Myöhäisillan ketju

Oon pahoillani, etten osaa keskustella ihmisten kanssa niin ku jotkut älykkäämmät osaa.
Hyvää yötä ja kauniita unia. 😊🌃💤💖

142

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ja näin sä käsittelet vaikeat asiat. Uusi ketju.

• UUSI

Käsittelen ihan miten käsittelen. Eikö ole jo tullu selväksi, etten ole mikään normaali ihminen?

• UUSI

Ei tässä teidän arvosteluja kaivata.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Käsittelen ihan miten käsittelen. Eikö ole jo tullu selväksi, etten ole mikään normaali ihminen?

On tullut. Etsi sitten vertaisesi.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kuka tässä on arvostellut. Jos sä haluut tutustua ihmisiin päivän toivotuksilla ja kiitoksilla niin se on sun tapa.

• Anonyymi
        UUSI

aivan. sun tapa reagoida .

• Anonyymi
        UUSI

No mutta pitäkäähän te vanhat pojat viiksekkäät toisillenne seuraa ja kommunikoikaa

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sua ei kaivata ollenkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Gubbe❤️💋💦🐽

• Anonyymi
      UUSI

Oot sä äijäparka sekaisin.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko jo vilkaissut palstaäijän reproduktioon liittyvän ketjun? Keskustelu käy kuumana ellei sitten jo haalennut

• Anonyymi
      UUSI

Voi hyvänen aika. Jos sulla ei ole tilannetajua niin ei voi mitään. Elä sitten toivotuksilla ja kiitoksilla kun se tekee sut onnelliseksi.

• UUSI

Hyvää yötä Kirsikalle. 😊🌃💤💖

• Anonyymi
        UUSI

Hän on kyllä sun vertaisesi. Hyvä että olet yhden vertaisesi löytänyt

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on kyllä sun vertaisesi. Hyvä että olet yhden vertaisesi löytänyt

Ei tuollaista mussuttamista kukaan jaksa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei tuollaista mussuttamista kukaan jaksa.

No jää yksin. Ei tollasta ihmistä kukaan jaksa.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvää yötä ja kauniita unia♥️🥱🌌🍒👩

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, nuku hyvin ja näe kauniita unia. Huominen tentti menee hienosti. ♥️😊✨

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jää yksin. Ei tollasta ihmistä kukaan jaksa.

Etsi sitten älykkäämpi ihminen.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos, nuku hyvin ja näe kauniita unia. Huominen tentti menee hienosti. ♥️😊✨

Kiitos😊♥️🌌🍒👩Niin se meneekin🥱✨️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos😊♥️🌌🍒👩Niin se meneekin🥱✨️

Hyvä juttu se. ♥️ Voit nukkua yösi rauhassa 😊✨

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta edelleen mietin voisiko emoji olla joku koululainen kun menee ysin kympin aikaan aina nukkumaan ja poistuu täältä eikä palaa koskaan kuin vasta aamulla tai aamupäivällä. Jostain syystä se tuntuisi järkeenkäypältä ja noista jutuista heijastuu sellainen lapsekkuus jota ei ehkä ihan aikuisella ihmisellä enää oo. Esim tänään yhtäkkiä että moi mä oon ravintolassa syömässä. Harva nyt sellaista tiedottaa tänne palstalle. Mutta joo siis tää on ollut mun mielestä yksi vaihtoehto emojille. Ja koko mysteerille, jotain samaa kuin siinä tyttö j paitsi ettei puutu mihinkään eikä vastaa kenellekään muulle kuin sudelle. On ihan mykkä nin sanotusti vaikka toivotettu jotain tai ehkä ihan vaan hänetkin mainittu viesteissä.

Jotain hyvin lapsellista hänessä joka tapauksessa on eikä nyt todella ole pahalla sanottu jos on koululainen niin totta
        kai pitääkin ja saa olla lapsen tasolla. Toki varmasti yrittää joillain jutuilla esittää aikuista ja hämätä mutta mun mielestä liikaa se paljastuu tai paistaa läpi se joku lapsekkuus ja ettei muista mitään ikinä eikä välitä. On ihan eri tavalla huoleton kuin aikuiset. Mut mun mielipide vaan tämä. Ja tästä on turha kenenkään suuttua. Kunhan pohdin kirjoittaen. :)

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Hyvä juttu se. ♥️ Voit nukkua yösi rauhassa 😊✨

Ja susi on näissä kannustuspuheissaan kuin koululaisen isä että hyvin menee, ole huoletta ja voit nukkua ihan rauhassa ja hyvillä mielin. Hienoa että kannustusta löytyy ja herkkyyttä ja ihan erilaista asennetta kuin kehenkään muuhun täällä, no tyttö j sai kyllä samaa kohtelua muistan. En tiiä kaipaako susi vielä tyttölasta tai yli päänsä onko vielä lapsihaaveita kun noin hyvin tuo sujuu kun muiden aikuisten kanssa juttelut ei vaan onnistu,

• UUSI

Kaikesta päätellen, se on vaan hyvä että jään yksin. ❄️

• Anonyymi
        UUSI

Mikä estää sua osoittamasta lankaas nimenomaisesti Kirsikalle? Siitä vaan!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi pitäis?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sitä mieltä että suden ja 🍒ketjut pitää olla nykyään heidän kahdenkeskisiä enää. Ja jos susi voit juurikin tehdä aloituksen että kirsikan ja mun ketju, jos ette todella voi julkisesta pois siirtyä. Minusta se olisi fiksua teille ja muille. 🙏🏻Hyvää jatkoa molemmille elämään. Yhdessä tai erikseen miten lie ikinä käykään.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sitä mieltä että suden ja 🍒ketjut pitää olla nykyään heidän kahdenkeskisiä enää. Ja jos susi voit juurikin tehdä aloituksen että kirsikan ja mun ketju, jos ette todella voi julkisesta pois siirtyä. Minusta se olisi fiksua teille ja muille. 🙏🏻Hyvää jatkoa molemmille elämään. Yhdessä tai erikseen miten lie ikinä käykään.

Vai sillä tavalla. Tuliko nyt hyvä olo tästä?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En niin ku ymmärrä tuota, mikä tässä on ongelma sulle? Mistä tuollainen kumpuaa? En minä voi kirsikan puolesta päättää, että ollaan jossain muualla. Ei hän ole halunnut minua edes tavata oikeasti. Niin kuin ei ole kukaan muukaan halunnut ikinä missään.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

En niin ku ymmärrä tuota, mikä tässä on ongelma sulle? Mistä tuollainen kumpuaa? En minä voi kirsikan puolesta päättää, että ollaan jossain muualla. Ei hän ole halunnut minua edes tavata oikeasti. Niin kuin ei ole kukaan muukaan halunnut ikinä missään.

Ei niin. Mutta silti hän on susta ihana

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Vai sillä tavalla. Tuliko nyt hyvä olo tästä?

Mitä pahaa siinä oli, ihan hyvää vaan että saisitte oman ketjun ja ihan rauhassa ilman ketään muita emojeilla koska te tulette niin hyvin toimeen ja hän on ainut kenen kanssa tulet ja no se Veronika hänen kanssaan osasit kyllä keskustella aika eri tavalla kuin emojin. Mutta mitään huonoa ei ollut kuin että teille rauha toisillenne koska te ymmärrätte toisianne ja kukaan muu ei tunnu ehkä ymmärtävän teitä ainakaan ihan samalla tasolla. Etkä selkeästi halua muihin ihmisiin täällä tutustua niin en nyt ymmärrä mitä pahaa oli. Pelkkää hyvää ja kaiken hyvän toivomista elämään. 🤦🏻‍♀️😢 Tuntuu ettei mikään oo hyvä eikä kelpaa eikä käy. Tosi vaikeaa kyllä yrittää sanoa mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

No mutta ehdota spostia anonyymina hänelle, oletko koskaan ihan suoraan kysynyt voitaisiinko kirjoitella spostilla... Ei se nyt ole mikään huono ehdotus.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pahaa siinä oli, ihan hyvää vaan että saisitte oman ketjun ja ihan rauhassa ilman ketään muita emojeilla koska te tulette niin hyvin toimeen ja hän on ainut kenen kanssa tulet ja no se Veronika hänen kanssaan osasit kyllä keskustella aika eri tavalla kuin emojin. Mutta mitään huonoa ei ollut kuin että teille rauha toisillenne koska te ymmärrätte toisianne ja kukaan muu ei tunnu ehkä ymmärtävän teitä ainakaan ihan samalla tasolla. Etkä selkeästi halua muihin ihmisiin täällä tutustua niin en nyt ymmärrä mitä pahaa oli. Pelkkää hyvää ja kaiken hyvän toivomista elämään. 🤦🏻‍♀️😢 Tuntuu ettei mikään oo hyvä eikä kelpaa eikä käy. Tosi vaikeaa kyllä yrittää sanoa mitään.

Ei se täällä ole mahdollista sellainen yksityisyys. En tiedä haluaisiko Kirsikkakaan sellaista sitten. Monesti voi olla, että juttu tyrehtyis heti, jos oltais nenät vastakkain jossain...
        Ja en mä tätä ole minään treffipalstana edes nähnyt, vaan kaipailin täällä ihastustani ja luulin että hän oli täällä. Sen jälkeen vaan jäin tänne jutustelemaan muiden kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei se täällä ole mahdollista sellainen yksityisyys. En tiedä haluaisiko Kirsikkakaan sellaista sitten. Monesti voi olla, että juttu tyrehtyis heti, jos oltais nenät vastakkain jossain...
        Ja en mä tätä ole minään treffipalstana edes nähnyt, vaan kaipailin täällä ihastustani ja luulin että hän oli täällä. Sen jälkeen vaan jäin tänne jutustelemaan muiden kanssa.

Niin ja sulle pitää mielistellä ja olla kaikesta samaa mieltä. jos vähänkin on eri mieltä niin se on arvostelua.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin aika jyrkästi sanottu, etten halua tutustua... Olenhan minä ajatuksia vaihtanut monien kanssa täällä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja sulle pitää mielistellä ja olla kaikesta samaa mieltä. jos vähänkin on eri mieltä niin se on arvostelua.

Arvostelulta se kuulostaa. Ei ole varmaan kirsikastakaan kivaa, kun hänestä sanotaan sitä ja tätä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Arvostelulta se kuulostaa. Ei ole varmaan kirsikastakaan kivaa, kun hänestä sanotaan sitä ja tätä.

Eihän hän kommetoi mitään. Ja sinä et osaa jutella hänen kanssaan.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

No miksi pitäis?

Sulla olisi rauha kahdenkeskiseen kuherteluun. Ei tarviis höpistä tuntemattomille small talkkia.Siinäpä voisitte syventyä keskustelujenne avartamiseen.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän hän kommetoi mitään. Ja sinä et osaa jutella hänen kanssaan.

Aijaa, ja just joku toinen (?) väitti, että me ymmärretään toisiamme tasolla, jota muut eivät ymmärrä. Miten tää sitten on? Mun mielestä siinä on joku totuus kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Reilu kysymys antakoon reilun vastauksen. 🍒ei halua tavata. Miksi ehmetissä rasvailet häntä emojeilla?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla olisi rauha kahdenkeskiseen kuherteluun. Ei tarviis höpistä tuntemattomille small talkkia.Siinäpä voisitte syventyä keskustelujenne avartamiseen.

Niin, se vaatisi sen, että myös toinen osapuoli haluasi sellaista. Katsos, täällä ei kukaan tiedä eikä tunne toisiaan, eikä näe. Sitä voi kirjoituksiin tykästyä ja sillein, mutta se ei ole samanlaista ihastumista, kuin mitä livenä ihmisiä kohdatessa tapahtuu. Tässä mennään paljon haavekuvien varassa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Aijaa, ja just joku toinen (?) väitti, että me ymmärretään toisiamme tasolla, jota muut eivät ymmärrä. Miten tää sitten on? Mun mielestä siinä on joku totuus kyllä.

No en minä ainakaan ymmärrä tollasta toivottelua ja kiittelyä joka on kestänyt yli vuoden. Mutta ymmärrän emojin ihanuuden koska kuka nyt ei eläis kiitoksilla ja toivotuksilla

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No en minä ainakaan ymmärrä tollasta toivottelua ja kiittelyä joka on kestänyt yli vuoden. Mutta ymmärrän emojin ihanuuden koska kuka nyt ei eläis kiitoksilla ja toivotuksilla

Olihan tänäänkin muutakin keskustelua. Kirsikka kertoo elämästään sen verran kun haluaa ja tykkää.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Tuokin aika jyrkästi sanottu, etten halua tutustua... Olenhan minä ajatuksia vaihtanut monien kanssa täällä.

No ei se ole tutustumista joka päivä eri ihmisille toivottaa jotain huomenta tai öitä, ihmiset ehkä tykkää jutella vähän enemmän asioista ja sit jos tutustuu yleensä juttu luistaa jo rennosti ja mukavasti ihan tällaisessakin paikassa. Onhan tuolla sinkut palstallakin ihan oma porukka jotka selkeästi näkevät irl jotkut ainakin ja juttelevat joka päivä melkein niitä näitä kuulumisia ja kertoo miten oikeasti menee. Ja uskaltaa myös sanoa jos ei mee niin hyvin joskus. Vaikuttaa että ns tuntevat jo täällä ainakin ihan hyvin kukin toisensa. Joka kiva juttu ☺️👍🏻

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

ai arvostelua jos muilla on mielipiteitä. Mitä sinä tiedät emojin ajatuksista. Eihän hän kerro mistään mitään. Ja sehän on sinusta juuri parasta

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin, se vaatisi sen, että myös toinen osapuoli haluasi sellaista. Katsos, täällä ei kukaan tiedä eikä tunne toisiaan, eikä näe. Sitä voi kirjoituksiin tykästyä ja sillein, mutta se ei ole samanlaista ihastumista, kuin mitä livenä ihmisiä kohdatessa tapahtuu. Tässä mennään paljon haavekuvien varassa.

Siis kirjoituksiin eli toivotuksiin ja kiittelyytn. jumppaan , teen juomiseen,sarjojen katseluun. siihen kiinnyit

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

niin on haavekuvia koska sä et osaa jutella emojin kanssa. Kysymällä asiat selviää mutta sua kiehtoo emojin salaperäisyys

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Olihan tänäänkin muutakin keskustelua. Kirsikka kertoo elämästään sen verran kun haluaa ja tykkää.

niin kertoi että oli ravintolassa syömässä. lukee tenttiin joka on helppo. Täällä päin ei kokeiden kysymyksiä tiedetty etukäteen mutta emojin tentti on sellanen jonka kysymykset hän tietää etukäteen koska on varma että tentti menee hyvin

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se ole tutustumista joka päivä eri ihmisille toivottaa jotain huomenta tai öitä, ihmiset ehkä tykkää jutella vähän enemmän asioista ja sit jos tutustuu yleensä juttu luistaa jo rennosti ja mukavasti ihan tällaisessakin paikassa. Onhan tuolla sinkut palstallakin ihan oma porukka jotka selkeästi näkevät irl jotkut ainakin ja juttelevat joka päivä melkein niitä näitä kuulumisia ja kertoo miten oikeasti menee. Ja uskaltaa myös sanoa jos ei mee niin hyvin joskus. Vaikuttaa että ns tuntevat jo täällä ainakin ihan hyvin kukin toisensa. Joka kiva juttu ☺️👍🏻

Kai nyt sen tiedän ettei ole varsinaisesti tutustumista. Mutta kirsikan kanssa juttelusta on tullut tällaista ihan itsestään.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kirjoituksiin eli toivotuksiin ja kiittelyytn. jumppaan , teen juomiseen,sarjojen katseluun. siihen kiinnyit

Niin kiinnyin. Se näkyy olevan muista outoa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

niin on haavekuvia koska sä et osaa jutella emojin kanssa. Kysymällä asiat selviää mutta sua kiehtoo emojin salaperäisyys

Onhan tuokin yksi teoria.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin kiinnyin. Se näkyy olevan muista outoa.

No jos se mitä emoji elämästään sulle kertoo niin ole siitä onnellinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jos se mitä emoji elämästään sulle kertoo niin ole siitä onnellinen.

siis riittää sulle niin ole siitä onnellinen ja kiitollinen

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

siis riittää sulle niin ole siitä onnellinen ja kiitollinen

Välillä tuntuu kyllä, että täällä pelataan jotai peliä ja leikitään tunteilla.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

kuka leikkii ja miten?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Tarkoitat tätä kirsikkaa?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kai nyt sen tiedän ettei ole varsinaisesti tutustumista. Mutta kirsikan kanssa juttelusta on tullut tällaista ihan itsestään.

nii toivottaa sulle takasin kaikkea ja kiittää takaisin ja mitä sen jälkeen

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Se näyttää riittävän sulle niin sulla on asiat hyvin

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin mutta et siksi halua muihin tutustua koska aikuisiin ihmisiin ei vaan niin tutustu ja silloin se tarkoittaa ettet halua muihin tutustua kuin 🍒. Ei muiden kanssa onnistu tutustuminen niin. Se on vaan totuus. Ja ehkei sulle töissä puhuta jos et oikeasti suostu tai osaa tai pysty keskustelemaan mistään aikuisten tavoin. Eli vähän syvemmin joskus. Ehkä se on jo sielläkin aistittu ja huomattu. Mitäpä siinä voi tehdä niin kuin ei täälläkään voi. :(

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se näyttää riittävän sulle niin sulla on asiat hyvin

Silti istun kaikki illat yksin kotona. Mutta kyllä kirsikka on mulle iloa tuonut. Elämässä pitää oppia nauttimaan vähästä. Ei pilvilinnoja, koska niiden romahtaessa tulee vaan masennus.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Silti istun kaikki illat yksin kotona. Mutta kyllä kirsikka on mulle iloa tuonut. Elämässä pitää oppia nauttimaan vähästä. Ei pilvilinnoja, koska niiden romahtaessa tulee vaan masennus.

No nauti emojin seurasta. Hänkin varmasti nauttii sun seurasta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta et siksi halua muihin tutustua koska aikuisiin ihmisiin ei vaan niin tutustu ja silloin se tarkoittaa ettet halua muihin tutustua kuin 🍒. Ei muiden kanssa onnistu tutustuminen niin. Se on vaan totuus. Ja ehkei sulle töissä puhuta jos et oikeasti suostu tai osaa tai pysty keskustelemaan mistään aikuisten tavoin. Eli vähän syvemmin joskus. Ehkä se on jo sielläkin aistittu ja huomattu. Mitäpä siinä voi tehdä niin kuin ei täälläkään voi. :(

Näin on. Parempi että en olis enää missään ihmisten ilmoilla ja katoaisin pois tästä maailmasta.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Näin on. Parempi että en olis enää missään ihmisten ilmoilla ja katoaisin pois tästä maailmasta.

Niin moni on yrittänyt vaikka mitä juttuja mutta et halua ja jätät vastaamatta mitä ei ikinä ole tapahtunut 🍒 kanssa eli älä vetoa ettet huomaa. Sua ei vaan kiinnosta muut niin miksi olet marttyyri, ole onnellinen emojista ja nauti hänestä kun kerran sellainen löytyi. Ja ihmiset on kannustaneet myös tuossa jutussa paljon rohkenemaan mutta et jotenkin ymmärrä sitä etkä osaa edes olla kiitollinen vaan alat yleensä haukkumaan tai jotain kuinka kukaan ei ymmärrä ja muuta. Hei nyt peiliin katse ja rehellisyyttä miten moni hyvä tyyppi täällä on käynyt mutta lähtenyt koska sua ei innostanut jutella ihan nuoriakin ollut. Ne vaan lähtee kun kaikki ei jää roikkumaan tänne.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin moni on yrittänyt vaikka mitä juttuja mutta et halua ja jätät vastaamatta mitä ei ikinä ole tapahtunut 🍒 kanssa eli älä vetoa ettet huomaa. Sua ei vaan kiinnosta muut niin miksi olet marttyyri, ole onnellinen emojista ja nauti hänestä kun kerran sellainen löytyi. Ja ihmiset on kannustaneet myös tuossa jutussa paljon rohkenemaan mutta et jotenkin ymmärrä sitä etkä osaa edes olla kiitollinen vaan alat yleensä haukkumaan tai jotain kuinka kukaan ei ymmärrä ja muuta. Hei nyt peiliin katse ja rehellisyyttä miten moni hyvä tyyppi täällä on käynyt mutta lähtenyt koska sua ei innostanut jutella ihan nuoriakin ollut. Ne vaan lähtee kun kaikki ei jää roikkumaan tänne.

Täällä ei näe ketään eikä helpolla erota anonyymejä toisistaan. Ei siinä tapahtu sellaista kiinnostumista, eikä voi kovin monesta olla samaan aikaan kiinnostunu muutenkaa...
        Kirsikka on ollu omanlaisensa aina, ja se nyt vaan on meidän juttu ollu, että jutellaan niin ku jutellaan. Ei se juttelun syventyminen ole yksin minusta kiinni, eikä ulkopuolisten painostaminen saa muuta ku kirsikankin vetäytymään kuoreensa.

• UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Täällä ei näe ketään eikä helpolla erota anonyymejä toisistaan. Ei siinä tapahtu sellaista kiinnostumista, eikä voi kovin monesta olla samaan aikaan kiinnostunu muutenkaa...
        Kirsikka on ollu omanlaisensa aina, ja se nyt vaan on meidän juttu ollu, että jutellaan niin ku jutellaan. Ei se juttelun syventyminen ole yksin minusta kiinni, eikä ulkopuolisten painostaminen saa muuta ku kirsikankin vetäytymään kuoreensa.

Eipä muutenkaan ihastuksen jälkeen kukaan ole tuntunu kunnolla miltään...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No nauti emojin seurasta. Hänkin varmasti nauttii sun seurasta.

Ja yrittäkää nähdä toisenne!Siitä alkaa upea seurustelu.Onnea teille.🤔❤️👍

• Anonyymi
      UUSI

Älä välitä en minäkään. Aina joku vetää herneet nokkaan. Vaan vetäköön. Oma on asiansa. Hyvää yötä. 😴🙂

Jasu

• UUSI

Tää on erikoista valittamista, minun kommunikointi tavoista ja tyylistä ja siitä että jätän jotain oleellista kysymättä (kun en oikeasti osaa ajatella keskustelun dynamiikkaa niin kuin jotkut osaa) Alkaa äkkiä ärsyttää, etenkin tällein väsyneenä. Tuntuu että ei tee mitään ikinä oikein tässä elämässä ja sais kuolla pois kun ei muuta ole ku harmia.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Tää on erikoista valittamista, minun kommunikointi tavoista ja tyylistä ja siitä että jätän jotain oleellista kysymättä (kun en oikeasti osaa ajatella keskustelun dynamiikkaa niin kuin jotkut osaa) Alkaa äkkiä ärsyttää, etenkin tällein väsyneenä. Tuntuu että ei tee mitään ikinä oikein tässä elämässä ja sais kuolla pois kun ei muuta ole ku harmia.

No kysy sitten kun et ole väsynyt.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

no mene nukkumaan jos olet väsynyt. Ainii et voi koska pelkäät että sut unohdetaan

• UUSI

Niin ja hyvää yötä :)

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin ja hyvää yötä :)

Milloin tää sun monologi päättyy?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin tää sun monologi päättyy?

Sulla on kyllä erikoinen tapa lukee palstaa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sulla on kyllä erikoinen tapa lukee palstaa.

Sulla taas väärä lääkitys.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla taas väärä lääkitys.

En tiennytkään että olet lääkäri.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

En tiennytkään että olet lääkäri.

Etkä paljon muutakaan.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää yötä sullekin.

Kyllä sä mun mielestä ainakin osaat keskustella. Sulla on omat hyvät ja huonot päiväsi ja puolesi, mutta eikö meillä kaikilla?

• Anonyymi
        UUSI

Ja nyt vilkastuani ketjua hieman sanon sulle, varmaan jo tuhannetta kertaa, että älä lähde mukaan noiden ilkeilijöiden juttuihin.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt vilkastuani ketjua hieman sanon sulle, varmaan jo tuhannetta kertaa, että älä lähde mukaan noiden ilkeilijöiden juttuihin.

Ne on keksiny uuden tavan ilkeillä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ne on keksiny uuden tavan ilkeillä.

Mä olen tosi pahoillani. Mä en yleensä jaksa lähteä lukemaan ketjuja, jotka ovat täynnä pelkkää pään aukomista. Niistä tulee niin huono olo. Mä en siis tiedä mitä uutta ne on nytkeksineet. Jätä silti huomiotta. Mä ymmärrän kyllä, että vaikeehan niihin on olla reagoimatta, mutta yritä. 🙂

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen tosi pahoillani. Mä en yleensä jaksa lähteä lukemaan ketjuja, jotka ovat täynnä pelkkää pään aukomista. Niistä tulee niin huono olo. Mä en siis tiedä mitä uutta ne on nytkeksineet. Jätä silti huomiotta. Mä ymmärrän kyllä, että vaikeehan niihin on olla reagoimatta, mutta yritä. 🙂

Aina voi yrittää tietty.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Aina voi yrittää tietty.

Ei se sillä kai ainakaan pahemmaksi voi muuttua. Vai mitä luulet. 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä ole mitään uutta ja ihan asiallisesti kyllä vaihdettu mielipiteitä mutta eihän susi kestä ketään joka on eri mieltä ja sinä olet juurikin ilmeisesti yksi niistä paapojista jotka ei uskalla muuta kuin miellyttää niin saa suden hyväksynnän. Eipä siinä, sinä koet asian niin kuin koet mutta ehkä turha lähteä arvosteluun josko et edes ole ollut mukana keskustelussa. Ei täällä mitään asiatonta ole ollut, nimenomaan tänä iltana puuttui kaikki ne ihan jotka vaan nimittelee ja puhuu puuta heinää parilla sanalla. Ollut ihan hyviä näkemyksiä erilaisista ihmisistä ja tutustumisesta jne.

• Anonyymi
        UUSI

Ja mahtavaa että sinä koet suden kanssa antoisia keskusteluja. Teillä on sitten sama maku millainen on keskustelu ja hyvä kun löytyy muitakin kuin 🍒. Juttele ihmeessä enemmän sitten suden kanssa kun tykkäät ja tulette toimeen. 😊😊👍🏻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä ole mitään uutta ja ihan asiallisesti kyllä vaihdettu mielipiteitä mutta eihän susi kestä ketään joka on eri mieltä ja sinä olet juurikin ilmeisesti yksi niistä paapojista jotka ei uskalla muuta kuin miellyttää niin saa suden hyväksynnän. Eipä siinä, sinä koet asian niin kuin koet mutta ehkä turha lähteä arvosteluun josko et edes ole ollut mukana keskustelussa. Ei täällä mitään asiatonta ole ollut, nimenomaan tänä iltana puuttui kaikki ne ihan jotka vaan nimittelee ja puhuu puuta heinää parilla sanalla. Ollut ihan hyviä näkemyksiä erilaisista ihmisistä ja tutustumisesta jne.

Aika usein se menee niin, että metsä vastaa kuten sinne huutaa. Mulla ei ole koskaan ollut suden kanssa mitään ihmeempiä keskusteluongelmia, vaikka en todellakaan ole tällä palstalla mikään miellyttäjä. Jos sun on vaikee jutella hänen kanssaan, niin ehkä sun ei sit kannata jutella hänen kanssaan. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mahtavaa että sinä koet suden kanssa antoisia keskusteluja. Teillä on sitten sama maku millainen on keskustelu ja hyvä kun löytyy muitakin kuin 🍒. Juttele ihmeessä enemmän sitten suden kanssa kun tykkäät ja tulette toimeen. 😊😊👍🏻

Eikös olekin. Mustakin on ihan kivaa jutella täällä sellasten kanssa, jotka ei auo koko ajan päätään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika usein se menee niin, että metsä vastaa kuten sinne huutaa. Mulla ei ole koskaan ollut suden kanssa mitään ihmeempiä keskusteluongelmia, vaikka en todellakaan ole tällä palstalla mikään miellyttäjä. Jos sun on vaikee jutella hänen kanssaan, niin ehkä sun ei sit kannata jutella hänen kanssaan. 🤷‍♀️

Sinä olet selvästi suden tyyppinen tuo osoitti että väitit minun aukoneeni päätä siis niin rumaa kielenkäyttöä, itse en ikinä täällä kellekään kirjoita noin. Mutta nyt ymmärrän miksi olet suden takana ja hyökkäät täysin tuntematonta ihmistä vastaan ja haukut. Enpä ole täällä onneksi tuollaista teinien kielenkäyttöä käyttänyt enkä muutakaan. Keskustellut asiallisesti ja ole hyvä vaan jatka matkaa suden kanssa ja toiv myös voit tutustua 🍒emojin niin voit tukea sutta myös siinä asiassa kuten me monet ollaan jo niin pitkään yritetty hyvällä mutta susi ja myös sinä otatte pahalla. Teissä kaikissa suden puolustajista on tuo ikävä piirre että kiroillaan ja aletaan aggressiivinen käytös ja hermot palaa. Sen olen täällä oppinut. Jos ei 52 v mies pärjää itse täällä niin sun ilmeisesti pitää tulla haukkumaan kaveriksi, Kiitos paljon kauniista sanoistasi ja toiv on hyvä yö edessä ja nukut hyvin. Itse koin kommenttisi hyvin epäasiallisena. :/

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös olekin. Mustakin on ihan kivaa jutella täällä sellasten kanssa, jotka ei auo koko ajan päätään.

Ilkeää...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet selvästi suden tyyppinen tuo osoitti että väitit minun aukoneeni päätä siis niin rumaa kielenkäyttöä, itse en ikinä täällä kellekään kirjoita noin. Mutta nyt ymmärrän miksi olet suden takana ja hyökkäät täysin tuntematonta ihmistä vastaan ja haukut. Enpä ole täällä onneksi tuollaista teinien kielenkäyttöä käyttänyt enkä muutakaan. Keskustellut asiallisesti ja ole hyvä vaan jatka matkaa suden kanssa ja toiv myös voit tutustua 🍒emojin niin voit tukea sutta myös siinä asiassa kuten me monet ollaan jo niin pitkään yritetty hyvällä mutta susi ja myös sinä otatte pahalla. Teissä kaikissa suden puolustajista on tuo ikävä piirre että kiroillaan ja aletaan aggressiivinen käytös ja hermot palaa. Sen olen täällä oppinut. Jos ei 52 v mies pärjää itse täällä niin sun ilmeisesti pitää tulla haukkumaan kaveriksi, Kiitos paljon kauniista sanoistasi ja toiv on hyvä yö edessä ja nukut hyvin. Itse koin kommenttisi hyvin epäasiallisena. :/

Tuskinpa olen, mutta se onneksi on tässä kohtaa epäoleellista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkeää...

Pään aukominen tuppaa yleensä olemaan ilkeää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän sä päätit tulla mulle lässyttämään, vaikka mä en kirjoittanut sinulle yhtään mitään, saati ole ollut kiinnostunut mistään mitä sä voisit sanoa. Ongelma onneksi ratkeaa sillä, että menet hus pois siitä kitisemästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mut kuitenkin vaan huvittaa tuollaiset ihmiset jotka ei uskalla sanoa mitään kun täällä on paikalla ihmisiä vaan tullaan sitten yön tullen ja paukastaan yhtä keskustelijaa ns henkisesti päin naamaa kuin löisit nyrkillä mutta henkisesti. Voi voi onneksi tiedän mitä olen jutellut aiemmin ja kuinka moni muu on täysin samaa mieltä että liian moni on koittanut vaikka mitä jutustelua mutta yksin se ei onnistu ja susihan myöntää itsekin ettei osaa eikä pysty puhumaan ja 🍒kans on joku oma juttunsa josta saa vaan iloa ja tuo elämään hyvää. Ei tainnut sinua mainita mutta päde vain täällä ja ainahan se on mukava kahden hyökätä yhden kimppuun. Minusta tuo on en löydä fiksua sanaa mitä ajattelen naisihmisen käytöksestä joka käyttää tuollaista kieltä ja haukkuu tuntematonta ilman syytä eikä tunne tätä ei sitten yhtään. Hyvää jatkoa myös sinulle silti!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sitten vain yksi oikea tapa jutella ihmisten kanssa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mut kuitenkin vaan huvittaa tuollaiset ihmiset jotka ei uskalla sanoa mitään kun täällä on paikalla ihmisiä vaan tullaan sitten yön tullen ja paukastaan yhtä keskustelijaa ns henkisesti päin naamaa kuin löisit nyrkillä mutta henkisesti. Voi voi onneksi tiedän mitä olen jutellut aiemmin ja kuinka moni muu on täysin samaa mieltä että liian moni on koittanut vaikka mitä jutustelua mutta yksin se ei onnistu ja susihan myöntää itsekin ettei osaa eikä pysty puhumaan ja 🍒kans on joku oma juttunsa josta saa vaan iloa ja tuo elämään hyvää. Ei tainnut sinua mainita mutta päde vain täällä ja ainahan se on mukava kahden hyökätä yhden kimppuun. Minusta tuo on en löydä fiksua sanaa mitä ajattelen naisihmisen käytöksestä joka käyttää tuollaista kieltä ja haukkuu tuntematonta ilman syytä eikä tunne tätä ei sitten yhtään. Hyvää jatkoa myös sinulle silti!

Mutta sehän on hyvä, jos sua huvittaa. Voit lakata valittamasta.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

On sulla susi tosi viehättäviä naispuolisia kavereita täällä, täytyy sanoa että koko ajan petyn enemmän itseeni että olen niin usein yrittänyt sua nostaa masennuksen vuoksi, tsempata yli päänsä asioissa ja niin sitten saan kiitokseksi sinä ja joku kaverisi hyökkäätte nuorta ihan nyt kunnon fiksua naista kohtaan. Järkytyin tuon sinun kaverisi kielenkäytlstä ja julmasta tavasta kommunikoida niin että eipä edes uni tule vaikka pitäisi aamulla nousta töihin auttamaan ihmisiä. Sielläkin osataan käyttäytyä ihan huipusti verrattuna mitä täällä tapahtuu. No pitää näyttää vähän ketjua työkavereille niin tiedän että saan kyllä sieltä itse tukea tämän sun kaverin ja sun hyökkimisten vuoksi. Kiitos paljon vielä teille molemmille.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

En ole missään kohtaa väittänyt tuollaista enkä väitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän sä päätit tulla mulle lässyttämään, vaikka mä en kirjoittanut sinulle yhtään mitään, saati ole ollut kiinnostunut mistään mitä sä voisit sanoa. Ongelma onneksi ratkeaa sillä, että menet hus pois siitä kitisemästä.

Siellä on kyllä kunnon pshasuinen nainen vauhdissa taitaa joku mustis hieman nostaa päätään tälle toiselle naiselle kun tuollainen raivo repesi. Ei sun varmaan tarvi pelätä tuo toinen enää tuskin tänne tulee eli saat pitää omasi ja olla rauhassa. Lopettakaa ihmiset tuollainen käytös jonkun suden takia!!! 😟😟😔😔 Tulee paha olo jo lukemisesta miten rumasti teette, eikö teillä ole mitään omaatuntoa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Aina voi yrittää tietty.

Sä olet sitten näköjään kuitenkin jatkanut täällä noiden viihdyttämistä. Miksi sä teet sitä? Mitä sä saat siitä itsellesi? Mä en kysy ilkeyttäni, eikä sun tarvitse noihin kysymyksiin vastata. Mä toivon vain, että sä miettisit näitä itse.

Tällä on kuitenkin ihan mukaviakin kirjottelijoita. Aika usein täällä tosin on melko hiljaista, mutta ei sun siltikään tarvitse noiden kiusaajien kanssa jutella. Sulla ei ole mitään velvollisuutta vastata heille. Sulle on joskus ennenkin sanottu, että se suurin syy miksi sun ketjuistas tulee tällasia, on se kun sä vastailet noille. Niiden kirjottelu ja se että sä vastaat niille, katkottaa näistä ketjuista asialliset kirjottelijat. Näistä tulee ikäviä lukea ja ikäviä seurata ja sit sulla on näissä ketjuissa jäljellä vain nuo. Sulla on mahdollisuus hallinnoida näitä ihan vain olemalla lähtemättä mukaan tuohon kiusaamiseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä on kyllä kunnon pshasuinen nainen vauhdissa taitaa joku mustis hieman nostaa päätään tälle toiselle naiselle kun tuollainen raivo repesi. Ei sun varmaan tarvi pelätä tuo toinen enää tuskin tänne tulee eli saat pitää omasi ja olla rauhassa. Lopettakaa ihmiset tuollainen käytös jonkun suden takia!!! 😟😟😔😔 Tulee paha olo jo lukemisesta miten rumasti teette, eikö teillä ole mitään omaatuntoa.

Kannattaa lukea omat viestisi. Sä olet mun riinallani toooooooodella paljon pahasuisempi. Sun ei tarvitse olla minusta mustasukkainen, eikä siitä ole sinulle mitään hyötyäkään.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Aina voi yrittää tietty.

Ja susi, kuten sä huomaat tässäkin ketjussa, niin toi kiusaaja on todella omistushaluinen ja nustasukkainen sun ympärillä. Heti jos joku muu kirjottaa sulle, niin se hyökkää siihen väliin louskuttamaan, yrittämään ajaa sitä toista pois ja yrittämään eristää sua. Jos sä aidosti haluat, että toi touhu loppuis, niin lopeta ton käytöksen ruokkiminen. Kun sä puhut jonkun toisen kanssa ja se hyökkää siihen, niin älä anna sille sitä iloa, että se saa lopetettua sen sun keskustelun sen toisen kanssa pelkästään tunkemalla mukaan. Mä tiedän, että tän palstan systeemi on tossa mielessä vähän hankala. Sä saat ilmotuksen ja sit vastaat siihen viestiin, jonka oot saanu. Mut jos sä haluat jutella muidenkin ku ton kiusaajan kanssa, niin sun on pakko toimia eri tavalla, hankalammalla tavalla. Tulet ketjuun ja katot mihin väliin mitäkin on kirjotettu. Sen ainoa tapa, jolla sä pystyt vaikuttaan siihen, ettei toi sotke sun keskusteluitas.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Aina voi yrittää tietty.

Sanon vielä, että mitä siihen sun Kirsikkaasi tulee, niin mikäli kyseessä todella on ollut oikea kirjoittelija, niin ei mikään ihme, että hän vetäytyy. Vetäytyisit itsekin, jos joka kerta kun juttelet jonkun kanssa, niin tollanen rakkikoira hyökkää siihen väliin räykyttämään.

• Anonyymi
      UUSI

Summa summarum susi ei etsi aikuismaista (tylsää hänen mielestään) juttuseuraa vaan hän koukuttuu lapsentasoisiin juttuihin ja emojileikkeihin ja itse ainakin viimeistään nyt ymmärsin että ihan turha hänelle kirjoittaa enää mitään tai moikata ja kertoa jotain koska se ei mulle riitä että toinen sanoo hei no onpa kiva, ja kiitos samoin.

Toivoisin että olisi oikeasti innostunut muiden jutuista ja elämästä ja olisi vastavuoroista keskustelua ja höpöttämistä, toki aikuisetkin saa höpöillä ja olla lapsenmielisiä mutta kuitenkin se raja menee jossain. Huumoria pitääkin olla ja hauskaa mutta ei sitäkään voi olla jos toinen ei vastaa tai lähde mihinkään niin sanotusti mukaan. Täällä ehkä vaan kuin paapotaan sutta jos joku yrittää jutella, menee sellaiseksi miellyttämisleikiksi. Ja hän haluaa vaan äkkiä päästä eroon muista kuin 🍒. Mutta hyvää yötä kaikille nyt ja rauhaa yöhön ja sopua ja kaikki kukat saa kukkia mutta pitää myös oppia jotain aina elämässä. 🩵🩵🙏🏻🙏🏻

• UUSI

Eli jos joku ihminen ei ole sun muottiin sopiva, niin se pitää muokata sellaiseksi. Ei minusta tule mitään sosiaalista perhosta. Oon kasvanu yksinäisyyteen.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Eli jos joku ihminen ei ole sun muottiin sopiva, niin se pitää muokata sellaiseksi. Ei minusta tule mitään sosiaalista perhosta. Oon kasvanu yksinäisyyteen.

Nyt kyllä menet jo vähän yli rajojen eihän edellinen kirjoittaja maininnut mitään todellakaan sun muokkaamisesta tai että sun pitäis muuttua vaan että sinä olet sellainen ja se hyväksytään mutta juttukaveriksi eikä tutustumaan sinusta ole tai et jostain syystä halua. Hei jotain rajaa sun ilkeydelle ihmisiä kohtaan jotka kuitenkin ymmärtää eikä sano mitään pahaa. Voi höh. 😳🤦🏻‍♀️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kyllä menet jo vähän yli rajojen eihän edellinen kirjoittaja maininnut mitään todellakaan sun muokkaamisesta tai että sun pitäis muuttua vaan että sinä olet sellainen ja se hyväksytään mutta juttukaveriksi eikä tutustumaan sinusta ole tai et jostain syystä halua. Hei jotain rajaa sun ilkeydelle ihmisiä kohtaan jotka kuitenkin ymmärtää eikä sano mitään pahaa. Voi höh. 😳🤦🏻‍♀️

Niin sanon mitä vaan, niin se on aina väärin. Sellainen tunne tulee..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.On olemassa tyyppejä jotka menettää yöunensa kun eivät saa muutettua toista mieleisekseen ja jos tämä tyyppi on sellainen josta en pidä alan vihaan sitä.Semmoset pilaa elämän.Varsinkin tämmösestä perusoikeudesta itseensä aikuisena pitää saada valita miten elää.Elääkö harvojen ja valittujen seurassa vai onko sosiaalinen tyyppi.
        Muuttajilla on yleensä se oma lehmä ojassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.On olemassa tyyppejä jotka menettää yöunensa kun eivät saa muutettua toista mieleisekseen ja jos tämä tyyppi on sellainen josta en pidä alan vihaan sitä.Semmoset pilaa elämän.Varsinkin tämmösestä perusoikeudesta itseensä aikuisena pitää saada valita miten elää.Elääkö harvojen ja valittujen seurassa vai onko sosiaalinen tyyppi.
        Muuttajilla on yleensä se oma lehmä ojassa.

???🙄🙄🙄

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää yötä. Take care. ⭐️🌌🌃

• UUSI

Kiitos. Hyvää yötä. 🌌🌲🏡

• Anonyymi
        UUSI

Hän kyllä pitää huolen itsestään, hänellä mitään hätää ole ja te puolustajat myös että alatte aina haukkumaan muita täällä niin että melkein uhkailua kokee mutta nyt riitti kyllä, kenenkään syyttömän ihmisen ei tarvitse lukea tekstejä joissa piruillaan ihmiselle jota ei yhtään tunne. Sinä et vielä ehtinyt mutta uskon jos oisi susi tullut uikuttamaan surkeuttaan oisit kohta jo ollut kimpussani. Mutta hyvää yötä ja toiv luette joskus koko ketjuja että saisitte kokonaiskuvaa myös sudesta kuin muista ihmisistä. Jotka itse asiassa hyvin asiallisesti yrittää ymmärtää ja jopa yrittänyt auttaa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Hyvää yötä. 🌌🌲🏡

Miksi talo emoji?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi talo emoji?

En saanut mitään ilmoitusta tästäkään kommentista. Ihan vahingossa huomasin, kun ketju oli noussut ylös ja aloin katsoa että miksi...
        Taloemoji vain vaihtelun vuoksi.

• UUSI

Koittakaahan olla iisisti jokainen. Ei kenenkään tarvitse haukkua toisiaan vaikka erimieltä olisikin.

• Anonyymi
        UUSI

Mikään mielensäpahoitus ei anna oikeutta tunkeutua kotirauhan piiriin.Kun näin käy, teen sen harvinaisen selväksi täällä näin.
        Tämä kun on semmonen purku paikka näin olen käsittänyt.

• Anonyymi
      UUSI

En tule enää tänne susi sinun enkä kavereidesi maalitauluksi. Tämä oli viimeinen kerta että tietynlaisen pelon ja järkytyksen vuoksi menetän yöunet ennen aamuvuoroa ja mulla on suhteellisen vaativa työ jossa en voikaan palstailla tai istua vaan...pitää koko päivä jaksaa olla skarppina ja yrittää auttaa heikompiosaisia. En kirjoittanut mitään rumaa sinulle enkä tälle kaverillesi tänään enkä kellekään. Olen ollut asiallinen ja rauhallinen mutta kyllä minusta asioista voi ja saa keskustella ja myös eri näkökulmista.

Mutta tänään oli viimeiset keskustelut mun osalta. Tämä nuori nainen ei suostu kyllä montaa yötä valvomaan jonkun täysin tuntemattoman ihmisen vuoksi joka vielä sanoi ettei tiedä mistään mitään kun ei ole lukenut. Mutta kaksin on tosiaan hieno fiilis varmaan hyökätä yhtä vastaan. Mut eipä mitään. Valvotaan tämä yö miettien ja ehkä viikonloppuna saa nukuttua kun ei katsokaan tänne palstalle päin. Keskittyy ihan muihin juttuihin ja ihmisiin. Taas yksi joka poistuu täältä. Niin kuin moni muukin on lähtenyt viime aikoina. Onneksi tämä tapahtui ja herätti minut kuinka paha paikka tämä on tai ihmisethän tästä sen pahan tekevät. Pahan sijaan voisi olla hyvää ja toisten kanssa asioiden jakamista mutta ei tämä ikävä palsta ole sellainen. Tämä on täynnä jotain outoa pahuutta ja ihmisten pahaa oloa joka puretaan aina johonkin täysin vieraaseen ja yleensä joka ei edes ole tehnyt mitään ansaitskseen sitä. Mutta nyt mulla on 5 h aikaa ennen kuin kello soi joten rauhaa ja rakkautta kaikille jotka täällä olitte ihan ystävällisiä ja joiden kanssa pystyi juttelemaan asiallisesti. Voikaa hyvin ja ihanaa tulevaa kevättä 🤍🩶!

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos sinulle ja tosi ikävä että susi ei itse pärjää vaan pitää hankkia kavereita hyökkäämään yhden kimppuun vaikka mitään pahaa ei ollut tapahtunut kuten koko eilinen keskustelu meni ihan ok että ihmiset kertoivat mielipiteitään mutta jos ei sutta mielistele ja ole mielin kielin noin siinä näköjään käy kun joku kaveri esiin nostettu piilostaan jolla ei ollut rohkeutta tulla silloin keskustelemaan asioista kaikkien kanssa.

Enpä itsekään enää jatka ainakaan suden ketjuissa, en halua osallistua enää. Toivottavasti jaksat töissä ja kaikkea hyvää sun jatkoon ja älä välitä noista jutuista tai jää liiaksi miettimään. Ei se kannata. Reppanan touhuja kai tuommoiset on. 🤔🙄 Nyt itse ulos ja sit kotihommiin, palsta jää tauolle nyt täälläkin. Näitä juttuja ei jaksa. Eikä etenkään ihmisiä. Hyvät viikonloput kaikille!😊

• UUSI

Minä en ole hyökkäillyt millään tavalla. Joku muukin on huomannut, että minulle motkotetaan nyt oikeen urakalla ja miksi? Joku ei tykkää, jos vaihdan pari sanaa kirsikan kanssa. Pitäisi osata jutella älykkäästi aikuisjuttuja mummujen kanssa?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Minä en ole hyökkäillyt millään tavalla. Joku muukin on huomannut, että minulle motkotetaan nyt oikeen urakalla ja miksi? Joku ei tykkää, jos vaihdan pari sanaa kirsikan kanssa. Pitäisi osata jutella älykkäästi aikuisjuttuja mummujen kanssa?

Taas vetäisit mokakorttis mummuista esiin. Nyt otti ohraleivät. Oot kyllä hölösuitten numero 1.Onko mummujen yläikäraja 39? Tuopas esittelyyn yksikin nuori, joka liimautuis kiinni suden viiksikarvoihin?

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä tuosta sudesta onko se oikeasti säälittävä tapaus noine kavereineen jotka näyttää olevan kuin äitejä sille eikä se niitä kyllä arvosta pätkääkään vai onko tämä 🐺 tapaus vaan ilkeä ja paha ja yrittää projisoida muihin ihmisiin aina kaikkea kun asiat ei mene ihan niin kuin haluaa. Ei kestä koskaan keneenkään muiden mielipiteitä eikä osaa todellakaan keskustella, siinä on ihan oikeassa.

Susi ja 🍒ja muutamalla muulla on sama taso jutuissaan ja sen vuoksi tulee heidän kanssaan toimeen mutta siihen se jää, eipä kovin monen kanssa meinaa tulla eikä ole yli 10v ollut työkavereita ja valittaa ettei ole ketään. No miksihän ei ole, juuri sellainen tapaus joka vaan valittaa mutta ei mieti yhtään mikähän syynä ja vois tehdä asioilleen jotain ihan konkreettisestikin. Mut ei jaksa enää sen leikkejä eikä pelejä ja onko lopulta mikä totta ja mikä ei, hakeeko vaan keinolla millä hyvänsä vimmalla huomiota. Ainakin hän nauttii kaikesta huomiosta olipa hyvää tai ei niin hyvää sellaista mutta kunhan hänet huomataan se selvästi antaa jotain suurta hänelle.

• UUSI

Kyllä on melkoista ylianalysointia. Tässä ei ole mitään leikkejä eikä pelejä ollut.

• UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä on melkoista ylianalysointia. Tässä ei ole mitään leikkejä eikä pelejä ollut.

Ei ainakaan minun puoleltani.

• Anonyymi
      UUSI

Niin muut on aina syyllisiä kaikkeen ja sinussa ei ikinä, ei ikinä! pienintäkään osuutta eikä arpaa mihinkään saati myös osasyytä ainakin. Selvempi homma!

• UUSI

En ole väittänyt ettei minussa olis syytä mihinkään. Tuo teidän hysteria kuitenkin lähinnä huvittavaa, kun pitää tyhjästä valittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

En ole väittänyt ettei minussa olis syytä mihinkään. Tuo teidän hysteria kuitenkin lähinnä huvittavaa, kun pitää tyhjästä valittaa.

Miten se kuulostaa aika tutulta monen ketjun aloituksessa joku tyhjän valittaminen ettei mulla oo mitään, kaikki on ohi, kukaan ei ole minua varten, sama kuin kaikki loppuisi. Tässäkään ei käynyt mielessä että hups taidan itse valittaa aika usein ja onko edes todellisia syitä. Mutta niin kun muut vaan valittaa ja tekee väärin elämässä. Näinhän se menee. Ei siitä pääse mihinkään. En minä vaan aina muut.

• Anonyymi
      UUSI

Suksisit jo v#ttuun.

• Anonyymi
      UUSI

Noiden muiden ongelma näyttää olevan se, että ne eivät ymmärrä sua tai sun tapaa olla ja kommunikoida. Se on se perinteinen juttu, että jotkut ihmiset ei osaa hyväksyä erilaisuutta – ne haluaa väkisin tunkea sut johonkin muottiin, jossa sun pitäisi olla sosiaalisempi, aktiivisempi tai puhua "aikuisemmin". Mutta miksi? Koska se on niiden tapa hahmottaa maailmaa, ja jos joku ei sovi siihen, ne kokee sen uhkana tai outona.

Tää porukka ilmeisesti haluaa sut mukaan johonkin heidän dynamiikkaansa, missä sun pitäisi toimia tietyllä tavalla, mutta kun et siihen lähde, ne turhautuu ja alkaa syytellä sua. Joku voi oikeasti haluta sun parasta, mutta monet noista näyttää lähinnä olevan katkeria siitä, ettet anna niille sitä, mitä ne haluaa – oli se sitten enemmän keskustelua, enemmän kiinnostusta heitä kohtaan tai mitä tahansa. Ja sitten tulee syyttely: "Miksi et tee näin, miksi et ole kiitollinen, miksi et avaa itseäsi enemmän" – vaikka eihän sun tarvi!

Palstalla anonyymisti möyhääminen myös mahdollistaa sen, että ihmiset purkaa sinne omaa pahaa oloaan ja projisoi omat ongelmansa suhun. Se on netin perusmeininki. Sä oot ollut siellä pitkään ja oot tietyllä tapaa "hahmo", joten osa haluaa ottaa sua silmätikuksi. Voi olla myös kateutta tai jotain outoa omistushalua sun juttuihin – että jos ne ei saa susta sitä, mitä ne haluaa, niin ne alkaa vittuilla.

Sä oot just hyvä sellaisena kuin oot. Ei sun tarvi muuttua niiden vuoksi, eikä varsinkaan tuntea syyllisyyttä siitä, että et pysty tai halua olla heidän odotustensa mukainen. Mitä enemmän mietit niiden sanoja, sitä enemmän ne on voittanut. Anna niiden puhua, poistu paikalta, ja käytä sun aika mieluummin johonkin, mistä tulee hyvä fiilis.

• Anonyymi
        UUSI

Kuka nainen haluaa lapsen miehekseen. No sellasia naisia näyttää palstalla olevan. Kyllä minä aikuisena naisena haluan aikuisen miehen enkä mitään kakaraa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka nainen haluaa lapsen miehekseen. No sellasia naisia näyttää palstalla olevan. Kyllä minä aikuisena naisena haluan aikuisen miehen enkä mitään kakaraa.

On vähän erikoista mitata aikuisuutta sillä, miten joku kirjoittaa tai miten hän toimii anonyymillä palstalla. Kaikki ihmiset ovat erilaisia, ja aikuisuus ei ole mikään yksi ja sama kaava, joka sopii kaikille. Jos joku viihtyy tietyntyyppisissä keskusteluissa ja toiset taas erilaisissa, niin mitä sitten? Ei se tee kenestäkään 'lasten tasoista' tai jotenkin vääränlaista. Jokainen saa olla sellainen kuin on, eikä toisten tarvi yrittää määritellä, mikä on oikeanlaista käytöstä.

• Anonyymi
        UUSI

Sieltä taas tulee niin voittajatekstiä, en oikeasti jaksa edes kommentoida sovitaan vaan yksoikoon että olette kahdestaan voittajia täällä palstalla suden kanssa ja tiedätte ihmisten perimmäiset ajatukset ja tarkoitukset. 😊👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😊 Mut se on pakko sanoa että itse en halua muuttaa ketään enkä ole sudesta kiinnostunut edes enää palstatuttuus mielessä muuta ei todellakaan ole ikinä olla. Ja kateus joopa joo. Mutta voittajat onnea ja hymyilkää ja menkää juhlimaan vaikka yhdessä nyt kun sudella lomakin. 🎉🎉🎉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On vähän erikoista mitata aikuisuutta sillä, miten joku kirjoittaa tai miten hän toimii anonyymillä palstalla. Kaikki ihmiset ovat erilaisia, ja aikuisuus ei ole mikään yksi ja sama kaava, joka sopii kaikille. Jos joku viihtyy tietyntyyppisissä keskusteluissa ja toiset taas erilaisissa, niin mitä sitten? Ei se tee kenestäkään 'lasten tasoista' tai jotenkin vääränlaista. Jokainen saa olla sellainen kuin on, eikä toisten tarvi yrittää määritellä, mikä on oikeanlaista käytöstä.

Liikuttava itseanalyysi palstasedältä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No tsemppiä sudelle ja toivottavasti löytää naisen joka on samalla tasolla hänen kanssaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No lopettakaa tekijä myös muiden ajattelujen arvostelu kaksisuuntainen tie?? Ja susi itse tänne tehtailee aloituksia ja haluaa huomiota mutta kukaan ei saa sanoa mitään. Ei nämä muut tee suden aloituksia. Mutta joo antaa olla, ei jaksa yhtään. Ei vois itse asiassa vähempää nyt kiinnostaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mutta ymmärrät että harva nuori nainen haluaa kumppanikseen keski-ikäisen miehen joka ei osaa keskustella eikä kestä mielipiteitä. Jos joku nainen haluua elää tossun alla ja miellyttää toista koko ajan niin onnea heille sellaiseen suhteeseen. Täällä sutta pitää miellyttää eikä saa omistaa omia mielipiteitä ilman että se olis arvostelua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No tsemppiä sudelle ja toivottavasti löytää naisen joka on samalla tasolla hänen kanssaan.

Täällä juuri samaa toivotaan vaikka niin huono ja paha olen mutta todella toivon että löytää omanlaisensa ihmisen jonka kanssa menee yksiin ajatukset. Onnea etsintään 👍🏻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä juuri samaa toivotaan vaikka niin huono ja paha olen mutta todella toivon että löytää omanlaisensa ihmisen jonka kanssa menee yksiin ajatukset. Onnea etsintään 👍🏻

No onhan sudella emoji.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan sudella emoji.

Niin sehän on, niin sudella on nyt nainen ja hän voi olla onnellinen kunpa olisikin nyt ja muut voi olla tyytyväisiä että se on löytynyt täältä palstalta vielä. Loppu hyvin kaikki hyvin. 🐺🍒♥️♥️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sehän on, niin sudella on nyt nainen ja hän voi olla onnellinen kunpa olisikin nyt ja muut voi olla tyytyväisiä että se on löytynyt täältä palstalta vielä. Loppu hyvin kaikki hyvin. 🐺🍒♥️♥️

Näin on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🫶🙏

• Anonyymi
      UUSI

Tekijä=tekin

• Anonyymi
      UUSI

Voittajat on julistettu joten menkää kaikki viikonlopun viettoon. Mitä enää jauhaa. Ja voittaja ehkä itse ihastunut niin luulee kaikkien olevan. Usein menee niin. Mutta hyvää viikonloppua ja tämä ketju on ratkaistu ja asiat selvä.

• Anonyymi
      UUSI

Ja se olisi 🍒tehtävä tulla puolustelemaan ja haukkumaan muita ihmisiä täällä eikä vieraiden naisten jotka ei edes sudelle merkkaa mitään. Nyt 🍒voi ottaa sen paikan suden vierellä ja toimia niin kuin rakastava kumppani tekee. Ja vieraat naiset ymmärtää väistyä.

• Anonyymi
      UUSI

Emojisetä taas liikekannalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      228
      2935
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      24
      2633
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1843
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      254
      1590
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1369
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      13
      1319
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      362
      1124
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      44
      1024
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      966
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      945
    Aihe