Älä ole rakas

Anonyymi-ap

Niin jäätävä koko ajan

26

416

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Lapset uuniin.

• Anonyymi
      UUSI

En edes ole.

• Anonyymi
        UUSI

Oon yleensä aika lämpönen 😘

• Anonyymi
        UUSI

et niin kulta, ei meille, sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Elämänmuutos elämänmuutos, pullonkaulateoria ei tule ilmaiseksi.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole mitään teoriaa vaan karua karua todellisuutta saatana

• Anonyymi
        UUSI

Vähäjärkinen

• Anonyymi
      UUSI

Olen vain varovainen.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä olen. Olen kylmä ihminen ja jossei tykkää, niin heippatirallaa vaan.

Niin monet syyllistäneet läpi elämän, että mikset sitä mikset tätä, koska muutut ja antaudut tunteillesi, sorrut ja murrut ja olet inhimillinen.

Joka päivä minullakin on tunteita. Ne tunteet ei vaan ole kateutta, itsesääliä eikä läheisriippuvaisuutta monissa muodoissaan.

Yhä odotan sitä yhtä ihmistä joka oikeasti minusta tykkää, eikä vaan siedä tai sopeudu koska olen luotettava ja välittävä ja myös osoitan sen, eli ihminen johon voi luottaa eikä ole itsekeskeinen. Kuten niin monet muut niine suurine kuumine tunteineen ovat.

T."psykopaattisi"

• Anonyymi
        UUSI

Anna anteeksi kun menen paniikkiin

• Anonyymi
        UUSI

kohtaat hänet vielä mutta aika ei ollut oikea nyt.
        Enkä minä se jonka sinä tarvitset.
        Joskus luulin niin
        Minun elämöni on toisaallla eikä se ole muista riippuvaa vaan sisältö ihan toisenlainen kun voisi luulla.
        Se mikä oli yhteistä on tuo vapaus ja vahvuus.
        Heippati sullekkin mies 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kohtaat hänet vielä mutta aika ei ollut oikea nyt.
        Enkä minä se jonka sinä tarvitset.
        Joskus luulin niin
        Minun elämöni on toisaallla eikä se ole muista riippuvaa vaan sisältö ihan toisenlainen kun voisi luulla.
        Se mikä oli yhteistä on tuo vapaus ja vahvuus.
        Heippati sullekkin mies 😅

Ja ketju ei minulta vaikka voisi ollakkin.
        Asioita jotka ovat muutuneet on vaikea selittää.
        Syylistöminen seis sille ei oo tarvetta.
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anna anteeksi kun menen paniikkiin

Ei se mua häiritse mitenkään. Ei sun tunteitasi tarvi hävetä mun kanssa. Oon aina tykännyt susta, alusta asti ja tiedät sen kyllä jos olet vaan rehellinen, ilman pelkoa.

• Anonyymi
      UUSI

Kui jäätävä? Etkö nää, mulla on nuttura tiukasti päässä ja langat hyvin käsissäni. Jos mä höllään yhtään niin koko pakka leviää🤣

• Anonyymi
        UUSI

Pidät nutturapäätä jäätävän tiukkana?
        Se on oikein täällä. Tiukkana pitää olla, on sitten nutturaa itellä tai ei. Tää on niin jäätävää ja jäätävä paikka 😅 Pakka on levinnyt ja se on koottava back.

• Anonyymi
        UUSI

Oot vaan kateellinen koska oma elämäsi on lähinnä säälittävää persliukua harva se hetki etkä osaa tehdä mitään kunnollista, et edes kämppääsi saa pysymään siistinä. Sun kaltaises on aina kritisoimassa et relas vähän, vedä perskännit, tuhlaa vuokrarahat viinaan ja aineisiin, pane tota vastaantulijaa joka kattoi suhun päin, elä vähän! Et oo hyvä ihminen kun et anna kaikkien halukkaiden nussia ittees!

Me eletään kyllä ja tehdään hienoja asioita kun keräät luitas krapula-aamuna jonkun tautisen muukalaisen vieressä tai myyt persettä vanhuksille kun et muuta osaa.

Joten mitä jos ite välillä vetäisit nutturan ja käyttäytyisit kun aikuinen ihminen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on oikein täällä. Tiukkana pitää olla, on sitten nutturaa itellä tai ei. Tää on niin jäätävää ja jäätävä paikka 😅 Pakka on levinnyt ja se on koottava back.

Palka on levinnyt, totaalisesti. Jopa niilläkin joilla on nutturat liian kireellä ja ehkä juuri siksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu

• Anonyymi
      UUSI

Puhun kuin asiat on

• Anonyymi
      UUSI

On liian raa'at jäähdytysnesteet, alittaa -50 celsiusta.

• Anonyymi
      UUSI

Aika moni näyttää pitävän itseään jäätävänä. Itse en. Toivottavasti aloitus ei ole minulle🤔

• Anonyymi
        UUSI

Tämä on kyllä huvittava ilmiö.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

pitäiskö antaa taas rahaa ja tietoisuutta teille rahan tekoon ja hyvää elämää. koska hakkaatte taas kaikkea huorille ja vittuämmille elämää? pysyy arvot kohdillaan?

• Anonyymi
      UUSI

eikö niitä huoria nosteta jos ette hakkaa muita? pitääkö niille varastaa kaikkea ja tuhota muilta? koska riittää, vai onko teillä valu orjat ja hakksuskohteet jolla mm viette helvettipentuja ja vittuämmiä eteen päin? eikö riitä muuten, eikä ne pysy elämässä kiinni jos ette hakkaa niille?

• Anonyymi
      UUSI

On niin jäätävä et pakko olla vähän lääpällään?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3402
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3344
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1984
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1386
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1139
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe