Niin sinäkin varmasti toivoisit että asiat olisi menneet eri tavalla jo paljon aiemmin. Jotkin asiat kaduttaa, mutta valtavasti hyvääkin on tullut, kaikesta huolimatta. Itse kadun aika rankastikin asioita, mutta jos olisin tiennyt tai älynnyt jo aiemmin, niin... jossittelua vain.
Mutta nyt näin seesteisenä aamuna olen suhteellisen iloinen kuitenkin, kaikesta huolimatta. Mietin mennyttä ja hyväksyn sen jo aika hyvin. En voisi sanoa, että virheen tein kerta sain sinutkin tavata. Parasta aikoihin.
Menneistä oppii ja kokemus on arvokkainta valuuttaa maailmassa. Luottamus elämään kantaa ja usko siihen että asiat tapahtuu juuri niinkuin tarkoitettu on.
Minusta meillä on hyvät mahdollisuudet vaikka mihin, mutta vähintään ystävälliseen ja kunnioittavaan ymmärrykseen toisistamme.
Jos olisit tiennyt
16
314
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Juurikin niin .. Kaunista tektiä jollekkulle. Kiitos
Sivusta - AnonyymiUUSI
Kenelle tämä on?
- AnonyymiUUSI
Tuota minäkin aina kyselen. Todella harvoin kukaan on valmis antamaan yhtään mitään tunnisteita. Joten on paras vain olla omimatta täällä mitään.
- AnonyymiUUSI
🐰👍
-sivusta I guess - AnonyymiUUSI
Oli häivähdyksen hetkiä, että tajusin asian, mutta ihminen taitaa kääntää mielessään asiat niin kuin haluaa ne nähdä.
Itsehän koen tässä itseni suurena typeryksenä. Lapsellisena hetkessä eläjänä, joka ei kauheasti kelaile, toimii ja olettaa vaan asioita. Ja jälkikäteen sit pyytelee anteeksi. Selitän sen (ainakin itselleni) sillä että ei ole aikaa ja tilaa miettiä oman tunnepuolen asioita. Lähinnä muiden. Kohellan menemään. Ja sitten on tunteita, jotka purkautuu siinä mennessä. Toivottavasti en ole pilannut mitään peruuttamattomasti sun tai teidän elämässä.
Ystävä olisin mielelläni sun kanssa.- AnonyymiUUSI
En muuten ymmärtänyt täysin, mitä tarkoitat virheellä. Voisitko kertoa?
- AnonyymiUUSI
Ja vielä kiireessä korjaan. Toisten tunnepuolella tarkoitin lähipiiriä. En nimenomaan taida paljon muiden tunne-elämää tietää tai ehtiä näköjään miettimään. Oppimista on.
Mut nyt on mentävä. Hieno ilma ulkona. - AnonyymiUUSI
Jos olet AP niin haluatko hänestä siis pelkkää ystävyyttä, vai enemmän?
- AnonyymiUUSI
Totta joka sana ♡
- AnonyymiUUSI
Jos olisit tienny aiemmin niin olisit ollu liian lepsu mulle aluksi. 👍🏻
- AnonyymiUUSI
Huoraamisen ja alkoomisen välillä tulee niitä selkeyden hetkiä että tajuaa mokanneensa ja hyväksyy asiat varmasti.
- AnonyymiUUSI
Kaunis teksti jollekulle, mutta kiinnitän huomiota subjektin puuttumiseen. Toisin sanoen, asiat menivät… hyvää on tullut… asiat tapahtuu… saada tavata. Anteeksi että olen näin kriittinen. Onhan siinä sentään kaduttaa ja katua, hyväksyä, luottamus, oppia ja kokemus.
Suhteista kun puhutaan, on parisuhteessa vähintään kaksi tekijää. Tavallisesti mies ja nainen, sori normatiivisyyteni, en dissaa teitä jotka kuulutte vähemmistöihin mutta en jaksa sitä monimuotoisuutta pelkän kohteliaisuuden vuoksi. Elikkä, mies ja nainen. Asiat eivät vain tapahdu. Kyllä siinä aktiivisuutta vaaditaan monessa kerroksessa, ymmärrä miten haluat. Kaunisteleva passiivinen kieli on löröä ja utopistista pskaa. Teon tasolla se näyttäytyy vastuuttomana käyttäytymisenä.
Ei mitään henkilökohtaista, kuten sanoin kaunis viesti ja varmaan tuntui sinusta hyvälle se kirjoittaakin.- AnonyymiUUSI
Samoja huomioita. Mutta varmasti tämä menisi läpi ihmiselle joka on hieman yksinkertainen tai sitten vain kovasti ihastunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoja huomioita. Mutta varmasti tämä menisi läpi ihmiselle joka on hieman yksinkertainen tai sitten vain kovasti ihastunut.
No kyllä, sitäpä juuri. Kauniina tekstinä menettelee ja toki sellaisena joka on suunnattu ympäripyöreästi koodikielisesti mutta vähän turhan varovaisesti johonkin kohteeseen. Saattaa osua tai mennä ohi, eipä sillä kirjoittajalle sitten niin väliä.
- AnonyymiUUSI
Samanlaisia termejä ihmiset viljelee täällä, joten jos nyt sanon, ettei ollut minulta tuo yksi viesti, sanooko se mitään. No se ei silti ollut.
Niin virheistä. Onko jokin asia, joka tapahtui virhe, en tiedä. Ehkä toimisin toisin nyt, mutta menneeseen ei voi palata muuttamaan mitään. Kaikki on vain muistojen virtaa.
On erilaisia polkuja. Yhdellä polulla tapasin ihmisen, jota en unohtanut. Noin kai voisi tilannetta kuvailla. Yhteinen polku ei avautunut, mutta kuljin niin, että tiedostin toisen olemassaolon koko ajan.
Ystävyys on hieno asia. käytännössä minulla ei saa olla eri sukupuolta olevaa ystävää. Voin vain kirjoitella. Ehkä se on mahdollista kirjoitella. - AnonyymiUUSI
Näin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007