmisten kanssa. En osaa verkostoitua ja haalia kavereita joka paikasta. Näkyy se sitten täälläkin, ettei tästä mitään tule.

• Anonyymi

Tunnustan, että mulla on ikävä häntä, kun ei nähty tänään.

• Oivoi... Toivottavasti tulee uusi tilaisuus sulle vielä.

• Anonyymi
      UUSI

Voi hyvä luoja, vaihtakaa jo levy.

• Anonyymi
      UUSI

Mietin vaan sitä miten kukaan ei välittäisi vaikka kuolisin.

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos samoin illat on vähän pitkiä ku ei hotsita mikää

• UUSI

Kannataa tehdä jotai. Kuunnella vaikka musaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kkitos kymysästä ihan hyvää vaikka ei naista ny ole pitkään aikaan ollutkaan jopa parempaa ilman kun ei tarvi ottaa huomioon toisen tunteita vaikka toinen ei minun tunteitani huomioiskaan ja sinä silti vaan useimmin jaksat ruikuttaa epäsuorasti sitä pillun puutetta tosin tätänykyä taidat sitä tehdä enemmän kirjautumattomana kuin kirjautuneena ettei kukaan muka tietäis tai edes aavistais että se olet sinä mu onnea kuulemma se päivä paistaa joskus risukasaankin

• UUSI

Tämäkin ketju taas täyttyi tuollaisesta arvostelusta ja kaikenmaailman neuvojen antamisesta, että miten ihmisten kanssa kuuluu kommunikoida.

• Anonyymi
        UUSI

Hyppää palstasetä järveen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe