Ateistit vie lapsensa ravintolaan???
Eikö se riitä, että itse dokaavat, pitääkö myös lapset opettaa siihen hulluuteen!
Ei voi olla totta!
35
126
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Et taida tietää, mitä ravintola tarkoittaa.
Ravintola on paikka, jossa ihmiset käyvät syömässä!
Ei se, että käy ravintolassa, tarkoita, että pitäisi juoda viinaa, mutta eihän maalaisjunttiuskovainen tiedä tällaisista ravintoloista. On käynyt vain paikallisissa juottoloissa ryyppäämässä... :)- AnonyymiUUSI
Kyllä sitä taas selitellään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä taas selitellään!
No mitäpä itse selität. Et sanonut nytkään yhtään mitään. Jos et osaa sanoa mitään, ole hiljaa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mitäpä itse selität. Et sanonut nytkään yhtään mitään. Jos et osaa sanoa mitään, ole hiljaa...
Missä ravintolassa vain syödään?????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä ravintolassa vain syödään?????
Sinä et taida tietää sellaisista.
Minä olin juuri pari viikkoa sitten ravintolassa perheeni kanssa ja siellä oli vaimoni ja molemmat tyttäreni ja toisen tyttäreni poikaystävä. Siellä söimme ihan kohtuullisen hyvän aterian. Joimme myös aterialla punaviiniä, mutta se ei ole ryyppäämistä. (Tätähän uskovainen ei voi tietenkään ymmärtää.)
Uskovaisilla on vain tällaisia sairaita kuvitelmia ateisteista. Ja luulevat muka tietävänsä asioista jotain. Uskovaiset ovat vain sekaisin päästää ja siksi täysin hölmöjä... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et taida tietää sellaisista.
Minä olin juuri pari viikkoa sitten ravintolassa perheeni kanssa ja siellä oli vaimoni ja molemmat tyttäreni ja toisen tyttäreni poikaystävä. Siellä söimme ihan kohtuullisen hyvän aterian. Joimme myös aterialla punaviiniä, mutta se ei ole ryyppäämistä. (Tätähän uskovainen ei voi tietenkään ymmärtää.)
Uskovaisilla on vain tällaisia sairaita kuvitelmia ateisteista. Ja luulevat muka tietävänsä asioista jotain. Uskovaiset ovat vain sekaisin päästää ja siksi täysin hölmöjä...Kyll minä tiedän mitä ravintoloissa tapahtuu... mm porttikieltoja viikottain öykkäröinnin takia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyll minä tiedän mitä ravintoloissa tapahtuu... mm porttikieltoja viikottain öykkäröinnin takia
Saitko porttikiellon? Pitää katsopas juoda maltilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saitko porttikiellon? Pitää katsopas juoda maltilla.
Kävin ravintolassa juomassa yhden tuopin v 1982
- AnonyymiUUSI
Niinkö. Ai kaikki vai?
Viehän uskiksetkin lapsensa uskovaisten kokouksiin.. Sehän se vasta on hulluuteen opettamista ilman päihteitä. Pelotellaan kaikilla synneillä ja kadotuksella, lupaillaan sairaille ja vammautuneille ihmeparantumisia sun muita valheita. Kuulevat ääniä päässä, joita luulevat Jeesuken höpinöiksi. Niissä sitä rupeaa pönttö lopullisesti vinkumaan ja alkamassa oleva mielisairaus puhkeaa kukkaansa.- AnonyymiUUSI
Lähetyskäskyä viedessä se tuodaan esille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
oma sukuelin Raamatun kera
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lähetyskäsky on perseestä. Varsinkin jos tiedetään, että nämä ihmiset jo ennestään tietävät kristinuskosta. Miksi selittää jotain typerää uskonnosta ihmisille, jotka ovat jo päässeet yli sairaasta uskonnollisuudesta? Eikö tuo ole aika sairasta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lähetyskäsky on perseestä. Varsinkin jos tiedetään, että nämä ihmiset jo ennestään tietävät kristinuskosta. Miksi selittää jotain typerää uskonnosta ihmisille, jotka ovat jo päässeet yli sairaasta uskonnollisuudesta? Eikö tuo ole aika sairasta?
Tiedetään???
Ette tiedä muusta kuin mitä teille tyrkytetään.
Raamatusta löytyy vain se oikea sana! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään???
Ette tiedä muusta kuin mitä teille tyrkytetään.
Raamatusta löytyy vain se oikea sana!Miksi uskovaiset sitten tyrkyttävät harhaoppiaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinua kiinnosta kirkonkyläsi valheet!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi uskovaiset sitten tyrkyttävät harhaoppiaan?
Lähetyskäsky Velvoittaa, vaikka navetan takana, jos siellä on lannanluoja!
- AnonyymiUUSI
Saatana on Jumalan toinen minä. On siinä sairas, kuvitteellinen pomo.
- AnonyymiUUSI
Montako pv lääkkeet on rästissä!?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pv= Palli Väli *nuuh .nuuh*, sanoi luterilaine"
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minne asiallinen kommenttini poistettiin? Onkohan "sheriffi" puolueellinen? :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monta kk lääkkeet rästissä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä lääkkeistäsi!
- AnonyymiUUSI
NOUDATA JÄRJESTYS-
NOUDAPAS NEITI JÄRJESTYSSÄÄNNÖT - AnonyymiUUSI
oma sukuelin Raamatun kera- AnonyymiUUSI
Ateistisuus tyhmentää rajusti, karttakaa!!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ateistisuus tyhmentää rajusti, karttakaa!!!!
Karttakaa lähetyssaarnaajia, opettavat harhaoppia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Karttakaa lähetyssaarnaajia, opettavat harhaoppia.
Suurin osa mutta ei kaikki!
- AnonyymiUUSI
"Ateistit vie lapsensa ravintolaan???
Eikö se riitä, että itse dokaavat, pitääkö myös lapset opettaa siihen hulluuteen!"
Aitouskova lahkospede menee väkevästi voideltuna YKSIN ravintolaan dokaamaan Jeesuksessa Kristuksessa ja loiselämään.- AnonyymiUUSI
Näin moni lahkolainen tekee, mutta missä minä olen, siellä ollaan tosiuskovaisia.
Me olemme maailmassa ainoita oikeita uskovaisia!
Suosittelen JT
- AnonyymiUUSI
Jos baariin vie niin se on ikävää.
Erikseen alkoholisti äidit.
Voivat jättää alle 5v lapsia kotiin.
Ja äiti itse baariin. Sos.viranomaisille ilmoitus
Ja lapsi pois äidin huostasta. Eli
Lastenkotiin jos ei ole sijaisperhettä.
Melkoinen addiktio alkoholiin. Ylivoimainen.
Baari liian lähellä kotia ja tämä on Yleistä.
Lapset voi viedä syömään ravintolaan.
Mutta baariin missä vain juodaan. Ei.- AnonyymiUUSI
Voi viedä ravintolaan syömään, sinne katsomaan kun kaupungin juopot dokaa viereisessä pöydässä
- AnonyymiUUSI
Jos uskoo, että dokaamalla viiniä saa synnit anteeksi, niin ei ymmärrä, että ateistit saattavat mennä ravintolaan ihan vaan syömään.
- AnonyymiUUSI
Ateistit juo kaikki mitä minä tiedän
- AnonyymiUUSI
Ei alkoholistin tarvitse opettaa lapsiaan juomaan , he osaavat sen perimän kautta .
sama on uskovaisten pennuilla , jeesus astuu jossain vaiheessa elämää mukaan 🤣 - AnonyymiUUSI
Eli tämä taisi olla vasemmistoateisteille kö ???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007