Ole rohkea,avoin ja anna itsesi olla haavoittuva, siten elämä voi antaa hyvinkin positiivisia asioita, sen sijaan että olet liian miettivä ja varovainen. Elämästä ei selviä hengissä eikä haavoiltakaan aina välty mutta kun parhaansa tekee, ei ole jossittelemisen vaaraa kun tietää eläneensä. Tunteet eivät ole häpeä vaan se on merkki siitä että on ihminen ja uskaltaa olla tunteva.
Perjantaita kohti
14
329
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Alahan sitte ap noudattaa omia neuvojas
- AnonyymiUUSI
On noudatettu kyllä ja elämän varrella on tullut asioissa paljon takkiin, häpeää ja surujakin, mutta mitä niistä, elossa ollaan ja vahvempana sekä kestävämpänä. On tullut myös niitä ajatuksia monesti että onneksi uskalsin tai ns. annoin vaan palaa ja niistä tuleva ilon ja onnistumisen tunne. Siitä on kyllä aika hyvä mieli.
/ap - AnonyymiUUSI
Ja millä tavalla tämä oletettu ap, joka on tänäänkin palstasetä ei noudattaisi omia neuvojaan? Taidat yrittää lässyttää sille kuin jollekin muulle, koska sinun pönttö on sekaisin ja triggeröidyt näistä teksteistä omien kuvitelmiesi takia ja ikäänkuin yrität eliminoida tämän fiksaation kohteesi roastaamalla ja avautumalla🫵
- AnonyymiUUSI
Ymmärsin että olen aiemminkin yrittänyt olla ja tulla paremmaksi että voisin olla toisen kanssa. Samalla tajuan ettei ole mahdollista yltää samalle kehitysasteelle näin nopeasti ja näillä vuosilla, vaikka teen parhaani.
Olet enkeli minulle. Miten siis kuvittelin pystyväni samaan kuin enkeli? Ja myös, jos sinä olet minulle enkeli sellaisena kuin nyt olet, niin jos minusta välität, niin enköhän minä silloin riitä sinulle juuri tällaisena nyt.
Tämä on rakkauden haaste ja hyväksymis tehtävä. Jos olen sinulle rakas, niin minun on uskallettava hyväksyä se että olen sinulle rakas jo nyt, vaikken tekisi mitään lisää.
naiselle- AnonyymiUUSI
Oletko sama kuin ap.? 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sama kuin ap.? 🤔
sivusta kirjoitin
- AnonyymiUUSI
Ehkä en osaa olla siellä avoin, enkä hänelle tällä hetkellä. Aiemmin olin. On tapahtunut/ollut kaikenlaista, mikä lisännyt varovaisuutta ja nostanut seiniä ympärilleni ja tiedostan tämän.
En usko pystyväni yksin avautumaan uudestaan.
- AnonyymiUUSI
Älä puhu paskaa minulle kun sydämeni on täysin rikki
- AnonyymiUUSI
Ole myös empaattinen ja ymmärrä erilaisia ihmisiä eri lähtökohdista. Ja ymmärrä, että rohkeutta on monenlaista. On rohkeaa olla hiljaa, jos huutamalla rikkoisi. On rohkeaa kuunnella sitä, jota kukaan muu ei huomaa. On myös rohkeaa odottaa ja harkita, kun pienikin liike voi säikäyttää pois. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Tämä oli vain yksi näkökulma sellaisille jotka haluaisi jostain stä rohkeutta. Arvasin että joku laittaa tähän tuollaisen vastauksen. Jokainen asiallaan.
/ap
- AnonyymiUUSI
Elämässä yleensä on tapana asettaa tavoitteita. Talon pitää olla valmis ennen joulua. Savusaunan ennen juhannusta. Koirasta pitää saada kansainvälinen muotovalio. Pakastimessa pitää olla vähintään sata litraa mustikoita ja kaksikymmentä litraa mehua. Ja niin yleensä tapahtuu.😂Yliminä asetti omat tavoitteet niin korkealle että itsetunto mureni.
- AnonyymiUUSI
Olet aika pihalla
- AnonyymiUUSI
Jatkoitko kenties jo eilen illalla alkanutta vihakampanjaasi palstaäijän avauksessa? Ehkä sinulla on joku tunnelukko suhteessa tällaiseen katteettomaan hymistelyyn, kyllä koira koiran tuntee ns, kuin kaksi narskua peilaamassa toisiaan
- AnonyymiUUSI
Prööt, terveisin nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995