Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit lähteä maailmanympärimatkalle?

-flowersreally-

26

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Onko täällä ketään suoran demokratian kannattajaa? Ellei, niin en lähde edes naapuri kuntaan kenenkään kanssa.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

En jaksa kuunnella lässytystä, ellet anna ääntäsi hyväksyt kaiken paskan. Jos annan ääneni hyväksymään joudun silti sietään yhä kaiken paskan. Joten viisaat valitkoon kuka paskaa hämmentää, jos sillä keulamerkillä nyt jokin näköisarvo on ja saa paremmin yöunet.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Lähdetään Sysmään honeymoonille. :)

Iaskin..väärin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lähdetään Sysmään honeymoonille. :)

Iaskin..väärin

Mene keskenäs Sysmän takavintturiin. Minua ei laiskat äänestäjät vie minnekkään, jotka muutaman kerran vuoteen ulkoistaa kaiken aivotyön muille demokratian nimissä ja vinkuu kun taas meni vituiksi.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene keskenäs Sysmän takavintturiin. Minua ei laiskat äänestäjät vie minnekkään, jotka muutaman kerran vuoteen ulkoistaa kaiken aivotyön muille demokratian nimissä ja vinkuu kun taas meni vituiksi.

Jasu

Tietysti meni vituiksi, Suomessa politiikka on semmoista ei voi kun mennä vituiksi jos on nk. rivikansalainen. Herätkää pahvit.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Laiska äänestäjä = ei äänestä ollenkaan vaan jurputtaa kotisohvalla marsuille ja nettipalstoilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laiska äänestäjä = ei äänestä ollenkaan vaan jurputtaa kotisohvalla marsuille ja nettipalstoilla.

Tutustu kulta pieni mitä on suora dem8kratia ja mieti kumpiko ihminen on laiska, sinä joka äänestät nyt yhtä pelleä puolueesi mukaan vai minä joka äänestäisin mielummin useammin yhteisten asioiden puolesta, aina kun yhteisiä asioita päätetään?

Niinpä.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tutustu kulta pieni mitä on suora dem8kratia ja mieti kumpiko ihminen on laiska, sinä joka äänestät nyt yhtä pelleä puolueesi mukaan vai minä joka äänestäisin mielummin useammin yhteisten asioiden puolesta, aina kun yhteisiä asioita päätetään?

Niinpä.

Jasu

Se etten äänestä yhtäkään pelleä on vahva kannanotto, olette pellejä kaikki en voi tukea teitä ketään. En luota teihin edustajanani. Piste. Ei vaadi montaa aivosolua ymmärtää näin, oikein.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mikset halua murun kanssa Sysmään?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se etten äänestä yhtäkään pelleä on vahva kannanotto, olette pellejä kaikki en voi tukea teitä ketään. En luota teihin edustajanani. Piste. Ei vaadi montaa aivosolua ymmärtää näin, oikein.

Jasu

Yhtä hyvin ne kaikki nukkuvat voisivat äänestää aina jonkun ihjokkia. Et voi tietää oletko vahvoilla vai vielä heikommilla kun he lähtevät liikkeelle. Joten nahka umpeen ulisijat.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset halua murun kanssa Sysmään?

Ei kaikki jotka haluaa olla mun muruja ole mun muruja. Hänkään. Siksi.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki jotka haluaa olla mun muruja ole mun muruja. Hänkään. Siksi.

Jasu

Sysmän reissu olis hyvä elinpiirin laajennus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sysmän reissu olis hyvä elinpiirin laajennus.

Hah, sanot mulle joka olen lapsuuteni istunut rahtarin repsikkana ympäri Suomea? 😂

Älä naurata, olen nähny Suomea ennemmän jo lapsena kun moni ikinä edes aikuisena tulee näkemäänkään.

Jasu

• Anonyymi
      UUSI

Hei,
      Aloituksen teema oli maailmanympärysmatka. Toki Sysmään asti jo päästy. Mutta vielä epäselvää, kuka kenenkin kanssa.

Mies 65

• Anonyymi
        UUSI

Yritä puhua järkeä Jasulle ettei ylenkatsoisi maailman kahdeksatta ihmettä, Sysmää.

• Anonyymi
        UUSI

Hän aina jumittuu mun seuraan, kun tykkää minusta palavasti. 😅

Takiainen.. 🙄

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän aina jumittuu mun seuraan, kun tykkää minusta palavasti. 😅

Takiainen.. 🙄

Jasu

Nosse?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nosse?

Ei kun toi nimikaimanaan esiintyvä.

Jasu

• Anonyymi
      UUSI

Vai puhemieheksi.
      Jasulla on sana ja ajatus hallussa.
      Mitä jos lupaava alku tutustua kahdeksanteen ihmeeseen tyssääkin jo Kalkkisiin?
      Pärjäisittekö siellä.

Mies 65

• Anonyymi
        UUSI

Jasu ei taida suostua kuin Iittiin tai Oittiin.

• Anonyymi
      UUSI

aah mikä helpotus tiedän nyt mitä tuo eeäs nainen haslusas kun oli mystreeei hycä kun tiedän nyt aah mikä helpotud

• Anonyymi
      UUSI

Ei täällä ole muita palstalaisia kuin sinä ja jasu. Tervemenoa!

• UUSI

Varmaan tutuksi tulleen piikikkään ruususen kanssa, eka riita iskisi jo ennen ulko-ovea 😁

• Anonyymi
      UUSI

Maailmanympärimatkalle tulisi olla aika suuri kassavaranto ja riittävästi aikaa.
      Vuosi voisi olla riittävä kaiken kokemiseen, ja rahaa joku 100 000 euroa olisi ehkä minimi.
      Muilla rajauksilla en ole valmis lähtemään kenenkään kanssa.
      Nautintoon tulee olla riittävästi aikaa ja huoleton olotila.

AV

• Anonyymi
      UUSI

Jos lähtee maailmanympärimatkalle, siitähän jää hirveän suuri hiilijalanjälki!
      Kenenkään ei pitäisi.
      Vilma
      Onko hienoo, jos on käynyt 160 maassa? Onko?
      Vien itseni jalan lähimetsään.

• UUSI

Miksi kaikki aina matkaavat päiväntasaajan suuntaisesti?
      Miksei harrasteta napojen kautta kiertoa?
      (navalla voisi myös tehdä maaaimanympärimatkan vain kävelemällä navan ympäri, eli tulisi sekin suunta samalla hoidettua)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      228
      2935
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      24
      2633
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1843
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      254
      1590
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1369
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      13
      1319
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      362
      1124
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      44
      1024
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      966
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      945
    Aihe