Miksi kiinnostuit

Anonyymi-ap

Minusta ja sitten sinulla oli sen toisen kanssa mitä oli

17

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

kuka toinen🤣 ei ole ollu mitään vuoteen

• Anonyymi
        UUSI

🤥. Venyy

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤥. Venyy

Älä jaksa. Hyvät piirteet.

• Anonyymi
      UUSI

Pidän molemmista mutta hiukan eri tavoilla.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä, miksi kiinnostuin. Se vaan tapahtui. Ei ole ollut toisen/toisten kanssa mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Minä mietin, että miksi monet naiset ottaa jonkun tyrkyn aina sen sijaan, että nielisivät vähän egoaan ja tulisivat vastaan sitä josta pitävät 🤔 tarkoitan, että ovat tottuneet siihen, että mies ottaa kaiken riskin ja tekee kaiken ja näkevät sen normina josta ei voi luopua. Koska ei mitään kestävää tai tervettä saa yksipuolisen ihastelun varaan rakennettua. Sen huomaa tästä palstastakin, kun ryvetään itsesäälissä päivästä toiseen sen sijaan, että olisi yhteydessä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei pidä paikkaansa, ainakaan omalla kohdalla. Ihan muista syistä en lähestynyt, kuin ego. Ja lopulta yritinkin, mutta ei siitä sen enempää sitten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, ainakaan omalla kohdalla. Ihan muista syistä en lähestynyt, kuin ego. Ja lopulta yritinkin, mutta ei siitä sen enempää sitten.

Sitten pitää lopettaa rutina ja mennä eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten pitää lopettaa rutina ja mennä eteenpäin.

Mitä mä olen rutissut? Vastasin tuohon yleistykseen.

• Anonyymi
      UUSI

On pitkä onnellinen liitto ja on kaivattu, jota kaipaa. Niinkin voi joskus olla.
      Vaikka tuskin tää oli mulle.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole muita ♡vain sä 😉

• Anonyymi
        UUSI

No se on nähty

• Anonyymi
      UUSI

Raamaa raaman perään🤷‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Minä deittailen sitä naista, joka tulee juttelemaan ja osoittaa selvästi kiinnostuksensa. Jos hän peruuttaa ilman yhteystietojen kysymistä, niin sitten oletan menettäneen kiinnostuksen. En ala häiriköimään ketään yökerhossa ja kaveritkin saavat jäädä rauhaan.

Omat lähestymiset eivät onnistu koskaan, joten ihastukset saavat nykyään olla ihan rauhassa minulta.

• Anonyymi
      UUSI

Luulin sitä ensin sinuksi 😂

• Anonyymi
      UUSI

VTUN ÄTMI KUN SUSTA EI OLE KUKAAN KIINNOSTUNUT!

• Anonyymi
      UUSI

Koska se näyttää tunteita ja välittää musta 🌹 🍬 🍫

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3402
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3344
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1984
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1386
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1139
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe