Tää biisi ei vanhene

Anonyymi-ap

70 -lukua elettiin, ihan pentu olin tuolloin mutta tää jäi soimaan ja soi vieläkin
Hyvä komppi & artistin kasvojen ilme, silmät, huulet ...

https://youtu.be/WGU_4-5RaxU

13

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siitä on 50 vuotta, kun olin armeijassa. Silloin soi Hurriganes Talahasselassie ja Get on. Virve Rosti lauloit Kun Chigako kuoli..
      Aloituksen kappale on varmaan 70-luvun loppupuolelta, kun ei ole muistikuvaa.
      Hyvä ilma, lämmitin savusaunan, siellä soi Sandels.
      Sandelsia en enää voi juoda saunaoluena, nyt oli lonkero, mutta hyviä kappaleita saunamusiikkina radio Sandelsista tulee
      K kotton

• Anonyymi
        UUSI

"Aloituksen kappale on varmaan 70-luvun loppupuolelta, kun ei ole muistikuvaa."
        Olet oikeassa, se oli artistin tuotannossa vuonna 1978 studioalbumissa Paralell Lines. Solisti täyttää tänä vuonna 80 vuotta.

• Anonyymi
      UUSI

Kun en linkkejä aukaise, niin mistähän kappaleesta on kyse. Ja miksei sitä voi aloituksessa mainita??!!

• Anonyymi
        UUSI

Blondie: Heart of Glass. Miksi et voi aukaista? Siinähän on ihan selvät merkit, että Youtube.

• Anonyymi
        UUSI

Klikkaa linkkiä ihan huoletta, johtaa sinut juutuubin ihmeelliseen maailmaan :)))

• Anonyymi
      UUSI

Hieno bändi, hieno kappale.

Minulla on kaikki Blondie julkaisut. Eräällä on erilaisina sovituksina vahnoja kappaleita, tämä reggae versiona.

Reggae on tässäkin mukana...

https://www.youtube.com/watch?v=jnfTt1qyEGk

• Anonyymi
      UUSI

Tuollaisen linkin avaaminen saattaa viedä säästösi tileiltäsi.
      Konnat ovat tänä päivänä ovelia.

• Anonyymi
        UUSI

Linkissä lukee minne se johtaa:)

Jos et ole jotain ostamassa ja jossain sivulla pyydetään jotain maksua, sulje sivu nopeasti.

• UUSI

Deborah Harry kuuluu viihdemaailman kauneimpiin ja suurimpiin tähtiin, mutta ennen kaikkea musiikkinsa ja laulunsa on erinomaista.

• Anonyymi
      UUSI

Jokakundin märkäuni.

Mutta toki blondie teki myös hyvää musaakin. Mua miellytti sekin, edusti jonkinlaista uutta aaltoa, tavallaan omassa genressään. Ei siis ollut punk, vaikka siksikin joku luokitellut. Ei mitään taidemusaa, ei prokea, ei heviä.

Paras puoli pändissä kuitenkin ehdottomasti debbie harry :D

=DW=

• Anonyymi
      UUSI

Paras kohta 1.40 alkaen, hienosti vetää, rumpalilla tuolloin vielä perinteinen rumpusetti. Tällaista ei enää.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe