Tyttö ei uskalla mennä nukkumaan, koska pelkää muuttavansa pojaksi

Anonyymi-ap

Oulualisessa paikallislehdessä Foorum 24:ssä Ke 26.2.2025- Tähän hulluudessa on tultu:
Onko oikein, että päiväkoti-ikäinen tyttö ei uskalla mennä nukkuma, kun pelkää muuttuvansa pojaksi, vaikka haluaa olla tyttö. Kasvattaja päiväkodissa oli kertonut, että tytöt voivat muuttua pojiksi. Aiheutetaanko mielenterveysongelmia nyt päiväkoti-ikäisille lapsille? Mihin tämä Suomi on menossa? Ei hyvä.

36

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Seta väki ja ideologia pitäisi ajaa pois kasvaruksesta.

• Anonyymi
        UUSI

Ehdottomasti.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi? Lapsinen hyväksikäyttäjille ei pidä tehdä asioista helpompaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Lapsinen hyväksikäyttäjille ei pidä tehdä asioista helpompaa.

Miksi te olette lapsenne satanistit pedo pervojen luokse!
        Ei koulussa opi mitään ja päiväkoti pilaa lapsen!

• Anonyymi
      UUSI

Olisihan se kyllä kauheaa, kaikki synnynnäiset edut poistuisi ja muuttuisi surkeaksi inceliksi.

• Anonyymi
        UUSI

Sanos muuta!

• Anonyymi
        UUSI

Etkö kelpaa miehille kun tuollaisessa tilassa olet?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö kelpaa miehille kun tuollaisessa tilassa olet?

Surkeaa jos joku kuvittelee että seksi on jotakin "parasta" elämässä. Huikeita mielikuvia luodaan siksi jotta nuoret pariutuisivat nopeasti. Joillekin nuorille siitä tulee vain turhaa painetta. Kalastusreissukin on keskimäärin hienompi juttu kuin että vaikka paneskelellaan aamuin illoin. Kalastusreissuja en ole tehnyt, mutta jälkimmäistä kyllä.

Jos vagina tekisi onnelliseksi, niin miksi on niin paljon masentuneita ja seonneita naisia jotka kirjoittelevat foorumeilla?

• Anonyymi
      UUSI

Vihervasemmisto vihaa suomalaisia lapsia.

• Anonyymi
        UUSI

Koko Suomen Kansanedustuslaitos vihaa suomenkielisiä lapsia ja aikuisia.
        Kaikissa muissa Itämeren valtioissa on vain yksi kansalliskieli ja Norjassa vain norja. Suomen Eduskunnassa on liikuttava yksimielisyys kaikkien puolueiden kesken pakko- ja virkamiesruotsin hyvää tekevästä vaikutuksesta suomenkieliselle kansakunnalle. Vaikka sitä on pakotettu 55v. niin sitä huolimatta sitä ei osaa paljon kukaan. Minusta se kertoo laajasta korruptiosta Suomen hallinnossa Eduskuntaa myöten, ei se ole muuten mahdollista, koska tälle kielipakolle ei löydy järjellistä perustetta.
        Suomi on mailman korruptointunein maa tämän pakko- ja virkamiesruotsin takia ja avulla.

• UUSI

Laita linkki niin voimme arvioida sekä tämän uutisen että kyseisen julkaisun.

Päiväkotien ongelmat ovat nykyisin kyllä ihan toisaalla. Kannattaa tutustua todellisuuteen.

• Anonyymi
        UUSI

Mitäpä jos pohdit aloituksessa esitettyä asiaa asiana. Tulee sitä linkkiä myöhemmin tai ei.

• Anonyymi
        UUSI

Missä toisaalla? Laita linkki niin voimme arvioida sekä uutisesi että kyseisen julkaisun.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä toisaalla? Laita linkki niin voimme arvioida sekä uutisesi että kyseisen julkaisun.

No kuule: luepas vaikka tuosta:

https://yle.fi/aihe/a/20-10004893

• Anonyymi
        UUSI
        Xw46 kirjoitti:

No kuule: luepas vaikka tuosta:

https://yle.fi/aihe/a/20-10004893

2 vuotta vanha juttu. Tuoko oli ainut, jonka hätäpäissäsi googlaamalla löysit 😅

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

2 vuotta vanha juttu. Tuoko oli ainut, jonka hätäpäissäsi googlaamalla löysit 😅

"Hätäpäissäni"? On sinulla jutut.

Kysymyksesi oli äärettömän typerä. Varhaiskasvatuksen ongelmista on puhuttu ja puhutaan jatkuvasti. Minä en tasan tarkkaan vaivaa itseäni etsimällä sinulle linkkejä juttuihin liittyen. Etsi itse. Etköhän osanne sen tehdä.

Jos sinulla on lapsia ja he ovat joskus olleet päivähoidossa, ymmärrät kyllä ongelmat. Jos sinulla ei ole lapsia, et tiedä yhtään mitään asiasta, josta haluat nillittää.

• Anonyymi
        UUSI
        Xw46 kirjoitti:

"Hätäpäissäni"? On sinulla jutut.

Kysymyksesi oli äärettömän typerä. Varhaiskasvatuksen ongelmista on puhuttu ja puhutaan jatkuvasti. Minä en tasan tarkkaan vaivaa itseäni etsimällä sinulle linkkejä juttuihin liittyen. Etsi itse. Etköhän osanne sen tehdä.

Jos sinulla on lapsia ja he ovat joskus olleet päivähoidossa, ymmärrät kyllä ongelmat. Jos sinulla ei ole lapsia, et tiedä yhtään mitään asiasta, josta haluat nillittää.

Miksi sitten itse tasan tarkkaan pyydät toisia etsimään linkkejä itsellesi?? Etköhän osanne itse sen tehdä.

Älä nillitä joutavuuksia. 2 vuotta sitten ollut ei ole tätä päivää. Nolasit taas kerran itsesi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten itse tasan tarkkaan pyydät toisia etsimään linkkejä itsellesi?? Etköhän osanne itse sen tehdä.

Älä nillitä joutavuuksia. 2 vuotta sitten ollut ei ole tätä päivää. Nolasit taas kerran itsesi.

Sinä tiedät ettei näitä ongelmia enään ole mistä?

• Anonyymi
      UUSI

Millaista mielenterveyttä voi lapsilta tulevaisuudessa odottaa, kun jo päiväkodeissa niille propagoidaan sairasta soopaa.

• Anonyymi
      UUSI

Nainen voi muuttua lesboksi mutta lesbo ei naiseksi.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja itse lähettänyt foorumipalstalle viestin ja nyt uppaa sitä s24ssä.

Johtopäätös : trolli.

• Anonyymi
        UUSI

Linkki?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Linkki?

Kato Kalevan toimittamaa Forum24 näköislehteä. Ilmainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kato Kalevan toimittamaa Forum24 näköislehteä. Ilmainen.

Et laittanut linkkiä, johtopäätös: Valehtelet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et laittanut linkkiä, johtopäätös: Valehtelet.

Jos et osaa googlata niin johtopäätös : tyhmä.

• Anonyymi
      UUSI

Voisko toi olla yleisemminkin unettomuuden syy?

Pelkää heräävänsä homona?

• Anonyymi
      UUSI

Tuommoinen aiheuttaa varmaan ainakin painajaisia.

• Anonyymi
      UUSI

kun ihmisten valinnan vapautta lisätään, niin ihmiset tiedä mitä tekisi elämällä,josta alkaa mielen tervys ongelmat,

• Anonyymi
      UUSI

Myrkylliseksi on maailma mennyt. Media, keskustelut. Ihmiset ovat aivan sekaisin. Toista haukkuva on yleensä itse surkeassa tilassa henkisesti.

• Anonyymi
      UUSI

Antaisivat lasten olla, hävetkää.
      Lastenhoitajaa uhkaa varmaan työn menetys ellei suolla dei propagandaa.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä on kunta-ja aluetasolla päätettävä asia. Mikä on SDP:n linja asiassa?

• Anonyymi
      UUSI

Oletko ihan varma aloittaja, että lapsi on ymmärtänyt asian oikein?

• Anonyymi
      UUSI

Sairaita paskoja!

• Anonyymi
      UUSI

Persujen satuja taas kerran. Eikö kannatus muuten irtoa kuin populismin ja typeryyden konsteilla?

• Anonyymi
      UUSI

Mää taas kuulin hevosmiesten tietotoimituksesta, että Trump ja Musk ovat rakastajia, siis homoja. No eihän tämä ole mitään uutta valtaosa republikaaneista on sekä ryssiä, että hinttareita. Että tällaisia uutisia, ja nää on tosia.

• Anonyymi
      UUSI

Juu. Hullutuksen on loputtava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe