Olen ajatellut ryhtyä persuksi. Mitä muuta se vaatii, kuin kiljun juontia ja trollaamista?
Onko korkeakoulutus suurikin este?
Entä jos on ulkomaalaisia kavereita, pitääkö katkaista välit? Toivottavasti huolitte minut iloiseen seurakuntaanne.
Onko kivaa olla persu?
48
173
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos haluat olla persu niin sinun pitää syyttä kaikkia muita kaikesta. Ei ole väliä vaikka sillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa.
- AnonyymiUUSI
Sinä persuista pihalle potkittu persupakkomielteinen sometrolli hoet edelleen vuoden jokaisena päivänä totuuttasi jokaisella palstalla joita terrorisoit trollaamisellasi luotsinpestin suojista.🥱🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä persuista pihalle potkittu persupakkomielteinen sometrolli hoet edelleen vuoden jokaisena päivänä totuuttasi jokaisella palstalla joita terrorisoit trollaamisellasi luotsinpestin suojista.🥱🥱
Ja se auttaa myös jos on tuollainen valehtelija kun tämä heppu.
- AnonyymiUUSI
"Jos haluat olla persu niin sinun pitää syyttä kaikkia muita kaikesta. Ei ole väliä vaikka sillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa."
Nyt olet sotkenut puolueet pahasti keskenään... Oppositiohan syyttää Orpon hallitusta kaikesta tekemästään sekoilusta ja suomen talouden- ja hyvinvoinnin alasajosta 2019-2023!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Jos haluat olla persu niin sinun pitää syyttä kaikkia muita kaikesta. Ei ole väliä vaikka sillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa."
Nyt olet sotkenut puolueet pahasti keskenään... Oppositiohan syyttää Orpon hallitusta kaikesta tekemästään sekoilusta ja suomen talouden- ja hyvinvoinnin alasajosta 2019-2023!!Ja tässä tuli taas loistava esimerkki tuosta valehtelusta mitä tarvitaan ollakseen persu.
- AnonyymiUUSI
Mene töihin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä tuli taas loistava esimerkki tuosta valehtelusta mitä tarvitaan ollakseen persu.
Mene töihin!
- AnonyymiUUSI
En tiedä äänestän niitä kyllä tapauskohtaisesti. Ainoa puolue joka voi estää Suomelle käymästä kuten Ruotsille jo kävi.
Trollaamisen sinä antipersukopiokone hallitset määrällisesti sisällön ollessa aina kuin sisäsiittoisen pienen lapsen hengentuotoksia.
Valitettavasti Purra persujen riveissä on vieläkin paljon sinunkaltaisia Soinilaisia.
Kysy sitä esim. nuorispersujen puh.johtajalta, Tynkkysen tai Vigeliuksen avopuolisolta onko tumma ihonväri ongelma persuille?
Mitä minä toivon on se, että sinä saat apua itsellesi ja muutakin sisältöä tyhjään elämääsi kuin aneeminen trollaaminen suoli24:lla persut sairaalloisen vainon kohteena. - AnonyymiUUSI
Hallituspuolue joka vie puolueensa kärkihankkeita maaliin koko ajan mitenkäs teillä sinimustilla menee?
- AnonyymiUUSI
"Avoimen rasistinen ja fasistinen sinimusta liike ei pääse mukaan alue- ja kuntavaaleihin" https://yle.fi/a/74-20146076
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Avoimen rasistinen ja fasistinen sinimusta liike ei pääse mukaan alue- ja kuntavaaleihin" https://yle.fi/a/74-20146076
👏👌👍🙏
- AnonyymiUUSI
Hmm...Autuas on hän ken on värisokea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin!!!
- AnonyymiUUSI
Malliesimerkki kun ei ole elämää. Roikkuu vuosikausia laukomassa ja toistelemassa järjettömyyksiä.
- AnonyymiUUSI
Liiallinen koulutus on pahasta Persuissa, mutta sen voi kumota useammilla rikostuomioilla.
Pitää myös olla juntti ja jääräpää ja lukea vain Persujen kirjoituksia ja MV-lehteä ja sanomattakin selvää että ongelmat alkoholin ja huumeiden kanssa tulkitaan eduksi.- AnonyymiUUSI
Mene töihin!
- AnonyymiUUSI
En suosittele jos kivaa kaipaat. Kivempaa on olla vasemmalla, ei tarvitse totella sääntöjä, voi haukkua kaikkia muita, ei ole koskaan väärässä vaikkei itsellä ole mihinkään mitään käyttökelpoista ratkaisua, kaikkea on kiva nakertaa ja tuhota ja vierittää se muiden syyksi ha viimeinen mutta tärkein kaikki muut ovat rasisteja.
- AnonyymiUUSI
Nyt kyllä kuvasit osuvasti persuja. Mutta annan anteeksi tuon sinun kirjoitusvirheen väärästä puolueesta.
- AnonyymiUUSI
Jos sinulla löytyy omatunto, ei sinusta koskaan voi tulla hallapurralaista, aateuskovaista persua. Korkeasta koulutuksesta on selvää haittaa.
"Me emme saa luottaa älyyn emmekä omaantuntoon, vaan meidän on pantava uskomme vaistoihimme." -Adolf Hitler-- AnonyymiUUSI
Mene töihin!!!
- AnonyymiUUSI
Jos aikoo Persujen Jäseneksi, on parempi jo kotona harjoitella takin kääntämistä, sillä Persuissa sen kääntäminen pitää osata Valehtelun rinnalla.
- AnonyymiUUSI
Ja Mestarin suosikkikirja Mein Kampf pitää jokaisen opetuslapsen osata ulkoa.
- AnonyymiUUSI
https://www.youtube.com/watch?v=yMSXuHoNIU4
https://www.youtube.com/watch?v=UpgtKHL5UW0
SOPEUTUMISRAHALLA LOISIVA HILLOTOLPPAPAKOLAINEN - PETOSJYTKY! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todella fiksua ap ensin siteerata natsijumalaasi syyttäen sen jälkeen muita siitä 😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todella fiksua ap ensin siteerata natsijumalaasi syyttäen sen jälkeen muita siitä 😂😂😂😂😂
loogisuus ei ole antipersukopiokoneen suurimpia vahvuuksia. Niihin lukeutuessa ao:n kohdalla yksinomaan kyky tuottaa vuoden jokaisena päivänä käsittämättömiä määriä somesaastetta bittiavaruuteen..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin!
Persuksi ei ryhdytä.Sellaiseksi synnytään.He ovat yhteiskunnassa sitä sakkia joka kokee olevansa uhri,väärin kohdeltu,syrjitty tai muutoin huono-osainen.Toki persu puolueen edustajaksi voi ryhtyä,vaikka ei olisi sellaiseksi syntynytkään.Helppoa se tuskin on,mikäli ei koe olevnsa väärin kohdeltu ei ole katkera,eikä ole taipumusta syytellä muita.Mutta eiköhän siihen opi,jos on riittävästi tarmoa ja halua.
- AnonyymiUUSI
Nikit taas vaihtuu sama persuvaino jatkuu...🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Mene islamisti vassari töihin!
- AnonyymiUUSI
"Onko kivaa olla persu?" Kyllä on. Ainoa meidän tavallisten suomalaisten/duunarien puolia pitävän puolueen kannattaja.
"Olen ajatellut ryhtyä persuksi." Hienoa, olet tulossa järkiisi?!
"Mitä muuta se vaatii?" Sitä, että olet rehellinen ja luotettava, eli toisin kuin äärivasemmistolaisissa puolueissa, joissa plussaan on, kiljun juonti, valehteleminen ja trollaamistaito.
"Onko korkeakoulutus suurikin este?" Ei ole, valtaosa puolueen ehdokkaista on korkeasti koulutettuja , mutta kaltaisillesikin matalan ÄO omaaville, ns. ala-asteen koulutuksen saaneille, puolueesta löytynee kyllä tehtävä.
"Entä jos on ulkomaalaisia kavereita, pitääkö katkaista välit? " Tuo tuskin lienee Sinulle ongelma, JOS saat ensin hankittua niitä, edes kotimaisia ystäviä, ovat he kaikki tervetulleita.- AnonyymiUUSI
ps. Eikö ole mielenkiintoista ap kuinka kaikki viestisi kaikilla s24 palstoilla joissa vttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse, säilyy sensuuriltasi? Kaikkien viestien kadotessa joissa se todetaan.. 😁😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ps. Eikö ole mielenkiintoista ap kuinka kaikki viestisi kaikilla s24 palstoilla joissa vttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse, säilyy sensuuriltasi? Kaikkien viestien kadotessa joissa se todetaan.. 😁😁
Tai johtuisiko se siitä et kukaan ei jaksa lukea näitä sinun harhaisia viestejä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai johtuisiko se siitä et kukaan ei jaksa lukea näitä sinun harhaisia viestejä?
Miksi sinä sitten luet ne ja jopa vastaat niihin ap? 😁😁
- AnonyymiUUSI
Olisiko jotain muuta vaihtoehtoa kuin Persut. Jos on niin kerro ihmeessä, ja tietysti perusteluineen, mikä olisi se vaihtoehto Suomelle ja suomalaisille.
- AnonyymiUUSI
Kyllä on lapsellisia kirjoituksia koettakaa aikuistua jo vähitellen.
- AnonyymiUUSI
Minä aion liittyä "ihmisten puolueeseen". Siellä näyttää olevan sananvapaus ja yhteisöllisyys valttia.
- AnonyymiUUSI
Mutta aivan ilman minkäänlaista vaikutusvaltaa mihinkään.
- AnonyymiUUSI
No Soinilaisena ainakin tuntuu sinun juttujen perusteella psyyke hajoavan?
- AnonyymiUUSI
Vähäjärkisyys on ehdoton edellytys persuihin liittymiselle.
- AnonyymiUUSI
Kyllä taas viherpunikkeja vituttaa.vielä monta vuotta saa lukea heidän katkeroituneita kirjoituksiaan.aloittajalle hyvää vitutus vuosia lisää.
- AnonyymiUUSI
No ensiksi sinun pitää olla homo. Samoin pitää löytyä taustaa aseen kanssa heilumisesta yö elämässä, ja siis muutenkin taskusta löytyä pyssy. Toki varmasti pitää joskus lentokoneessa riehua kännissä.
Ja jos satut olemaan nainen, niin ylimielinen virnistys naamasta pitää löytyä.
No tietysti tyhmä olla mutta sitä nyt kai turha mainita.- AnonyymiUUSI
Mene töihin!!!
- AnonyymiUUSI
En tiedä missä olen toimiut erheellisesti kun olen persuksi yrittänyt eheytyä. Pitkäaikaistyöttömänä olen viimeiset viisitoistavuotta Alkon tuotteita nauttineena koittanut mitä parhainta kuntoa tavoitellen saavuttaa persutilan. Valittaen täytyy todeta jotten ole vielä kyenneyt saavuttamaan sen oikean hetken tulla persuksi.
Miten tämä voi olla näin vaikeata vai pitäisikö sittenkin alkaa kristilliseksi hihhuliksi josko se olisi helpompaa sillä se kuuluu napsahtavan kohdillensa sillä salamaniskulla kun alkaa persujauhoja nuuskaamaan. Tiedäpä tuota vaan täytynee vielä harkita tuota asiaa sillä ei nuo jauhojen nuuskaamiset ole oikein minun hommiani.- AnonyymiUUSI
Säälikää meitä persureppanoita. Vaikka olemmekin tunteettomia rasistiroikaleita, meillä on silti ollut rankka lapsuus ja märät lapaset. Antakaa sääliääniä, antakaa.....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Säälikää meitä persureppanoita. Vaikka olemmekin tunteettomia rasistiroikaleita, meillä on silti ollut rankka lapsuus ja märät lapaset. Antakaa sääliääniä, antakaa.....
Yhyyyyy.....antakee äänijä, olen tolkun persu!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhyyyyy.....antakee äänijä, olen tolkun persu!
Mene töihin!
- AnonyymiUUSI
Äitis oli kiljukännissä persukset levällään kun sinua siitettiin ulkomaisella joukkovoimalla.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995