Niin jäätävä koko ajan
Älä ole rakas
26
416
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Lapset uuniin.
- AnonyymiUUSI
En edes ole.
- AnonyymiUUSI
Oon yleensä aika lämpönen 😘
- AnonyymiUUSI
et niin kulta, ei meille, sivusta
- AnonyymiUUSI
Elämänmuutos elämänmuutos, pullonkaulateoria ei tule ilmaiseksi.
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään teoriaa vaan karua karua todellisuutta saatana
- AnonyymiUUSI
Vähäjärkinen
- AnonyymiUUSI
Olen vain varovainen.
- AnonyymiUUSI
Kyllä olen. Olen kylmä ihminen ja jossei tykkää, niin heippatirallaa vaan.
Niin monet syyllistäneet läpi elämän, että mikset sitä mikset tätä, koska muutut ja antaudut tunteillesi, sorrut ja murrut ja olet inhimillinen.
Joka päivä minullakin on tunteita. Ne tunteet ei vaan ole kateutta, itsesääliä eikä läheisriippuvaisuutta monissa muodoissaan.
Yhä odotan sitä yhtä ihmistä joka oikeasti minusta tykkää, eikä vaan siedä tai sopeudu koska olen luotettava ja välittävä ja myös osoitan sen, eli ihminen johon voi luottaa eikä ole itsekeskeinen. Kuten niin monet muut niine suurine kuumine tunteineen ovat.
T."psykopaattisi"- AnonyymiUUSI
Anna anteeksi kun menen paniikkiin
- AnonyymiUUSI
kohtaat hänet vielä mutta aika ei ollut oikea nyt.
Enkä minä se jonka sinä tarvitset.
Joskus luulin niin
Minun elämöni on toisaallla eikä se ole muista riippuvaa vaan sisältö ihan toisenlainen kun voisi luulla.
Se mikä oli yhteistä on tuo vapaus ja vahvuus.
Heippati sullekkin mies 😅 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kohtaat hänet vielä mutta aika ei ollut oikea nyt.
Enkä minä se jonka sinä tarvitset.
Joskus luulin niin
Minun elämöni on toisaallla eikä se ole muista riippuvaa vaan sisältö ihan toisenlainen kun voisi luulla.
Se mikä oli yhteistä on tuo vapaus ja vahvuus.
Heippati sullekkin mies 😅Ja ketju ei minulta vaikka voisi ollakkin.
Asioita jotka ovat muutuneet on vaikea selittää.
Syylistöminen seis sille ei oo tarvetta.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anna anteeksi kun menen paniikkiin
Ei se mua häiritse mitenkään. Ei sun tunteitasi tarvi hävetä mun kanssa. Oon aina tykännyt susta, alusta asti ja tiedät sen kyllä jos olet vaan rehellinen, ilman pelkoa.
- AnonyymiUUSI
Kui jäätävä? Etkö nää, mulla on nuttura tiukasti päässä ja langat hyvin käsissäni. Jos mä höllään yhtään niin koko pakka leviää🤣
- AnonyymiUUSI
Pidät nutturapäätä jäätävän tiukkana?
Se on oikein täällä. Tiukkana pitää olla, on sitten nutturaa itellä tai ei. Tää on niin jäätävää ja jäätävä paikka 😅 Pakka on levinnyt ja se on koottava back. - AnonyymiUUSI
Oot vaan kateellinen koska oma elämäsi on lähinnä säälittävää persliukua harva se hetki etkä osaa tehdä mitään kunnollista, et edes kämppääsi saa pysymään siistinä. Sun kaltaises on aina kritisoimassa et relas vähän, vedä perskännit, tuhlaa vuokrarahat viinaan ja aineisiin, pane tota vastaantulijaa joka kattoi suhun päin, elä vähän! Et oo hyvä ihminen kun et anna kaikkien halukkaiden nussia ittees!
Me eletään kyllä ja tehdään hienoja asioita kun keräät luitas krapula-aamuna jonkun tautisen muukalaisen vieressä tai myyt persettä vanhuksille kun et muuta osaa.
Joten mitä jos ite välillä vetäisit nutturan ja käyttäytyisit kun aikuinen ihminen? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on oikein täällä. Tiukkana pitää olla, on sitten nutturaa itellä tai ei. Tää on niin jäätävää ja jäätävä paikka 😅 Pakka on levinnyt ja se on koottava back.Palka on levinnyt, totaalisesti. Jopa niilläkin joilla on nutturat liian kireellä ja ehkä juuri siksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on oikein täällä. Tiukkana pitää olla, on sitten nutturaa itellä tai ei. Tää on niin jäätävää ja jäätävä paikka 😅 Pakka on levinnyt ja se on koottava back.Lopeta valehtelu
- AnonyymiUUSI
Puhun kuin asiat on
- AnonyymiUUSI
On liian raa'at jäähdytysnesteet, alittaa -50 celsiusta.
- AnonyymiUUSI
Aika moni näyttää pitävän itseään jäätävänä. Itse en. Toivottavasti aloitus ei ole minulle🤔
- AnonyymiUUSI
Tämä on kyllä huvittava ilmiö.
- AnonyymiUUSI
Mitä sulle, miten menee?
T.yökkis, toivottavasti menettelee...
https://m.youtube.com/watch?v=aEY_adZAIzs - AnonyymiUUSI
pitäiskö antaa taas rahaa ja tietoisuutta teille rahan tekoon ja hyvää elämää. koska hakkaatte taas kaikkea huorille ja vittuämmille elämää? pysyy arvot kohdillaan?
- AnonyymiUUSI
eikö niitä huoria nosteta jos ette hakkaa muita? pitääkö niille varastaa kaikkea ja tuhota muilta? koska riittää, vai onko teillä valu orjat ja hakksuskohteet jolla mm viette helvettipentuja ja vittuämmiä eteen päin? eikö riitä muuten, eikä ne pysy elämässä kiinni jos ette hakkaa niille?
- AnonyymiUUSI
On niin jäätävä et pakko olla vähän lääpällään?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995