Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit lähteä maailmanympärimatkalle?

-flowersreally-

63

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Onko täällä ketään suoran demokratian kannattajaa? Ellei, niin en lähde edes naapuri kuntaan kenenkään kanssa.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

En jaksa kuunnella lässytystä, ellet anna ääntäsi hyväksyt kaiken paskan. Jos annan ääneni hyväksymään joudun silti sietään yhä kaiken paskan. Joten viisaat valitkoon kuka paskaa hämmentää, jos sillä keulamerkillä nyt jokin näköisarvo on ja saa paremmin yöunet.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Lähdetään Sysmään honeymoonille. :)

Iaskin..väärin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lähdetään Sysmään honeymoonille. :)

Iaskin..väärin

Mene keskenäs Sysmän takavintturiin. Minua ei laiskat äänestäjät vie minnekkään, jotka muutaman kerran vuoteen ulkoistaa kaiken aivotyön muille demokratian nimissä ja vinkuu kun taas meni vituiksi.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene keskenäs Sysmän takavintturiin. Minua ei laiskat äänestäjät vie minnekkään, jotka muutaman kerran vuoteen ulkoistaa kaiken aivotyön muille demokratian nimissä ja vinkuu kun taas meni vituiksi.

Jasu

Tietysti meni vituiksi, Suomessa politiikka on semmoista ei voi kun mennä vituiksi jos on nk. rivikansalainen. Herätkää pahvit.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Laiska äänestäjä = ei äänestä ollenkaan vaan jurputtaa kotisohvalla marsuille ja nettipalstoilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laiska äänestäjä = ei äänestä ollenkaan vaan jurputtaa kotisohvalla marsuille ja nettipalstoilla.

Tutustu kulta pieni mitä on suora dem8kratia ja mieti kumpiko ihminen on laiska, sinä joka äänestät nyt yhtä pelleä puolueesi mukaan vai minä joka äänestäisin mielummin useammin yhteisten asioiden puolesta, aina kun yhteisiä asioita päätetään?

Niinpä.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tutustu kulta pieni mitä on suora dem8kratia ja mieti kumpiko ihminen on laiska, sinä joka äänestät nyt yhtä pelleä puolueesi mukaan vai minä joka äänestäisin mielummin useammin yhteisten asioiden puolesta, aina kun yhteisiä asioita päätetään?

Niinpä.

Jasu

Se etten äänestä yhtäkään pelleä on vahva kannanotto, olette pellejä kaikki en voi tukea teitä ketään. En luota teihin edustajanani. Piste. Ei vaadi montaa aivosolua ymmärtää näin, oikein.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mikset halua murun kanssa Sysmään?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se etten äänestä yhtäkään pelleä on vahva kannanotto, olette pellejä kaikki en voi tukea teitä ketään. En luota teihin edustajanani. Piste. Ei vaadi montaa aivosolua ymmärtää näin, oikein.

Jasu

Yhtä hyvin ne kaikki nukkuvat voisivat äänestää aina jonkun ihjokkia. Et voi tietää oletko vahvoilla vai vielä heikommilla kun he lähtevät liikkeelle. Joten nahka umpeen ulisijat.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset halua murun kanssa Sysmään?

Ei kaikki jotka haluaa olla mun muruja ole mun muruja. Hänkään. Siksi.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki jotka haluaa olla mun muruja ole mun muruja. Hänkään. Siksi.

Jasu

Sysmän reissu olis hyvä elinpiirin laajennus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sysmän reissu olis hyvä elinpiirin laajennus.

Hah, sanot mulle joka olen lapsuuteni istunut rahtarin repsikkana ympäri Suomea? 😂

Älä naurata, olen nähny Suomea ennemmän jo lapsena kun moni ikinä edes aikuisena tulee näkemäänkään.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä hyvin ne kaikki nukkuvat voisivat äänestää aina jonkun ihjokkia. Et voi tietää oletko vahvoilla vai vielä heikommilla kun he lähtevät liikkeelle. Joten nahka umpeen ulisijat.

Jasu

Todennäköisyys on sitä, että Sekoinuksen äänestäjät äänestävät aina, koska heillä on omaisuutta ja varallisuutta. Näitä.äänestäjiä on aina n. 30% kansasta.

Muita puoluieita on vihreät, sdp, kristilliset, persut, vasemmisto ja keskusta + muut. Eli heitä on siis 70% äänestäjistä. Ja äänet jakaantuvat näiden kesken.

Pitäisi ymmärtää, ettei näillä muilla ole mitään mahdollista muodostaa enemmistöhallitusta muiden kuin Sekoimuksen kanssa, ellei ääniä keskitetä yhdelle heistä, vaikkei se olisi toiveunelma.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisyys on sitä, että Sekoinuksen äänestäjät äänestävät aina, koska heillä on omaisuutta ja varallisuutta. Näitä.äänestäjiä on aina n. 30% kansasta.

Muita puoluieita on vihreät, sdp, kristilliset, persut, vasemmisto ja keskusta muut. Eli heitä on siis 70% äänestäjistä. Ja äänet jakaantuvat näiden kesken.

Pitäisi ymmärtää, ettei näillä muilla ole mitään mahdollista muodostaa enemmistöhallitusta muiden kuin Sekoimuksen kanssa, ellei ääniä keskitetä yhdelle heistä, vaikkei se olisi toiveunelma.

Niin, kyllä ne tietyt samat aina valtaa pitää, vaikka kuinka minä ja joku muu hassu äänestettäisikin. Piiri pieni pyörii ja tietyt puolueet on johdossa tai kolmikossa.

Lotikulmilla taas kaupunginhallituksessa istuu ne, joilla on maita ja mantuja vaikutusvaltaa omaksi edukseen äänestää ja vähän kaverinkin. Maajussit ajaa omia etujaan, yrittäjät omiaan ja opettajat omiaan jne jne.

Jasu

• Anonyymi
      UUSI

Hei,
      Aloituksen teema oli maailmanympärysmatka. Toki Sysmään asti jo päästy. Mutta vielä epäselvää, kuka kenenkin kanssa.

Mies 65

• Anonyymi
        UUSI

Yritä puhua järkeä Jasulle ettei ylenkatsoisi maailman kahdeksatta ihmettä, Sysmää.

• Anonyymi
        UUSI

Hän aina jumittuu mun seuraan, kun tykkää minusta palavasti. 😅

Takiainen.. 🙄

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän aina jumittuu mun seuraan, kun tykkää minusta palavasti. 😅

Takiainen.. 🙄

Jasu

Nosse?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nosse?

Ei kun toi nimikaimanaan esiintyvä.

Jasu

• Anonyymi
      UUSI

Vai puhemieheksi.
      Jasulla on sana ja ajatus hallussa.
      Mitä jos lupaava alku tutustua kahdeksanteen ihmeeseen tyssääkin jo Kalkkisiin?
      Pärjäisittekö siellä.

Mies 65

• Anonyymi
        UUSI

Jasu ei taida suostua kuin Iittiin tai Oittiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu ei taida suostua kuin Iittiin tai Oittiin.

Molemmat nähty. Ei käy. 😤

Jasu

• Anonyymi
      UUSI

aah mikä helpotus tiedän nyt mitä tuo eeäs nainen haslusas kun oli mystreeei hycä kun tiedän nyt aah mikä helpotud

• Anonyymi
      UUSI

Ei täällä ole muita palstalaisia kuin sinä ja jasu. Tervemenoa!

• UUSI

Varmaan tutuksi tulleen piikikkään ruususen kanssa, eka riita iskisi jo ennen ulko-ovea 😁

• Anonyymi
      UUSI

Maailmanympärimatkalle tulisi olla aika suuri kassavaranto ja riittävästi aikaa.
      Vuosi voisi olla riittävä kaiken kokemiseen, ja rahaa joku 100 000 euroa olisi ehkä minimi.
      Muilla rajauksilla en ole valmis lähtemään kenenkään kanssa.
      Nautintoon tulee olla riittävästi aikaa ja huoleton olotila.

AV

• Anonyymi
      UUSI

Jos lähtee maailmanympärimatkalle, siitähän jää hirveän suuri hiilijalanjälki!
      Kenenkään ei pitäisi.
      Vilma
      Onko hienoo, jos on käynyt 160 maassa? Onko?
      Vien itseni jalan lähimetsään.

• Anonyymi
        UUSI

Mjoo, ehkä ajan viettäminen kulttuurieroineen 160 maassa antaisi enemmän, henkisesti ja kasvattaisi yleistä ymmärrystä ihmisyydestä kuin myös siitä omasta itsestä, minästä...
        Metsässä elänyt kun ei paljon enää voi metsästä uutta ammentaa, jos sitä joskus olisi vailla?
        Matkustaminen avartaa, se on täyttä totta.

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo, ehkä ajan viettäminen kulttuurieroineen 160 maassa antaisi enemmän, henkisesti ja kasvattaisi yleistä ymmärrystä ihmisyydestä kuin myös siitä omasta itsestä, minästä...
        Metsässä elänyt kun ei paljon enää voi metsästä uutta ammentaa, jos sitä joskus olisi vailla?
        Matkustaminen avartaa, se on täyttä totta.

AV

Heikotusta.
        Ehkä ne junat menivät jo.
        Mihin uskaltaa lähteä, jos idän ihmeet Putukka ja Metukka on täällä kotoilemassa, kun minä olisin lennoilla?
        Vilma
        Et ole virittänyt itseäsi salon saloihin.

• UUSI

Miksi kaikki aina matkaavat päiväntasaajan suuntaisesti?
      Miksei harrasteta napojen kautta kiertoa?
      (navalla voisi myös tehdä maaaimanympärimatkan vain kävelemällä navan ympäri, eli tulisi sekin suunta samalla hoidettua)

• Anonyymi
        UUSI

Hauska idea, tavallaan olisi kiertänyt maapallon pienemmällä säteellä.

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska idea, tavallaan olisi kiertänyt maapallon pienemmällä säteellä.

AV

Ehkä ihan napakymppi ideasta?
        Vilma

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ihan napakymppi ideasta?
        Vilma

Ihmiset päättävät, emme me.

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset päättävät, emme me.

AV

17:14
        Mieltänyt, että tänne kirjoittajat höyhenettömät kaksijalkaiset eli ihmiset.
        Vilma

• Anonyymi
      UUSI

Ei kiinnosta matkustelu ni en kenenkään

• UUSI

Jaa.. hullutteleva Rande voisi olla oikea matkakumppani minulle. Tosin voisin tykätä Elukastakin. Tai kvm.

Matkalle tarvittaisiin mukaani järkevä ihminen joka kuitenkin osaa päästää irti tarvittaessa. Pikkuisen yllytyshullu saa olla kunhan tolkku pysyy messissä.

Itse saan aikamoisia älynväläyksiä joissa ei ole päätä eikä häntää, niitä ruokkoava tyyppi tarttisi olla mukana. Enkä tarkoita että torppaa mun kaikki ideat vaan sellainen joka pitää homman kasassa.

• UUSI

Ei ole paljon kokemusta matkustamisesta, mutta kasassa pitämisestä on 28 vuoden mittainen kokemus 😁, sattumalta edesmenneen liiton mittainen 🙂.

• UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Ei ole paljon kokemusta matkustamisesta, mutta kasassa pitämisestä on 28 vuoden mittainen kokemus 😁, sattumalta edesmenneen liiton mittainen 🙂.

Sellaista uumoilinkin sinusta.

Pakko kertoa tarina Italian matkalta.. oltiin exän ja poitsun kanssa palaamassa kotiopäin ja lentokentällä. Eksyttiin exästä ja poitsu oli näkevinään isänsä menevän jo kohti porttia sillä lentomme oli kuulutettavana. ( siis kun lento kuulutetaan, sisään pääsee koneeseen )

No lähettiin seuraamaan sitä ukkelia jota luultiin exäksi, saatiin se portilla kiinni ja huomattiin ettei se lle exä. Minä hätäännyin ja löin käsiveskani pojan syliin ja marssitin pojan lentokoneeseen. Lähdin palaamaan hakemaan exää.. johon pian törmäsinkin..

No .. mun lentoliput oli käsiveskassa pojan kanssa lentokoneessa ja siinähän sitä oltiin.
        Exä meni koneeseen ja mä jäin yksin selvittämään sotkua.

Onnekseni mulla oli henkkarit jääny jostakin ihmeen syystä farkkujen perstaskuun ja pääsin niillä koneeseen ihan viimeisenä..
        Siis lento joutui odottamaan minua jonkin aikaa sähellykseni takia..

Mä osaan oikeasti säheltää ja jos lähtisin reissuun jonkun kanssa, niin se olisi joku järkevä. Mä osaan matkustaa, mut ton mun koheltamisen kanssa tarvitaan varajärki. Joku joka ei säädä.

• Anonyymi
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

- sivusta.

Hieno saavutus 😀 neljällä vuodella paremmin, kuin omani. Jaa, mut hankala tehdä enää uusia ennätyksiä, ellei pidä kiirettä 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Sellaista uumoilinkin sinusta.

Pakko kertoa tarina Italian matkalta.. oltiin exän ja poitsun kanssa palaamassa kotiopäin ja lentokentällä. Eksyttiin exästä ja poitsu oli näkevinään isänsä menevän jo kohti porttia sillä lentomme oli kuulutettavana. ( siis kun lento kuulutetaan, sisään pääsee koneeseen )

No lähettiin seuraamaan sitä ukkelia jota luultiin exäksi, saatiin se portilla kiinni ja huomattiin ettei se lle exä. Minä hätäännyin ja löin käsiveskani pojan syliin ja marssitin pojan lentokoneeseen. Lähdin palaamaan hakemaan exää.. johon pian törmäsinkin..

No .. mun lentoliput oli käsiveskassa pojan kanssa lentokoneessa ja siinähän sitä oltiin.
        Exä meni koneeseen ja mä jäin yksin selvittämään sotkua.

Onnekseni mulla oli henkkarit jääny jostakin ihmeen syystä farkkujen perstaskuun ja pääsin niillä koneeseen ihan viimeisenä..
        Siis lento joutui odottamaan minua jonkin aikaa sähellykseni takia..

Mä osaan oikeasti säheltää ja jos lähtisin reissuun jonkun kanssa, niin se olisi joku järkevä. Mä osaan matkustaa, mut ton mun koheltamisen kanssa tarvitaan varajärki. Joku joka ei säädä.

Aivan, niitä oikeitakin asioita voi tehdä väärässä järjestyksessä 🙂, täytyy vain katsoa tarkemmin missä sählää. Kyllä minäkin sählään, tosin en ehkä niinkään teoissani

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, niitä oikeitakin asioita voi tehdä väärässä järjestyksessä 🙂, täytyy vain katsoa tarkemmin missä sählää. Kyllä minäkin sählään, tosin en ehkä niinkään teoissani

unohtu kirjautuminen, sähläsin siis taas 🙂

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

- sivusta.

Hieno saavutus 😀 neljällä vuodella paremmin, kuin omani. Jaa, mut hankala tehdä enää uusia ennätyksiä, ellei pidä kiirettä 🤣

Se on nyt vähän kiinni miltä kantilta katsoo, onko tosiasiassa se suurin häviäjä se joka on notkunut pidempään niissä kuvioissaan.
        Juu ei ennätyksiä enää, täytynee keskittyä laatuun eikä määrään 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Se on nyt vähän kiinni miltä kantilta katsoo, onko tosiasiassa se suurin häviäjä se joka on notkunut pidempään niissä kuvioissaan.
        Juu ei ennätyksiä enää, täytynee keskittyä laatuun eikä määrään 😁

Niin, eipä sitä kannata niin miettiä. Elämää se vain.
        -sivusta

• UUSI

Jonkun, joka on taitava keskustelija, mukaansatempaava ja ilopilleri. Siinäpä ne tärkeimmät. 🥳

• Anonyymi
        UUSI

Kokemusten takana on heittäytyminen, uskallus ja "aivot narikkaan" tyyli.
        Vapautuminen kahleista joita arkipäivässään kohtaa.
        Tuollainen matka ilman sitä on aivan turha, ei kannata laskea euroja jos haluaa vapautua:)

AV

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemusten takana on heittäytyminen, uskallus ja "aivot narikkaan" tyyli.
        Vapautuminen kahleista joita arkipäivässään kohtaa.
        Tuollainen matka ilman sitä on aivan turha, ei kannata laskea euroja jos haluaa vapautua:)

AV

Juuri näin. Mikäli ylipäätään lähtisi tuntemattoman kanssa matkalle, niin olisi äärimmäisen tärkeää osata heittäytyä noin muutenkin ja pinkan on oltava kunnossa.

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Juuri näin. Mikäli ylipäätään lähtisi tuntemattoman kanssa matkalle, niin olisi äärimmäisen tärkeää osata heittäytyä noin muutenkin ja pinkan on oltava kunnossa.

Ja luottamus toiseen, muuten matkasta voisi tulla ikävä.
        Molemmille sopivaa hulluutta ja yhteistä vapautta toteuttaa omia ja toistensa mielihaluja.
        Parasta jos niitä kokisi yhdessä, koska yksin koettuja ei voi myöhemmin jakaa:)

AV

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja luottamus toiseen, muuten matkasta voisi tulla ikävä.
        Molemmille sopivaa hulluutta ja yhteistä vapautta toteuttaa omia ja toistensa mielihaluja.
        Parasta jos niitä kokisi yhdessä, koska yksin koettuja ei voi myöhemmin jakaa:)

AV

Totta. Tässähän tulee melkein matkakuume. 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Totta. Tässähän tulee melkein matkakuume. 😁

Nin pitäisikin tulla:)

Olen matkustanut melkoisen paljon, mutta rajatusti, olen vain joissain maissa. Maita joissa olen kiertänyt on lukumääräisesti pieni, olisiko jotain 28.

Tärkeintä matkustamisessa on merkityksellinen matkaseura, tärkeintä ei ole kohde vaan ne yhteiset kokemukset.

Koska tärkeintä ei ole mAtkustaminen, tärkeitä on omat, ja ne yhteiset kokemukset.

AV

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nin pitäisikin tulla:)

Olen matkustanut melkoisen paljon, mutta rajatusti, olen vain joissain maissa. Maita joissa olen kiertänyt on lukumääräisesti pieni, olisiko jotain 28.

Tärkeintä matkustamisessa on merkityksellinen matkaseura, tärkeintä ei ole kohde vaan ne yhteiset kokemukset.

Koska tärkeintä ei ole mAtkustaminen, tärkeitä on omat, ja ne yhteiset kokemukset.

AV

No mulla on vaan kymmenen maata. Mutta satoja paikkakuntia. Ruotsikin on käyty tiheällä kammalla. Yksin oon matkustanut ja onhan se totta ettei siinä paljoo kokemuksia jaeta, paitsi instagramissa.

• Anonyymi
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

No mulla on vaan kymmenen maata. Mutta satoja paikkakuntia. Ruotsikin on käyty tiheällä kammalla. Yksin oon matkustanut ja onhan se totta ettei siinä paljoo kokemuksia jaeta, paitsi instagramissa.

Mjääh, yksi rakastelu Niagaran putousten alla voittaa koko sinun matkakertomukset mennen tullen, on nääs saatua ihmisten kesken ja ikuisesti. Monessa eri mielessä.
        Yksi on paikka, toinen tapahtuma ja kolmas kenen kanssa. Yksin voi jäädä numeroon yksi, paikka....ilman suurempia tunne-elämyksiä:)
        Toki valokuvia voi itselleen ottaa, ettei unohda:)

AV

• Anonyymi
      UUSI

olen miettinyt rttä jäänkö jotenkin velkaa tytöille kun auttaneeyt siiis oikeassa elämäsddä... en tie4dä kun noh niin mutta jos se riittää että herillerkin on muksvaa en tiedä yhtään.

• Anonyymi
      UUSI

muuyaqkin ajat4ltavaqaq väli8llä kuin jotrkin hiihräcvär yhmyeää kuin ajatus samaasa tayaa niin... kylläsryrrrääkin kuin joku formula-kiekkokin on ramaa earaa pyöeiii ajaruas jaq auro....

baihteluas cälillä jännirräcääkin.

• Anonyymi
      UUSI

En tunne ketään palstalaista siinä määrin, että lähtisin yhdessä lyhemmällekään reissulle.

• Anonyymi
      UUSI

joku tuo eräsd nsinen eli tyttö siis jonka ksnddfs psljonkin juyyus, dsnoin: slkss jo kyllädtyttämään tämä taqlvikin, kedäkin kyllä alkaa kyllädtyttämän jos sitä on riittävän pitkään"#... vastasi jotasi jotsain drllsidis olemme mikään ei ole hyvbä...

• Anonyymi
      UUSI

niin tuo nainen on aika vaikeasti lähedtyttävä mutta niin tuli hyvä kscveei oi jutella hänen kanssassan sitteen mitä nyt mieleen tulerer jiboldolom-

• Anonyymi
      UUSI

kysyin tytöilrä niin ruolrakin ettyä pelaatko pelejä... joku jippiii-minigolf onkohan olwmassa ni in olisi hauskaa pelata sitän etissä wi mikään joku Driver: Sab Franciscojo ka vaatii jo graphics acceleratoritkin..

• Anonyymi
      UUSI

Jonkun innokkaan matkailijan.

Sain exältä pisteitä, siitä etten hermostunut, vaikka jouduimme patikoimaan puoli päivää Tutholman keskustaan hänen opastamallaan kävelyretkellä, ilman rahaa edes janojuomaan. Ja että jouduimme nukkumaan väsymystä erään kerrostalon pensasaidan alla kalliolla.

Annan hänelle pisteitä siitä, että jaksoi pitää odotella käsilaukkuni kanssa, kun jouduin myöhään juhlitun illan jälkeen oksentamaan huonovointisena Turun rautatieasemalla.

Tarkemmin ajatellen, en ehkä ihan samalaista seuraa olisi enää... Eli ehkä joku vähän parempia mukavuuksia arvostava ja elämäntapoja omaava 😂

• Anonyymi
      UUSI

Jeron ja kameran kanssa voisi kiertää vähän maailmaa.

• UUSI

Ei muuta kuin tuumasta toimeen. Siten minäkin nappasin elämääni uusia ihmisiä palstalta. Enkä ole katunut.

• Anonyymi
      UUSI

Semmosen jolla on oikein isot tissit.

• UUSI

Maailmanympärimatka ei oikein innosta minua. Ei ainakaan meriteitse, koska tulen matkapahoinvoivaksi.
      Joku sellainen, joka ei kitise pienistä ja halua heti takaisin kotiin makkaravoileipää syömään, jos tulee pieniä vastoinkäymisiä. - Ja joka osaa keskustella, mutta olla välillä myös hiljaa. 🙂

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4170
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3684
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1492
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      407
      1332
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe