Tuo otsikon lukema on likiarvo, koska Eurooppa parlamentin sivustolla oli vain maailman suurimmat päästöjen tuottajat, joiden tuotos oli 1070 kertainen Suomeen verrattuna. Vähäisin niistä oli Taiwan, joka tuotti 308 miljoona tonnia,
Kun Pienen Suomen tuotto oli laskenut jo 43 miljoonaan tonniin, niin mitä merkitystä muka Suomella on. Mitä Suomi muka mahtaa kokonaistilanteelle, kun Kiina rakentaa hiilivoimaa suunnattoman paljon edelleen.
Kiina tuottaa päästöjä yhtä paljon kuin neljä seuraavaksi suurinta yhteensä, ja yksi niistä on EU. Kyllä olisi jo aika lakata sekoilemasta, ja alkaa sopeutua tilanteeseen. On kivat nuo EU parlamentin tilastot, jotka löysin jo 6 vuotta sitten.
Ne on viime vuonna päivitetty vuoden 2023 tilastoilla, joten ne on lähes ajantasaiset. Minä sopeuduin tilanteeseen jo kauan sitten. En ole koskaan hermoillut päästöistä. Minulla kun on paljon tietoa, joka useimmilta puuttuu ja järki päässä.
Ei tarvitse tietää kuin todelliset typen lämpöopilliset ominaisuudet, niin pysyy järki päässä, ja sen tiedon minä sain jo yli 47 vuotta sitten. Minunhan on ollut pakko tietää ammattini takia kaasuista.
Maailman ilmastotieteellä sitä tietoa ei ole vieläkään. mutta ainakin yhdellä suomalaisella meteorologilla se oli jo 6 vuotta sitten. Eiköhän se nykyään ole useammallakin, mutta seonneilla maallikoilla sitä ei ole.
Seonneet ja hirveän tietämättömät maallikothan sitä ilmastohysteriaa lietsoo eikä ilmastotieteen ammattilaiset. Ammattilaiset alkoivat rauhoittelemaan jo vuosia sitten.
Taalaskin on ilmoittanut telkkarissa, että Suomessa ei tule merenpinta nousemaan, koska Suomessa nousee maa. Minä laskin itse jo vuosia sitten, että merenpinta voisi teoriassa nousta 100 vuodessa noin 114 mm.
Se on kuitenkin teoreettinen lukema, koska myös uutta jäätä syntyy joka vuosi. Aivan turha on siis lasten pelätä, että meri hukuttaa. Sellaiset jutut on tyhmien aikuisten houreita,
Noin 1700 kertaa Suomen päästöjen verran tuottaa maailma päästöjä.
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
"Mitä Suomi muka mahtaa kokonaistilanteelle"
Kuka ihme on väittänyt, että Suomen pitäisi mahtaa jotain kokonaistilanteelle?
"jotka löysin jo 6 vuotta sitten."
Minä löysin ne 7 vuotta sitten.
"Minä sopeuduin tilanteeseen jo kauan sitten"
Minä sopeuduin tilanteeseen jo kauan ennen sinua.
"Minulla kun on paljon tietoa,"
Minulla kun on enemmän tietoa.
"En ole koskaan hermoillut päästöistä. "
Mitä on "hermoilu"?
"sen tiedon minä sain jo yli 47 vuotta sitten"
Sen tiedon minä sain jo yli 48 vuotta sitten.
"meteorologilla se oli jo 6 vuotta sitten."
Oli se ainakin 7 vuotta sitten jo.
"Minä laskin itse jo vuosia sitten,"
Minä laskin itse jo kymmeniä vuosia sitten.
"Sellaiset jutut on tyhmien aikuisten houreita"
Tarve kumota sellaiset jutut on tyhmän aikuisen houre.- AnonyymiUUSI
Taas siinä lainailija kuvittelee olevansa fiksumpi kuin minä. Minä olen tutustunut ilmastotieteen teoriaan jo koulupoikana 1960 luvun alussa, ja ensikosketuksen nestetyppeen sain jo 1960 luvulla, koska asuin maalla, ja oli karjaa, jota keinosiemennettiin.
Keinosiementäjällähän oli typpitankki auton perässä. Siinä säilytettiin spermaa. Niinpä asia oli minulle hyvin tuttu jo silloin, kun nestetyppi esiteltiin meille sairaalan patologian laboratoriossa runsas 47 vuotta sitten. Siitä taitaa olla jo 48 vuotta.
Koska olen seurannut ilmastoasiaa jo 1960 luvun alusta lähtien, niin mitä sinä tuollaisia kirjoittelet. Minulla on ollut yli 60 vuotta aikaa kerätä tietoa. Maallahan ilmastoasia otettiin käytännön syistä paljon vakavammin kuin kaupungeissa.
Isäni seurasi amerikkalaisia pitkän ajan säätiedotuksia jo 1960 luvulla, joten minäkin sain niistä tietoa. Turha minulle on leuhkia sillä, jos on jotakin tietänyt muka aiemmin. Oletko sinä muka ollut kaikkitietävä jo 1950 luvulla. Et varmasti ole.
Tuskin tunnet ilmastotieteen teoriaa kokonaisuudessaan vieläkään, ja varmasti sinulla ei ole kaasuista sitä tietoa, jota minä olen saanut hoitoalalla ja metalliteollisuudessa. Minä luotan vain siihen tietoon, mihin luotetaan sairaaloissa ja teollisuudessa.
Se tieto on lääkäreillä ja insinööreillä, ja minä tiedän, miten niitä kaasuja käytetään sairaaloissa ja metallissa. Nestetyppeä voidaan käyttää jopa ihonhoidossa ja pienten kasvainten hävittämisessä. Sillä voidaan poistaa myös syyliä.
Ne jutut uhkista ovat todellakin tyhmien aikuisten houreita, joilla pelotellaan lapsiakin niin, että ne ei uskalla nukkua. Sen pelottelun takia nuorisopsykiatria on pahasti ruuhkautunut. Etpä sinä taida siitäkään tietää mitään etkä välittää.
- AnonyymiUUSI
Edellinen yritys pari päivää sitten, johon reppana ei ole saanut yhtään vastausta :)
Olet sinä säälittävä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18838966/1060-kertaa- - AnonyymiUUSI
eloapinat 🦧🐒 pelastavat maailman istumalla Helsingin kaduilla estäen ihmisten liikkumisen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007