Kääntää asiat niin että et sinä halunnut ja sen vuoksi mikään ei onnistunut jotta kaikki olisi vain minun syytä
Yrität koko ajan
22
308
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Lapset uuniin 🤣
- AnonyymiUUSI
Minä halusin, sinä et. Noin minä sen ymmärsin.
- AnonyymiUUSI
Mikä estää laittamasta viestiä ja selventämästä asiaa.
- AnonyymiUUSI
Kerrot ilmeisesti saman litanian joka aloitukseen oli aihe mikä hyvänsä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrot ilmeisesti saman litanian joka aloitukseen oli aihe mikä hyvänsä
Ei ne asiat täällä selviä.
- AnonyymiUUSI
Useimmiten helpompi syytellä muita kuin ottaa itse vastuu omista teoistaan tai sanoistaan
- AnonyymiUUSI
Takin voi kääntää syyttämättäkin.
- AnonyymiUUSI
Mikä ei onnistunut?
- AnonyymiUUSI
Samaa mietin.🤔
- AnonyymiUUSI
En syylistö sinua. Minulla on muuten haasteita joissa et voi auttaa.
- AnonyymiUUSI
No oletko sitten sellainen "päällepäsmäri" ettet ole kuunnellut toisen toiveita?
- AnonyymiUUSI
Vammaset lapset.
- AnonyymiUUSI
Rumat lapset.
- AnonyymiUUSI
Nämä lapsien haukkujat on talvilomalaisia teinejä.
- AnonyymiUUSI
Joo talviloma vaaaaaan
- AnonyymiUUSI
Miten se nyt syytäsi olisi, jos ei nyt vaan löydä itsestään tarvittavaa kipinää. Nämä on näitä asioita jotka ei ole kenenkään käsissä.
- AnonyymiUUSI
Halusin kyllä, mutta se ei nyt vaan riittänyt loppujen lopuksi. Olet eläminesi melkoinen kävelevä katastrofi. Olisi ollut vastuutonta kiinnittää huomiosi toisarvoiseen.
- AnonyymiUUSI
Kiitos tämän voisin melkein omia❤️
Mut en oikein usko et tyyppi josta tykään kirjoittelisi tänne.
Naiselta.
- AnonyymiUUSI
Niin se on kun minä olisin halunnut olla kanssani sinä vain ärripurreilit ja lähdit menemään muutenkin olet pelleilly kanssasi
- AnonyymiUUSI
nämä on sairaiden vittuämmiä ja öijien leikkiä ja haluta tuhota elämää, niin kuin heille tehtiin. estää nuorempien työelämää, rahaa ja, uraa, jotta jostain saisivat kun äijät syö ja pitäisi lapsille jakaa ja nostaa. sitten käytetään hakattavia orjia, toivottavasti saavat kaikesta huonoa ja pahaa. jos annat väärälle äijälle pakot, jahtaa ja hakkaa elämääsi. vittyämmät yrittää estää hyvää elämää ja hakata ruoaksi itselle. onnex takaisin saa hakata 🫶
- AnonyymiUUSI
oot kultsi ihan mun muusa, harmi että hakkaat aina minun kirja-aiheetkin. niinhän se Leena sanoi tässä sulle aihe, kun ei kiinnosta niin hakkaavat kaikkea. ei ämmä ymmärrä ettei sen jutut kiinnosta. eikä sen suunnittelema elämä.
- AnonyymiUUSI
Helvetti pennut, se olisi ollut hyvä aihe. Miten helvetistä osterit pennut selviävät elämässä 🥳
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995