Millä saisin sinut huomaamaan minut kun tapaamme? Huomaisit, että olen kiinnostunut. Olen kertonut varovasti kohteliaisuuksia ja kysynyt asioita, mitkä eivät tilanteeseen kuulu. Läsnäolosi tekee levottomaksi, mutta hyvällä tavalla.
Miten saisin huomiosi?
20
436
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen niin tavattoman ujo karismasi kanssa siksi toiset pystyvät parempaan. Et osaa käsitellä minua vieläkään
- AnonyymiUUSI
Miten löytää oikea tapa?
- AnonyymiUUSI
Siis tapaamme missä yleensä?
- AnonyymiUUSI
Minkälaisia kohteliaisuuksia olet hänelle antanut? Hän ei ole minua kehunut ainakaan kovin näkyvästi tai sitten en ole tajunnut sitä kehuksi.
- AnonyymiUUSI
Hiuksia ja tyyliä kaikkineen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hiuksia ja tyyliä kaikkineen.
Ei hän ole minua noin kehunut🥺
- AnonyymiUUSI
Millä tavoin huomion? Oletteko isossa porukassa? Kahvitunnilla?
- AnonyymiUUSI
vaikeaa se on. kävelen usein ohi koska se on varma ratkasu
- AnonyymiUUSI
Ei ole kävellyt ohi.
- AnonyymiUUSI
Heiluta kättä: täällä 👋
- AnonyymiUUSI
Kirjoittaako tämä kaivattusi jonka huomion haluat täällä? Sittenhän olet jo saanut huomiota, jos hän tietää sen.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän palstaäijä fantasioinut kirjoituksiin pahasti jumahtanut jostain haaveesta kun cafeteeriassa katsellaan silmiin
- AnonyymiUUSI
En tiedä. Vaikea uskoa, että kirjoittaisi.
- AnonyymiUUSI
Et mitenkään! Pakit tulee kaikille! En ole kokenut sellaista tunnetta koskaan eron jälkeen, että elämästäni puuttuisi joku ihminen.
- AnonyymiUUSI
Sellainen ihminen, joka on ollut aina yksin ajattelee eri tavalla kuin sellainen, joka on ollut lähes kolmenkymmenen vuoden ajan ollut parisuhteessa ja siitä suhteesta halunnut erota. Siksi on tärkeää, että ihminen joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa löytäisi toisen samanlaisen, koska heillä molemmilla on todellinen tarve löytää kumppani. Kun taas ihminen, joka on kokenut kauan kestäneen parisuhteen ei enää koe tarvetta löytää uutta ihmisistä elämäänsä häiritsemään!
- AnonyymiUUSI
En voi saada pakkeja, kun ei olla vielä siiinä tilanteessa.
- AnonyymiUUSI
En mä edes tajua vaikka joku yrittäs iskee😆😇nyt nukkumaan🥱
- AnonyymiUUSI
Et mitenkään, voit jättää rauhaan ja opetella lukemaan tilannetta.
n-n - AnonyymiUUSI
Jos joku työpaikkaan liittyvä ihastus, niin melkein ainoa keino olisi jäädä ulos odottelemaan "sattumalta" ja siellä sitten kysyä suoraan että kohtaako meidän tunteet toisistamme.
- AnonyymiUUSI
Tavanomainen jutustelu voi mennä sosiaalisuuden piikkiin. Vaikka vähän tungettelevampikin. Asiattomampi norkoilu taas harvemmin sekoittuu muuhun. Ja jättää aloitteenkin kätevästi toisen käsiin. Ettei voi pitää minään hyypionä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995