Tätä olen välillä miettinyt.
Kokeeko persuja äänestäneet, että hallituksen persereikäpersut petti heidät?
15
82
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaikki mihin persu koskee alkaa haisemaan ja muuttuu *askaksi, mutta se on heidän tarkoituksensa, yksinkertaisten koulukiusaajien, jotka jo koulussa hajoittivat muiden tavarat kateellisena.
- AnonyymiUUSI
Aina kun punikki ulisee siitä kun tukia lopetetaan työttömiltä jotka ei edes yritä löytää töitä niin hyvin menee? Suomessa on näitä "työ ei ole niinku mun juttu"
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aina kun punikki ulisee siitä kun tukia lopetetaan työttömiltä jotka ei edes yritä löytää töitä niin hyvin menee? Suomessa on näitä "työ ei ole niinku mun juttu"
Mitä tekemistä natsi-hallituksen koulukiusaamisella on työttömyyden kanssa.
Teidän persujen paras teko Suomen kannalta on, kun pysytte kaukana politiikasta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun työsi on muuten valehtelu 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun työsi on muuten valehtelu 🤔
Tuo on persujen yleinen aivo-virhe. Whattabautismi vie kyvyn järkeviltä argumenteilta.
Punikki:nAnteeksi, voisitko siirtää autosi pois mun parkkipaikalta.
Persu: Aina kun työtön punikki ulisee siitä, että tukia lopetetaan....
Punikki: Miten tuo liittyy tähän parkki-asiaan.
Persu: Punikit on kaikkialla, ne syö meidän kaikkien verorahat.
Punikki: ???? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teidän persujen paras teko Suomen kannalta on, kun pysytte kaukana politiikasta.Punapanssin kiukusta ja maanisesta valehtelusta tietää, että asiat ovat menossa oikeaan suuntaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on persujen yleinen aivo-virhe. Whattabautismi vie kyvyn järkeviltä argumenteilta.
Punikki: ????Punapanssi taas tarinoi, hyvään tarinaan ei kuulu faktat, tietää punapanssi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MV- lehti kommentoi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teidän persujen paras teko Suomen kannalta on, kun pysytte kaukana politiikasta.Ja te vihervasemmisto voisitte joskus mennä töihin! Diilaaminen ja kela lappujen yäyttö ei ole työtä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Punikki: ????"Punikki: ????"
Tuo on se totuus punikista. Se ei vaan ymmärrä vaikka rautalangasta vääntää!
- AnonyymiUUSI
Kuinka täällä koitetaan Kepun tekemisiä persuille siirtää.
- AnonyymiUUSI
Juu, kyllä olo on aika kusetetun kaltainen. Otan opikseni.
- AnonyymiUUSI
Ei, kun kuuntelin viime hallitus neuvotteluja, olen tyytyväinen.
- AnonyymiUUSI
"Tuoreen kyselyn perusteella valtaosa länsieurooppalaisista kokee, että maahanmuuttajia on yksinkertaisesti liikaa."
Siksi PS.
Maahanmuutto tuhoaa euroopan! - AnonyymiUUSI
35000 köyhää,sairasta,työtöntä,vanhusta, äänesti Sannaa!
Ei tullut takkia,nahkaa,,ei tullut.
Sosialisti aina katsoo..onko etua itselle..sitten köyhät ym.hönöt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007