Onko sinut jätetty

Anonyymi-ap

Miten usein vai kuinka monta olet jättänyt?

13

138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei ole montaa seurustelusuhdetta ollut. Kerran jätetty teininä. Kerran jättänyt nuorena aikuisena.

• Anonyymi
      UUSI

Olen jättänyt kerran (teininä), minut on jätetty kerran (aikuisena) ja kahdesti mies on vain ghostannut tutustumisen alussa (aikuisena).

• Anonyymi
      UUSI

Kerran jätetty. En ole jättänyt ketään.

• Anonyymi
      UUSI

Sekä, että. Joskus jopa vähän molemmat.

• Anonyymi
      UUSI

Suuremmin seurustellut ja ne lyhyet jutut kaatui siihen aikaan normaali elämässä kuuluviin asioihin yhteisymmärryksessä ja hyvä niin

• Anonyymi
      UUSI

Olen ollut varsinaisissa parisuhteissa neljästi. Olen ollut 3:ssa jättäjä. Neljäs suhde menossa. Ei aikomuksia päättää suhdetta. Jätän jos en ole onnellinen ja suhteessa on kaikki päin helv. Nyt kaikki on ok.

Tapailuja joissa nähdään joku 1-4 kertaa pari tuntia tms. Niitä en laske edes suhteeks. Ei niissä voi jättää kun ei edes olla suhteessa. Saati tunneta toisiamme!
      Niissä vasta tutustutaan ja mietitään sovittaisko yhteen ja onko tunteet lisääntymässä niin isoiks et vois suhdetta miettiä.

Yleensä kun semmoset lopahtaa heti alkuun niin sillon se on ollu liian kaverillista fiilistä vaan tai sit niin huonosti sovittu yhteen ettei suhteesta tuöis
      Yhtään mitään

T: Karoliina

• Anonyymi
      UUSI

Suhteita on ollut. Vakavia ja vähemmän vakavia. Sekä jätetty että jättänyt . En ole laskenut. Ei niillä ole enää mitään merkitystä. Nyt vaan huoli koska nykyisellä ihastuksella kaikki valta rikkoa mun sydän pirstaleiksi. Mutta senkin uhalla haluan katsoa mihin tämä rakkaus johtaa. Että onko tämä rakkaus sellaista, millä ei ole loppua ollenkaan . Ikuinen rakkaus. Ainakin tunne siitä että tämä mies ei helpolla luovuta mihin ryhtyy💓

• Anonyymi
        UUSI

❤️❤️❤️❤️

• UUSI

Ei ole ollut kuin kolme suhdetta ja kaikissa niissä mut on jätetty.

• Anonyymi
      UUSI

Mut jätetään harvoin
      Yleensä minä oon se joka jättää
      Niitä suhteita on ollu enenpi missä mä jätän.
      Sit taas jätetyksi tuleminen on paljon vaikeanpi hyväksyä. Mullon useampi lyhyt suhde takana jota en oo sanonu kaivatullekaan vaikka meillon juttua ollu jo pidenpäänkin kun hetken.. Se taas varmasti tulis yllärinö et mä oon se joka päättää loppumisista.
      Naiselta.
      Naiselta.

• Anonyymi
        UUSI

5 vuotta olet ollut suhteessa kaivattuusi vai?

En mä oikein laske ”pitkäksi jutuksi” alle viiden vuoden tiivistä parisuhdetta jossa nähdään päivittäin

• Anonyymi
      UUSI

Kerran jättänyt, kerran tullut jätetyksi.

• Anonyymi
      UUSI

Onko sillä teille ihmisille jotain niin tärkeää merkitystä monestiko joku on jätetty tai jättänyt ihan sama kai se koska molemmista siinä aina on loppupeleissä kyse. Jompi kumpi ehkä sit vaan tekee sen lopun ja pisteen paperiin niin sanotusti. Mut ei sillä kyllä väliä oo kuka jättää kun joku loppuu se loppuu ja molemmat siinä on jollain tavalla lopun alkua ollut tekemässä mahdollisesti. Ei ole niin mustavalkoista elämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      228
      2915
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      24
      2603
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1833
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      254
      1580
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1359
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      13
      1309
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      361
      1119
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      44
      1014
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      966
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      935
    Aihe