Olet vain pitänyt

Anonyymi-ap

Minulla hauskaa ja nöyryyttänyt. Koskaan ei ole mikään ollut aitoa. Miten sitä voi olla niin tyhmä. Olin toki varuillaan ja osasin lukea asioita mutta en halunnut uskoa

15

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En koskaan. Jos leikinkin, leikin täysin tosissaan.

• Anonyymi
      UUSI

Oisko kannattanu odottaa myöhempään ja tarkistaa esim onko hän vaikka nukkunassa josta niin ihanasti kirjoitat. 😅🥰

• Anonyymi
      UUSI

Huh huh tämä on suomi24 jos oot etäältä ihaillut ja kaivannut nii toinen ei oo sun tuskin on ees tiennyt ihastustasi.
      Jos ooot jutellu tai ollu suhteess nii sillo sulla luulis ileva keskusteluyhteys toiseen . Olettamuksiin ei kannata tekoja perustaa.

• Anonyymi
        UUSI

Jotaki se tahtoo tällä saada tajuun juokun.
        Ehkä just noita juttui mitä kirjoitat.

• Anonyymi
      UUSI

Millainen ihminen syyllistää toista ja haukkuu itseään melkein samassa lauseessa?

• Anonyymi
        UUSI

Millainen ihminen on älyllisestä tasolta niin matala ja mieleltään katkera, että sortuu spinnaamaan tätä palstaäijän fantasiointia päivästä toiseen? Taidat olla erittäin heikolla itsetunnolla varustettu nainen😉 terveisin t

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen ihminen on älyllisestä tasolta niin matala ja mieleltään katkera, että sortuu spinnaamaan tätä palstaäijän fantasiointia päivästä toiseen? Taidat olla erittäin heikolla itsetunnolla varustettu nainen😉 terveisin t

Taitaa sulla itselläsi olla heikko itsetunto kun pitää vähätellä ja kiusata toisia anonyymipalstalla, jotta sulla olisi vähän vahvempi fiilis itsestäsi.
        Säälittävän heikkoa.

• Anonyymi
      UUSI

Psykoottinen kaupankassoihin pakkomielteitä kehittävä yhteiskunnan hylkiö tuskin on suhteessa ollut kuin äitinsä kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

Taidat rakentaa valheellista narratiiviä ja ihmiskuvaa elämänkoulun ikuiselle yläasteelle. Kuten tapana on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat rakentaa valheellista narratiiviä ja ihmiskuvaa elämänkoulun ikuiselle yläasteelle. Kuten tapana on.

Valheellista taitaa olla vain guben oksettavat neitikuvat mitkä pyörii eräillä sivustoilla. Toivottavasti pamahtaa ja kovaa.....

• Anonyymi
        UUSI

Erittäin hyvin sanottu, kovasti tämä oman räpylänsä kanssa styylaava yrittää luoda itselleen ja titityille vaikutelmaa, että hän ns käyttäisi muita eli tietysti naisia. Tuon eunucimpaa ei voi enää olla😆 Terveisin t- nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No voi ei, miten tämä aloitus sinun mielestäsi sitten menisi kun on pakko protestoida? T sivusta. Hanki elämä ja apua😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on nääs poju sinun ja sinun kaltaisten pehmeästä päästä kiinni mikäli lähinnä omien satuiluiden vuoksi em kerronta alkaa kallistua itseen päin. Sen siitä saa kun yrittää valjastaa rupista keskustelupalstaa omaan agendaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No voi ei, miten tämä aloitus sinun mielestäsi sitten menisi kun on pakko protestoida? T sivusta. Hanki elämä ja apua😉

Hankipa itse, voit aloittaa painumalla helvettiin tältä palstalta ihmisille vinoilemasta.

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti tämä ei ole minulle. On tässä eletty täälläkin tosi kovia aikoja. Ihmiset ympärillä ihmettelee, miksi olen niin outo ja poissaoleva. Paino laskee laskemistaan ja paha olo kuristaa kurkkua. Tämä palsta ei ole hyväksi kellekään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe