Minulla hauskaa ja nöyryyttänyt. Koskaan ei ole mikään ollut aitoa. Miten sitä voi olla niin tyhmä. Olin toki varuillaan ja osasin lukea asioita mutta en halunnut uskoa
Olet vain pitänyt
15
268
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En koskaan. Jos leikinkin, leikin täysin tosissaan.
- AnonyymiUUSI
Oisko kannattanu odottaa myöhempään ja tarkistaa esim onko hän vaikka nukkunassa josta niin ihanasti kirjoitat. 😅🥰
- AnonyymiUUSI
Huh huh tämä on suomi24 jos oot etäältä ihaillut ja kaivannut nii toinen ei oo sun tuskin on ees tiennyt ihastustasi.
Jos ooot jutellu tai ollu suhteess nii sillo sulla luulis ileva keskusteluyhteys toiseen . Olettamuksiin ei kannata tekoja perustaa.- AnonyymiUUSI
Jotaki se tahtoo tällä saada tajuun juokun.
Ehkä just noita juttui mitä kirjoitat.
- AnonyymiUUSI
Millainen ihminen syyllistää toista ja haukkuu itseään melkein samassa lauseessa?
- AnonyymiUUSI
Millainen ihminen on älyllisestä tasolta niin matala ja mieleltään katkera, että sortuu spinnaamaan tätä palstaäijän fantasiointia päivästä toiseen? Taidat olla erittäin heikolla itsetunnolla varustettu nainen😉 terveisin t
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millainen ihminen on älyllisestä tasolta niin matala ja mieleltään katkera, että sortuu spinnaamaan tätä palstaäijän fantasiointia päivästä toiseen? Taidat olla erittäin heikolla itsetunnolla varustettu nainen😉 terveisin t
Taitaa sulla itselläsi olla heikko itsetunto kun pitää vähätellä ja kiusata toisia anonyymipalstalla, jotta sulla olisi vähän vahvempi fiilis itsestäsi.
Säälittävän heikkoa.
- AnonyymiUUSI
Psykoottinen kaupankassoihin pakkomielteitä kehittävä yhteiskunnan hylkiö tuskin on suhteessa ollut kuin äitinsä kanssa.
- AnonyymiUUSI
Taidat rakentaa valheellista narratiiviä ja ihmiskuvaa elämänkoulun ikuiselle yläasteelle. Kuten tapana on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat rakentaa valheellista narratiiviä ja ihmiskuvaa elämänkoulun ikuiselle yläasteelle. Kuten tapana on.
Valheellista taitaa olla vain guben oksettavat neitikuvat mitkä pyörii eräillä sivustoilla. Toivottavasti pamahtaa ja kovaa.....
- AnonyymiUUSI
Erittäin hyvin sanottu, kovasti tämä oman räpylänsä kanssa styylaava yrittää luoda itselleen ja titityille vaikutelmaa, että hän ns käyttäisi muita eli tietysti naisia. Tuon eunucimpaa ei voi enää olla😆 Terveisin t- nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No voi ei, miten tämä aloitus sinun mielestäsi sitten menisi kun on pakko protestoida? T sivusta. Hanki elämä ja apua😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on nääs poju sinun ja sinun kaltaisten pehmeästä päästä kiinni mikäli lähinnä omien satuiluiden vuoksi em kerronta alkaa kallistua itseen päin. Sen siitä saa kun yrittää valjastaa rupista keskustelupalstaa omaan agendaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No voi ei, miten tämä aloitus sinun mielestäsi sitten menisi kun on pakko protestoida? T sivusta. Hanki elämä ja apua😉
Hankipa itse, voit aloittaa painumalla helvettiin tältä palstalta ihmisille vinoilemasta.
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti tämä ei ole minulle. On tässä eletty täälläkin tosi kovia aikoja. Ihmiset ympärillä ihmettelee, miksi olen niin outo ja poissaoleva. Paino laskee laskemistaan ja paha olo kuristaa kurkkua. Tämä palsta ei ole hyväksi kellekään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007