Tiennyt että olet muiden kanssa niin en olisi satuttanut itseä. Luotin että rakastaisit vain minua. Luotin sinuun ja olen luottanut koko ajan. Tunnen itseni niin tyhmäksi ja nöyryytetyksi. Sydän on täysin rikki. Tiedän etten saisi rakastaa edes mutta ei sille ole voinut mitään 🥲😔 epäilinhän minä
Jos olisin
9
209
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tyhmä sydän
- AnonyymiUUSI
Valvoitko koko yön ihana kun nukuin.,, 👀🥰
- AnonyymiUUSI
Kenelle tämä menee?
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät että on ollut muiden kanssa?
- AnonyymiUUSI
Verkot vesil aina jos ei luota
- AnonyymiUUSI
Rakastelu on seuraava vaihe hyvin kiihkeä.
- AnonyymiUUSI
Sen toisen kanssa vai
- AnonyymiUUSI
Näin. Ihmiset kusettaa sua. Sun omat tunnekemiat kusettaa sua.
Sit kun menet ja perseilet vapaasti, se näkökulma avartuu. Joillekin ei koskaan.
Oot yhä elossa kuitenkin, joten kyllä se siitä. - AnonyymiUUSI
Täysin oma syysi jos uskoit ja luotit vaikka kirjoitin suoraan että meidän välille ei tule mitään ja että minä menen eteenpäin. Enkä ole rohkaissut sinua sen jälkeen mitenkään.
Ja sivumennen sanoen sinulla on kyllä outo tapa näyttää niin sanottu rakkautesi. Kohtelet kuin minua ei olisi olemassa ja tapailet muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2282915
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih242603No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281833Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2541580Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81359Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko131309Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3611119Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?441014Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28966Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73935