Miten saisin huomiosi?

Anonyymi-ap

Millä saisin sinut huomaamaan minut kun tapaamme? Huomaisit, että olen kiinnostunut. Olen kertonut varovasti kohteliaisuuksia ja kysynyt asioita, mitkä eivät tilanteeseen kuulu. Läsnäolosi tekee levottomaksi, mutta hyvällä tavalla.

20

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olen niin tavattoman ujo karismasi kanssa siksi toiset pystyvät parempaan. Et osaa käsitellä minua vieläkään

• Anonyymi
        UUSI

Miten löytää oikea tapa?

• Anonyymi
      UUSI

Siis tapaamme missä yleensä?

• Anonyymi
      UUSI

Minkälaisia kohteliaisuuksia olet hänelle antanut? Hän ei ole minua kehunut ainakaan kovin näkyvästi tai sitten en ole tajunnut sitä kehuksi.

• Anonyymi
        UUSI

Hiuksia ja tyyliä kaikkineen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hiuksia ja tyyliä kaikkineen.

Ei hän ole minua noin kehunut🥺

• Anonyymi
      UUSI

Millä tavoin huomion? Oletteko isossa porukassa? Kahvitunnilla?

• Anonyymi
      UUSI

vaikeaa se on. kävelen usein ohi koska se on varma ratkasu

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole kävellyt ohi.

• Anonyymi
      UUSI

Heiluta kättä: täällä 👋

• Anonyymi
      UUSI

Kirjoittaako tämä kaivattusi jonka huomion haluat täällä? Sittenhän olet jo saanut huomiota, jos hän tietää sen.

• Anonyymi
        UUSI

Eiköhän palstaäijä fantasioinut kirjoituksiin pahasti jumahtanut jostain haaveesta kun cafeteeriassa katsellaan silmiin

• Anonyymi
        UUSI

En tiedä. Vaikea uskoa, että kirjoittaisi.

• Anonyymi
      UUSI

Et mitenkään! Pakit tulee kaikille! En ole kokenut sellaista tunnetta koskaan eron jälkeen, että elämästäni puuttuisi joku ihminen.

• Anonyymi
        UUSI

Sellainen ihminen, joka on ollut aina yksin ajattelee eri tavalla kuin sellainen, joka on ollut lähes kolmenkymmenen vuoden ajan ollut parisuhteessa ja siitä suhteesta halunnut erota. Siksi on tärkeää, että ihminen joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa löytäisi toisen samanlaisen, koska heillä molemmilla on todellinen tarve löytää kumppani. Kun taas ihminen, joka on kokenut kauan kestäneen parisuhteen ei enää koe tarvetta löytää uutta ihmisistä elämäänsä häiritsemään!

• Anonyymi
        UUSI

En voi saada pakkeja, kun ei olla vielä siiinä tilanteessa.

• Anonyymi
      UUSI

En mä edes tajua vaikka joku yrittäs iskee😆😇nyt nukkumaan🥱

• Anonyymi
      UUSI

Et mitenkään, voit jättää rauhaan ja opetella lukemaan tilannetta.
      n-n

• Anonyymi
      UUSI

Jos joku työpaikkaan liittyvä ihastus, niin melkein ainoa keino olisi jäädä ulos odottelemaan "sattumalta" ja siellä sitten kysyä suoraan että kohtaako meidän tunteet toisistamme.

• Anonyymi
      UUSI

Tavanomainen jutustelu voi mennä sosiaalisuuden piikkiin. Vaikka vähän tungettelevampikin. Asiattomampi norkoilu taas harvemmin sekoittuu muuhun. Ja jättää aloitteenkin kätevästi toisen käsiin. Ettei voi pitää minään hyypionä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3402
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3344
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1984
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1386
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1139
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe